Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (116)Книжкові видання та компакт-диски (101)Журнали та продовжувані видання (27)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.51$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Стаднік Н.В. 
Виховання відповідальності у дітей шестирічного віку у взаємодії сім'ї та школи: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Стаднік ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему виховання відповідальності в дітей віком шести років у взаємодії сім'ї та школи. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних дослідників розкрито суть відповідальності стосовно даних дітей. Виявлено їх психофізіологічні особливості як передумови виховання в них відповідальності. Визначено структурні компоненти вихованості у шестирічних учнів відповідальності (когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісний), критерії та показники їх оцінювання. Охарактеризовано педагогічні умови виховання у шестирічних учнів відповідальності у взаємодії сім'ї та школи, проведено їх апробацію у межах розробленої організаційно-функціональної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.51 + Ю983.726-43 + Ю983.402.11 +
Шифр НБУВ: РА366556

Рубрики:

      
2.

Чумак Л. В. 
Полікультурне виховання учнів середніх (5 - 8) класів в умовах родинно-шкільного освітнього простору: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Чумак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан полікультурного виховання школярів у психолого-педагогічній, філософській та соціологічній літературі, з'ясовано його зміст і структуру, розкрито сутність основних понять дослідження. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови полікультурного виховання підлітків у родинно-шкільному освітньому просторі (реалізація змісту, форм і методів полікультурного виховання на підставі культурологічного та семантичного підходів, розвиток наукової та методичної компетентності вчителів з формування полікультурно вихованої особистості, педагогічне керівництво виховною роботою батьків стосовно спрямованості дітей на конструктивну взаємодію). Доведено ефективність методики реалізації визначених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.51
Шифр НБУВ: РА384296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Бугаєць Н.А. 
Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до роботи з сім'єю учня: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Бугаєць ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

На підставі дослідження теоретичних праць, присвячених проблемі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до роботи з сім'єю учня, практики такої підготовки, досвіду роботи вчителя, розкрито суть роботи з батьками учнів, узагальнено форми та методи взаємодії сім'ї та школи, функції педагога у цьому процесі. Обгрунтовано зміст підготовки вчителя до роботи з сім'єю учня - мотиваційний, прогностичний, процесуально-діяльнісний компоненти. Експериментально перевірено розроблену особистісно-орієнтовану технологію підготовки майбутніх учителів до взаємодії з батьками, виявлено умови їх успішної реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.51
Шифр НБУВ: РА319353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Мальцева О.І. 
Робота загальноосвітньої школи України з сім'єю у 20 - 30-х роках ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Мальцева ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Проведено історіографічний аналіз роботи загальноосвітньої школи України з сім'єю у 1920 - 1930-х рр. Розглянуто історичні передумови цієї роботи, співвідношення громадського та шкільно-сімейного виховання у вітчизняній педагогічній теорії у досліджений період. Проаналізовано нормативно-правову базу роботи школи з батьківським активом. Розглянуто основні форми та методи педагогізації батьків. Розкрито специфіку методу роботи з батьківською громадськістю через посередництво дітей. Висвітлено шляхи використання досвіду роботи школи з сім'єю у 1920 - 1930-х рр. у контексті його практичного значення для вирішення педагогічних проблем сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)62 + Ч421.51 +
Шифр НБУВ: РА359796

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Назаренко Л.М. 
Родинно-шкільний виховний простір як фактор соціального становлення особистості підлітка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Назаренко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 17 с. — укp.

Вперше створено й експериментально перевірено модель формування готовності підлітка взаємодіяти з соціумом. Визначено зміст понять "родино-шкільний виховний простір", "соціальне становлення", "соціально-психологічна компетентність". Уточнено педагогічні аспекти співпраці вчителів і батьків у процесі створення цілісного виховного простору, удосконалено форми та методи педагогічного впливу на особистість підлітка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51 + Ч491.391 +
Шифр НБУВ: РА336665

Рубрики:

      
6.

Шанскова Т.І. 
Соціально орієнтована підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.І. Шанскова ; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан проблеми соціально орієнтованої підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками в її історичному розвитку. Досліджено актуальні проблеми сім'ї, дитинства, початкової школи. Розроблено типологію соціально-педагогічних задач. Теоретично обгрунтовано модель соціально орієнтованої підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками, яка охоплює цільовий, ціннісно-мотиваційний, змістово-процесуальний, операційно-діяльнісний та оцінно-результативний компоненти. Запропоновано технологію соціально орієнтованої підготовки учителів початкової школи до роботи з батьками й експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.51
Шифр НБУВ: РА319336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Кравченко Т. В. 
Теоретико-методичні засади соціалізації дітей шкільного віку у взаємодії сім'ї і школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Т. В. Кравченко ; Ін-т пробл. виховання Нац. акад. пед. наук України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, соціально-педагогічної, педагогічної літератури, розкрито наукові погляди на зміст соціалізації. Досліджено особливості соціального становлення молодших школярів, підлітків і старшокласників. Охарактеризовано роль сім'ї та школи у соціалізації дітей шкільного віку, висвітлено сутність взаємодії сім'ї та школи як педагогічного феномену. Визначено сутність, структурні компоненти, критерії, показники та виявлено рівні соціалізованості дітей молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку, типи взаємодії сім'ї та школи. Доведено ефективність структурно-функціональної моделі підвищення рівнів соціалізованості школярів у взаємодії сім'ї та школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.51
Шифр НБУВ: РА374735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського