Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.17$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Стаднік Н.В. 
Виховання відповідальності у дітей шестирічного віку у взаємодії сім'ї та школи: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Стаднік ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему виховання відповідальності в дітей віком шести років у взаємодії сім'ї та школи. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних дослідників розкрито суть відповідальності стосовно даних дітей. Виявлено їх психофізіологічні особливості як передумови виховання в них відповідальності. Визначено структурні компоненти вихованості у шестирічних учнів відповідальності (когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісний), критерії та показники їх оцінювання. Охарактеризовано педагогічні умови виховання у шестирічних учнів відповідальності у взаємодії сім'ї та школи, проведено їх апробацію у межах розробленої організаційно-функціональної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.51 + Ю983.726-43 + Ю983.402.11 +
Шифр НБУВ: РА366556

Рубрики:

      
2.

Голова Н. І. 
Виховання відповідальності у старшокласників у процесі учнівського самоврядування: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Голова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено критерії та рівні сформованості відповідальності в учнів старшого шкільного віку. Висвітлено роль учнівського самоврядування у формуванні відповідальності в старшокласників і педагогічні умови підвищення ефективності його впливу на даний процес: структура організації сприяє залученню всіх старшокласників до активної участі в житті класу, школи та навколишнього середовища. Визначено етапи впровадження учнівського самоврядування у навчально-виховний процес загальноосвітнього закладу. Розроблено методичні рекомендації щодо виховання відповідальності у старшокласників у процесі діяльності учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.431 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА372150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Шиян Т.В. 
Формування відповідальності старшокласників у процесі факультативних занять гуманітарного профілю в загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.В. Шиян ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування відповідальності старшокласників у процесі факультативних занять. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови розвитку даної якості в учнів старших класів, якими є відбір навчального матеріалу, спрямованого на формування особистої відповідальності, організація проектної діяльності старшокласників, застосування інтерактивних методів навчання та виховання, забезпечення готовності вчителів до формування відповідальності старшокласників у процесі факультативних занять. Уточнено сутність поняття "відповідальність старшокласників", охарактеризовано його компоненти: мотиваційний (потреби, ідеали, ціннісні орієнтації), гностичний (усвідомлення моральних, етичних і правових норм діяльності та поведінки), емоційно-вольовий (вміння визначати мету й обирати засоби її досягнення), діяльнісно-поведінковий (здатність свідомо коригувати власну поведінку відповідно до моральних переконань). Розроблено критерії та показники сформованості відповідальності старшокласників (пізнавальна активність - стійкий пізнавальний інтерес, мотивація досягнення мети, ціннісні орієнтації - самосприйняття, орієнтація на суспільно корисну діяльність, самостійність - ініціатива, вміння автономно планувати, реалізовувати й оцінювати власну діяльність, саморегуляція - моделювання власних вчинків і поведінки, рефлексивність). Визначено рівні сформованості відповіальності у старшокласників: інтернальний (сформовані стійкі ціннісні орієнтації, високий рівень саморегуляції) конвенційний (усвідомлення моральних норм, брак саморегуляції власних дій), екстернальний (низький рівень самосприйняття, невміння конструктивно співпрацювати), критичний (неусвідомлення відповідальності за власні вчинки та поведінку). Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів методику формування відповідальності старшокласників, методичний інструментарій діагностування сформованості відповідальності старшокласників. Удосконалено інтерактивні та проектний методи організації діяльності старшокласників. Укладено методичний посібник для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів "Формування відповідальності старшокласників у процесі факультативних занять суспільно-гуманітарного профілю".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.263 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА368917

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського