Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (63)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш1 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Ананьєва Н.В. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності полілінгвістичної гімназії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Ананьєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано організаційні засади та педагогічні умови діяльності полілінгвістичної гімназії, розроблено їх науково-методичне забезпечення. Встановлено особливості та критерії результативності діяльності полілінгвістичної гімназії. Визначено мету та зміст полікультурної освіти гімназистів, обгрунтовано теоретичні засади управління гімназією у полілінгвістичному та полікультурному середовищі. Запропоновано форми та методи організації полікультурної діяльності. Проведено порівняльне дослідження характерних особливостей діяльності вітчизняних і зарубіжних полілінгвістичних гімназій. Розкрито зміст понять "полікультурна освіта", "полікультурний навчально-виховний процес", "полілінгвістична гімгназія", "полілінгвістичне та полікультурне середовище" та "діалог культур".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ш1 р21(4УКР)18 +
Шифр НБУВ: РА352861

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Абсалямова Я.В. 
Професійна адаптація молодих викладачів іноземної мови до роботи у вищих технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.В. Абсалямова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади процесу професійної адаптації молодих викладачів іноземної мови до педагогічної діяльності у вищих технічних навчальних закладах (ВТНЗ). Конкретизовано структуру професіоналізму викладачів іноземної мови ВТНЗ як показника фахової адаптованості. Сформульовано педагогічні умови оптимізації структури та змісту освітньої системи як фактора впливу на профадаптацію молодих викладачів. Сформовано модель системи освіти на етапі професійної адаптації з урахуванням даних педагогічних умов і виявлених фахових потреб педагогів. Експериментально встановлено ефективність запропонованої моделі та розроблено науково-практичні рекомендації щодо організації професійної адаптації молодих викладачів іноземної мови ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА337679

Рубрики:

      
3.

Авксентьєва О.І. 
Професійно-лінгвістична підготовка іноземних фахівців у Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Авксентьєва ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено процес професійно-лінгвістичної підготовки іноземних фахівців у Франції. Науково обгрунтовано концептуальні засади застосування мистецьких педагогічних технологій навчання у французьких професійно-лінгвістичних центрах. Доведено актуальність і необхідність використання інноваційних педагогічних технологій формування професійно-лінгвістичної компетентності фахівців, зокрема, інтегрування пісенних демаршів у традиційну систему професійно-орієнтованого навчання французької мови, що стимулює мотиваційно-спонукальну, навчальну, когнітивну, метакогнітивну, виховну, орієнтувальну, компенсаторну, соціоафективну функції. Показано, що дані технології забезпечують прискорене подолання мовних бар'єрів, поглиблене вивчення фонетики, розвиток мовленнєвого слуху, активну опору на артикуляційні відчуття, що гарантують якісні показники навчання, формування комунікативної компетенції іноземних громадян та їх активне функціонування на міжнародному ринку праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА) + Ш1 р31(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА344639

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Коноваленко Т.В. 
Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Коноваленко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку експресивно-комунікативних умінь учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Теоретично обгрунтовано суть, специфіку, структуру та виявлено критерії й охарактеризовано рівні вияву даних умінь в майбутніх учителів іноземної мови. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку в них експресивно-комунікативних умінь у процесі фахової підготовки. Розроблено й експериментально апробовано ефективність варіативної моделі їх методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА346071

Рубрики:

      
5.

Кузнецова О.Ю. 
Розвиток мовної освіти у середніх і вищих навчальних закладах Великої Британії другої половини XX ст.: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.Ю. Кузнецова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 43 с. — укp.

Проведено історико-ретроспективний аналіз становлення та розвитку мовної освіти у навчальних закладах Великої Британії (на матеріалі навчання іноземної мови), науково обгрунтовано особливості та виявлено етапи розвитку теорії та практики навчання мов у країні. Досліджено вплив педагогічних теоретичних настанов у педагогіці країни у досліджуваний період на формування концепцій навчання мов. Проаналізовано теоретичні концепції, що домінували у навчанні іноземних мов у навчальних закладах Великої Британії у другій половині XX ст. Розкрито трансформації у визначенні мети, формуванні змісту, організації зазначеного навчання у середніх школах країни. Досліджено стан та визначено особливості підготовки студентів з іноземних мов у вищих навчальних закладах. Проаналізовано цілі, зміст, організацію педагогічної підготовки та перепідготовки викладачів у даній сфері. Виявлено тенденції розвитку мовної освіти у середніх і вищих навчальних закладах країни, проведено порівняльний аналіз тенденцій її розвитку у Великій Британії та в Україні. Визначено шляхи використання британського науково-практичного досвіду цієї освіти в Україні за сучасних умов. Введено до наукового обігу невідомі та маловідомі дані й матеріали, пов'язані з розвитком теорії та практики навчання у даних навчальних закладах у Великій Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ВЕЛ) + Ш1 р
Шифр НБУВ: РА326956

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Бігич О.Б. 
Теоретичні основи формування методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.Б. Бігич ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2005. — 36 с. — укp.

Досліджено проблему формування методичної компетенції (МК) учителя іноземної мови (ІМ) початкової школи з урахуванням сучасних тенденцій іншомовної професійно-педагогічної освіти. Виявлено сучасні тенденції професійної освіти майбутніх учителів й іншомовної освіти молодших школярів з використанням культурологічного підходу. Узагальнено особистісні та діяльнісні характеристики студенства як особливої соціальної категорії, змодельовано колективний результат методичної освіти вчителів ІМ початкової школи в аспекті загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Визначено рівні формування у студентів МК майбутнього учителя даного професійного напрямку. Удосконалено систему контролю формування МК за умов кредитно-модульної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 +
Шифр НБУВ: РА335709

Рубрики:

      
7.

Волченко О.М. 
Формування комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Волченко ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов як інтегруючого компонента їх професійної компетентності. З'ясовано стан розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці. Теоретично обгрунтовано модель комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов, наведено характеристику її компонентів (ціле-мотиваційного, когнітивно-професійного, особистісного та рефлексивного), визначено критерії та рівні сформованості. Доведено, що ефективність формування комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах залежить від таких умов: створення освітнього комунікативного середовища на засадах особистісно орієнтованого та розвивального навчання; забезпечення міжпредметних зв'язків циклів психолого-педагогічних, фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін; системне використання педагогічної діагностики у навчальному процесі. Розроблено та впроваджено у практику вищих педагогічних навчальних закладів модель формування комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов, яка визначає мету, педагогічні умови, етапи, форми та методи реалізації професійної комунікативної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА345589

Рубрики:

      
8.

Калінін В.О. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Калінін ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено сутність професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, її зміст та структуру, яка включає п'ять компонентів: цілемотиваційний (цілі, мотиви, потреби), змістовий (професійно значущі знання), операційно-діяльнісний (навички та вміння), особистісний (якості та здібності), рефлексивний (самооцінка, самоаналіз, самовдосконалення). Встановлено, що ключовою складовою професійної компетентності майбутнього вчителя у контексті нової мовної політики є соціокультурна компетенція, уточнено структуру її компонентів. Розроблено педагогічну технологію формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами діалогу культур, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА339141

Рубрики:

      
9.

Тишакова Л.Т. 
Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Т. Тишакова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Визначено психолого-педагогічні умови формування технологічної компетентності майбутнього фахівця іноземної мови, побудовано її теоретичну особистісно орієнтовану модель. Створено систему підготовки студентів для здійснення професійної діяльності на різних етапах системи неперервної освіти (дитячий садок - початкова школа - середня загальноосвітня школа - гімназія), що детермінована взаємодією особистісного, когнітивно-творчого та лінгво-дидактичного компонентів. Експериментально доведено, що високий рівень сформованості технологічної компетентності можна досягти у процесі професійної підготовки студентів на базі поетапного використання розробленої моделі у створеному технологізованому педагогічному середовищі. На підставі аналізу результатів експерименту встановлено, що протягом всіх його етапів у студентів формувалися професійні якості особистості, креативно-технологічні здібності, мислення, технологізована рефлексія.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 +
Шифр НБУВ: РА335156

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського