3. |
Лебедик І.В. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до професійної самореалізації у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Лебедик ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 18 с. — укp.Запропоновано тезу, що професійна самореалізація майбутнього вчителя іноземних мов є інтегративною характеристикою особистості, що відображає стан його професіонального розвитку, який грунтується на професійній свідомості, мотивах досягнень у професії, спрямованості її діяльності на самореалізації професійного ідеалу за відповідних соціальних умов за використання засобів професійної самоосвіти, самовиховання, саморозвитку та самоствердження. Розроблено й апробовано педагогічні умови та методику формування готовності до професійної самореалізації майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Здійснено порівняльний аналіз ефективності впливу різних видів діяльності на розвиток професійної самореалізації в аспекті дослідженої проблеми. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ш12-913 Шифр НБУВ: РА354459
Рубрики:
|
4. |
Лебедик Л. В. Теоретичні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури / Л. В. Лебедик. — Б.м., 2019 — укp.Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи у закладах вищої освіти; мета: обґрунтування теоретичних і практичних засад науково-методичної системи професійної педагогічної підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури та експериментальна перевірка її впливу на рівень їхньої професійної підготовки в закладі вищої освіти; методи: системний аналіз наукової літератури, моделювання, структуроване спостереження, бесіда, педагогічний експеримент, анкетування, тестування, аналіз, ранжування, кореляційний аналіз, експертне оцінювання; новизна: розроблено авторську науково-методичну систему підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури та експериментально перевірено її ефективність; теоретично обґрунтовано можливість інтеграції сучасних підходів до проектування досліджуваної підготовки викладачів; уточнено суть поняття „підготовка викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури”, систему показників і критеріїв якості досліджуваної системи, що зведені у двовимірну матричну модель; набуло подальшого розвитку положення про якість підготовки майбутніх викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури, яка визначається процесом удосконалення проектувальної майстерності через проектне дослідницьке навчання, застосування комплексу електронних засобів навчання, створення сприятливого творчого середовища; розроблено навчально-методичний комплекс, електронний підручник з дисципліни „Дидактичні системи у вищій школі” для магістрів освітньої програми „Педагогіка вищої школи”.^UObject: process of professional training of future teachers of higher education in institutions of higher education; The purpose: to substantiate the theoretical and practical principles of the scientific and methodical system of professional teacher training of high school teachers to the design of didactic systems in the conditions of the magistracy and an experimental verification of its influence on the level of their professional training in a higher education institution; methods: systematic analysis of scientific literature, modeling, structured observation, conversation, pedagogical experiment, questioning, testing, analysis, ranking, correlation analysis, expert review; Novelty: the author's scientific-methodical system of preparation of high school teachers for the design of didactic systems in the conditions of the master's degree has been developed and its effectiveness has been experimentally verified; the possibility of integrating modern approaches to the design of the teaching staff under study is theoretically grounded; the essence of the concept "training of high school teachers for the design of didactic systems in the conditions of the magistracy", the system of indicators and criteria of the quality of the investigated system, which are built into a two-dimensional matrix model; the further development of the provision on the quality of the training of future high school teachers to the design of didactic systems in the conditions of the magistracy, which is determined by the process of improving design skills through project research, the use of a complex of electronic learning tools, creating a supportive creative environment; The educational-methodical complex, an electronic textbook on the discipline "Didactic Systems in Higher School" for the masters of the educational program "Higher Education Pedagogy" was developed. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|