Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (29)
Пошуковий запит: (<.>A=Вєтрова$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Вєтрова 
Відтворення населення: регіональні особливості та стратегії реалізації життєвого потенціалу: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / Стелла Семенівна Вєтрова ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*145.1 + С5*326.3 + С5*5*332.1-723.4
Шифр НБУВ: РА339551

Рубрики:

      
Категорія:    
2.

Вєтрова І.Г. 
Методика навчання інформатики в школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Г. Вєтрова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Запропоновано компоненти методичної системи навчання основ інформатики й обчислювальної техніки в школах нового типу, зокрема, - навчальні програми, методичні розробки і посібники, напрямки навчання в процесі навчання інформатики та відносний ступінь їх домінування на кожному з етапів навчання: знання, уміння та навички, необхідні для формування і розвитку творчого мислення в межах наданого предмета для кожного етапу навчання; програма навчання основам інформатики та обчислювальної техніки в школах нового типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА313047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
3.

Вєтрова І.В. 
Правові основи реалізації грошово-кредитної політики Національного банку України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І.В. Вєтрова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено правові засади грошово-кредитної політики в Україні. Розкрито зміст поняття грошово-кредитної політики, охарактеризовано її структуру (цілі, методи та засоби) та правовий механізм розробки та реалізації, розглянуто організаційно-правові форми, встановлено закономірності розвитку. Проаналізовано зарубіжний досвід організації грошово-кредитної політики, розглянуто можливості його використання в Україні. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства й організаційно-правових форм монетарної політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.2-18 + У9(4УКР)262.2-18 + У9(4УКР)262.2-18 + У9(4УКР)262.2-18 + У9(4УКР)262.2-18
Шифр НБУВ: РА355342

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Вєтрова І.М. 
Розвиток альтернативної середньої освіти у США (друга половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.М. Вєтрова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Визначено джерела формування ранніх освітніх альтернатив у США, а саме: традиційно-релігійний рух, гуманістично-прогресивні ідеї та інноваційні започаткування передових педагогів. З'ясовано, що у другій половині XX ст. альтернативна освіта в США інтенсивно розвивалась, суттєво збільшувала вплив на традиційну публічну школу й одержала визнання на державному рівні. Розглянуто певні погляди щодо суті альтернативної освіти у цій державі, а також характеристики, які сприяють варіативності моделей та різноманітності типів. Узагальнено критерії визначення її ефективності. Охарактеризовано історичну значущість даної освіти у впровадженні права вибору в освіті в США. Запропоновано рекомендації щодо використання позитивного досвіду альтернативної середньої освіти в Америці для педагогічної системи Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4СПО)63/64 + Ч424(4СПО) +
Шифр НБУВ: РА356342

Рубрики:

      
5.

Вєтрова Н. В. 
Психологічні особливості мотивації підприємницької діяльності у студентському віці: автореферат дис. ... д.філософ : 053 / Н. В. Вєтрова. — Б.м., 2024 — укp.

У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми мотивації підприємницької діяльності у студентів, виявлено та описано її психологічну специфіку, типологію, регулятивні чинники та психолого-педагогічні умови розвитку. Визначено наукову новизну та теоретичну значущість наукової праці, які полягають у тому, що: Уперше: - визначено типологічні особливості мотивації підприємницької діяльності у студентському віці; - визначено регулятивний потенціал полівмотивованості до підприємницької діяльності, за умови якої у студентів актуалізується спрямованість на побудову кар’єри та інтерес до змісту праці; - показано негативний вплив зниження вмотивованості на працю та підприємницької мотивації на актуалізацію кар’єрних орієнтацій та мотивів збагачення; розширено уявлення про: - вікову специфіку розвитку підприємницьких мотивів у студентському віці, що характеризується динамічністю, ієрархічністю, сталістю прояву мотивів комерційного успіху, свободи і самостійності; типологічні особливості підприємницької мотивації в юнацькому віці; - студентський вік в якості сенситивного для розвитку підприємницької мотивації періоду як вираження прагнення до досягнень, свободи, ініціативності, інноваційності через усвідомлення ризиків підприємництва й удосконалення власної особистості; дістали подальшого розвитку: - засоби психологічного супроводу розвитку мотивації до підприємницької діяльності у студентському віці. Практичне значення роботи полягає у створенні типології підприємницької мотивації особистості, впровадженні розвивальної програми по сприянню підприємницькій мотивації у студентів. Результатом теоретичного аналізу є обґрунтування типології підприємницької мотивації у студентському віці, ролі підприємницьких мотивів у саморегуляції трудової діяльності особистості. Мотивацію підприємницької діяльності визначено як спонукання особистості до підприємництва, в основі якого – прагнення досягнень, свободи, ініціативності, інноваційності шляхом усвідомлення ризиків підприємництва й удосконалення власної особистості. Психологічними чинниками реалізації підприємницького потенціалу осіб студентського віку як суб’єкта трудової діяльності виступають мотиваційно-ціннісні та кар’єрні орієнтації, рівень суб’єктивного контролю, дієвість та ефективність як регуляторні властивості особистості. У ході констатувального дослідження визначено вікову специфіку підприємницьких мотивів в залежності від своєрідності провідної діяльності, яка характеризується динамічністю прояву мотивів на різних етапах студентського віку, ієрархічністю та тривалістю у часі – стійкістю. Емпірично виявлено чотири типологічних профіля підприємницької мотивації: «Помірна мотивація підприємницької діяльності», «Мотивація самореалізації у підприємництві в організації», «Полівмотивованість на підприємництво», «Знижена вмотивованість на підприємництво», серед яких два останні є найбільш характерними для студентів. Визначено п’ять стилів саморегуляції суб’єктів трудової діяльності з різними типами підприємницької мотивації: автономне регулювання, збалансоване регулювання, амотивованість до праці, інтроектоване регулювання, зовнішньо-мотивоване регулювання, названі відповідно до найбільш вираженого типу саморегуляції. Окреслено регуляторні особливості трудової діяльності студентів із різними профілями підприємницької мотивації: при зниженій вмотивованості на підприємництво задоволеність оплатою праці та усі регулятори трудової діяльності виражені найслабше, кар’єрні орієнтації на служіння та виклик пригнічені, натомість при полівмотивованості на підприємництво студентам властиве внутрішнє спонукання до трудової діяльності, вмотивованість на збагачення, найвищі показники кар’єрних орієнтацій на досягнення професійної компетентності, автономії, стабільності роботи та місця проживання, підприємництво, а при мотивації самореалізації у підприємництві студенти характеризується поєднанням зовнішнього та внутрішнього мотиву праці. Визначено залежність прояву кар’єрних орієнтацій та грошових атитюдів, рівня задоволеності працею від типу підприємницької мотивації та стильових особливостей саморегуляції трудової діяльності особистості студентів. Показники кар’єрних орієнтацій на менеджмент, підприємництво та інтеграцію стилів життя є зниженими за умови поєднання амотивованості на працю та зниженої мотивації до підприємницької діяльності. Показники кар’єрної орієнтації на досягнення самостійності та незалежності та підприємницького мотиву збагачення знижені в усіх студентів з амотивацією до праці, крім тих що вмотивовані на самореалізацію у підприємництві. За умови інтроєктованого регулювання трудової діяльності та зниженої підприємницької мотивації студентам властиве зниження мотиву збагачення для досягнення незалежності та самостійності.^UThe work presents an analysis of scientific and theoretical concepts and approaches to the study of the problem of motivation of entrepreneurial activity among students, its psychological specificity, typology, regulatory factors and psychological and pedagogical conditions of development are revealed and described. The scientific novelty and theoretical significance of the scientific work have been determined, which consist in the fact that: First: - the typological features of the motivation of entrepreneurial activity at the student age are determined; - the regulatory potential of political motivation for entrepreneurial activity has been determined, under the condition of which the focus on building a career and interest in the content of work is actualized among students; - the negative impact of a decrease in work motivation and entrepreneurial motivation on the actualization of career orientations and enrichment motives is shown; an expanded view of: - the age-specific nature of the development of entrepreneurial motives in the student age, which is characterized by dynamism, hierarchy, the stability of the manifestation of the motives of commercial success, freedom and independence; typological features of entrepreneurial motivation in youth; - student age as a sensitive period for the development of entrepreneurial motivation as an expression of the desire for achievements, freedom, initiative, innovativeness through awareness of the risks of entrepreneurship and improvement of one's personality; received further development: - means of psychological support for the development of motivation for entrepreneurial activity in student age. The practical significance of the work consists in creating a typology of entrepreneurial motivation of an individual, implementing a development program to promote entrepreneurial motivation in students. The result of the theoretical analysis is the substantiation of the typology of entrepreneurial motivation in student age, the role of entrepreneurial motives in the self-regulation of an individual's labor activity. Motivation Entrepreneurial activity is defined as the motivation of an individual to entrepreneurship, based on the desire for achievements, freedom, initiative, innovativeness through awareness of the risks of entrepreneurship and improving one's personality. Psychological factors of implementation entrepreneurial potential of students of student age as a labor subject motivational, value and career orientations, level of subjective control, effectiveness and efficiency as regulatory properties personality. In the course of the ascertainment study, the age specificity of entrepreneurial motives was determined depending on the originality of the leading activity, which is characterized by the dynamic manifestation of motives at different stages of student age, hierarchy and duration in time – stability. Four typological profiles of entrepreneurial motivation were empirically identified: "Moderate motivation for entrepreneurial activity", "Motivation for selfrealization in entrepreneurship in the organization", "Semi-motivation for entrepreneurship", "Low motivation for entrepreneurship", among which the last two are most typical for students. Five styles of self-regulation of subjects of labor activity with different types of entrepreneurial motivation are defined: autonomous regulation, balanced regulation, motivation to work, introjected regulation, externally motivated regulation, named according to the most pronounced type of self-regulation. The regulatory features of the labor activity of students with different profiles of entrepreneurial motivation are outlined: with reduced motivation for entrepreneurship, satisfaction with work pay and all regulators of labor activity are expressed the weakest, career orientations towards service and challenge are suppressed, on the other hand, with semi-motivation for entrepreneurship, students have an intrinsic motivation for labor activity , motivation for enrichment, the highest indicators of career orientations for the achievement of professional competence, autonomy, stability of work and place of residence, entrepreneurship, and in the motivation of self-realization in entrepreneurship, students are characterized by a combination of external and internal motivation for work.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського