Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (90)Книжкові видання та компакт-диски (56)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч51 р31(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Денисова Л. В. 
Гіпермедійне інформаційне середовище навчання як засіб професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Денисова ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розглянуто інформатизацію освіти як процес забезпечення сфери освіти методологією та практикою розробки й оптимального використання інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічних цілей навчання фахівців, виконання організаційних заходів, впровадження апаратно-програмних засобів комп'ютерних мереж, розвиток навчально-інформаційних середовищ. Розкрито основні тенденції й особливості застосування інформаційних технологій для підвищення якості навчального процесу ВНЗ фізкультурного профілю України. Виявлено критерії для інтегрального оцінювання ефективності застосування інформаційних технологій навчання: рівень засвоєння студентами знань, навчальна мотивація, активізація когнітивних процесів, розглянуто формування умінь самостійної роботи, характер перебігу окремих психічних процесів, самооцінка функціонального стану, відношення студентів до навчального процесу. Синтезовано структуру гіпермедійного інформаційного середовища, призначеного для забезпечення підвищення якості підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. Визначено етапи проектування гіпермедійного інформаційного середовища навчання, а саме: розробка педагогічного сценарію, постановка технічного завдання, розробка технічного та робочого проектів. Встановлено, що гіпермедійне інформаційне середовище навчання дозволяє активізувати навчально-пізнавальну діяльність студентів завдяки концентрації їх уваги й організації цілеспрямованої діяльності, скоротити час вивчення теоретичного матеріалу, індивідуалізувати навчання, розвивати самостійність і самоконтроль, створити більш сприятливі психологічні умови для студентів під час проведення контрольних заходів. Доведено, що гіпермедійне подання інформації, забезпечення її візуалізації та вербалізації, можливість самостійного вибору шляху переміщення за складно структурованим текстом сприяє кращому розумінню та засвоєнню навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) с51
Шифр НБУВ: РА376643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Філенко Л.В. 
Інформатизація навчального процесу вищих навчальних закладів фізичної культури з урахуванням когнітивних якостей студентів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.В. Філенко ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено дані щодо використання інформаційних технологій під час підготовки студентів вищих навчальних закладів фізичної культури та здійснено дослідження впливу когнітивних якостей студентів на рівень засвоєння знань з використанням комп'ютерних навчальних програм. Інформатизація начального процесу вищих навчальних закладів (ВНЗ) фізичної культури полягає у розробці та впровадженні інформаційно-алгоритмічних моделей навчання з урахуванням когнітивних якостей студентів. Здійснено теоретичне та практичне обгрунтування інформаційних технологій навчання з урахуванням когнітивних якостей студентів даних ВНЗ. Експериментально встановлено рівень впливу когнітивних якостей студентів різних спортивних спеціалізацій на засвоєння навчального матеріалу та створено їх групові й індивідуальні когнітивні моделі. Розроблено та впроваджено комбіновану безперервну та дискретну модель побудови навчального процесу з використанням комп'ютерних навчальних програм, які базуються на когнітивних моделях студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА350140

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Свістельник 
Організаційні аспекти інформаційного забезпечення вищих навчальних закладів фізкультурного профілю: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Ірина Рудольфівна Свістельник ; Львівський держ. ун-т фізичної культури. — Л., 2007. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА349717

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Кравчук Т.М. 
Педагогічна підготовка майбутніх учителів фізичного виховання у вищих педагогічних навчальних закладах України (20 - 80 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Кравчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу широкого кола джерел вперше систематизовано теоретичні питання та узагальнено досвід практичної педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у вищих педагогічних навчальних закладах України у 1920 - 1980-х рр. Визначено основні етапи її становлення та розвитку в досліджуваний період. З'ясовано специфіку змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів фізвиховання, визначено динаміку його формування на кожному з виділених етапів. Охарактеризовано основні форми та методи практичної загальнопедагогічної та спеціально-методичної підготовки. Висвітлено специфіку організації та проведення педагогічної практики майбутніх учителів фізвиховання у вищих навчальних закладах України даного періоду. Виявлено провідні тенденції формування професійної готовності майбутніх вчителів фізичного виховання. Визначено перспективи використання набутого досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА334326

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Ярошик М.Я. 
Підготовка бакалаврів фізичного виховання в умовах інтеграції вищої школи України в європейський освітній простір: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / М.Я. Ярошик ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальне питання підготовки фахівців фізичного виховання у контексті євроінтеграції ВНЗ України. Висвітлено ставлення студентів і викладачів галузевих ВНЗ до кредитно-модульної системи організації навчального процесу, проаналізовано динаміку успішності студентів. Визначено зміст підготовки бакалаврів фізичного виховання у ВНЗ сфери фізичного виховання та спорту України. Проаналізовано стан організації та проведення занять з дисципліни "Теорія і методика фізичного виховання" для бакалаврів фізичного виховання у галузевих ВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику викладання цієї дисципліни за умов кредитно-модульної системи навчання. Виявлено покращення організації та проведення занять з теорії та методики фізичного виховання, успішності студентів з дисципліни, підвищення рівня реалізації теоретичних знань студентів під час педагогічної практики у школі. Наведено рекомендації щодо застосування нової методики у навчальному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч481.290
Шифр НБУВ: РА372512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Котова О. В. 
Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до профільного навчання у старшій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Котова ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання до професійної діяльності, зокрема, профільного навчання, у науково-методичній літературі. Розкрито сутність профільного навчання в старшій школі за спортивним напрямом. Визначено стан підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання до профільного навчання за спортивним напрямом у практиці ВНЗ. Розроблено та теоретично обгрунтовано технологію підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання до профільного навчання в старшій школі за спортивним напрямом. Наведено результати експериментальної перевірки технології підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання до профільного навчання в старшій школі за спортивним напрямком і доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА382347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ігнатенко С.О. 
Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до формування моральних якостей молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Ігнатенко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 21 с. — укp.

Визначено суть і компонентну структуру готовності майбутніх учителів фізичного виховання до формування моральних якостей молодших школярів. Наведено визначення понять "мораль", "моральна вихованість", "моральні якості", "професійно-моральна культура вчителів". Визначено критерії, показники, якісні характеристики рівнів зазначеної готовності. Розроблено модель підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до формування моральних якостей цих школярів та визначено педагогічні умови її реалізації. Розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів сформованості даної готовності. Розроблено й апробовано спецкурс "Основи формування моральних якостей молодших школярів засобами фізичної культури".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч51 р31(4УКР) + Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА349433

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Денисенко Н. Г. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Г. Денисенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011. — 22 с. — укp.

Визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами (мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-організаційний та інноваційно-особистісний). Обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами. Розроблено моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами. Уточнено сутність понять "підготовка майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами", "готовність майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА380672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Стасенко О. А. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Стасенко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи. Проаналізовано й уточнено зміст понять "позакласна робота", "підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи". Описано особливості проведення позакласної роботи з учнями основної школи. Визначено та проаналізовано педагогічні умови, способи оптимізації, зміст підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи, доведено їх ефективність. Розроблено та використано методику оцінювання підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА376138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Батіщева М.Р. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Р. Батіщева ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови, за яких забезпечується ефективне формування знань, умінь і навичок, необхідних для проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшоркласницями, а саме: усвідомлення студентами значущості оздоровчої гімнастики та фітнесу, а також специфіки її проведення зі старшокласницями; розробку моделі підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до зазначеної діяльності та впровадження програми такої підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч51 р31(4УКР) + Ч51 р31(4УКР) + Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА362702

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Маланчук Г.Г. 
Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах фізичного виховання і спорту до практичної діяльності з глухими дітьми: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Г.Г. Маланчук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше рзороблено складові системи організаційно-методичного забезпечення підготовки студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання та спорту для роботи з глухими дітьми. Визначено рівень готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до роботи у загальноосвітніх школах, де навчаються глухі діти. Виявлено передумови формування готовності студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання та спорту до професійної діяльності з глухими дітьми. Уточнено зміст діяльності фахівців фізичного виховання, які працюють у загальноосвітніх школах, де навчаються глухі діти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч432.241.6 +
Шифр НБУВ: РА350290

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Романишин М.Я. 
Професійна підготовка фахівців з фізичної реабілітації до роботи із спортсменами: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Я. Романишин ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації до роботи зі спортсменами. Розкрито сутність базових понять дослідження ("професійна підготовка", "професійна готовність", "реабілітація", "фізична реабілітація у спорті"). Проаналізовано сучасний стан проблеми підготовки фізичних реабілітологів до роботи зі спортсменами. Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки фахівців з фізичної реабілітації. Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації до роботи зі спортсменами. Встановлено, що ефективному формуванню професійної готовності цих фахівців сприяють такі педагогічні умови: розвиток особистісно зорієнтованих характеристик навчально-виховного процесу у ВНЗ, впровадження інновацій у зміст професійної підготовки майбутніх реабілітологів до роботи зі спортсменами за умови збереження сталої традиційної складової навчально-виховного процесу, комплексний моніторинг організації та змісту професійної підготовки майбутніх фізичних реабілітологів, а також визначення рівня сформованості їх професійної готовності за допомогою сучасних методів діагностики та контролінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ю943.9 +
Шифр НБУВ: РА368777

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Ференчук Б. М. 
Професійна спрямованість підготовки майбутніх учителів фізичної культури з дисциплін біологічного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Б. М. Ференчук ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему професійної спрямованості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури шляхом впровадження комп'ютерного лабораторного практикуму. Розробка практикуму базуються на загальнодидактичних і специфічних (інновація, моделювання, супровід, моніторинг, інформаційне забезпечення) принципах, які узгоджено з методами навчання (стимулювання, мотивація, узагальнення, порівняння, конкретизація, проблемний виклад матеріалу). Дослідження здійснюється на підставі вивчення дисциплін біологічного циклу: "Фізіологічні основи фізичного виховання" та "Фізіологія людини". Практикум складається з двох частин: теоретичної (гіпертекстовий підручник) і практичної (віртуальна лабораторія, імітаційні моделі, навігаційна довідка, алгоритми) частин. Експериментально доведено ефективність професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури на основі комп'ютерного лабораторного практикуму з дисциплін біологічного циклу з дотриманням педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА384035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Тимошенко О.В. 
Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.В. Тимошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 38 с. — укp.

Визначено шляхи оптимізації професійної підготовки фахівців у педагогічних ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Сформовано концептуальні засади застосування програмно-цільового підходу в управлінні підготовкою даних студентів у ВНЗ. Доведено, що в управлінні професійною підготовкою майбутніх фахівців велике значення має керівник підрозділу. Науково обгрунтовано суть кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розроблено та впроваджено технологію професійної підготовки за такою системою, яка складається з періодів: пропедевтичного, навчання та підсумкового. Запроваджено комплекс діагностичних засобів оцінювання знань і вмінь студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблено єдину технологію діагностування знань і вмінь студентів та підтверджено ефективність моделі оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на підставі виявлених показників готовності до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА362215

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Тимошенко О.В. 
Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.В. Тимошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 38 с. — укp.

Визначено шляхи оптимізації професійної підготовки фахівців у педагогічних ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Сформовано концептуальні засади застосування програмно-цільового підходу в управлінні підготовкою даних студентів у ВНЗ. Доведено, що в управлінні професійною підготовкою майбутніх фахівців велике значення має керівник підрозділу. Науково обгрунтовано суть кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розроблено та впроваджено технологію професійної підготовки за такою системою, яка складається з періодів: пропедевтичного, навчання та підсумкового. Запроваджено комплекс діагностичних засобів оцінювання знань і вмінь студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблено єдину технологію діагностування знань і вмінь студентів та підтверджено ефективність моделі оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на підставі виявлених показників готовності до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА362215

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Сущенко Л.П. 
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах: Автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Сущенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 45 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано основні періоди становлення і розвитку вітчизняної системи професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту. Здійснено ретроспективний аналіз розвитку мети та завдань фізичного виховання на різних історичних етапах. Виявлено характерні особливості щодо сутності, змісту та структури професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту в різних історичних періодах. Розроблено і теоретично обгрунтовано концепцію й модель особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах. Виявлено й обгрунтовано критерії ефективності особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. Визначено організаційно-методичні умови особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту: узгодження цілей особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту із загальними цілями вищої фізкультурної освіти; реалізація принципу наступності в змісті й організаційних формах професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах; впровадження педагогічних технологій, зокрема інформаційних, спрямованих на реалізацію особистісно орієнтованого підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. Розроблено навчально-методичний комплекс щодо забезпечення особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту для студентів і викладачів вищих навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА327990

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Карпюк Р.П. 
Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р.П. Карпюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Розкрито понятійно-термінологічний апарат вищої фізкультурної освіти зі спеціалізації "Адаптивне фізичне виховання". Удосконалено форми та методи професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання з урахуванням ідей гуманізації та демократизації освіти, творчого розвитку особистості, можливостей використання комп'ютерних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА371914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Ісаченко 
Тестовий контроль у системі оцінки знань студентів інститутів фізичної культури і спорту (на прикладі дисципліни "Теорія і методика фізичного виховання"): автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Марія Анатоліївна Ісаченко ; Національний ун-т фізичного виховання і спорту України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)12
Шифр НБУВ: РА359378

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Мазін В.М. 
Формування культури професійної самореалізації майбутніх учителів фізичного виховання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Мазін ; Класич. приват. ун-т {Запоріжжя}. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування культури професійної самореалізації майбутніх учителів фізичного виховання. Розкрито сутність й обгрунтовано наукові засади формування культури професійної самореалізації майбутніх учителів фізичного виховання, охарактеризовано її стуктуру, визначено зміст компонентів, уточнено критерії та показники сформованості. Удосконалено форми та засоби фахової підготовки студентів. Розроблено й експериментально перевірено концептуальну модель формування культури професійної самореалізації у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ю952.1 +
Шифр НБУВ: РА356624

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Папуча В. М. 
Формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичного виховання в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Папуча ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "педагогічна майстерність майбутнього вчителя фізичного виховання"; обгрунтовано структуру, зміст і компоненти даного феномену. Визначено критерії, показники та рівні сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичного виховання. Висвітлено наукові засади формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичного виховання. Виявлено педагогічні умови, які забезпечують ефективність процесу формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичного виховання. Подано технологічну модель відповідного педагогічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч421.42
Шифр НБУВ: РА375769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського