1. |
Дятлова О.М. Інтегративний підхід до навчання суспільствознавства в загальноосвітніх школах України (20-ті - 30-ті роки ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Дятлова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.Досліджено проблему застосування інтегративного підходу до навчання суспільствознавства у загальноосвітніх школах України у 1920-х - початку 1930-х рр. Розглянуто питання щодо форм організації та методів навчання, що відповідали даному підходу. Проаналізовано історію вирішення проблеми, її сучасний стан в Україні. Досліджено процес становлення та розвитку ідей інтеграції змісту освіти в педагогічній і методичній науці. Розкрито суть понять "інтеграція змісту освіти" та "інтегративний підхід в освіті". У хронологічних межах визначено основні етапи розвитку змісту, методів і форм організації навчання суспільствознавства у контексті запровадження інтегративного підходу на кожному з них. Проаналізовано принципи інтегративного структурування навчального змісту у навчальних програмах і навчальній літературі з суспільствознавства на кожному з визначених етапів. Доведено, що інтегративний підхід до навчання суспільствознавства зумовив зміни у змісті навчання та у переосмисленні окремих положень методичної науки. З використанням даного підходу визначено пріоритетність активних методів і колективних форм організації навчання. Систематизовано сучасний досвід застосування інтегративного підходу у системі шкільної суспільствознавчої освіти за умов її реформування. Обгрунтовано актуальність ідей педагогіки 1920-х - 1930-х рр. для сучасної практики. Окреслено перспективні шляхи подальшої розробки дослідженої проблеми. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Шифр НБУВ: РА361617
Рубрики:
Географічні рубрики:
|