Григорчук Т. В. Педагогічні засади проектування мультимедійного методичного комплексу з маркетингу для дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Григорчук ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.
Проаналізовано процес становлення та розвитку педагогічного проектування навчальних засобів загалом і засобів дистанційного навчання зокрема. Виявлено особливості формування професійних компетентностей фахівців, задіяних у сфері маркетингу. Розглянуто маркетинг як особливий вид ринкової та соціальної діяльності. Розроблено професіограму фахівця-маркетолога. Створено й імплементовано в навчально-виховний процес навчально-методичний комплекс з маркетингу для дистанційного навчання з методикою його використання.