Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (53)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дубровка$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Дубровка 
Аналіз скінченних антенних решіток на основі вісесиметричних апертурних випромінюючих елементів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.07 / Ростислав Федорович Дубровка ; Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З845.47-01с116
Шифр НБУВ: РА308247

Рубрики:

      
2.

Дубровка Ф.Ф. 
Поляризаційно-адаптивні антенні системи: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 15.12.07 / Ф.Ф. Дубровка ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2002. — 36 с. — укp.

Досліджено проблему точної поляризаційної адаптації антенних систем радіоелектронних засобів приймання, передавання та руйнування інформації за умов апріорної невизначеності поляризацій радіосигналів, що приймаються. Створено узагальнену теорію адаптивних поляризаційних перетворень електромагнітних хвиль. Запропоновано нові принципи, методи, способи та пристрої адаптивного перетворення поляризації електромагнітних хвиль, які дозволяють з високою точністю реалізувати поляризаційну адаптацію антенних систем. На базі запропонованого ітераційного методу синтезу, створених математичних моделей та програмного забезпечення, здійснено оптимізацію ключових елементів поляризаційно-адаптивних антенних систем. Розроблено конкретні антени й оригінальні мікрохвильові пристрої для перетворення поляризації та розділення ортогональних сигналів у різних поляризаційних базисах. Створені оригінальні поляризаційно-адаптивні антенні системи випробувано у складі земних станцій супутникових телекомунікацій та радіоелектронних засобах різного призначення. Практично підтверджено високу точність поляризаційної адаптації. Синтезовані високоефективні поляризаційно чисті дводзеркальні приймально-передавальні офсетні антени з еквівалентними діаметрами головних дзеркал 1,2 м, 1,8 м і 2,4 м та вісесиметричні антени з діаметрами головних дзеркал 3,66 м і 7,0 м впроваджено у серійне виробництво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З845.4-01
Шифр НБУВ: РА318851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Дубровка О.В. 
Система маркетингу в державному управлінні вищою освітою України: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.В. Дубровка ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Визначено зміст поняття "система маркетингу в державному управлінні вищою освітою" й обгрунтовано теоретико-методологічні засади використання маркетингових технологій в освітній галузі. Проведено порівняльний аналіз світового та вітчизняного досвіду застосування маркетингових технологій у галузі освіти та доведено необхідність використання маркетингу в державному управлінні вищою освітою за умов економічних трансформацій. Показано, що ринкова переорієнтація державного управління вищою освітою здійснюється на базі розробки маркетингової стратегії та застосування маркетингового планування. Охарактеризовано об'єкти стратегічного маркетингу - ринок освітніх послуг і його споживачі, а також систему відносин, що виникають у процесі формування послуг у галузі освіти. Розкрито специфіку діяльності органів державного управління вищою освітою як суб'єктів маркетингових відносин на ринку освітніх послуг. Обгрунтовано пропозиції щодо застосування маркетингового інструментарію у процесі регулювання функціонування галузі вищої освіти державними органами управління й сформульовано рекомендації щодо оптимізції їх організаційної структури. Розроблено систему удосконалення державного управління вищою освітою за основними напрямами - стандартизації та моделювання, дослідження впливу на виробників та споживачів освітніх послуг, розробка маркетингової стратегії. Запропоновано схеми оптимізації державного управління вищою освітою на центральному та регіональному рівнях на базі формування відповідних структур освітнього маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч484(4УКР)к +
Шифр НБУВ: РА337230

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського