Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (63)Книжкові видання та компакт-диски (96)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю6*665$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
1.

Гончаров В.В. 
Гроші як предмет соціально-філософського дискурсу (аксіологічний аспект дослідження): автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / В.В. Гончаров ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано феномен грошей, який розглядається як ціннісний за своєю природою соціальний прояв у культурі. Обгрунтовано ідею про аутентичність аксіології як методології пізнання феномену грошей. Розглянуто презентовані в історико-філософській думці гносеологічні підходи до розуміння й опису природи та сутності грошей. Простежено еволюцію розвитку філософської думки про гроші в будь-яку історичну епоху. Відбудовано онтологію грошей на базі атрибутивної моделі світу. Наведено світоглядно-конфесійні підходи до господарської етики (православ'я, протемтантизму, юдаїзму, католицизму), яка і формує етичний вимір грошей. Розглянуто вплив грошей на становлення особистості в контексті сенсу життя індивіда, його смислоустрою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665-94 + Ю703.64 + У010.295.70
Шифр НБУВ: РА373890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Іванова Л.С. 
Гуманізація суб'єкт-суб'єктних відносин в економічних структурах технократичного суспільства: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.04 / Л.С. Іванова ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2008. — 16 с. — укp.

Розглянуто проблеми суб'єкт-суб'єктних відносин в економічних структурах за умов кризи техногенної цивілізації. На засадах філософської антропології вивчено феномен відчуження людини та запропоновано шляхи його подолання. Зроблено висновок про необхідність пошуку нових підходів до питань стосовно людини. Стверджено, що нові підходи вимагають розширення філософського інструментарію за рахунок включення у філософсько-антропологічний дискурс понять і концептів суміжних галузей знань, зокрема психології соціології та теорії управління. Проаналізовано діалектично протилежні тенденції технократичного та гуманістичного підходів до людини у процесі виробництва матеріальних благ. Показано перевагу технократизму в суб'єкт-суб'єктних відносинах в економічних структурах. Доведено, що побудова постіндустріального інформаційного суспільства має здійснюватися за умов гармонізації гуманістичної та технократичної складових у сфері виробництва матеріальних благ і надання послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*333 + Ю6*333.122 + Ю6*18:Ж +
Шифр НБУВ: РА357729

Рубрики:

      
3.

Саітгареєва О. Г. 
"Економічна людина" в умовах глобалізації: соціально-філософський аналіз: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. Г. Саітгареєва ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 16 с. — укp.

Проведено соціально-філософське дослідження феномену "економічної людини" за умов глобалізації з позиції антропосоціокультурного підходу. Розроблено типологізацію соціально-історичних суб'єктів людської історії для визначення соціоантропних меж їх домінування, у тому числі, історичних меж домінування "економічної людини". Досліджено наслідки домінування "економічної людини" в межах економічної епохи як передумову глобалізації. З'ясовано механізм зворотного впливу глобалізації на суспільне буття "економічної людини" як пануючого людського типу. Визначено шляхи оптимізації процесів інституціоналізації соцієтальної конкуренції як способу долучення українського суспільства до глобальних тенденцій "постекономізації".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + У01 а1
Шифр НБУВ: РА379599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Герасимова Е.М. 
Економічні знання у дискурсі становлення глобалізованого світу: соціально-філософський аналіз: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / Е.М. Герасимова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Сформовано адекватний образ дискурсивності сучасних економічних знань у процесі глобалізаційних перетворень світового господарства в його основних вимірах і формах. Досліджено процедуру становлення сучасного номодологічного проекту теорії, методології та механізмів існування соціально-економічної сфери буття постіндустріального суспільства, яка базується на принципових положеннях практики формування неоекономіки за умов пластичного ризоматичного середовища. У контексті неоекономічної проблематики здійснено комплексний соціально-філософський аналіз специфіки функціонування національного економічного знання в епоху глобалізації, досліджено його структуру, змістове навантаження та можливості соціально-креативного потенціалу як теоретико-методологічної основи концепції цивілізаційного розвитку сучасного українського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР) + Ю6*665 +
Шифр НБУВ: РА363576

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Алоні Г. 
Етика бізнесу: соціально-філософський аспект: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Г. Алоні ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Зроблено концептуальне осмислення етики бізнесу у контексті сучасного економічного та соціального буття українського суспільства. Визначено її соціоморальний статус як "діючої моральності", вагомого чинника соціальної практики, засобу духовно-практичного освоєння соціуму й орієнтації в ньому. З'ясовано, що у структурі моральних нормативів регулювання поведінки бізнесменів домінуючою цінністю є соціальна відповідальність. Проаналізовано генезу теоретичних уявлень щодо співвідношення прибуткової, моральної та соціальної систем мотивування бізнес-діяльності, яка у сучасній підприємницькій етиці формулюється як необхідність синтезу економічної доцільності та соціоморальної дієвості. Розроблено періодизацію становлення соціально-філософського й етичного знання про моральні чинники бізнес-культури, наведено характеристику трьох основних етапів становлення етики бізнесу (кінець 1950-х - початок 1980-х рр., 1980-ті - початок 1990-х рр., 1990-ті - 2000 рр.). Зроблено експлікацію основних понять моральної теорії до бізнес етики, виявлено своєрідність прояву таких ціннісних гіпернорм, як "свобода", "вибір", "гідність" у контексті соціоекономічної практики різних категорій (шести груп) підприємців, яка полягає в опосередкуванні та конкретизуванні даних понять у формулах "здоровий прагматизм", "справедлива нерівність" (Дж. Ролс), "обопільна згода щодо вигідних зв'язків". З'ясовано, що у поліфункціональних призначеннях етики бізнесу (ціннісно-орієнтуючій, нормативно-регулювальній, організаційно-управляючій функціях) центральне місце традиційно посідає забезпечення практичного інтересу ділової людини. Розкрито праксеологічну та соціально-меліористську можливості бізнес-культури. Виявлено, що морально-відповідальна поведінка бізнесменів дедалі більше враховує загально-суспільні потреби узгодження виробничих, комерційних, споживацьких і суспільних інтересів, а також обов'язковість забезпечення "соціального блага" та здійснення "соціальної анімації", утворення у соціумі атмосфери ділового партнерства та співробітництва. Доведено необхідність запровадження соціоморальної педагогіки як особливого розділу систем освіти бізнесменів, орієнтованої на вимоги етичного та соціального менеджменту, формування культури "малоконфліктної" поведінки, етичної профілактики рецидивів "професійної деформації".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + Ю751.4 +
Шифр НБУВ: РА358685

Рубрики:

      
6.

Коломієць 
Ідея справедливості як інструмент соціальної політики: соціально- філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Олена Германівна Коломієць ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2003. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665-94*341.111 + Ю6*341.111
Шифр НБУВ: РА323218

Рубрики:

      
7.

Чернов І. О. 
Людиновимірність економічного розвитку суспільства: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / І. О. Чернов ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено зміст понять "суспільство", "економіка", "економічний розвиток", "людський розвиток", з'ясовано атрибути, прояви, індекси "людяності" економічного розвитку. Подано визначення концепту "економічна істина", досліджено його значення для господарської діяльності людини. Проаналізовано об'єктивні та суб'єктивні чинники розгортання гуманістичних складових економічного розвитку, особливості процесу соціалізації економічних інтересів. Виокремлено світоглядні настанови, які є передумовою людиновимірчої спрямованості та результативності господарської діяльності. Обгрунтовано висновок, що посилення людиновимірності економічного розвитку є необхідною вимогою подальшого просування соціуму в XXI ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + У01 а1
Шифр НБУВ: РА381344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Овсянкіна Л.А. 
Мораль в системі економічної життєдіяльності людини і суспільства (соціально-філософський аспект): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Л.А. Овсянкіна ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено соціально-філософську концепцію місця та ролі в системі економічної життєдіяльності людини та суспільства. Доведено, що мораль є невід'ємним елементом саморегуляції та самоорганізації життєдіяльності людини та суспільства. Досліджену категорію розглянуто як світоглядно ціннісну та мотиваційно стимулювальну базу економічної діяльності людини, яка є суб'єктом економічних інтересів, потреб та духовно-моральних цінностей, ідеалів, переконань і прагнень. Висвітлено питання стосовно соціально-економічного керування, сучасної економічної культури та підприємницької моралі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + Ю703.6 +
Шифр НБУВ: РА326197

Рубрики:

      
9.

Гугніна Т.О. 
Моральна регуляція підприємницької діяльності (філософсько-управлінський аналіз): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Т.О. Гугніна ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Вперше у вітчизняній науковій літературі застосовано філософські методи до аналізу моральних регуляторів ринкової господарської діяльності. Виявлено соціально-історичні та теоритичні передумови формування моралі підприємництва і управління, закономірності еволюції основних філософських концепцій етики бізнесу, визначено роль моральної регуляції в економічній діяльності та її місце у структурі світогляду ринкового суспільства. Висвітлено основні типи сучасної моральної практики бізнесу та менеджменту (американський, західноєвропейський, азіатський та російський). Встановлено принциповий взаємозв'язок онтологічного і гносеологічного аспектів проблеми. Викладено структуру етики бізнесу та її інтердисциплінарний характер. Розглянуто взаємообумовленість предмета і об'єкта науки етики підприємництва. Запропоновано дефініцію даної науки як специфічного виду професійної етики. Розкрито соціально-психологічні умови специфіки ринкової економіки, напрямки державної політики, стан суспільної свідомості творення української моделі підприємницької моралі з урахуванням зарубіжного досвіду та національного менталітету. На основі проведеного дослідження спрогнозовано основні напрямки розвитку "етичного" бізнесу в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю715.494 + Ю6*665
Шифр НБУВ: РА307876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Акопян В.Г. 
Морально-етичні цінності підприємця: формування та розвиток (соціально-філософський аналіз): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / В.Г. Акопян ; Ін-т вищої освіти АПН України. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз процесу формування та розвитку морально-етичних цінностей підприємця в Україні у період становлення ринкових та демократичних відносин. З'ясовано сутність підприємництва як способу організації виробництва та реалізації господарської діяльності. Визначено джерела формування ринкових відносин в Україні, історичні та соціальні передумови розвитку вітчизняного підприємнцитва та особливості його становлення у період 1990 - 2000 рр. Встановлено фактори формування особистісних моральних якостей підприємців. Доведено, що поряд з позитивними морально-етичними характеристиками нерідко формуються суперечливі та вкрай негативні якості - зарозумілість і чванство, підлість і пристосовництво, безпідставне прагнення до влади та орієнтація на швидке збагачення, що нерідко призводить до утворення особливого типу підприємця - анекдотичного "нового українця", який негативно сприймається в Україні та за її межами. Сформовано модель управлінської діяльності з урахуванням морально-етичної характеристики підприємців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + Ю703.6 +
Шифр НБУВ: РА334123

Рубрики:

      
11.

Молодцов Б.І. 
Об'єктивність ідеального в соціально-економічній реальності: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Б.І. Молодцов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 18 с. — укp.

Вперше проведено комплексне дослідження проблеми ідеального. Запропоновано концепцію об'єктивності ідеального, що грунтується на розумінні єдиної субстанціальної єдності природи та суспільства. Обгрунтовано положення про існування ідеального як об'єктивної форми реальності, що реалізується в здатності одиничної реальності через ставлення до іншої виявляти всю повноту своєї природи. Встановлено, що специфіка ідеального полягає у здатності соціально-економічної реальності створювати свій власний загальний образ, а не відображати своєю реальністю щось принципово поза-буттєве, що перетворює саме буття. Розкрито специфік конкретних форм існування об'єктивної реальності духу, або об'єктивної ідеальності, тобто абстрактної форми ідеї та рівного власній сутності і тому конкретного образу ідеалу. Обгрунтовано висновок, що в соціально-економічній реальності об'єктивна ідеалізація через відчуження даною реальністю свого власного загального образу здійснюється не тільки всупереч, а завдяки усьому особливому та людському, що є в ній. На підставі реально існуючої ідеалізації економічної суспільної єдності, що є її загальним образом у вигляді грошей, конкретизовано специфіку свідомості через здатність не тільки відображати об'єктивно існуючу ідеалізацію буття, але й здійснювати саму ідеалізацію як суспільно значущу об'єктивну мислену форму. Обгрунтовано твердження, що розвиток ідельного потенціалу буття до ступеня реального ідеалу передбачає зазор і навіть деяке відчуження у визначенні його раціонально виявленої єдності. З'ясовано, що даний зазор виражає першість у бутті матеріальної спонтанності, історичної специфічності щодо узагальнювального руху логіки історії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + Ю212.22 +
Шифр НБУВ: РА358526

Рубрики:

      
12.

Разумовський С.О. 
Поліваріантність економічного мислення в соціокультурних реаліях: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / С.О. Разумовський ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано концепцію соціокультурного виміру поліваріантних моделей економічного мислення, завдяки яким функціонування економіки у цивілізаційному просторі поєднує технологічний, соціальний і культурний рівні господарства. Доведено, що перспективною формою взаємовідносин народів у сучасному світовому господарстві може бути інтегрована багатоманітність, яка передбачає наявність у кожної моделі господарства творчого потенціалу модернізації та дозволяє формувати багатопланову, поліцентричну економічну картину світу. Доведено необхідність і можливість трансформації економічного мислення як необхідної умови вирішення актуальних проблем людства. Проаналізовано стан культури економічного мислення у сучасному українському суспільстві у контексті вирішення глобальних і локальних економічних проблем. Розглянуто такі аспекти культури економічного мислення, як екологізм, соціологізм, "новий гуманізм", мезоекономізм, релятивізм, контекстуалізм. Розкрито концептуальний потенціал соціально-філософської думки щодо подолання соціально-економічної кризи сучасного українського суспільства та вирішення глобальних соціально-економічних проблем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*31 +
Шифр НБУВ: РА369448

Рубрики:

      
13.

Скачко О.В. 
Синергетичний дискурс становлення сучасного підприємництва: український контекст: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.В. Скачко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено системний аналіз синергетичних властивостей феномену вітчизняного підприємництва, зокрема, його здатності до саморозгортання та саморозвитку. Наведено результати ретроспективного аналізу становлення національної сфери підприємництва, розроблено ідеологію та методологію дослідження даного явища. Наведено алгоритм саморозгортання сфери бізнесу, розкрито сутність державного регулювання як зовнішнього чинника управління розвитком підприємництва. Показано значення свободи підприємницької діяльності як критерію ефективності державного регулювання розвитку підприємництва. Показано роль і місце вітчизняного підприємництва як складової світового та європейського ринку, визначено специфіку функціонування та розвитку запорізького регіону у державних і наддержавних економічних структурах. Досліджено провідні тенденції та перспективи розвитку підприємництва за умов України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + У010.33 +
Шифр НБУВ: РА370943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Амінова О. В. 
Соціально-ціннісний зміст економічної діяльності людини: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / О. В. Амінова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні засади дослідження економічної сфери буття людини й етапи розвитку проблематики. З'ясовано, що використання методів класичного економічного аналізу щодо даної проблематики є обмеженим і зводиться до з'ясування ролі людини лише як виробника та споживача благ, суб'єкта виробничих відносин. Досліджено трансформацію економічної діяльності людини за умов сучасних соціальних викликів. Проаналізовано особливості формування економічної діяльності людини в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*31 + У01 а1
Шифр НБУВ: РА376532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Греков О. М. 
Соціокультурний фактор у сучасній виробничо-комерційній діяльності в Україні: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. М. Греков ; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано соціокультурні передумови та наслідки виробничо-комерційної діяльності в Україні за умов ринкової економіки. На основі типології соціокультурних факторів запропоновано модель господарства, що забезпечує ефективність діяльності виробничо-комерційних компаній. Доведено, що перехід до постіндустріального типу суспільного виробництва під впливом інформаційних технологій змінив соціокультурну складову в діяльності виробничо-комерційних компаній (змінилась структура праці, склалось інше співвідношення між сферами виробництва та послуг, підсилилася комунікативна взаємодія, відбулися структурування та насичення товарного ринку), тому більшу увагу стали приділяти якісним показникам товару, його демасифікації, більш затребуваним стало втілення в продукті творчих задумів. Показано, що успіх зумовлюють не тільки природні та сировинні, а й інтелектуальні людські ресурси. Зазначено, що виробничо-комерційна діяльність в Україні сприяла виникненню нових форм економічної культури (підприємницької та корпоративної).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + Ю751.4 + У9(4УКР)290
Шифр НБУВ: РА383611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Бондаренко О.В. 
Українська економічна ментальність: соціально-філософський аналіз: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / О.В. Бондаренко ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2007. — 32 с. — укp.

Проаналізовано процес становлення категорії "ментальність" в історії соціальної філософії та на сучасному етапі досліджень. Обгрунтовано значущість вивчення суспільних явищ з використанням даної категорії. Розглянуто економічну ментальність як видову частину ментального феномену. Розроблено інструментарій стосовно соціально-філософських і загально-соціологічних методів, необхідних для дослідження співвідношення принципів індивідуалізму та колективізму у структурі економічної ментальності. З'ясовано їх історичні джерела, межі та перспективи. Описано фактори, що сприяли формуванню особливостей української економічної ментальності. Висвітлено еволюцію економічної ментальності в історії України. Здійснено компаративний аналіз сучасної української та західноєвропейської економічної ментальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + У010.271.14 +
Шифр НБУВ: РА353540

Рубрики:

      
17.

Бондаренко О.В. 
Українська економічна ментальність: соціально-філософський аналіз: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / О.В. Бондаренко ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2008. — 32 с. — укp.

Висвітлено питання щодо становлення категорії "ментальність" в історії соціальної філософії та на сучасному етапі досліджень. Обгрунтовано значущість вивчення суспільних явищ на підгрунті ментального феномену. Розглянуто економічну ментальність як видовий підрозділ ментального феномену. Розроблено інструментарій - соціально-філософські та загально-соціологічні методи, необхідні для дослідження співвідношення принципів індивідуалізму та колективізму у структурі економічної ментальності. Розглянуто їх історичні джерела, а також межі та перспективи щодо цих методів. Описано фактори, що сприяли формуванню особливостей української економічної ментальності. Висвітлено еволюцію даної ментальності в історії України. Проведено компаративний аналіз сучасної української та західноєвропейської економічної ментальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + У010.271.14 +
Шифр НБУВ: РА356460

Рубрики:

      
18.

Глушко Т.П. 
Філософія економіки: структурно-методологічний аналіз: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Т.П. Глушко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Проаналізовано структуру та метологічні парадигми філософії економіки у контектсі визначення її теоретичного та соціально-практичного значення. Досліджено теоретичні засади філософії економіки та економічної філософії як різних галузей знання. Виявлено, що основними структурними рівнями досліджуваної системи знань є філософія бізнесу, господарства та соціального менеджменту. Показано, що одним з основних векторів даних дослідницьких напрямків є аналіз економічної свідомості. Встановлено, що її структура складається з традиційного економічного знання, що проявляється у сфері господарства та нетрадиційного економічного мислення, що реалізується у таких векторах, як індивідуально-креативна (бізнес) та соціально-креативна (економічна ідеологія) спрямованість. Обгрунтовано тезу, що соціально-творчий зміст філософсько-економічного знання розкривається у контексті методологічного обгрунтування пріоритетних принципів економічної ідеології, що функціонує на локальному рівні як економічна ідеологія підприємства, а на соціальному - як економічна ідеологія суспільства. Запропоновано визначення економічної ідеології суспільства як системи обгрунтованих і визначених у соціумі економічних пріоритетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + У01 +
Шифр НБУВ: РА345727

Рубрики:

      
19.

Касьянов Д.В. 
Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Д.В. Касьянов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проведено соціально-філософський аналіз формування та розвитку ідеології та культури підприємця в Україні у період утвердження ринкових відносин. Розкрито сутність підприємництва як способу організації виробництва, здійснення господарської діяльності. Визначено джерела зародження ринкових відносин в Україні, виявлено історичні та соціальні фактори, які обумовлюють становлення та розвиток особистісних ідеологем і культурологічних пріоритетів підприємців. Доведено, що поряд з позитивними морально-етичними характеристиками нерідко формуються суперечливі та навіть негативні якості особистості, наприклад, надмірне прагнення до влади й орієнтація на швидке збагачення. Розроблено оригінальну модель управління процесом формування позитивних морально-етичних характеристик сучасних підприємців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + Ю751.4 + У9(4УКР)0-131.1
Шифр НБУВ: РА370384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського