Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (49)Реферативна база даних (530)Книжкові видання та компакт-диски (522)Журнали та продовжувані видання (141)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Напиральська О. І. 
Вплив засобів масової комунікації на формування злочинної поведінки молоді: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / О. І. Напиральська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "засоби масової комунікації", їх сутність та функції. Досліджено дисфункціональні та криміногенні ефекти впливу змісту та характеру інформаційних потоків у засобах масової комунікації (ЗМК) на особистість на різних етапах її соціалізації. Визначено роль і місце ЗМК у механізмі індивідуальної злочинної поведінки. Розглянуто питання зростання рівня агресивності сучасної молоді, деформації її правосвідомості й інших негативних наслідків впливу на неї ЗМК, вивчено провідний зарубіжний досвід у сфері протидії йому. Обгрунтовано заходи щодо запобігання негативному впливу ЗМК на молодь, а також заходи для нейтралізації вже заподіяної шкоди за умов сучасних українських реалій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.49:Ч62 + Х883.9(4УКР)52 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА375773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Козлова О.С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА369204

Рубрики:

      
3.

Руіс Мендісабаль Л.М. 
Зв'язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління: Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / Л.М. Руіс Мендісабаль ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз функціонального статусу, зв'язків з громадськістю як комунікативного аспекту державно-управлінської діяльності у контексті сучасних процесів системної трансформації українського суспільства. Запропоновано оригінальну концептуальну модель зв'язків з громадськістю, що дозволяє висвітлити специфіку соціальних комунікативних характеристик даного феномену в державно-управлінській діяльності у перехідному суспільстві. Узагальнено існуючі підходи та результати дослідження з даної проблематики. Виявлено низку малодосліджених теоретичних та практичних її аспектів. Розкрито певні протиріччя в дослідженні. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації функціонування механізму державного управління суспільством у перехідний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х810.1-8 + Ф018 + А6 + С5*333.4 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА313981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Смирнова Т.В. 
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.В. Смирнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 24 с. — укp.

Проаналізовано особливості рекламної комунікації, визначено когнітивні механізми створення, реалізації та фіксації рекламного іміджу. Розглянуто сучасні теорії комунікації та наявні теоретичні відомості про спонукальні мотиви, установки, стереотипи, менталітет, архетипи й міфи, властиві масовій свідомості. Досліджено механізми впливу реклами на реципієнтів. Показано, що структуру рекламного іміджу складають інформаційні, когнітивно-афективні та конативні елементи, які формують, відповідно, пізнавальний образ, образ-уявлення та образ-прогноз. Зазначено, що пізнавальний образ виконує функцію фільтрації інформації щодо характеристик об'єкта реклами з метою виділення його з великої кількості інших об'єктів; образ-уявлення фіксує відфільтровану інформацію та кодує її, замінюючи об'єкт реклами фіксованим уявленням про нього; зміну думки й поведінки реципієнта щодо об'єкта реклами досягають за допомогою різноманітних маніпулятивних технологій, які формують образ-прогноз. Проаналізовано особливості вживання метафор у рекламній комунікації, сучасні рекламні твори, побудовані за принципом "магії за аналогією". Порівняно основні властивості реклами й міфу, показано, що висока ефективність "рекламних міфів" досягається завдяки використанню в них механізмів, органічно властивих людській свідомості, архетипних структур. Висвітлено роль невербальних засобів фіксації рекламного іміджу, наведено класифікацію засобів невербальної комунікації, охарактеризовано вербальні та невербальні засоби привертання та фіксації мимовільної уваги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ш107.716 +
Шифр НБУВ: РА327234

Рубрики:

      
5.

Ярошенко Л. А. 
Методика і практика моніторингових медіа-досліджень в Україні: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Л. А. Ярошенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 17 с. — укp.

Висвітлено історію розвитку теорії, методології та практичних технологій проведення моніторингових досліджень ЗМІ як одного з найбільш ефективних способів дослідження процесу комунікації в суспільстві. Проаналізовано теоретичні підвалини моніторингу ЗМІ в різних наукових школах відповідно до розробленої періодизації. Систематизовано основні особливості практичного використання моніторингових технологій в Україні. Розроблено типологію результатів моніторингових досліджень та описано найбільш значущі з них. Наведено рекомендації щодо реформування медіапростору з метою врегулювання діяльності ЗМІ під час виборів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1
Шифр НБУВ: РА379873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Зірка В.В. 
Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 / В.В. Зірка ; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. — К., 2005. — 32 с. — укp.

Визначено основні характеристики сучасної реклами, що свідчать про явно виражений маніпулятивний характер рекламних текстів. Розкрито суть мовного маніпулювання, здійсненого завдяки свідомому та цілеспрямованому використанню особливостей структури та вживанню мови. Наведено визначення поняття "маніпулема". Акцентовано увагу на категорії маніпулятивної гри та маніпулятивному компоненті (кваліфікаторі). Висвітлено прийоми маніпулятивної гри у рекламі, подано класифікацію адресатів і адресантів мовних стратегій реклами. Відповідно до сучасної лінгвістичної теорії запропоновано визначення мовної парадигми у контексті рекламного маніпулювання. Здійснено системний опис маніпулятивних компонентів реклами, зокрема: словникового корпусу за різних варіантів, рекламних слоганів та прецедентних феноменів. Відзначено, що найяскравішим, традиційним і широко вживаним маніпулятивним компонентом є оцінна лексика, що має високий прагматичний потенціал ("революцинное алмазное укрепляющее средство"). Зауважено, що важливим засобом впливу та маніпулювання свідомістю споживача є використання прецедентних феноменів. Зроблено висновок, що дії людини навіть у час комп'ютерних технологій певною мірою обумовлені пам'яттю, традицією та міфом ("о вкусном не спорят" (реклама сирів)). З'ясовано, що істотне значення для тактики залучення й утримання уваги адресата мають запозичення, зокрема англіцизми ("требуются мерчендайзер и креатор"), значна роль у рекламому маніпулюванні належить "грі слів", що робить текст яскравим, пікантним і таким, що запам'ятовується ("уколы красоты"). Слоган як важливий маніпулятивний кваліфікатор рекламного звертання реалізує зазначені мовні засоби ("Vichi. Источник здоровья"). Виявлено шляхи креативних маніпулятивних рекламних текстів, що реалізуються у навмисній гендерній маркованості лексики та впровадженні реклами у нові сфери людського буття, зокрема сферу потенційного володіння чим-небудь: їжею, матеріальними цінностями, інформацією, красою ("зеркало души").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 + Ш141.2-31 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА337060

Рубрики:

      
7.

Оборська Г.Г. 
Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська ; Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та моделі оцінки ефективності зовнішніх комунікацій у рекламних проектах. Запропоновано концептуальну модель, яка враховує зміни станів системи споживачів і містить методи організаційного управління рекламними проектами. Розроблено модель кількісного оцінювання ефективності рекламних проектів 6A's за усередненими характеристиками згідно з класами проектів. Запропоновано "самонавчальну" інформаційно-аналітичну систему, що дозволяє автоматизувати процес керування унікальними рекламними проектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164
Шифр НБУВ: РА373326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Гаврилюк І.Л. 
Образи мікросистеми в журналістському тексті: специфіка функціонування: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / І.Л. Гаврилюк ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

З'ясовано роль, місце, функціональне навантаження образних мікросистем у журналістських матеріалах різних жанрових груп. На підставі аналізу сучасних підходів до механізмів і форм образного відображення дійсності побудовано узагальнену модель функціонування образних мікросистем журналістських матеріалах. Проаналізовано образні мікросистеми в інформаційній, аналітичній і художньо-публіцистичній жанрових групах. За результатами дослідження широкого фактичного матеріалу з'ясовано механізми творення образності в окремих жанрах. Установлено детермінованість образно-виражальних систем вимогами журналістської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА359777

Рубрики:

      
9.

Терещенко Д.А. 
Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Д.А. Терещенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

На підставі аналізу наукових надбань у галузі знань з державного управління, законодавчої та нормативно-правової бази, інформаційної діяльності владних структур на місцевому рівні розроблено й обгрунтовано теортичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади на засадах маркетингу. Доведено, що основою вдосконалення механізмів комунікативної діяльності місцевих органів влади є сучасна парадигма державного управління "служіння влади людям", яка передбачає задоволення потреб громадян і розвиток соціального партнерства з використанням сучасної соціально-комунікативної технології "маркетинговий PR". Розглянуто інструменти маркетингового PR, а саме: зв'язки з громадськістю, рекламу, просування публічних послуг, прямий маркетинг. Увагу приділено вдосконаленню організаційної складової механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади шляхом перегляду повноважень інформаційних служб. Зазначено, що впровадження запропонованого організаційно-правового механізму потребує наявності фахівців нової генерації, спроможних працювати з використанням сучасних комунікативних технологій, та які мають навички вивчення потреб споживачів, проведення маркетингових досліджень. Запропоновано блок-схему формування та реалізації стратегії та тактики комунікативної діяльності місцевих органів влади, розкрито її головні етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА365615

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Палагнюк Ю.В. 
Політологічний аналіз медіа реформ у сучасній Україні та Республіці Польща: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ю.В. Палагнюк ; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т ім. П.Могили. — Миколаїв, 2008. — 16 с. — укp.

З урахуванням надбань сучасної вітчизняної та зарубіжної політичної науки, на основі репрезентативного аналізу різних джерел наведено результати політологічного дослідження медіа реформ у сучасній Україні та Республіці Польща. У порівняльному аспекті проведено політологічний аналіз політико-правових і політико-економічних аспектів реформування мас-медіа. Агрументовано необхідність ефективного державного регулювання медіа та продовження приватизації на ринку засобів масової інформації в Україні. Систематизовано теоретичні засади реформування мас-медіа в Республіці Польща й Україні. До наукового обігу у вітчизняній політологічній науці залучено численну кількість іноземної літератури англійською та польською мовами. Обгрунтовано науково-практичні рекомендації щодо напрямів подальшого вдосконалення медіа регулювання в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ф037.1 +
Шифр НБУВ: РА360515

Рубрики:

      
11.

Владимиров В.М. 
Проблема розуміння інформації в журналістиці: Автореф. дис. д-ра філол. наук: 10.01.08 / В.М. Владимиров ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 30 с. — укp.

На основі дослідження базових процесів розуміння, проведеного з залученням герменевтики, семіотики, соціальної психології, сучасних поглядів на хаос відтворено рух інформації від незрозумілого (хаосу) до індивідувальних рівнів розуміння - першорозуміння та інтерпретації, кодування знака та його наступного декодування, - та від індивідуального розуміння до масового. Розвинуто теоретичні основи журналістики шляхом обгрунтування функцій та принципів розуміння. Розроблено основні моделі та методи досягнення розуміння інформації в журналістиці. Досліджено перешкоди розуміння інформації в журналістиці, зокрема їх витоки, типи, методи подолання. Зроблено висновок, що проблема розуміння інформації є однією з журналістикознавчих проблем, що має вирішуватись в межах цієї науки не емпірично, а науково, для цього наявні всі необхідні умови, а просування по шляху її вирішення означатиме залучення нового ресурсу підвищення ефективності діяльності засобів масової комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА328365

Рубрики:

      
12.

Криворучко С.В. 
Професійна етика журналіста на сучасному етапі розвитку демократії в Україні: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / С.В. Криворучко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Узагальнено досвід становлення етики преси у демократичних державах, виявлено особливості професійної етики журналіста, проаналізовано демократичні принципи та цінності, що впливають на формування та легітимацію етичних принципів преси. Визначено точки перетину етики преси з макроетикою, а також наведено можливості застосування понять макроетики до професійної етики журналіста. Розроблено проблематику професійної етики з урахуванням процесів демократизації. Здійснено критичний аналіз Кодексу професійної етики українського журналіста, запропоновано напрямки його удосконалення відповідно до вимог часу. Звернено увагу на небезпеку конфлікту свободи слова та особистості. Наведено аргументи на користь застосування принципів і понятійного апарату макроетики до журналістської етики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА323229

Рубрики:

      
13.

Соловйов С.Г. 
Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / С.Г. Соловйов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження реклами у пресі товарів, виготовлених на основі науково-технічних відкриттів, винаходів, розробок. Проаналіовано моделі реклами, зроблено огляд сучасних теорій комунікації, розглянуто основні історичні етапи популяризації науки в Україні. Розкрито функції й особливості прямої та прихованої реклами, запропоновано критерії їх визначення. Розроблено структурну схему реклами інноваційного товару, в якій визначено комунікаційні функції її складових елементів. Встановлено співвідношення реклами науки та техніки до загальної кількості рекламних публікацій у пресі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА359560

Рубрики:

      
14.

Удріс Н.С. 
Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.С. Удріс ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Удосконалено наукове визначення поняття "реклами" як динамічної інформаційної системи, завдяки функціонуванню якої здійснюється непрямий контроль за розвитком економічних, соціальних, а також культурних процесів в суспільстві, зокрема, нормативно-ціннісних орієнтацій повсякденної життєдіяльності індивідів. З'ясовано, що як складова повсякденного життя міського населення України реклама впливає на формування моделей споживання матеріальних благ (споживацької та одноразової культури) та стилізації повсякденного життя (моностилістичної культури, полістилістичної культури). Введено до наукового обігу та обгрунтовано поняття "статичної реклами" та "динамічної реклами", сформульовано головні їх ознаки та особливості впливу на соціокультурний стан споживачів. З'ясування характеристик та умов функціонування реклами як знакової системи виявило необхідність застосування у вітчизняній рекламній продукції українських національних знаків і символів. Національно ідентифіковану рекламну продукцію розглянуто як засіб формування сучасного способу життя міського населення України. На підставі таких висновків, а також результатів емпіричного дослідження запитів міського населення щодо якості рекламної продукції розроблено соціальну технологію формування сучасного способу життя міського населення України, головною метою якої є надання соціальному механізму функціонування реклами як засобу формування способу життя споживачів рекламної інформації свідомо-керованого характеру. Розроблено структуру та алгоритм даної соціальної технології, а також запропоновано проект національно змістовного рекламування соціальної інфраструктури промислових центрів України (на прикладі Кривого Рогу).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.8. + Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА322794

Рубрики:

      
15.

Лященко А.В. 
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / А.В. Лященко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Комплексно досліджено рекламу як соціокультурне явище. На матеріалі реклами в Україні проаналізовано її специфіку у контексті українського етносу, вивчено її функціонування як форми соціальної комунікації, яка завдяки інформаційним каналам сприяє передачі духовного досвіду у вигляді моделей поведінки споживачів, що може включати позитивне та негативне начало. Доведено, що реклама є культурним посередником у системі соціальної комунікації та впливає не лише на поведінку людей, але й на суспільні настрої, інтеграцію громадського життя, соціальну мобільність, легітимність влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч111.15 +
Шифр НБУВ: РА364242

Рубрики:

      
16.

Сапенько Р.П. 
Реклама як транскультурний феномен: автореф. дис... д-ра філософ.: 26.00.01 / Р.П. Сапенько ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2009. — 35 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження реклами як феномену сучасної глобальної культури, розглянуто її найбільш суттєві культурологічні та естетико-художні атрибути. Висвітлено історичний процес формування масового суспільства та масової культури як результат ринкової економіки та процесів демократизації, універсалізації, глобалізації, індустріалізації й урбанізації. Міжгалузеві дослідежння феномену "масової культури" проведено за різними напрямами, зокрема, такими, як теорія комунікацій, семіотика, постструктуралізм, британські дослідження культури, феміністична критика, вивчення телебачення та мас-медіа. Розкрито гуманістичний та афірмативний характер глобальної культури масового суспільства. З'ясовано, що пріоритетна роль у формуванні нової глобальної культури належить телебаченню, впливове та важливе місце у структурі якого займає реклама як джерело мас-медіального розповсюдження культури. Встановлено, що мас-медіальний спосіб існування реклами сприяє створенню нового транскультурного популярного мистецтва, визначено його головні атрибути - неоднорідність, дискретність, інтермедійність, багатоаспектність. У контексті історико-культурологічного підходу підтверджено обов'язкове пересічення векторів мистецтва та реклами. Виявлено, що банальність, повсякденність, тривіальність, сфера споживання, кіч стають об'єктами мистецтва. Доведено, що реклама використовує цілий арсенал мистецтв - від класичного до авангарду. Встановлено, що еволюція почуттєвої культури відбувається на фоні змін у сфері масової комунікації. Даний ефект вперше зафіксовано М. Мак-Люеном. З'ясовано, що провідна роль у розвитку почуттєвої культури належить рекламі, яка естетично (видовищність, семантизація, емоціоналізація, символічність) формує скінчену для популярної культури інтегральність і когерентність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА361347

Рубрики:

      
17.

Фурманкевич Н.М. 
Рексамний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Н.М. Фурманкевич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено рекламний дискурс в електронних мас-медів України. Проведено соціологічне дослідження, за результатами якого з'ясовано загальні тенденції ставлення українського споживача до реклами, зокрема, до теле-, радіо- й Інтернет-реклами. Проаналізовано комунікативний характер реклами. Розглянуто форми передачі рекламного дискурсу, а також теоретичні аспекти та соціологічні дослідження впливу реклами на споживачів з урахуванням цілісності та взаємозв'язку всіх компонентів комунікативного процесу. Проаналізовано фактори комунікативної ефективності сучасної української теле-, радіо- й Інтернет-реклами. Розглянуто особливості їх впливу на споживача. Досліджено рекламне звернення в Інтернеті, а також аспект його реалізації у Всесвітній мережі. Увагу приділено найбільш поширеним рекламним носіям, а саме: банерам, обмінним мережам та пошуковим системам. Розглянуто E-mail маркетинг і особливості розвитку бренду як фактора реклами. Досліджено мережу Інтернет і взаємодію інтернет-реклами з користувачами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч62с51 + С5*681 +
Шифр НБУВ: РА364594

Рубрики:

      
18.

Стрелковська А.Л. 
Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Л. Стрелковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито зміст категорії "позитивно спрямована поведінка" як поведінку особистості, що відповідає суспільним нормам і соціальним очікуванням, грунтується на системі загальнолюдських цінностей та є ознакою соціалізованості особистості. Соціальну рекламу визначено як засіб впливу, ефективність якого підвищується за поєднання з іншими засобами та за умов застосування соціальної реклами в рекламно-інформаційній кампанії. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Визначено суть і особливості даного поняття як педагогічної категорії. Розглянуто поняття "соціальна реклама" як соціально-педагогічний фактор впливу на особистість. Визначено психологічні механізми його дії та критерії ефективності соціальної реклами для молоді. З'ясовано, обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують підвищення ефективності впливу даної реклами як частини рекламно-інформаційної кампанії щодо формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Наведено методичні рекомендації щодо проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії в закладах освіти. Розроблено навчально-методичну програму курсу "Рекламно-інформаційні технології в соціальній роботі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.354.5 + С5*148:Ч30 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА350331

Рубрики:

      
19.

Шестакова Е.Г. 
Теоретичні аспекти співвідношення текстів художньої літератури та масової комунікації: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08; 10.01.06 / Е.Г. Шестакова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2006. — 44 с. — укp.

Визначено принципово нові аспекти співвідношеня текстів художньої літератури та масової комунікації у контексті цілісності словесності Нового та Новітнього часів, які стосуються насамперед буття словесної свідомості загалом, її основних форм, специфіки побутування різних типів (художньої літератури та масової комунікації) та уможливлюють дану цілісність. Досліджено кардинальні злами всередині словесно-культурної свідомості Нового часу, які здійснюються не лише у ряді трансформацій усередині художнього типу слова, художньої свідомості взагалі, але й у швидкій легітимації якісно нового типу словесності масової комунікації. Доведено, що словесність Нового та Новітнього часів є тим простором, який концептує в собі й знаходить на всіх щаблях побутування адекватні значеннєві, естетичні смисли, форми та способи втілення складної взаємодії художнього, естетичного та позахудожнього, позаестетичного. Визначено словесно-культурні джерела, статус слова, естетичну реальність твору словесності масової комунікації в цілісності словесності. Охарактеризовано стан художнього типу словесності, актуалізований не стільки "художньоцентричністю", скільки цілісністю словесності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.033 + Ш100.01 + Ч620.10 +
Шифр НБУВ: РА344950

Рубрики:

      
20.

Кушнарьов В.В. 
Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В.В. Кушнарьов ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано іміджологію, брендинг, міфодизайн як чинники формування стратегій маркетингових комунікацій і реклами в туризмі. Проаналізовано соціодинаміку трансформацій рекламних комунікацій туризму. Визначено подієві, етичні, естетичні ознаки рекламних комунікацій у туризмі. Проаналізовано інфраструктуру рекламних комунікацій у ЗМІ, інтегровані маркетингові комунікації та реклами послуг і дестинацій. Вивчено особливості інтеграції комунікативного простору реклами в культурному туризмі. Надано модельно-проектну характеристику інтегрованих маркетингових комунікацій і реклами в контексті дизайнерських технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч518.14(4УКР) в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА374226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського