Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Зварич І.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Зварич І.М. 
Міфологічна парадигма художнього мислення: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.06 / І.М. Зварич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 36 с. — укp.

Комплексно досліджено наскрізний діахронічний зв'язок міфу з мистецтвом слова. На структурному та семантичному рівнях проаналізовано вплив міфології на формування художнього мислення. Розглянуто типологічну подібність та обумовлену різними чинниками своєрідність прояву міфу в феноменах фольклору та літератури. До вітчизняного наукового обігу введено низку термінологічних та методологічних аспектів, які уможливлюють висвітлення універсальної суті та ролі міфу у формуванні художнього мислення. У новому ракурсі представлено міфологічну основу словесного мистецтва, що під впливом різних соціокультурних чинників зберігала константну наявність у фольклорі та літературі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.191 + Ш3(0)-60 +
Шифр НБУВ: РА324168

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Зварич І.М. 
Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Зварич ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано історико-педагогічні детермінанти оцінювання якості освіти. Визначено педагогічні принципи оцінювання якісного рівня знань студентів у вищих навчальних закладах США. Здійснено аналіз педагогічних підходів до стандартизованого оцінювання знань студентів. Виявлено його особливості за умов практично-навчальних ситуацій. Розроблено рекомендації щодо оцінювання знань студентів в українських навчальних закладах. Проаналізовано концептуальні засади стандартизації оцінювання, які передбачають врахування факторів, а саме: ідеальної освіченості особи; запитів ринку праці; вакансій; нормального розподілу; компенсаторної квоти; досяжного рівня; індивідуального поступу, обгрунтованої комбінації, неточного інтуїтивного підходу. На підставі порівняльно-педагогічного аналізу встановлено важливу роль підходів до стандартизації процесу оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах, що забезпечують об'єктивність, науковість, обгрунтованість і переконливість діагностики якісних показників професійної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА355116

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського