Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.251$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Гуменюк О.Є. 
Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.Є. Гуменюк ; Київ. держ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація присвячена висвітленню соціально-психологічних закономірностей розвивальної взаємодії вчителя і учнів в системі модульно-розвивального навчання як соціокультурній організації. Проаналізовані ідеї, принципи, категорії і поняття нової експериментальної системи, описані соціальні параметри моделі психологічного розвитку особистості (полімотивація, соціальна роль, психолого-педагогічний зміст, паритетна освітня діяльність тощо) й обгрунтовані технологічні інваріанти їх взаємозалежного втілення у досвіді педагогічних колективів середніх шкіл. Порівняння наукових підходів до соціального проектування розвивальних систем навчання дало змогу описати структуру соціально-психологічного простору розвивальних взаємин у класі, що організується у формі модульного заняття (міні-модуля). Охарактеризовані компоненти інноваційного програмово-методичного забезпечення повного освітнього циклу (знання - уміння - норми - цінності), описана методологія дослідження ефективності модульно-розвивального процесу. Подані результати системного експертно-діагностичного вивчення основних параметрів і показників психосоціального розвитку вчителів і учнів за нових експериментальних умов свідчать про якісно вищий розвитковий вплив міні-модуля на зростання культурного потенціалу особистості порівняно з традиційним уроком, а також про важливі соціально-психологічні чинники реалізації розвивальної ефективності модульних занять з боку вчителя і учнів. Доведена доцільність нової системи щодо поліпшення психологічної і методичної грамотності педагогів, зростання інтелектуального та особистісного розвитку школярів, підвищення їхньої здатності до неперервної розвивальної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990 + Ч421.251

Рубрики:

      
2.

Гуляєва Л.В. 
Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Гуляєва ; Укр. держ. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність впровадження у практику середньої загальноосвітньої школи проблемно-модульної технології навчання. Розкрито її наукову сутність, принципи, складові умови її застосування. Вказано місце нових інформаційних технологій у проблемно-модульному навчанні. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо структури, змісту навчального модуля, методики його застосування, рейтингової системи контролю та оцінки навчальних досягнень учнів середньої загальноосвітньої школи у процесі вивчення фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21,022 + Ч421.251
Шифр НБУВ: РА310934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Бригадир М.Б. 
Психологічне проектування модульно-розвивальних занять у загальноосвітній школі: Автореф. дис. канд... психол. наук: 19.00.07 / М.Б. Бригадир ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено ідеї, принципи та умови конструювання організаційного соціуму за психологічними параметрами. Проаналізовано способи наукового конструювання інноваційних моделей освітньої взаємодії модерністського та трансформаційного типів й обгрунтовано технологічні інваріанти їх організації (допроектні, дидактичні, освітні). Описано предмет і властивості процесу створення проектів організаційних форм навчання на метатеоретичному рівні аналізу функціонування освітніх систем як соціальних інституцій, покликаних здобувати, поширювати та збагачувати національний і загальнолюдський культурний досвід. Зазначено, що у такий спосіб науково забезпечується ефективне функціонування школи з використанням її сутнісних можливостей і властивостей саморозвитку. Охарактеризовано макро- та мікрорівні проектування процедури проведення інноваційних реформ: макрорівень моделює видозміни організаційного клімату школи та індикується за параметрами полімотивації, інформаційного, ділового, психологічного обмінів та організаційного простору; мікрорівень визначає особливості перебігу освітнього процесу в міжособистісному контексті та соціально-психологічний клімат функціональних груп, де якісними показниками є наявність паритетності, повноцінної комунікації та соціального контролю. Наведено результати експертно-діагностичного обстеження 7-ми загальноосвітніх шкіл на предмет наявності та якості створення псхологічних проектів оргформ навчання. Доведено доцільність поетапного запровадження інноваційної модульно-розвивальної системи навчання, що вимагає з кожним наступним етапом реалізацію фундаментального експерименту ускладнення розвивальних умов організації життєдіяльності школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-64 + Ч421.251 +
Шифр НБУВ: РА321773

Рубрики:

      
4.

Хупавцева Н.О. 
Психологічний потенціал евристичної бесіди як форми навчальної роботи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Хупавцева ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено принципи, згідно з якими необхідно організовувати ефективну евристичну бесіду на уроках, а саме: креативності; формування моральних якостей і цінностей особистості; емоційної та когнітивної децентрації; толерантного ставлення до думок і висловлень інших учасників спілкування; формування світогляду школярів. Показано, що використання педагогом зазначених психолого-педагогічних принципів організації евристичної бесіди відповідає головним засадам гуманізації шкільної освіти, стимулює перетворення культурних надбань людства до внутрішніх когнітивних і мотиваційно-ціннісних новоутворень особистості школярів. Доведено, що належне врахування педагогом чинників зростання ефективності евристичної бесіди сприяє формуванню розумових дій учнів, підвищенню рівня їх знань, формуванню позитивного ставлення до евристичної бесіди, зростанню точності розуміння емоційних станів, мотивів, цілей діяльності інших людей, розвиткові їх творчої уяви, ініціативності, комунікативних умінь, знань і навичок, формуванню комунікативної підготовки до процесу діалогічної взаємодії, розвитку мотивації навчальної діяльності, розвитку потреби у спілкуванні, формуванню структури ціннісних орієнтацій школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ч421.251 + Ш5(О) р20 +
Шифр НБУВ: РА351734

Рубрики:

      
5.

Коваль Л. В. 
Система професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування загальнонавчальних технологій: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Коваль ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Визначено суть поняття "загальнонавчальна технологія". Розроблено систему професійної підготовки майбутніх фахівців щодо застосування загальнонавчальних технологій у початковій школі. Обгрунтовано та змістовно охарактеризовано основні конструкти технологічної складової професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Висвітлено теоретико-методологічні засади технологічної підготовки майбутніх фахівців. Змодельовано поетапний процес експериментального навчання студентів застосовувати загальнонавчальні технології. Встановлено, що результатом модернізації дидактико-методичної системи навчання є технологічна компетентність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.251
Шифр НБУВ: РА371234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Меняйленко О.С. 
Теоретико-методологічні основи синтезу індивідуалізованих стратегій управління дидактичним процесом в атоматизованих навчальних системах: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / О.С. Меняйленко ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2007. — 34 с. — укp.

Запропоновано індивідуалізовані стратегії управління для автоматизованих навчальних систем, що здатні враховувати індивідуальні когнітивні особливості учнів як об'єктів управління (ОУ), їх функціональний стан і педагогічні впливи в дидактичному процесі. Розроблено загальну теорію та методологію формування індивідуалізованих стратегій управління дидактичним процесом. Створено прогресивну інформаційну технологію навчання та методи безперервної функціональної діагностики для ОУ. Розроблено автоматизовану навчальну систему, здійснено її апробацію та визначено ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ч421.251
Шифр НБУВ: РА350534

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського