Кузнєцова З.В. Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / З.В. Кузнєцова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 19 с. — укp.
Охарактеризовано рекламу та рекламну діяльність як об'єкт керування. Визначено суть та систему державного керування у сфері рекламної діяльності, проаналізовано правові засади та розглянуто методи керуваня. Досліджено механізм контролю у цій сфері. Висвітлено особливості адміністративної відповідальності за порушення загальнообов'язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформульовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення організаційно-правових засад керування у сфері даної діяльності.