Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (45)Книжкові видання та компакт-диски (103)Журнали та продовжувані видання (73)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю8,1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Атоян А. І. 
Універсальна людина в ібероамериканській естетиці: автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.08 / А. І. Атоян ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 37 с. — укp.

Досліджено проблему універсальної людини в естетичному світі Ібероамерики. Визначено, що естетичні концепції, які створюються у третьому світі, не так часто опиняються у фокусі усвідомлення. Зауважено, що тема універсальної людини й її відображення у культурі сучасності має актуальне значення за умов мультикультурного товариства у контексті метисації культур і процесів породження нових картин світу. Встановлено, що взаємозбагачення культур в остаточному підсумку минає пастки апології самодостатнього "національного космосу". Обгрунтовано необхідність застосування естетичного аспекту розуміння маргінальних типів культури. Проаналізовано особливості взаємовідносин категорії "естетичний досвід" з іншими категоріями. Виявлено конкретизацію цінностей естетичного досвіду в об'єктивних і суб'єктивних обставинах суспільства. Створено історичну типологію естетичного універсалізму. Досліджено історичні перетворення універсальної людини як естетичного феномену в маргінальні типи. Визначено особливості естетичної регуляції ібероамериканського світу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.1 + Ю8 г(77) + Ю8,1 + Ч111,0
Шифр НБУВ: РА376912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Аристова Л.С. 
Формування у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва в процесі вивчення художньої культури: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.С. Аристова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування у старшокласників ететичного ставлення до мистецтва у процесі вивчення художньої культури. Проаналізовано стан дослідження цієї проблеми у психолого-педагогічній літературі. На підставі узагальнення результатів наукових досліджень визначено критерії, показники, виявлено рівні сформованості у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну систему формування у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва під час вивчення художньої культури. Доведено, що ефективність процесу формування у старшокласників даної якості має забезпечитися цілісністю формування всіх компонентів естетичного ставлення на засадах особистісно-орієнтованого підходу, впровадження в навчально-виховний процес діалогічних, кооперованих, проективних, комп'ютерних, ігрових технологій, здійснення роботи з формування у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва комплексно у взаємозв'язку уроків художньої культури, позакласної художньо-виховної роботи й естетизації предметного середовища навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ю8,1 р20 +
Шифр НБУВ: РА358333

Рубрики:

      
3.

Троєльнікова Л.О. 
Художньо-освітній простір як культуротворчий чинник розвитку українського суспільства у ХХ ст.: автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 26.00.01 / Л.О. Троєльнікова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2009. — 40 с. — укp.

До наукового обігу введено поняття "художньо-освітній простір". Розглянуто культуру України в аспекті функціонування та розвитку художньо-освітнього простору як невід'ємного чинника існування нації. Досліджено внутрішню логіку та динаміку культурно-освітнього процесу на окремих історичних етапах розвитку культури. Висвітлено генезу художньо-освітнього простору як національного модусу у традиційній культурі українців (міфотворення, фольклор, традиції, народні свята, обряди). Виявлено місце та роль творчої особистості у процесах функціонування художньо-освітнього простору та найголовніші фактори такої взаємодії (гуманізація, діалог, креативність). Виокремлено основні художньо-естетичні (ціннісні) витоки та параметри сучасного художньо-освітнього процесу в Україні. Розроблено методологічні засади нового підходу до аналізу світових і вітчизняних концепцій і тенденцій художньої освіти. Наведено характеристику художньо-освітнього простору сучасної України як обумовленого розмаїттям національного та світового досвіду в контексті проблеми Схід - Захід (висвітлено освітні практики України - від витоків до сучасності, а також Японії, Китаю, Канади, США, Німеччини). Наведено рекомендації щодо реалізації політики держави у галузі збереження культурної спадщини (шляхи та форми репрезентації національних культурно-освітніх практик). Визначено перспективи трансформації художньо-освітнього простору України у перші десятиліття XXI ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1 + Щ31 р(4УКР) + Щ313(0)6 + Ч111.161.2 +
Шифр НБУВ: РА363475

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського