Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (38)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч443$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Тимчук Л.І. 
Організаційно-педагогічні засади української освіти дорослих на Буковині (1869 - 1940 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Тимчук ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2005. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано економічні, політичні й соціокультурні передумови розвитку української освіти дорослих на Буковині у 1869 - 1940 рр. Уперше розроблено його періодизацію та виявлено основні тенденції. Висвітлено еволюцію організаційних форм і змісту української освіти дорослих у досліджений період, узагальнено їх досвід з метою його подальшого використання у розвитку сучасної андрагогіки. Установлено, що у досліджений період на Буковині функціонувала умовна система української освіти дорослих, яка мала ступеневий характер та поєднувала інституції формальної освіти, громадсько-державні та народні форми. Проаналізовано навчальні плани й програми освіти дорослих. Охарактеризовано основні підручники й популярні видання для дорослих. Розкрито питання кадрового забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР3) +
Шифр НБУВ: РА337083

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Воробець І.В. 
Освіта дорослих у Галичині (1891 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Воробець ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано суспільно-політичні та соціально-економічні передумови становлення та розвитку освіти дорослого населення Галичини у 1891 - 1939 рр. Розглянуто особливості освітньої діяльності українських культурно-освітніх товариств та громадських діячів краю. Висвітлено зміст, методи, форми позашкільної освіти, її науково-методичне та кадрове забезпечення. Основні результати, положення та висновки можуть бути використані науковцями, педагогами для розробки наукових засад сучасної системи освіти дорослих, у процесі викладання андрагогіки та історії педагогіки, лекційних курсів, спецкурсів, у ході підготовки підручників і методичних посібників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР3)
Шифр НБУВ: РА315604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кучеренко Г. В. 
Освіта працюючої молоді та підлітків в УРСР (1943 - 1950 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Г. В. Кучеренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено спробу комплексного аналізу організації освіти підлітків і працюючої молоді в Україні у період повоєнної відбудови. Введено до наукового обігу раніше невідомі джерела. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування та функціонування системи освіти працюючої молоді та підлітків у повоєнний період. З'ясовано динаміку розвитку мережі загальноосвітніх шкіл, у тому числі для працюючої молоді та підлітків, зміцнення їх навчально-матеріальної бази та забезпечення кадрами. Критично осмислено ідеологічні умови функціонування мережі освітніх закладів для працюючої молоді та підлітків, з'ясовано позитивні та негативні тенденції у їх роботі. На підставі опрацювання значного фактичного матеріалу з сучасних методологічних позицій оцінено роль державних інституцій і громадськості у діяльності шкіл для працюючої молоді та підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761 + Ч443(4УКР)62 + Т3(4УКР)63-7
Шифр НБУВ: РА381134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Сидоренко І.І. 
Проблеми самоосвіти особистості у вітчизняній педагогічній пресі другої половини ХІХ - початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Сидоренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз дослідження проблем самоосвіти особистості у вітчизняній педагогічній пресі другої половини XIX - початку XX ст. Проаналізовано та систематизовано теоретичні ідеї самоосвіти дорослих та узагальнено практику її організації. Виявлено витоки ідей, досліджено структуру та розкрито її сутність як окремої педагогічної категорії, а також виявлено та сформульовано принципи самоосвіти досліджуваного періоду. Показано динаміку становлення та розвитку даної категорії наприкінці XIX - початку XX ст. Виявлено прийоми розвитку основних психологічних якостей особистості, які сприяють утворенню нових понять у процесі самоосвіти. Виокремлено її найбільш ефективні форми, методи, прийоми та засоби, визначено особливості адаптації та впровадження найбільш доцільних з них щодо сучасного етапу модернізації освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443 +
Шифр НБУВ: РА343712

Рубрики:

      
5.

Поточни Є. 
Розвиток освіти дорослих в Галичині (1867 - 1918 рр.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Є. Поточни ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 37 с. — укp.

Проаналізовано історико-педагогічний процес становлення і розвитку системи освіти дорослих у Галичині в 1867 - 1918 рр. Вперше відтворено цілісну картину діяльності українських і польських культурно-освітніх і господарських товариств, партійних, релігійних та професійних організацій щодо популяризації й поширення знань, розвитку теорії та практики освіти дорослих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР3)5
Шифр НБУВ: РА307749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Коваленко С.М. 
Тенденції розвитку освіти дорослих в Англії (остання чверть ХХ - початок ХХІ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Коваленко ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено комплексне дослідження розвитку освіти дорослих в Англії в останній чверті XX - на початку XXI ст. Конкретизовано особливості державного регулювання та структуру управління системою освіти дорослих в Англії. Обгрунтовано методи розробки та впровадження стандартів кваліфікаційних мереж базової, професійної та вищої освіти. Визначено зміст базового та професійного навчання дорослих. Удосконалено характеристику форм і методів освіти дорослих і проаналізовано основні моделі дистанційної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА336886

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шинкаренко Л. І. 
Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні (1946 - 2007 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. І. Шинкаренко ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено на системному рівні аналіз архівних джерел, комплексне порівняння наукової літератури, законодавчих актів і дисертацій щодо розвитку освіти дорослих у період від 1946 до 2007 року, що дозволило визначити напрями дисертаційного дослідження: вивчення історичного досвіду освіти дорослих в Україні, виявлення його тенденцій та особливостей розвитку. Обгрунтовано етапи розвитку освіти дорослих на підставі узагальнення результатів теоретичного аналізу, вивчення архівних матеріалів і літературних джерел: 1946 - 1965 pp. - організація загальної освіти дорослих без відриву від виробництва, 1965 - 1990 pp. - формування мережі установ післядипломної освіти дорослих, 1991 - 2007 pp. - модернізація освіти дорослих за умов становлення незалежності України та входження в європейський вимір освіти. Виявлено на підставі детермінованого аналізу, конкретно-історичних обставин основні тенденції розвитку освіти дорослих в Україні у визначених межах дослідження (створення мережі вечірніх, заочних шкіл для дорослих, формування в усіх галузях народного господарства, культури, освіти системи підвищення кваліфікації кадрів), забезпечення системного характеру освіти дорослих з багатьох галузей знань, скорочення базового навчання дорослих та обсягів професійної освіти на виробництві, масове запровадження в Україні другої вищої освіти, поширення дистанційної освіти, розвиток освіти впродовж життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА376721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сігаєва Л. Є. 
Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні (друга половина XX - початок XXI століття): автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. Є. Сігаєва ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 41 с. — укp.

Проаналізовано становлення та розвиток освіти дорослих в Україні упродовж другої половини XX ст. та на початку XXI ст., виявлено тенденції й особливості, пов'язані з соціально-економічним становищем і культурним поступом держави. Розкрито базові поняття проблеми освіти дорослих, проведено ретроспективний аналіз розвитку освіти дорослих з другої половини XIX ст. до другої половини XX ст. Розглянуто методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих в Україні в другій половині XX - на початку XXI ст. Висвітлено розвиток освіти дорослих в зарубіжних країнах: США, в країнах Європейського Союзу, в Російській Федерації. Подано характеристику структури освіти дорослих в Україні, розглянуто освіту дорослих із соціальне незахищених груп населення, а також висвітлено питання використання сучасних інформаційних технологій в освіті дорослих. Визначено роль Всеукраїнського координаційного бюро міжнародної суспільно-державної програми "Освіта дорослих в Україні". Розглянуто тенденції розвитку освіти дорослих в Україні на початку XXI ст., обгрунтовано перспективні напрями розвитку освіти дорослих в Українській державі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА376246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Огієнко 
Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах (друга половина ХХ століття): автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Олена Іванівна Огієнко ; АПН України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 44 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(441) + Ч443(411)63/64
Шифр НБУВ: РА364908

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського