1. |
Лукіянчук А. М. Розвиток професійної ідентичності у майбутніх молодших спеціалістів педагогічного профілю: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. М. Лукіянчук ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2010. — 23 с. — укp.Розроблено теоретичні та прикладні основи процесу розвитку професійної ідентичності майбутніх молодших спеціалістів педагогічного профілю. Виявлено недостатній рівень дослідження психологічних основ розвитку професійної ідентичності у майбутніх вчителів. Визначено, що професійна ідентичність є процесом входження у професійне середовище студентів педагогічного коледжу, що передбачає ототожнення студентом себе з професійною групою. Сутність даної системи з розвитку професійної ідентичності полягає у забезпеченні сприятливих умов формування образу професійного "Я" студентів як її системоутворювального ядра. Він характеризується достатньою стійкістю соціального "Я", переживанням схожості з представниками професійної групи, високим рівнем соціальної зацікавленості й ідентифікації, взаємозалежністю з професійною групою, відсутністю егоцентричності та структурованістю Я-концепції. Доведено, що вплив на комунікативність, емпатійність та емоційно-вольові якості особистості майбутнього вчителя підвищує динамічні та змістові показники професійної ідентичності, а також сформованість образу професійного "Я". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-7 + Ю952.2 Шифр НБУВ: РА376762 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|