Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (53)Книжкові видання та компакт-диски (51)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.19$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Петрус М. І. 
Вплив професійних стереотипів на діяльність лікарів-терапевтів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.04 / М. І. Петрус ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 19 с.: табл. — укp.

Виявлено, що чинником продуктивної професійної соціалізації лікарів-терапевтів є підтримання позитивних (конструюючих) та попередження впливу негативних (деструктивних) стереотипів лікарсько-пацієнтської взаємодії. Вперше виокремлено рівні рефлексії стереотипів професійної діяльності лікарів-терапевтів: індивідуальний - суб'єктивне сприйняття стереотипу як наслідку індивідуальної професійної діяльності (стаж 1 - 2 роки); професійний - асоціювання стереотипу з узагальненими характеристиками усіх лікарів за умови ігнорування взаємозв'язку між власною терапевтичною діяльністю та професійними стереотипами (стаж більше 5-ти років). Доведено, що формування інтерактивного рівня рефлексії сприяє успішності соціалізації лікарів-терапевтів у галузі медичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.19 + Р11(4УКР) п3
Шифр НБУВ: РА385418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Павлюк Т.М. 
Емпатійні чинники професійної адаптації медичних сестер: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Павлюк ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 22 с. — укp.

Запропоновано теоретичне й емпіричне обгрунтування емпатійних чинників професійної адаптації медичних сестер на всіх етапах їх становлення, з'ясовано психологічний зміст емпатійної зумовленості ефективності такої адаптації. Розкрито емпатійні позиції медичної сестри як основного регуляційного чинника даної адаптації. Виокремлено на кожному з етапів професійного становлення у структурі особистісних і поведінкових рис медсестер комплексу взаємопов'язаних психологічних утворень, які є провідними структурними компонентами професійної готовності до праці та критеріями ефективної професійної адаптації. Розвинуто трактування трансформацій емпатійної позиції під час професійного становлення. Відповідно до цього наведено методичні рекомендації щодо проведення медичним психологом психопрофілактичних і розвивально-корекційних заходів з метою підвищення психологічної компетентності медсестер на всіх етапах їх професійної адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.19 + Р11(4УКР)р2 +
Шифр НБУВ: РА349322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Варнавських К. М. 
Психологічні особливості лікаря в процесі терапевтичної взаємодії з пацієнтами: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / К. М. Варнавських ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше досліджено психологічні особливості особистості лікарів терапевтичного профілю з метою оптимізації їх професійної діяльності. Встановлено й обгрунтовано критерії оцінювання основних психологічних показників особистості лікарів терапевтичного профілю. Розроблено методику психодіагностичного дослідження рівня розвитку професійно значущих рис особистості лікарів терапевтичного профілю. Визначено програму психологічного тренінгу, спрямованого на формування професійно значущих рис особистості лікарів терапевтичного профілю, що лежать в основі ефективної терапевтичної взаємодії з пацієнтами та сприяють підвищенню рівня професійної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) п91 + Ю948.19
Шифр НБУВ: РА380958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Кожанова М.В. 
Психологічні особливості прояву когнітивного дисонансу в професійній діяльності лікарів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / М.В. Кожанова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено, що в професійній діяльності лікарів когнітивний дисонанс має прояв як складне системне явище, амбівалентне за власною природою, а саме, може переживатися як самодіагностика системи, яка виявляє нові параметри розвитку та готовність до нього, і як оцінка деструкції системи, що не може втримати власну цілісність завдяки впливу чинників, які блокують можливість саморозвитку та самореалізації. Виявлено, що залежно від задіяних копінг-стратегій, уможливлюється формування "успішних" і "неуспішних" патернів поведінки фахівця, що відповідно має позитивні наслідки. Доведено, що копінг-стратегії здійснюють значний вплив на вихід із когнітивного дисонансу, проте неадаптивні копінг-стратегії є проявами когнітивного дисонансу, а адаптивні сприяють стресостійкості даних груп лікарів. Визначено, що ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності, цілеспрямовані профілактичні та корекційні заходи сприяють формуванню "успішних" копінг-стратегій лікарів, підвищенню стресостійкості та мотивації щодо професійної самореалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.19-69 + Р11(4УКР) п 8
Шифр НБУВ: РА374411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Пляка Л. В. 
Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Пляка ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку та структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорів, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку та використання необхідних принципів, методів і прийомів у навчально-пізнавальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.19 + Ю953.41 + Р11(4УКР) р88
Шифр НБУВ: РА376646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Попіль М.І. 
Психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх медсестер: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.І. Попіль ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито психологічну суть, структуру та види ідентичності. Виявлено психологічні детермінанти становлення професійної ідентичності у майбутніх медсестер. Розроблено тренінг, спрямований на оптимізацію становлення їх професійної ідентичності й експериментально перевірено його ефективність. Відзначено, що професійна ідентичність як інтегративний феномен розвивається у ході професійного навчання, є механізмом формування професійної самосвідомості та результатом професійного самовизначення, персоналізації та самоорганізації, має прояв в усвідомленні власної єдності з професією та представниками певної професії. Відзначено, що сформованість професійної індентичності у вигляді відносно стійкого особистісного утворення можна констатувати у разі перебування певного працівника на достатньо високому рівні оволодіння професією. Серед психологічних детермінант професійної ідентичності важливе місце займає сформованість Я-образу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю948.19 + Р11(4УКР)р2 +
Шифр НБУВ: РА366633

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Самойленко І.В. 
Розвиток психологічної готовності старшокласників до оволодіння професією стоматолога: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.В. Самойленко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2007. — 18 с. — укp.

На підставі результаті теоретичного аналізу й експериментального вивчення проблеми готовності старшокласників до професійного навчання стоматолога визначено шляхи її формування. Така готовність зумовлена настановленням особистості на певну поведінку, комплексом мотиваційних, орієнтаційних інтелектуальних компонентів, а також певними рисами особистості, а саме: працездатністю, упевненістю, зосередженістю, спостережливістю, уважністю. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методики діагностування та формування індивідуально-психологічних якостей слухачів підготовчих курсів і учнів профільних класів відповідно до вимог, які необхідно задовольняти для здійснення праці стоматолога. Розроблено методичні рекомендації щодо формування готовності старшокласників до оволодіння даною професією, які грунтуються на комплексному врахуванні їх вияву залежно від віку та місця мешкання оптантів, а також використанні активних форм і методів роботи зі старшокласниками, зокрема, групових тренінгових занять.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724-70 + Ю948.19:Р +
Шифр НБУВ: РА354125

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського