1. |
Кущенко І.В. Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.В. Кущенко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми психологічних особливостей засвоєння техніко-технологічних знань розумово відсталими молодшими школярами. Комплексно вивчено взаємопов'язані складові, а саме: наявні в учнів техніко-технологічні знання за структурними компонентами (знанням про результат, предметом, засобами праці, трудовими діями), показники (повноту, правильність, усвідомленість), рівні; ефективність виконання на їх базі трудового завдання за показниками (правильністю, швидкістю, цілеспрямованістю, самостійністю, розумінням завдання, вербалізацією способу виконання завдання, якістю виробу), рівні; пізнавальні процеси, що забезпечують засвоєння знань (сприймання, мислення, пам'ять); з'ясування характеру зв'язку між цими явищами. На підставі виявлених особливостей засвоєння розумово відсталими учнями техніко-технологічних знань розроблено рекомендації з метою оптимізації процесу трудового навчання у початковій ланці допоміжної школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.266 + Шифр НБУВ: РА352306
Рубрики:
|