Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.355$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Дмитрієва І.В. 
Корекційні функції естетичного виховання та механізм їх реалізації в старших класах допоміжної школи: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03 / І.В. Дмитрієва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 46 с. — укp.

Досліджено проблему реалізації корекційних функцій естетичного виховання у допоміжній школі. Визначено теоретико-методичні засади естетичного виховання дітей, які потребують корекції розумового розвитку. Наведено результати вивчення й аналізу реального досвіду роботи з такого виховання у навчально-виховному процесі 53-х допоміжних шкіл різних регіонів України. Визначено показники, критерії та рівні особистісно-естетичного розвитку учнів молодших, середніх і старших класів допоміжної школи, показано його вікову динаміку та потенційні можливості. Розроблено й обгрунтовано механізм реалізації корекційних функцій естетичного виховання як спеціально спрямованої системи педагогічного керівництва особистісно-естетичним розвитком учнів і експериментально перевірено його ефективність у старших класах допоміжної школи. Опрацьовано програмно-методичне забезпечення корекційно-спрямованого процесу естетичного виховання учнів VI - IX класів на уроках факультативного курсу "Світ мистецтва".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355 +
Шифр НБУВ: РА366589

Рубрики:

      
2.

Дмитрієва І.В. 
Корекція художнього сприймання розумово відсталих підлітків засобами образотворчого мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.В. Дмитрієва ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Подано цілісну психологічну характеристику особливостей художнього сприймання учнями старших та середніх класів допоміжної школи творів живопису різних жанрів (зокрема, виявлено своєрідність емоційно-особистісного ставлення розумово відсталих підлітків до образотворчого мистецтва, визначено показники, критерії та рівні розвитку в них художнього сприймання). Зазначено найбільш вагомі у корекційному відношенні педагогічні умови активізації інтелектуальної діяльності та емоційної сфери розумово відсталих підлітків у процесі художньо-естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва та у позакласній роботі (поетапне формування художнього сприймання; використання спеціальних корекційних прийомів педагогічного управління пізнавальною діяльністю учнів). Удосконалено критерії відбору творів живопису для роботи з учнями 5 - 6-х класів допоміжної школи, а також теорію корекційної спрямованості навчально-виховного процесу допоміжної школи на основі особистісного підходу до розумово відсталих учнів, формування в них вищих психічних функцій, забезпечення єдності їх інтелектуального та емоційного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355.22 + Ю948.25 + Ю983.402.2
Шифр НБУВ: РА319105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кашуба Л.В. 
Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л.В. Кашуба ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну психолого-педагогічну проблему розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з затримкою психічного розвитку (ЗПР) засобами образотворчого мистецтва. Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання стану сформованості зв'язного мовлення цих школярів, з урахуванням яких розроблено модель, програму та корекційно-розвивальну методику дослідного навчання, спрямовану на використання образотворчих засобів. Відзначено, що розвиток зв'язного мовлення молодших школярів з ЗПР засобами образотворчого мистецтва сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355.22 + Ч435.221 + Ш141.14-917.33 +
Шифр НБУВ: РА364773

Рубрики:

      
4.

Кузава І.Б. 
Формування художньо-естетичних інтересів у дітей із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.Б. Кузава ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с.: табл. — укp.

Розглянуто питання формування художньо-естетичних інтересів молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР) шляхом комплексної взаємодії різних видів мистецтв на уроках музики. Розкрито суть і визначено основні показники даного процесу. Встановлено головні структурні компоненти художньо-естетичних інтересів учнів із ЗПР (ставлення до мистецтва, наявність знань у галузі мистецтва, розуміння його творів, вміння виявляти елементарні зв'язки між художніми творами, участь у художній діяльності) та виявлено чотири рівні розвитку цих інтересів за такими критеріями: високий (стійкий інтерес), середній (допитливість), низький (зацікавленість) і нульовий (відсутність інтересу). Розроблено методику експериментального дослідження процесу формування художньо-естетичних інтересів на уроках естетичного напрямку в спеціальних школах інтенсивної педагогічної корекції. Доведено, що його ефективність досягається впровадженням у практику використання музики, літератури й живопису в комплексі та сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів даної категорії. Удосконалено трактування сутності поняття "художньо-естетичний інтерес", що визначається як вибіркова спрямованість особистості на пізнання мистецтва під впливом його емоційної привабливості і виявляється в емоційному прагненні до художньо-творчої діяльності та потребі естетичної насолоди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355 +
Шифр НБУВ: РА329353

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського