![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Полякова О.М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Полякова О.М. Формування інтермодальної транспортної системи в Україні на базі вантажних транспортно-розподільчих комплексів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.М. Полякова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 19 с. — укp.Виявлено передумови й доведено доцільність поєднання учасників транспортно-логістичного процесу в інтермодальну транспортну систему на базі вантажних транспортно-розподільчих комплексів. Розкрито їх зміст, визначено функції, запропоновано механізм взаємодії підрозділів транспортно-розподільчих комплексів у процесі їх функціонування. Розроблено економіко-математичну модель інтермодальної транспортної системи та програмне забезпечення автоматизації розрахунків з визначення кількості, місць розміщення й оптимальних зон обслуговування даних комплексів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370 + Шифр НБУВ: РА337502
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Полякова О.М. Формування творчої активності майбутніх учителів у процесі розв'язання педагогічних задач: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Полякова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 18 с. — укp.Дисертацію присвячено питанням теорії і практики формування творчої активності майбутнього вчителя шляхом розв'язання спеціально спланованого комплексу педагогічних виховних задач під час фахової підготовки. Визначено зміст, форми і методи задачного підходу до формування творчої активності студентів вищого педагогічного навчального закладу; встановлено основні типи і види виховних задач та їх роль у формуванні творчої активності майбутнього вчителя. Представлено експериментально перевірені модель цілісно-процесуальної фахової підготовки студентів і програму поетапного застосування тренувальних виховних задач різного рівня складності для ефективного формування професійно-творчої активності майбутніх вчителів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
|
|
|