Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (415)Книжкові видання та компакт-диски (757)Журнали та продовжувані видання (278)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ31 р(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Деркач О.О. 
Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.О. Деркач ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2003. — 19 с.: табл. — укp.

Теоретично проаналізовано наукову літературу з проблеми активізації пізнавальної діяльності молодших школярів, досліджено процес функціонування початкової ланки музичної освіти, виявлено специфіку початкового навчання гри на струнно-смичкових інструментах дітей 4 - 5-ти та 6 - 7-річного віку, обгрунтовано методичні засади та експериментально підтверджено доцільність та ефективність використання робочих зошитів з друкованою основою на початковому етапі навчання гри на даних інструментах, які відповідають вимогам сучасної освіти та є найзручнішою формою роботи для учнів у класі та вдома. На підставі проведеної дослідно-експериментальної роботи доведено, що активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах можлива за умови врахування вікових особливостей перебігу основних пізнавальних процесів; створення навчальних ситуацій, здатних викликати пізнавальний інтерес та позитивний емоційний відгук учнів; активізації мисленнєвої діяльності учнів шляхом використання серії нестандартних завдань та організації навчального процесу на базі творчої самореалізації дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА327353

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Яківчук Г. В. 
Виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. В. Яківчук ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ313(4УКР)0 р3-3 + Ч489.511.220 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА369642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Койкова Е.І. 
Виховання толерантності у молодших школярів на уроках музики в умовах полікультурного простору: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Е.І. Койкова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито та науково обгрунтовано розуміння толерантності як одного з головних принципів полікультурного освітнього простору. Музичне мистецтво визначено як провідний засіб виховання толерантності молодших школярів, оскільки воно здатне за допомогою емоційної дії та рефлексії впливати на особистісне відношення однією людиною до іншої. Визначено педагогічні умови, що позитивно впливають на процес виховання толерантності молодших школярів на уроках музики. Розроблено відповідну методику, яка передбачає етапи - адаптаційно-ознайомлювальний, оцінно-регулятивний - за напрямками: інформаційним, емоційним, поведінковим. За результатами контрольного експерименту у більшості молодших школярів виявлено високий і достатній рівні сформованості толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1 + Щ31 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА360951

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Лобова О. В. 
Дидактико-методична система формування основ музичної культури молодших школярів у процесі загальної музичної освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Лобова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 40 с.: рис., табл. — укp.

У процесі дослідження виявлено, що метою особистісно орієнтованої загальної музичної освіти молодших школярів є формування основ їх музичної культури - інтерактивного утворення, яке забезпечує дитині можливість усвідомлення спілкування з музичним мистецтвом та є необхідною складовою її різнобічного виховання та розвитку. Запропоновано структуру музичної культури молодшого школяра, що містить блоки музичної спрямованості, обізнаності, вихованості та музично-творчої розвиненості, які набувають змістовно-широких та особистісно орієнтованих властивостей. Обгрунтовано дидактико-методичну систему формування основ музичної культури молодших школярів, розроблено інноваційний зміст і методику музичної освіти. Розкрито шляхи забезпечення наступності музичної освіти учнів початкової й основної школи та професійного вдосконалення вчителів музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)21-3 + Ч421.355.23
Шифр НБУВ: РА384843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Білоус О.С. 
Дидактичні основи формування творчої активності студентів у процесі особистісно орієнтованого навчання (на матеріалі музичних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.С. Білоус ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Конкретизовано зміст поняття творчої активності майбутніх учителів музики. Визначено її структурні компоненти, етапи розвитку, показники та рівні сформованості. Обгрунтовано доцільність використання особистісно орієнтованого підходу у процесі вивчення музичних дисциплін з метою формування творчої активності майбутніх учителів музики. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують ефективність формування творчої активності у студентів засобами музичних дисциплін у процесі особистісно орієнтованого навчання. Удосконалено методику проведення занять з музично-педагогічних дисциплін та засоби індивідуальної роботи студентів. Створено й апробовано технологію формування творчої активності майбутніх учителів музики, побудовану на принципах рольової перспективи, використання задачного та імітаційно-ігрового підходів, педагогічної взаємодії, співробітництва та співтворчості у системі відносин "викладач - студент". Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчальної діяльності у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА336798

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Шевченко О. М. 
Культурологічний підхід у професійній підготовці студентів музичних училищ: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Шевченко ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2011. — 23 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано особливості впровадження культурологічного підходу до професійної підготовки студентів музичних училищ, доведено його засадниче значення як чинника гармонійного та цілісного загальнокультурного та професійного розвитку особистості. Визначено критерії та рівні готовності майбутнього музиканта-педагога до музично-педагогічної діяльності на культурологічних засадах. Розроблено мадель його підготовки на основі культурологічного підходу та визначено педагогічні умови, що сприяють її ефективності. Конкретизовано поняття "культурологічний підхід". Уточнено структуру професійної підготовки студентів музичних училищ. Дістало подальшого розвитку положення щодо змісту, педагогічних засобів, форм і методів професійної підготовки студентів музичних училищ на основі культурологічного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)23-3
Шифр НБУВ: РА383811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Воєвідко Л.М. 
Методика використання українських виконавських традицій кінця ХІХ - початку ХХ ст. у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Воєвідко ; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше актуалізовано проблему використання українських виконавських традицій у процесі підготовки вчителя музики педагогічними ВНЗ. Розроблено методику фортепіанного навчання майбутнього вчителя музики на підставі використання українських виконавських традицій, започаткованих В. Пухальським і продовжених його учнями. Встановлено критерії визначення ефективності даної методики у сучасному фортепіанному навчанні. Обгрунтовано основні напрями навчання студентів з урахуванням та використанням педагогічних ідей українських педагогів-піаністів. Розкрито сутність українських фортепіанно-виконавських традицій кінця XIX - початку XX ст., які є впливовим формувальним матеріалом оптимізації фахової підготовки майбутніх учителів музики. Обгрунтовано умови використання українських виконавських традицій кінця XIX - початку XX ст. у навчально-виховному процесі вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ313(4УКР)53-712 +
Шифр НБУВ: РА369895 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Малашевська І.А. 
Методика музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів музики на історико-стильовій основі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.А. Малашевська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Створено ефективну методичну систему фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів шляхом об'єднання музично-теоретичних дисциплін (сольфеджіо, гармонії та поліфонії) в інтегрований курс та спрямування його в історико-стильову площину. Вперше розроблено й експериментально перевірено методику музично-теоретичної підготовки педагогів-музикантів на історико-стильовій основі. Уточнено сутність уміння орієнтуватися в історико-стильових процесах музики, конкретизовано його структуру. Розроблено систему критеріїв та показників визначення рівня його сформованості у студентів педагогічних університетів. Доведено доцільність використання історико-стильового та комплексного підходів до музично-педагогічної освіти у процесі фахової підготовки майбутніх вчителів музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-34 +
Шифр НБУВ: РА340079

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Лисюк Ю.С. 
Методика формування досвіду саморегулювання майбутніх музикантів-педагогів у вищих мистецьких навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.С. Лисюк ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано суть і структурні компоненти досвіду саморегулювання музикантів-педагогів. Визначено критерії, показники та рівні їх сформованості. Виявлено педагогічні умови формування дослідженого феномену у студентів вищих мистецьких навчальних закладів. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику даного процесу. На підставі даних, одержаних завдяки проведеному дослідженню, доведено ефективність запропонованої методики формування досвіду саморегулювання майбутніх музикантів-педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-34 +
Шифр НБУВ: РА348586

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія:    
10.

Вергунова В. С. 
Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. С. Вергунова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто феномен досвіду як психолого-педагогічного явища, розкрито сутність досвіду ціннісного ставлення (ДЦС) до музичного мистецтва й особливості його формування. Висвітлено стан розкриття проблеми формування досвіду ДЦС до музичного мистецтва у теорії та методиці фахової підготовки вчителів музики. Обгрунтовано педагогічні умови формування ДЦС до музичного мистецтва, визначено критерії та показники його сформованості, наведено результати констатувального експерименту. Розкрито методику та зміст дослідної роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: aЧ489.518.3 + Щ31 р(4УКР)31-3
Шифр НБУВ: РА379146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Морозова О. О. 
Методика формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Морозова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Уперше в системі вищої музично-педагогічної освіти розроблено й апробовано експериментальну методику формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики. Визначено педагогічні умови ефективного формування мотивації педагогічної діяльності у студентів. Обгрунтовано критерії та показники сформованості мотивації педагогічної діяльності у цих учителів музики. Конкретизовано поняття "мотивація музично-педагогічної діяльності", виявлено особливості її формування. Удосконалено методичне забезпечення фахової підготовки студентів факультетів музично-педагогічного спрямування. Розроблено методику формування мотивації педагогічної діяльності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики, сутність якої полягає у закріпленні наявних і формуванні нових мотивів професійної діяльності, усвідомленні її смислу, стимулюванні розвитку теоретичної обізнаності та спрямованості на збагачення досвіду музично-педагогічної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-34 + Ю940.3-723
Шифр НБУВ: РА378824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Піхтар 
Методична система формування музичного мислення студентів мистецьких вищих навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Олена Анатоліївна Піхтар ; Київський національний ун-т культури і мистецтв. — К., 2007. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)32-3
Шифр НБУВ: РА352458

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Тарарак Н.Г. 
Міжпредметні зв'язки вокально-хорових дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Г. Тарарак ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Визначено особливості фахової підготовки майбутнього вчителя музики у сучасних ВНЗ, розкрито теоретичні засади, уточнено критерії, показники та рівні ефективності використання міжпредметних зв'язків вокально-хорових дисциплін у даному процесі. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови застосування міжпредметних зв'язків вокально-хорових дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики. З'ясовано, що реалізація даних умов сприяє оптимізації навчально-виховного процесу, забезпеченню багатоаспектності, систематизації й узагальненню знань, умінь і навичок студентів, встановленню органічного зв'язку музично-педагогічних дисциплін зі змістом практичної вокально-хорової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3 + Щ314.1-7 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА361991

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Пономаренко Я.Г. 
Особистісні детермінанти інтерпретації молодшими школярами музичного тексту: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.Г. Пономаренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 18 с. — укp.

З метою вивчення особливостей інтерпретаційної активності учнів молодшого шкільного віку запропоновано використовувати музичний тест, який є експлікацією особистісних переживань і думок, втілених у музичну тканину твору, вихідна природа якого є інтонаційною. Особистісно-цілісна природа явища інтерпретації має історію становлення, яка виявляється в онтогенетичних особливостях розуміння й інтерпретації музичного художнього твору. Установлено психологічні характеристики особистості учня, взаємопов'язані з рівневою структурою інтерпретації музичного тексту. Здіснено кореляційний аналіз та виділено особистісні кореляти успішності інтерпретації музичного твору. Розроблено спеціальну програму тренінгового навчання, спрямовану на формування у молодших школярів готовності до інтерпретування музичного тексту. Установлено психологічні засоби, засвоєння та використання яких забезпечує досягнення суб'єктного рівня інтерпретації (аналіз, моделювання, рефлексія власних переживань).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ю983.402.1 + Щ31 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА346435

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Мурована Н.М. 
Педагогічне керівництво розвитком професійної компетентності вчителів музики у післядипломній освіті: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Н.М. Мурована ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему педагогічного керівництва розвитком професійної компетентності вчителів музики у післядипломній освіті. Розкрито суть понять "педагогічне керівництво розвитком професійної компетентності вчителя" та "професійна компетентність учителя". Визначено структуру та зміст складових професійної компетентності вчителя музики та критерії її оцінювання, етапи та рівні педагогічного керівництва її розвитком в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Розроблено та теоретично обгрунтовано відповідну модель, яка містить концептуальну, змістову та технологічну складові. Висвітлено методику проведення експерименту. Проаналізовано результати дослідження, сформульовано методичні рекомендації щодо керівництва розвитком професійної компетентності вчителів музики в інститутах післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Щ31 р(4УКР)7 +
Шифр НБУВ: РА358119

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Турчин Т.М. 
Педагогічні засади естетичного виховання учнів дитячих музичних шкіл: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.М. Турчин ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної, філософсько-естетичної та музикознавчої літератури, вивчення й узагальнення практичного досвіду обгрунтовано й експериментально апробовано засади естетичного виховання учнів дитячих музичних шкіл (ДМШ), якими є: єдність навчання музики та виховання засобами музичного мистецтва; опора на специфічну природу музики як мистецтва інтонованого смислу; реалізація всіх напрямів освоєння інтонаційної природи музики; збагачення традиційних методів навчання музики завдяки педагогічній адаптації до специфіки ДМШ, організацію змісту естетичного виховання з пріоритетним загальнокультурним розвитком; посилення соціокультурного збарвлення дитячої творчості. Запроваджено методику естетичного виховання учнів ДМШ на уроках зі спеціальності. Вона грунтується на освоєнні музики як мистецтва інтонованого смислу та передбачає розв'язання завдань опанування учнями "комплексного" інтонування, формування в них відчуття жанрово-стильової характеристики музики, виховання аналітико-синтетичного ставлення до музичного мистецтва. Зроблено висновок, що реалізація методики естетичного виховання учнів ДМШ на уроках зі спеціальності сприяє позитивній динаміці кількісних і якісних показників їх естетичної вихованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)23:Ю8 + Ч421.355.23 +
Шифр НБУВ: РА346162

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Боднарук І.М. 
Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Боднарук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано новий підхід до її вирішення у процесі педагогічної практики. Конкретизовано суть педагогічної практики, визначено її місце у системі методичної підготовки студентів. Розроблено структуру та критерії даної підготовки. Визначено й апробовано комплекс педагогічних умов для забезпечення оптимального ступеня методичної підготовки майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Щ31 р(4УКР)31-37 +
Шифр НБУВ: РА341653

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Ороновська Л.Д. 
Педагогічні умови прилучення молодших школярів до духовних цінностей на уроках музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.Д. Ороновська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано суть механізму виховання в молодших школярів тяжіння до духовних цінностей на уроках музики, який передбачає врахування домінувальної ролі емоційної сфери у сприйнятті творів мистецтва, рівня пізнавальних можливостей і творчих здібностей учнів цього віку з метою розвитку духовних потреб і почуттів, набуття елементарних навичок сприйняття мистецтва і знань про духовні цінності, формування творчої активності, а також для реалізації духовних сил і задатків. Визначено педагогічні умови реалізації даного механізму, а саме: інтеграцію міжпредметних і міжхудожніх знань, умінь і навичок, організацію навчально-виховного процесу на уроках музики з використанням аксіологічного й особистісно-діяльнісного підходів, стимулювання потреби творчої самореалізації молодших школярів у різних видах музичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31 р(4УКР)22-3 +
Шифр НБУВ: РА341978

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Султанова Е. В. 
Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. В. Султанова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено проблему самоактуалізації майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самоактуалізації студентів-педагогів, зокрема, стимулювання у майбутніх учителів музики потреби в самоактуалізації, активізація самостійної творчо-пошукової діяльності майбутнього вчителя, забезпечення ціннісного ставлення майбутнього педагога до процесу та результатів своєї навчально-професійної діяльності. Визначено компоненти, критерії та рівні самоактуалізації майбутніх учителів музики. Запропоновано модель сприяння самоактуалізації майбутнього вчителя музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА384511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Воєводін В.В. 
Педагогічні умови становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Воєводін ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Науково обгрунтовано методику становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі. Грунтуючись на теоретичному дослідженні специфіки даного феномену, визначено суть творчого потенціалу студентів мистецьких ВНЗ та його структурні компоненти, а саме: мотиваційний, емоційний, інтелектуальний, комунікативний і операційний. На підставі авторської концепції про важливість реалізації творчого потенціалу даних студентів розроблено критерії та показники рівня його сформованості, досліджено зміст, педагогічні умови, апробовано експериментальну методику поетапного становлення творчого потенціалу студентів ВНЗ, яка базується на принципах особистісно-орієнтованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.1 р(4Укр)3-35 + Щ31 р(4Укр)3-35 +
Шифр НБУВ: РА352235

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського