Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352.16$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Мацько Д.С. 
Формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів зарубіжної літератури в процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Д.С. Мацько ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть понять "гуманістичні цінності" та "система гуманістичних цінностей учителя". Досліджено структурно-ієрархічну будову системи гуманістичних цінностей учителя та висвітлено базові гуманістичні цінності його особистості. Уточнено ознаки гуманістичної спрямованості літературного твору та можливості зарубіжної літератури у підготовці гуманістично орієнтованої особистості майбутнього словесника. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування даних цінностей у майбутніх учителів зарубіжної літератури у процесі фахової підготовки. Розроблено та впроваджено до навчально-виховного процесу навчально-методичний посібник "Гуманістичні цінності майбутніх учителів зарубіжної літератури: проблеми та шляхи формування", програму спецкурсу "Humanity Fair" з дисципліни "Література Англії і США" для студентів ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.16 + Ш5(0) р30 +
Шифр НБУВ: РА360700

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Александрова О.Ф. 
Формування гуманістичних цінностей у фаховій підготовці майбутнього вчителя: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.Ф. Александрова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування гуманістичних цінностей у фаховій підготовці майбутнього вчителя. Обгрунтовано перспективність впровадження системи позааудиторних виховних заходів, спрямованих на формування конкретних загальнолюдських цінностей, які у педагогічній діяльності трансформуються у конкретні цінності вчителя. Аргументовано необхідність вивчення похідного рівня сформованості життєвих цінностей студентів педагогічних спеціальностей з метою створення максимально однорідних груп для реалізації моделі формування гуманістичних цінностей у колективах, об'єднаних спільною навчальною діяльністю. У межах даної моделі розроблено систему позааудиторних виховних заходів, яка включає три етапи формування гуманістичних цінностей (теоретичні відомості, групову дискусію та соціально значущу практичну дію). Обгрунтовано критерії відбору та досліджено співвідношення загальнолюдських і педагогічних цінностей, які варіюються на кожному з етапів навчання за умови постійного збільшення питомої ваги гуманістичних педагогічних цінностей. Запропоновано методику оцінювання рівня сформованості життєвих цінностей майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.16
Шифр НБУВ: РА371536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Бондар Г. О. 
Формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Бондар ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і структуру, визначено критерії, показники та рівні сформованості гуманістичного світогляду майбутніх учителів. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін та експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено навчально-методичне забезпечення процесу формування гуманістичного світогляду студентів у педагогічному ВНЗ у процесі вивчення філологічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30 + Ч489.511.352.16
Шифр НБУВ: РА379942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Кондрицька О.І. 
Формування у студентів педагогічних університетів цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання засобами артпедагогіки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.І. Кондрицька ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 24 с. — укp.

З'ясовано та науково обгрунтовано пріоритетні цінності особистісно орієнтованої моделі виховання. Розкрито педагогічну суть понять "особистісно орієнтоване виховання", "цінність", "артпедагогіка". Установлено залежність ступеня сформованості цінностей дослідженої моделі від якості готовності до її реалізації. Визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, креативно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний), їх показники, рівні (адаптивний, репродуктивний, пошуковий, продуктивно-перетворювальний) готовності до запровадження особистісно орієнтованої моделі виховання засобами артпедагогіки. Відзначено, що показником усвідомленості цінностей цієї моделі є рівень готовності мотиваційного критерію. Сформульовано та теоретично обгрунтовано педагогічні умови результативного формування зазначених цінностей, а саме: усвідомлення студентами гуманістичного сенсу особистісно орієнтованого виховання; засвоєння теоретичних засад організації особистісно орієнтованої виховної взаємодії, особистісно-розвивального потенціалу артпедагогіки; організацію суб'єкт-суб'єктного стилю взаємодії; включення майбтнього вчителя у професійно значущу діяльність артпедагогічного змісту, пріоритетом якої є дитиноцентризм. Розроблено й апробовано технологію реалізації зазначених умов, яка передбачає етапи її реалізації: актуалізувальний, моделювальний, продуктивний. Експериментально доведено об'єктивність виокремлених умов і ефективність розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.16 + Ч314 + Ю945.403-99 +
Шифр НБУВ: РА362853

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського