Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Лопушинський$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Лопушинський 
Формування та реалізація державної мовної політики в галузі освіти України: автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.02 / І.П. Лопушинський ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади формування та реалізації державної мовної політики у галузі освіти України. Визначено суть і взаємозв'язок основних категорій теорії даної політики, зокрема, "мовна політика", "державна мовна політика", "національна мовна політика", "регіональна мова", "мова національної меншини", "мовна освіта", "державна мовна політика у галузі освіти". Обгрунтовано потребу у розробці сучасної мовної політики в галузі освіти України як складової загальнонаціональної державно-громадської системи цієї політики. На підставі проведених досліджень запропоновано методологію вдосконалення механізмів її функціонування та розвитку. Розроблено й обгрунтовано концептуальну модель формування та реалізації державної мовної політики в галузі освіти України. Запропоновано альтернативні моделі здійснення мовної політики у галузі освіти України, а саме: "Урівноваження національно-мовного співвідношення населення", "перебудова мовної політики в галузі освіти України за регіональним принципом", "Статус-кво", що на практиці мають забезпечити консенсус у мовній сфері держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64-02 + Ш121(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА360547

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Клюцевський В. І. 
Механізми впровадження електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади / В. І. Клюцевський. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційному дослідженні наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення актуального наукового завдання в галузі державного управління щодо теоретико-методологічного обґрунтування механізмів впровадження електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади в контексті розширення концепцій електронного урядування, а також розроблено науково-практичні рекомендації місцевим органам виконавчої влади щодо вдосконалення процесів електронного документообігу на сучасному етапі.Доведено, що в Україні ухвалена і діє досить розвинута нормативна правова база забезпечення впровадження електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади. Визначено організаційні механізми впровадження електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади, до яких належать механізми інформаційної підтримки (ЕДО) та технологічної підтримки (СЕД). На основі моделі, механізмів та вибору технологічного забезпечення розроблено, відлагоджено та запроваджено в діяльність Херсонської обласної державної адміністрації програмний продукт – єдину інформаційно-програмну систему місцевих органів влади СОД 2.0 Уперше запропоновано модульно-інтеграційну модель електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади, що передбачає можливість технологічного доєднання великої кількості модулів для підвищення функціоналу системи. Ця модель є відкритою і може бути вдосконалена для взаємодії із зовнішнім та внутрішнім середовищами. Запропоновано використати можливість налаштування модуля електронних петицій та громадського контролю модульно-інтеграційної моделі для проведення публічних консультацій щодо проектів рішень місцевих органів виконавчої влади. Обґрунтовано науково-практичні рекомендації місцевим органам виконавчої влади щодо впровадження електронного документообігу в свою діяльність. Урахування цих рекомендацій дозволить місцевим органам виконавчої влади ефективно впроваджувати електронний документообіг та уникати помилок, що виникають у цьому процесі.^UIn the dissertation research the theoretical generalization and a new solution of the actual scientific problem in the field of public administration concerning the theoretical and methodological substantiation of mechanisms for the introduction of electronic document management in local executive bodies in the context of expanding the concepts of e-governance, as well as the development of scientific and practical recommendations to local executive bodies on improvement processes of electronic document management at the present stage.Modern theoretical and methodological approaches to the implementation of electronic document management in local executive bodies are analyzed. It allows to state certain differences in the formulation of terms in this field in both domestic and foreign literature. New terms «electronic document management in local executive bodies» and «comprehensive criterion for evaluating the efficiency of electronic document management in local executive bodies» are proposed.The essence, mechanisms and modern approaches to modernization of electronic document management in local executive bodies are explored. It is determined that the implementation of electronic document management in local executive bodies at different stages of its implementation has its different implementation. The experience of the leading countries of the world on introduction of e-governance and implementation of electronic document management in local executive bodies is summarized.A distinction was made between the functional and organizational structure of local executive bodies and the conclusion was made that a functional structure is a structure whose elements are subsystems or elements, and the relationships between elements are flows of information that circulates between them in order to perform certain functions. Under the organizational structure, the structure is understood, the elements of which are teams or individual performers, and the relationships between elements are production and informational sub-contracts (simultaneous on different bases of subordination of different subjects to one and the same controlling entity of power) and interaction.The basic requirements for mechanisms of electronic document management in the activity of local executive bodies are studied. An organizational mechanism requires the existence of an extensive communication system and the existence of an appropriate structure of interaction, functions of providing executive control, means of minimizing structural changes in the system in the presence and opportunities for rapid changes in the redistribution of information flows. For the information mechanism, there is a need for the means of data integration from different sources with the possibility of their storage, search and sample information, the ability to perform functions in the local mode, without connecting to local or global networks with subsequent synchronization, interchangeability and backup of hardware, software and hardware expansion. For a legal and regulatory mechanism, it is necessary not only to comply with national legislation and by-laws, but also with the legal and regulatory framework that it is formed by its own local executive bodies, exercising its own and / or delegated authorities.It is proved that in Ukraine there is a rather developed legal framework for the implementation of electronic document circulation in local executive bodies. The organizational mechanisms for the implementation of electronic document management in local executive bodies, which include information support mechanisms (EDM) and technological support (EDMS), are defined.On the basis of model, mechanisms and technological support selection, the software product - the united information and software system of local authorities SOD 2.0 was developed, adjusted and introduced into the activity of Kherson Regional State Administration.For the first time, the module-integration model of electronic document management in local executive bodies was proposed, which envisages the possibility of adding a large number of modules to enhance the system's functionalities. This model is open and can be improved to interact with external and internal environments. It is suggested to use the possibility of setting up the module of electronic petitions and public control of the module-integration model for carrying out public consultations on draft decisions of local executive bodies.The scientific-practical recommendations to local executive bodies regarding the implementation of electronic document management in their activities are substantiated. Taking these recommendations into account will allow local executive bodies to implement effectively electronic document management and avoid errors that arise in the processes of electronic document management in local executive bodies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського