Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (44)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Черній В.С. 
Виховання культури людських взаємин в учнів 5 - 8-х класів у процесі вивчення художньої літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Черній ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розглянуто ефективні методи та прийоми роботи стосовно виховання культури людських взаємин в учнів середнього шкільного віку. Встановлено, що пріоритетними є методи дискусійного характеру, виразного читання, творчих завдань. Відзначено, що запропонована методика істотно підвищує ефективність виховання культури людських взаємин в учнів. Визначено, що виховання культури людських взаємин в учнів V - VIII класів у процесі вивчення української літератури сприяє вдосконаленню навчального процесу, стимулює інтелектуальні процеси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р2 + Ч421.252.6 +
Шифр НБУВ: РА324400

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Івашкевич Е.З. 
Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література"): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Е.З. Івашкевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Визначено діалогічні якості пізнавальної діяльності особистості: толерантність по відношенню до інших, навіть протилежних точок зору; здатність обгрунтовувати свою позицію; здатність до співпраці з партнерами по спілкуванню в процесі розв'язання завдань; здатність аналізувати свої судження, порівнювати їх з точкою зору партнера по спілкуванню; здатність до творчого розв'язання проблемних завдань. Доведено, що педагогічний вплив вчителя на старшокласників сприяє діалогічному наповненню мотиваційної, змістової, операційної сторін пізнавальної діяльності через заохочення суб'єкт-об'єктної взаємодії партнерів по спілкуванню, постановку творчих завдань і проблемних ситуацій; стимулювання пізнавальної активності учнів у процесі організації навчальних дискусій. З'ясовано характеристики пізнавальної ситуації, які активізують мислення особистості та розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності: проблемність, що спричинюється неоднозначністю умов творчого завдання і, таким чином, активізує мислиннєву діяльність учня; когнітивний дисонанс, який виникає у разі виникнення проблеми, розв'язати яку за допомогою вже існуючого засобу-стереотипу неможливо. Визначено основні засоби змістових, дискретних, інтелектуально-рефлексивних, особистісно-рефлексивних впливів на розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності старшокласників. Визначено психолого-педагогічні умови ровитку в старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності: активізація завдяки відповідним педагогічним впливам вчителя мислення школярів, вдосконалення їх мислительних операцій, розвиток критичного ставлення до своєї точки зору, думок інших учнів та вчителя, здатності розуміти висловлювання партнерів по спілкуванню, обгрунтовувати власні судження, вносити нові ідеї та пропозиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.202 + Ч421.252.6 + Ш5(0) р2
Шифр НБУВ: РА321438

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Осадченко І.І. 
Стимулювання творчої активності молодших школярів засобами поетичного слова: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.І. Осадченко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено дидактично-методичну систему стимулювання творчої активності молодших школярів засобами поетичного слова. Визначено дидактичні вимоги до поетичного слова та особливостей його використання як засобу стимулювання. Узагальнено досвід роботи творчих учителів та обгрунтовано нові підходи до вирішення проблеми стимулювання творчої активності молодших школярів у процесі навчання. Конкретизовано систему існуючих критеріїв творчої активності молодших школярів, надано визначення поняття "творча активність". Наведено методичні рекомендації для забезпечення ефективності стимулювання творчої активності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.252.6 +
Шифр НБУВ: РА339676

Рубрики:

      
4.

Броннікова С.М. 
Формування мовленнєвої культури молодших школярів засобами мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Броннікова ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування, а також суть та структуру мовленнєвої культури молодших школярів у контексті духовної культури особистості, визначено її критерії та рівні сформованості. Обгрунтовано роль естетики слова, взаємодії мистецтв у формуванні мовлення, мовленнєвої культури особистості. Проаналізовано психологічні основи процесу її формування з урахуванням специфіки сучасного культурно-мовленнєвого простору, виховного потенціалу культурно-мовленнєвих ситуацій. Обгрунтовано суть педагогічних технологій використання мистецтва у мовленнєвому розвитку школярів молодшого віку. Розроблено відповідні рекомендації для вчителів і вихователів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.37 + Ч421.252.6
Шифр НБУВ: РА321418

Рубрики:

      
5.

Бійчук Г.Л. 
Формування українського національного характеру старшокласників у процесі вивчення літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.Л. Бійчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Формування українського національного характеру особистості розглянуто як процес якісних змін усіх його складових в ієрархії ціннісних орієнтацій особистості, актуалізації архетипів колективного підсвідомого українського етносу: землі, матері, батька, дому, Бога, "воїна-землероба", засвоєння особистістю національного ідеалу та ідентифікації з ним, формування вольових якостей характеру (внутрішньої організованості, дисциплінованості, цілеспрямованості, активності, сміливості, наполегливості, впевненості у собі). Встановлено, що оволодіння учнями змістом морально-етичних і літературознавчих понять, вироблення відповідних умінь і навичок самоаналізу, аналізу особливостей національного характеру письменника та його героїв сприяє формуванню образу представника своєї національної спільноти та ідеалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 + Ч421.252.6 +
Шифр НБУВ: РА324306

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Артюхова О.В. 
Формування художнього світогляду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Артюхова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу наукової літератури розкрито сутність та структуру художнього світогляду особистості. Визначено функції художнього світогляду у становленні та життєдіяльності старшокласника. Розроблено критерії, показники та визначено рівні сформованості художнього світогляду учнів старшого шкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови формування художнього світогляду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Розроблено орієнтовану програму та методичні рекомендації щодо формування художнього світогляду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.6 + Ч421.350 +
Шифр НБУВ: РА339705

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського