1. |
Богомолова І.В. Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.В. Богомолова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41 + Шифр НБУВ: РА355125
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Зель І.О. Формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Зель ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.Проаналізовано основні підходи в психолого-педагогічній літературі до сутності поняття "андрагогічна компетентність" та подано його нове визначення відповідно до проведеного дослідження. Розкрито необхідність формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів. Обгрунтовано модель процесу формування андрагогічної компетентності, засоби її реалізації, сформульовано критерії сформованості андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів за умов сучасного навчально-виховного процесу. Розроблено методичні рекомендації відповідно до авторської моделі, які доцільно застосовувати під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.22 + Ч489.511.203 + Ю940.3 + Шифр НБУВ: РА366269
Рубрики:
|