Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Бурчак С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Бурчак С. О. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. О. Бурчак ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики. З'ясовано на основі аналізу науково-педагогічної літератури сутність понять "пізнавальний інтерес", "підготовка майбутніх вчителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики", "готовність майбутніх вчителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учнів". Підібрано педагогічні технології розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Розроблено та науково обгрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх вчителів початкової школи до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики й експериментально перевірено її ефективність у навчальному процесі. Визначено й обгрунтовано етапи процесу підготовки, доведено результативність впровадження структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх вчителів початкової школи до розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.22 + В1 р21 р3
Шифр НБУВ: РА381870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бурчак С. О. 
Теоретичні і методичні засади розвитку творчості майбутніх учителів математики в процесі фахової підготовки / С. О. Бурчак. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв'язання соціально значущої наукової проблеми розвитку творчості майбутніх учителів математики, що сприяє професійній самореалізації й неперервному професійному розвитку особистості впродовж життя. Під час виконання наукового дослідження визначено сутність і структуру творчості майбутніх учителів математики, обґрунтовано концепцію, методологічні підходи, систему цілеспрямованого розвитку творчості майбутніх учителів математики в процесі фахової підготовки. Спроєктовано модель означеної системи, виокремлено критерії, показники й рівні розвитку творчості майбутніх учителів математики. Відібрано й обґрунтовано фактори й педагогічні умови системного розвитку творчості майбутніх учителів математики, розроблено наукове й методичне забезпечення означеного процесу. Проаналізовано й узагальнено експериментальні дані, що підтверджують висновки щодо ефективності авторської системи цілеспрямованого розвитку творчості майбутніх учителів математики.^UThe dissertation provides a theoretical generalization and offers a solution to the socially significant scientific problem of creativity of future teachers of mathematics, which promotes professional self-realization and continuous professional development of the individual throughout life. During the research the essence and structure of creativity of future teachers of mathematics are determined, the concept, methodological approaches, the system of purposeful development of creativity of future teachers of mathematics in the process of professional training are substantiated. The model of the specified system is projected, criteria, indicators and levels of development of creativity of future teachers of mathematics are allocated. Factors and pedagogical conditions of system development of creativity of future teachers of mathematics are selected and substantiated, scientific and methodical maintenance of the specified process is developed. Experimental data are analyzed and generalized, which confirm the conclusions about the effectiveness of the author 's system of purposeful development of creativity of future mathematics teachers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського