Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Вовк В.А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Вовк В.А. 
Корекція дисфункції підшлункової залози при застосуванні органозберігаючих операцій з приводу ускладненої виразкової хвороби дванадцятипалої кишки: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.03 / В.А. Вовк ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Вивчено основні шляхи розвитку вторинного панкреатиту за ускладненої виразкової хвороби дванадцятипалої кишки. Виялено структурно-функціональні порушення підшлункової залози у хворих на виразкову хворобу дванадцятипалої кишки в доопераційному періоді, які клініко-лабораторно проявляються як гострий або хронічний панкреатит. Досліджено структурно-функціональні зміни підшлункової залози після органозберігаючих операцій з використанням різних видів ваготомії. Проаналізовано виявлені проблеми та накреслено шляхи їх вирішення залежно від виду панкреатиту. Розроблено лікувальний алгоритм для хворих на ускладнену виразкову хвробу дванадцятипалої кишки з вторинним панкреатитом. Проведено порівняльну оцінку ефективності відомих і запропонованих методів шляхом вивчення результатів лікування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.204.6 + Р457.465.601.1
Шифр НБУВ: РА318039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Вовк В.А. 
Формування соціальної політики підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / В.А. Вовк ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено процес формування соціальної політики підприємства (СПП). Визначено сутність поняття соціальної політики підприємства, викладено можливі способи її формування. Показано, що СПП повинна формуватися на підставі принципів соціально-етичного маркетингу. Обгрунтовано необхідність дослідження економічних процесів на підприємстві та ринку і соціальних процесів усередині самого підприємства та в зовнішньому середовищі, зокрема, споживачів, персоналу та суспільства в цілому. Розкрито суть поняття "якість маркетингової інформації", визначено латентні змінні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290 +
Шифр НБУВ: РА336572

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського