Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Пономаренко О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Пономаренко О. В. 
Комп'ютеризована система виявлення свищів у продуктопроводах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / О. В. Пономаренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вдосконалено метод побудови комп'ютерної мережі локалізації свищів у продуктопроводах, який дозволяє за рахунок більш точного розрахунку місцеположення свищів підвищити точність виявлення та розрахунків. Для ефективних та економічних розрахунків часу затримки сигналів розроблено алгоритми прямого та зворотного ШПФ з використанням апаратних пристроїв і спеціалізованих мікропроцесорних обчислювачів. Розроблено апаратно-програмну систему розрахунків місцеположення свищів і передачі даних на районні (зонові) та центральний пункт контролю. Запропоновано трирівневу ієрархічну структуру мережі, побудовану за "материковим" принципом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О71-082.052
Шифр НБУВ: РА381559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Пономаренко О. В. 
Теоретико-методологічні основи механізмів державного управління соціальними проектами та програмами: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / О. В. Пономаренко ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 36 с. — укp.

Розглянуто сутність соціального проекту та програми як інструменту управління сталим соціальним розвитком України. Запропоновано концепцію державного управління соціальною сферою, яка базується на концепції сталого розвитку та положеннях теорії спіральної динаміки, а також методології проектного управління. Розроблено організаційно-економічний механізм державного управління соціальними проектами та програмами на засадах науково обгрунтованої теорії управління проектами та підходів до цінностей і цілей (результатів), методології контролінгу, управління ризиками, управління взаємодією соціальних партнерів, механізмів фінансування та розробки проектної документації. Запропоновано критерії ефективності соціальних проектів і програм, які базуються на методах оцінювання наслідків і класифікуються за процесами й елементами системи управління проектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР) в2:Х915 + Х819(4УКР)15
Шифр НБУВ: РА376973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Пономаренко О. В. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти / О. В. Пономаренко. — Б.м., 2021 — укp.

У роботі здійснено теоретико-методичне обґрунтування та розв'язання наукової проблеми підготовки майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. Показано, що один з найбільш популярних запитів ринку неформальних освітніх послуг – психологічні знання та практичні навички, які надають змогу найбільш повно реалізувати природні потенції кожної людині й визначають необхідність перегляду окремих параметрів професійної освіти.Розроблено та науково обґрунтовано теоретичні засади підготовки майбутнього магістра психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти, сутнісні аспекти якої репрезентовано в авторській концепції, що відтворює цілісне бачення загальної картини навчання студентів спеціальності 053 Психологія (на другому рівні вищої освіти) і містить аргументований вибір складових змісту освіти, її процесуальну стратегію, цільові установки, принципи та наукові підходи.Розроблено й науково обґрунтовано методичні засади підготовки майбутніх магістрів до професійної діяльності в умовах неформальної освіти, які інтегрують п'ять організаційно-педагогічних умов, авторську трикомпонентну модель, яка включає проєктувально-цільову, процесуально-технологічну та результативно-оцінювальну складові й педагогічну технологію, що деталізує та упредметнює процесуальні особливості, основні фази, часові межі, методи, засоби й очікувані результати підготовки^UThe dissertation provides a theoretical and methodological justification and solution of the scientific problem of preparing future masters of psychology for professional activity in a non-formal education.It is shown that one of the most popular demands of the market of non-formal educational services is psychological knowledge and practical skills that allow the fullest realization of the natural potential of each person and determine the need to revise certain parameters of vocational education.The leading idea of the study is to understand the training of future masters of psychology as a process of controlled internalization of the required set of standardized competencies, which takes place in the logic of specialized academic training of students majoring in 053 Psychology at the second level of higher education, which is non-formal education.The innovative vision of the specifics of the professional activity of future masters of psychology in the context of non-formal education is based on its two main aspects which are the functions and the roles that should be implemented and performed by a psychologist in these conditions. Thus, the main functions of masters of psychology in non-formal education are: educational, corrective and developmental.These functions are integrated in the three following role positions of masters of psychology in non-formal education such as psychologist, teacher and entrepreneur.The pedagogical strategy of preparation of future masters of psychology for professional activity in the conditions of non-formal education is divided into the following phases: design, technologicalization and adjustment. The design phase is aimed at developing individual development trajectories of all components of the training of masters of psychology, necessary to ensure the effectiveness of their professional activities in non-formal education. The phase of technologicalization is aimed at effective theoretical and practical preparation of future masters of psychology for professional activity in the context of non-formal education. The adjustment phase is aimed at adjusting the individual trajectory of future masters of psychology and personal «startups» developed by them, based on the analysis of difficulties encountered by master psychologists at the stage of implementing the preparation and testing of individual trajectory of personal «startups» during teaching internship and psychological practice


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського