Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (140)Книжкові видання та компакт-диски (63)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Неділько$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія: Транспорт   
1.

Неділько В.М. 
Забезпечення ефективності інформаційної підтримки прийняття рішень в автоматизованих системах обслуговування повітряного руху з елементами штучного інтелекту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / В.М. Неділько ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Розроблено науково-методологічні основи подання інформації, що формується в критичних і аварійних ситуаціях підтримки прийняття рішень в атоматизованих системах обслуговування повітряного руху нового покоління. Запропоновано практичний метод випереджувальної оцінки ефективності інформації, що подається людині-оператору. Опрацьовано алгоритм роботи автоматизованої системи обслуговування повітряного руху, в якій забезпечується ефективна інформаційна підтримка прийняття рішень у проблених ситуаціях, визначено її структуру та принципи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3с11
Шифр НБУВ: РА319588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Неділько 
Лікування вагітних з невиношуванням за наявності цитомегаловірусної інфекції: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / Ігор Михайлович Неділько ; Інститут педіатрії, акушерства та гінекології АМН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.219-52 + Р716.216.514.21-52
Шифр НБУВ: РА340417

Рубрики:

      
3.

Неділько 
Ранні прояви дегенеративно-дистрофічних змін шийного відділу хребта у гірників шахт з крутим заляганням шарів. Діагностика і лікування: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.21 / Андрій Анатолійович Неділько ; Донецький національний медичний ун-т ім. М.Горького. НДІ травматології та ортопедії. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.22 + Р124.431.41
Шифр НБУВ: РА359327

Рубрики:

      
4.

Пилипенко А. О. 
Синтез та властивості ВТНП сполук в системі Ln-Ba-Cu-O / А. О. Пилипенко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена оптимізації методів синтезу складних оксидних композицій родини Ln-Ba-Cu-O і підбору найбільш оптимального методу синтезу для одержання та подальшого дослідження нових надпровідних сполук.За допомогою трьох методів синтезу: ТФ, СОГ і ЗГ, синтезовано Y3Ba5Cu8O18+δ. Твердофазним та золь-гель методами синтезу одержано складнооксидні купрати фазвого складу: Ln3Ba5Cu8O18+δ (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd, Dy, Ho), Y2Ba5Cu7Ox та Ln2Ba5Cu7Ox (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd). За допомогою класичного керамічного методу синтезовано зразки фазового складу – Y1-xBixBa2Cu3O7-δ (0≤х≤0,25). Застосовуючи спектроскопічний, рентгенофазовий аналізи, досліджено процеси фазоутворення та виявлено оптимальні режими термообробки для одержаних зразків.Встановлено, що оптимальним методом синтезу для даних фаз є золь-гель технологія. Для фази Y-358 проведено визначення розмірів мікрокристалітів трьома способами: за допомогою СЕМ, методом Вільямсона-Холла та за формулою Шеррера. Використовуючи йодометричне титрування, встановлено середній ступінь окислення купруму та кисневий індекс зразків. Визначено фазовий склад зразків та їх кристалографічні параметри. Синтезовані зразки, що кристалізуються в орторомбічній сингонії, мають температури переходу в надпровідний стан вище температури кипіння рідкого азоту.^UThe thesis is devoted to optimization of synthesis methods of complex oxide compositions of the family Ln-Ba-Cu-O and selection of the most optimal method of synthesis for obtaining and further investigation of new superconducting compounds.The compounds: Ln3Ba5Cu8O18+δ (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd, Dy, Ho), Y2Ba5Cu7Ox and Ln2Ba5Cu7Ox (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd) were synthesized by solid state reaction and sol-gel methods. Samples of phase composition are synthesized using the classical ceramic method - Y1-xBixBa2Cu3O7-δ (0≤x≤0,25). Using spectroscopic, X-ray diffraction analyzes, phase formation processes were investigated and the optimal modes of heat treatment for the obtained samples were revealed. It has been established that the optimal synthesis method for these phases is the sol-gel technology. For the Y-358 phase, microcrystal sizes were determined in three ways: using SEM, the Williamson-Hall method and the Sherrer formula.Using iodometric titration, the average degree of oxidation of cuprum and the oxygen index of samples were established. The phase composition of the samples and their crystallographic parameters are determined. The synthesized samples that crystallize in the orthorhombic symmetry have the transition temperature to the superconducting state above the boiling point of liquid nitrogen.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Пилипенко А. О. 
Синтез та властивості ВТНП сполук в системі Ln-Ba-Cu-O / А. О. Пилипенко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена оптимізації методів синтезу складних оксидних композицій родини Ln-Ba-Cu-O і підбору найбільш оптимального методу синтезу для одержання та подальшого дослідження нових надпровідних сполук.За допомогою трьох методів синтезу: ТФ, СОГ і ЗГ, синтезовано Y3Ba5Cu8O18+δ. Твердофазним та золь-гель методами синтезу одержано складнооксидні купрати фазвого складу: Ln3Ba5Cu8O18+δ (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd, Dy, Ho), Y2Ba5Cu7Ox та Ln2Ba5Cu7Ox (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd). За допомогою класичного керамічного методу синтезовано зразки фазового складу – Y1-xBixBa2Cu3O7-δ (0≤х≤0,25). Застосовуючи спектроскопічний, рентгенофазовий аналізи, досліджено процеси фазоутворення та виявлено оптимальні режими термообробки для одержаних зразків.Встановлено, що оптимальним методом синтезу для даних фаз є золь-гель технологія. Для фази Y-358 проведено визначення розмірів мікрокристалітів трьома способами: за допомогою СЕМ, методом Вільямсона-Холла та за формулою Шеррера. Використовуючи йодометричне титрування, встановлено середній ступінь окислення купруму та кисневий індекс зразків. Визначено фазовий склад зразків та їх кристалографічні параметри. Синтезовані зразки, що кристалізуються в орторомбічній сингонії, мають температури переходу в надпровідний стан вище температури кипіння рідкого азоту.^UThe thesis is devoted to optimization of synthesis methods of complex oxide compositions of the family Ln-Ba-Cu-O and selection of the most optimal method of synthesis for obtaining and further investigation of new superconducting compounds.The compounds: Ln3Ba5Cu8O18+δ (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd, Dy, Ho), Y2Ba5Cu7Ox and Ln2Ba5Cu7Ox (Ln: Nd, Sm, Eu, Gd) were synthesized by solid state reaction and sol-gel methods. Samples of phase composition are synthesized using the classical ceramic method - Y1-xBixBa2Cu3O7-δ (0≤x≤0,25). Using spectroscopic, X-ray diffraction analyzes, phase formation processes were investigated and the optimal modes of heat treatment for the obtained samples were revealed. It has been established that the optimal synthesis method for these phases is the sol-gel technology. For the Y-358 phase, microcrystal sizes were determined in three ways: using SEM, the Williamson-Hall method and the Sherrer formula.Using iodometric titration, the average degree of oxidation of cuprum and the oxygen index of samples were established. The phase composition of the samples and their crystallographic parameters are determined. The synthesized samples that crystallize in the orthorhombic symmetry have the transition temperature to the superconducting state above the boiling point of liquid nitrogen.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Гришманов Є. О. 
Методи підвищення ефективності діяльності чергових змін районних диспетчерських центрів при управлінні повітряним рухом. / Є. О. Гришманов. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі вирішено актуальну наукову задачу, яка полягала в обґрунтуванні та розробці методів і засобів побудови моделей діяльності чергової зміни районного диспетчерського центру системи обслуговування повітряного руху, які забезпечать підвищення оперативності та якості вирішення задач управління повітряним рухом.Наукова новизна отриманих в роботі результатів полягає в наступному. Вдосконалено метод побудови моделей діяльності чергової зміни районного диспетчерського центру, який відрізняється від існуючих комплексуванням структурно-алгоритмічного аналізу та апарату узагальнених мережевих моделей для вирішення інформаційних, дослідницьких та тренажних завдань та може використовуватися для вдосконалення існуючих і перспективних систем управління, при підготовці нормативно-технічних документів для навчання та злагодження чергових змін районих диспетчерських центрів.Вдосконалено метод оцінки діяльності чергової зміни районного диспетчерського центру, який відрізняється від відомих описом якісних інтегральних оцінок діяльності операторів нечіткими множинами, а також урахуванням взаємодії в парі «авіаційний диспетчер – керівник польотів».^UIn the dissertation the actual scientific task was solved, which was to substantiate and develop methods and means of constructing the models of activity of the next change of the district control center of the system of air traffic services, which will provide increase of efficiency and quality of the decision of problems of air traffic control.In this paper, controversies in the practice of air traffic control systems were considered. As a result of the review, the main factors that influenced the need to improve the work of the next ACC work, including improving the technical characteristics of airspace and the density of air traffic, increase the capabilities of ACS to solve problems of management in different ways, increase in volumes of manuals and manuals, which should be used in the course of work on air traffic services to the air traffic controller, the complication of the issues of the preparation of air traffic controllers and the coordination of alternates ACC changes.As a result of experimental studies, the possibility of a significant improvement in the performance of air traffic services on the basis of the use of models of activity with variable structure has been shown. The application of the developed methods allowed to reduce the time spent on searching for and elimination of errors for all types of operations when performing another change in the algorithm of activity when restoration of the orientation by the crew of the aircraft, on average, decreases by 30%. At the same time the possibility of timely detection and correction of errors in the performance of the algorithm of the next change of the ACC for the restoration of the crew of the aircraft of orientation increases by an average of 2 times. The probability of a timely solution to the problem of air traffic servicing by another change in the AСC thus increases on average by more than 22%.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Борисюк В. І. 
Вплив адсорбованих атомів, молекул і їх кластерів на елект-ронну структуру, провідність та оптичні властивості вуглецевих нанотрубок / В. І. Борисюк. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота стосується дослідження взаємодії атомів, молекул і їх кла-стерів з поверхнею вуглецевих нанотрубок, що містять різні дефекти внаслідок їх легування бором чи азотом або функціоналізації їх поверхні кисневмісними або амі-новмісними групами. Електронну структуру вуглецевих нанотрубок при адсорбції ними галогеноводнів HX (X=F, Cl, Br), молекулярних аніонів (МА) MVIO42- (MVI =19Cr, Mo, W) та молекулярних комплексів MI2CrO4 (MI = Li, Na, K) та MIICrO4 (MII = Ca, Zn, Cd, Hg, Pb) досліджено в наближенні молекулярного кластера із застосуван-ням теорії функціоналу електронної густини. Встановлено залежності характеристик адсорбції від положення молекулярних аніонів CrO42- на поверхні вуглецевих нано-трубок. Досліджено вплив катіонів M+ (M+ = Li, Na, K) та M2+ (M2+ = Ca, Zn, Cd, Hg, Pb) на адсорбцію молекулярних аніонів поверхнею вуглецевих матеріалів. За допомо-гою розрахунків змодельовано вплив найбільш розповсюджених молекул атмосфер-ного середовища (H2O, N2 та O2) на адсорбцію аніонів CrO42- на поверхні вуглецевих нанотрубок. З'ясовано, що прості органічні функціональні групи підвищують адсор-бційну здатність вуглецевих нанотрубок у водному розчині стосовно хроматних мо-лекулярних аніонів. Проведено експериментальні дослідження і проаналізовано дані щодо особливостей спектроскопії комбінаційного розсіяння, поглинання, дифузного відбивання світла та люмінесценції поверхонь, які містять молекулярні комплекси K2CrO4, адсорбовані на поверхні вуглецевих нанотрубок.^UThe thesis deals with the study of the interaction of atoms, molecules and their clus-ters with the surface of carbon nanotubes with various defects: boron or nitrogen doping, or functionalization of the surface with oxygen- or ammonia-containing surface groups. The electronic structure of carbon nanotubes for adsorption hydrogen halide molecules HX (X = F, Cl, Br), molecular anions (MA) MVIO42- (MVI = Cr, Mo, W) and molecular complexes MI2CrO4 (MI = Li, Na, K) and MIICrO4 (MII = Ca, Zn, Cd, Hg, Pb) had been studied at the Density Functional Theory (DFT) level within molecular cluster approach using software package Gaussian 09. Calculations were performed for the cluster within B3LYP approximation for exchange-correlation functional. Calculated binding energies and values of electronic charges transferred to adsorbents were analysed, and the types of bonding between the investigated molecular compounds and the surface of carbon nano-tubes were identified. Adsorption characteristics dependence on the position of molecular anions CrO42- on the surface of carbon nanotubes was established. Effect of M+ (M+ =Li, Na, K) and M2+ (M2+ = Ca, Zn, Cd, Hg, Pb) cations on adsorption of molecular anions by the surface of carbon materials was studied. The influence of the most widely distributed atmospheric molecules (H2O, N2, O2) on CrO42- anions adsorption on the surface of carbon nanotubes was modelled in the calculations. It was found that simple organic functional groups increase the adsorption capacity of carbon nanotubes in an aqueous solution with respect to chromatic molecular anions. Experimental studies were carried out and analysis of the data those concern features of the Raman, absorption, diffuse reflection and lumi-nescent spectroscopy of the surfaces containing K2CrO4 molecular complexes adsorbed on the surface of carbon nanotubes was made.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Гришманов Є. О. 
Метод автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій для підвищення безпеки польотів при управлінні повітряним рухом / Є. О. Гришманов. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація спрямована на вирішення актуального наукового завдання щодо удосконалення методів та моделей автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті на основі методів та моделей глибокого навчання для підвищення якості оцінки ризику для безпеки польотів.Вперше розроблено метод прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті на основі згорткових та рекурентних нейронних мереж у якому, на відміну від відомих, класифікація несприятливих авіаційних подій здійснюється на основі застосування згорткової нейронної мережі, а для початкового налаштування векторного шару гібридної моделі прогнозування використовується попередньо навчений шар рекурентної нейронної мережі.Удосконалено метод формування навчальної вибірки для навчання глибокої гібридної нейронної мережі прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті, що, на відміну від відомих, забезпечує побудову словника текстових повідомлень про несприятливі авіаційні події з використанням міри значущості слів і векторної моделі текстових повідомлень про несприятливі авіаційні події по розміченому набору даних з використанням моделі векторного представлення слів.Одержала подальший розвиток метод автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті, яка, на відміну від відомих, базується на знання-орієнтованому представленні етапів оцінки ризику для безпеки польотів. Це дозволяє забезпечити інтелектуальну обробку даних для підвищення точності та повноти автоматизованої класифікації несприятливих авіаційних подій в польоті.Сукупність вдосконалених методів є науковою сутністю формалізації процесів автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті. Використання отриманих результатів дослідження забезпечить підвищення якості оцінки ризику для безпеки польотів за рахунок впровадження автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті в автоматизовані системи управління повітряним рухом. Результати проведених розрахунків та імітаційного моделювання оцінки ефективності методів та моделей, а також практичне впровадження отриманих результатів підтвердили адекватність запропонованих методів та моделей автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті на основі методів та моделей глибокого навчання.Реалізація розробленого методу прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті на основі згорткових і рекурентних нейронних мереж дозволила автоматизувати процес прогнозування несприятливих авіаційних подій.Реалізація удосконаленого методу формування навчальної вибірки для навчання глибокої гібридної нейронної мережі прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті дозволила використовувати векторну модель навчальної вибірки у якості основи для навчання глибокої гібридної нейронної мережі прогнозування несприятливих авіаційних подій.Реалізація методу автоматизованого прогнозування несприятливих авіаційних подій в польоті в підсистемі оцінки ризику для безпеки польотів дозволила отримати виграш в точності та в повноті класифікації несприятливих авіаційних подій в середньому до 5%.^UThe dissertation is aimed at solving the actual scientific problem of improving the methods and models of automated forecasting of unfavorable aviation events in flight based on methods and models of in-depth training to improve the quality of risk assessment for flight safety.For the first time, the method of forecasting unfavorable aviation events in flight based on convolutional and recurrent neural networks has been developed. Unlike the well-known, the classification of unfavorable aviation events is based on the use of a convolutional neural network, and for the initial setup of the vector layer of the hybrid model of forecasting, a pre-trained layer of recurrent neural network.The method for forming a training sample for training the deep hybrid neural network for forecasting unfavorable aviation events in flight, which, unlike the known ones, provides the construction of a dictionary of text messages about unfavorable aviation events, using the measure of the importance of words and the vector model of text messages about adverse aviation events on the labeled a data set using a vector representation of words.The metod of automated forecasting of unfavorable aviation events in the flight, which, unlike the known ones, is based on the knowledge-oriented representation of the stages of risk assessment for flight safety, has been further developed. This enables intelligent data processing to improve the accuracy and completeness of the automated classification of adverse aviation events in flight.The combination of advanced methods is the scientific essence of the formalization of the processes of automated forecasting of adverse aviation events in the flight. Using the results of the study will improve the quality of risk assessment for flight safety through the introduction of automated prediction of unfavorable aviation events in flight in automated air traffic control systems. The results of the performed calculations and simulation modeling of the evaluation of the effectiveness of the methods and models, as well as the practical implementation of the results, confirmed the adequacy of the proposed methods and models of automated prediction of adverse aviation events in the flight based on the methods and models of in-depth training.Realization of the developed method of forecasting unfavorable aviation events in flight on the basis of convolutional and recurrent neural networks allowed to automate the process of forecasting unfavorable aviation events.The implementation of the advanced method for forming a training sample for training a deep hybrid neural network for forecasting adverse aviation events in flight allowed the use of the vector model of the training sample as the basis for studying the deep hybrid neural network for forecasting unfavorable aviation events.Implementation of metod for automated forecasting of adverse aviation events in flight in the subsystem of risk assessment for flight safety has allowed gain in accuracy and completeness of the classification of unfavorable aviation events on average up to 5%.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Головенський В. В. 
Метод підвищення безпеки польотів та навігації повітряних суден у складних метеорологічних умовах. / В. В. Головенський. — Б.м., 2019 — укp.

У результаті виконання дисертаційних досліджень вирішене актуальне наукове завдання розробки методу підвищення безпеки польотів та навігації повітряних суден у складних метеорологічних умовах шляхом обробки світлових та інфрачервоних сигналів і побудови променевосигнальної системи.Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: удосконалений метод постійного спостереження сигналів світлотехнічного обладнання злітно-посадкових смуг; одержав подальшого розвитку метод сумісної обробки сигналів видимого та ІЧ-діапазонів при взаємодії з атмосферою в широкому діапазоні характеристик повітряного водно-дисперсного середовища; одержав подальшого розвитку метод спостереження світлових сигналів світлотехнічного обладнання злітно-посадкових смуг під час супроводу повітряних суден при посадці у складних метеорологічних умовах.^UThe dissertation is devoted to the solution of the actual scientific problem related to the development of method of increase of safety of flights and navigation of air ships in difficult meteorological terms by treatment of light and infra-red signals and construction ray-alarm systems.The scientific novelty of the obtained results is that: improved method of permanent supervision of signals of equipment of lightning technology flight-landings bars, which, unlike known, is based on treatment of commuter radial signals of IR-range additionally to the independent optical channel of information between an air ship and landing bar; got subsequent development method of compatible treatment of signals visible and IR-ranges at cooperating with an atmosphere in the wide range of descriptions air water-dispersible environment in which, unlike known, the model of “soft” transparent aerosol particles of spherical form is used; got subsequent development method of supervision of light signals of equipment of lightning technology flight-landings bars during accompaniment of air ships at landing in difficult meteorological terms, which, unlike known, is based on the concordance of spectral descriptions of sources with optical descriptions out-of-cabin environment of air ship.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського