Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (52)Книжкові видання та компакт-диски (123)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-911$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Заблоцька Л. М. 
Дидактичні основи мовної підготовки учнів у початкових школах Великої Британії в другій половині XX - початку XXI ст.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заблоцька ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні основи мовної підготовки учнів у процесі розвитку початкової освіти у Великій Британії. Обгрунтовано основні етапи її формування в другій половині XX - початку XXI ст. Проаналізовано нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення мовної підготовки учнів у британських початкових школах і виокремлено низку концептуальних положень щодо покращання грамотності з рідної мови у початкових класах. Розглянуто форми організації навчального процесу, шляхи та методи, які сприяють формуванню мовної компетенції молодших школярів. На підставі здійсненого аналізу визначено шляхи творчого використання британського досвіду за умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч21.221 + Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА370841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Арделян О.В. 
Дидактичні умови формування загальнопізнавальних умінь і навичок у молодших школярів (на матеріалі вивчення англійської мови): Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Арделян ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 21 с.: мал. — укp.

Розкрито проблему формування в учнів початкових класів загальнопізнавальних умінь та навичок як компонента їх мислення. Обгрунтовано наукові можливості та теоретичні засади, а також розроблено технологію формування зазначених умінь і навичок під час вивчення англійської мови молодшими школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911 +
Шифр НБУВ: РА321233

Рубрики:

      
3.

Городнича Л.В. 
Диференційоване навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп'ютера: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Городнича ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Досліджено методику диференційованого навчання учнів IV класів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов англомовного аудіювання з використанням комп'ютерної програми. Розкрито психолого-педагогічні передумови та особливості англомовного аудіювання. Проаналізовано та відібрано текстовий матеріал, на підставі якого формуються аудитивні навички та вміння. Приділено увагу формуванню та вдосконаленню інтонаційно-вимовних, лексичних та граматичних навичок аудіювання та розвитку мовленнєвих умінь. Узагальнено вимоги до відбору автентичних текстів для створення бази аудіотекстів комп'ютерної програми та навчання аудіювання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33 +
Шифр НБУВ: РА366952

Рубрики:

      
4.

Жеренко Н.Є. 
Індивідуалізація навчання аудіювання учнів молодших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов (англійська мова): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Жеренко ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію індивідуального навчання англомовного аудіювання учнів молодших класів. Визначено фактори успішності оволодіння аудіюванням молодшими школярами, індивідуально-психологічні особливості розвитку або сформованості яких впливають на рівень індивідуальної навченості аудіювання учнів. Описано методики діагностики рівнів функціонування факторів навченості аудіювання. Виділено типологічні підгрупи учнів. Запропоновано технологію здійснення індивідуалізованого навчання аудіювання з підсиленням вагомості розвиваючо-мотивуючого виду індивідуалізації. Наведено способи, прийоми та засоби проведення кожного з видів комплексної індивідуалізації, що є доцільними саме на початковому етапі навчання. Вміщено комплекс вправ для індивідуалізованого формування аудитивних навичок і розвитку аудитивних умінь учнів молодших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА310228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Смовженко Л.Г. 
Методика навчання полілогічного спілкування першокласників на уроках англійської мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.Г. Смовженко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано методику навчання полілогічного спілкування першокласників на уроках англійської мови з використанням текстів-полілогів і системи спеціальних вправ. Розкрито сутність понять "полілогічне спілкування першокласників", "елементарна полілогічна компетенція". Досліджено основні психологічні й лінгвістичні особливості полілогічного спілкування першокласників. Розроблено вимоги щодо створення системи вправ для навчання полілогічного спілкування першокласників з урахуванням їх особливостей на підставі виявлення специфічних ознак полілогу. Узагальнено теоретичні засади полілогічного спілкування першокласників. Обгрунтовано вимоги щодо відбору матеріалу текстів-полілогів й організації процесу навчання, встановлено критерії оцінки сформованості вмінь полілогічного спілкування першокласників. Експериментально перевірено ефективність запропонованої методики навчання полілогічного спілкування першокласників на уроках англійської мови, наведено рекомендації щодо її використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33 +
Шифр НБУВ: РА354714

Рубрики:

      
6.

Пономарьова В.А. 
Методика формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В.А. Пономарьова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "ритміко-інтонаційна складова англійського мовлення" в структурі звукової культури мовлення, визначено компоненти ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення, описано їх характеристики. Обгрунтовано психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови навчання молодших школярів ритму й інтонації англійського мовлення. Визначено принципи, ефективність комплексів вправ для формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.31
Шифр НБУВ: РА374118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Коломінова О.О. 
Методика формування соціокультурної компетенції учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання усного англомовного спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.О. Коломінова ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 1998. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням формування соціокультурної компетенції (СКК) молодших школярів під час навчання усного англомовного спілкування. У роботі теоретично обгрунтовується доцільність раннього формування СКК і досліджуються концепти даного процесу. Розробляється методична програма мінімізації соціокультурного матеріалу і технологія роботи з ним. Експериментально визначається ефективність запропонованої методики та її інноваційний особистісно-розвиваючий характер. Даються практичні рекомендації щодо впровадження даної методики в навчальний процес у початковій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

      
8.

Денисенко М.В. 
Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.В. Денисенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 26 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням піктограм і кольорової сигналізації - засобів навчання, які забезпечують процес навчання техніки читання з перших уроків англійської мови. Відзначено, що завдяки піктограммам та кольоровій сигналізації мовні абстракції стають для молодших школярів доступними через те, що за їх використання враховуються особливості сприймання та рівень розвитку мислення учнів даної вікової групи і забезпечуються розуміння та запам'ятовування ними правил читання та безпомилкове установлення графемно-фонемних відповідностей. Запропоновано піктограми, а також визначено зручночитабельні кольори для кодування графічних символів. Наведено підсистему вправ для навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням зазначених способів навчання та без них. З залученням розробленої методики створено два навчальних посібника з англійської мови для учнів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.331 +
Шифр НБУВ: РА336009

Рубрики:

      
9.

Ланова 
Підготовка майбутніх учителів англійської мови до навчання учнів просодичних засобів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Оксана Володимирівна Ланова ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.31 + Ш143.21-911.31
Шифр НБУВ: РА359149

Рубрики:

      
10.

Колодич 
Психолого-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності у дітей із ЗПР в процесі вивчення англійської мови: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Оксана Богданівна Колодич ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.2 + Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА340226

Рубрики:

      
11.

Москалюк Л. В. 
Реалізація мотиваційного компонента контролю англомовної лексичної компетенції молодших школярів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Москалюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 25 с. — укp.

Розроблено методику формування мотивації молодших школярів до виконання контрольних завдань. Розкрито поняття мотив, мотивація, виявлено шляхи формування контрольної дії у розумовій діяльності людини, досліджено теоретичні основи формування мотивації до виконання контрольних завдань. Зазначено, що формування лексичної компетенції включає презентацію школярам знань лексичних одиниць (ознайомлення з ними) та формування лексичних навичок (автоматизація дій з ними). Доведено, що для того, щоб контроль став мотивованим, необхідно підпорядкувати його змістовий і процесуальний компоненти мотиваційному; планомірно перевіряти рівні запам'ятовування школярами знань лексичних одиниць та сформованості їх лексичних навичок; поступово зменшувати вплив деструктивних факторів навчального процесу, стимулювати контролюючу діяльність молодших школярів. Розроблено контрольні завдання для виявлення рівня сформованості лексичної компетенції в учнів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33
Шифр НБУВ: РА376353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Ягеніч Л.В. 
Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Ягеніч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено методику формування у молодших школярів стратегічної компетенції (СтК) у процесі навчання аудіювання англійською мовою. Узагальнено теоретичні засади щодо формування СтК у процесі навчання іншомовного аудіювання. Конкретизовано зміст поняття "СтК щодо навчання іншомовного аудіювання". Уточнено навчальні й аудитивні вміння, що забезпечують формування у молодшого школяра СтК у процесі навчання іншомовного аудіювання. Удосконалено модель процесу навчання іншомовного аудіювання, яка передбачає формування навчальних і комунікативних стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33 +
Шифр НБУВ: РА352866

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського