Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Примачок Л. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Примачок Л. Л. 
Виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. Л. Примачок ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти даної проблеми. Уточнено сутність виховання розради як духовної цінності. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: запровадження системи виховної роботи, систематична орієнтація на ідеал медичного працівника, підготовка кураторів академічних груп до організації виховної діяльності, спрямованої на формування у студентів духовних цінностей, розроблення її методичного забезпечення, дотримання особистісно орієнтованого, гуманістично-центрованого та діяльнісного підходів, дотримання ідей гуманістичної етики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2
Шифр НБУВ: РА383550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Примачок Л. Л. 
Психологія професійного становлення фахівця з фізичноїреабілітації. / Л. Л. Примачок. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації представлено цілісну концепцію дослідження професійногостановлення фахівця з фізичної реабілітації, яку розглянуто через призмуфункціонування структурно-динамічної (організаційної) парадигми «професійнозначущий досвід» – «професійна надійність» – «професійна автентичність» –«професійна унікальність» у просторі професійної діяльності.Під процесом професійного становлення особистості розуміється розвитокпотенціалу і ресурсів фахівця, які сприяють його професійному саморозвиткові ісамореалізації в контексті загальнолюдської культури, конкретних умовжиттєдіяльності та професійної діяльності, в ході опанування і відтворення нимсоціальних норм та цінностей. Професійне становлення особистості розглядається зпозицій раціогуманістичної психології – як управління процесом формуваннясуб'єктної професійно-особистісної позиції, що відбувається під впливомсуб'єктивних і об'єктивних чинників, які актуалізують процес реалізації стратегійуправління особистісними ресурсами, задіяними для здійснення професійногостановлення індивіда.На основі емпіричного дослідження встановлено професійно важливі якості,здатності та новоутворення особистості, які мають бути сформовані у фахівців зфізичної реабілітації для успішного здійснення ними професійної діяльності. Зурахуванням результатів експериментального дослідження побудовано структурнофункціональну модель професійного становлення майбутнього фахівця з фізичноїреабілітації. Емпіричним шляхом з'ясовано психологічні особливості, чинники таумови професійного становлення фахівця з фізичної реабілітації.Ключові слова: професійне становлення, професійна діяльність, професійнозначущий досвід, професійна надійність, професійна автентичність, професійнаунікальність.^UThe dissertation presents justified conception of the research of professional growth of aspecialist in a field of physical rehabilitation, which is considered through the prism offunctioning of the structural and dynamic organizational paradigm «professionallysignificant experience» – «professional reliability» – «professional authenticity» –«professional uniqueness».The conceptual model of the professional development of a specialist in a field ofphysical rehabilitation was proposed. It includes the specialist's readiness for providingprofessional activity, a high level of his/her professional competence and professionalreflection, as well as professionally significant experience, professional reliability,professional authenticity and professional uniqueness of the individual. The structure ofthe professionally significant experience of a specialist in a field of physical rehabilitationwas proposed, the functional space of his/her experience was outlined. The components of the professionally significant experience of a specialist in a field of physical rehabilitationinclude: 1) valuable experience; 2) experience of reflecting one's own professionalactivity; 3) operating experience.The model of the professional authenticity of a specialist in a field of physicalrehabilitation was developed. Its components and functions were separated, the levels offunctioning of these components were characterized. The professional reliability of a specialist in a field of physical rehabilitation isexplained as a prerequisite for his/her successful professional development. A bifurcationmodel of the professional reliability of a specialist in a field of physical rehabilitation wasconstructed and the aspects of its explication were determined: a cognitive aspect; anempathic aspect; a behavioral aspect; a socially-valuable aspect. It was established thatprofessional uniqueness was a neoplasm of the person, which met the needs of theindividual and was the most important condition for his/her development and vital wellbeing. Professional uniqueness contributes to the updating of the person's subjectivity andthe maintenance of his/her mental health; it allows the person to adapt, to develop his/herqualities and peculiarities and to be productive in all spheres of our life. Taking intoaccount theoretical and conceptual backgrounds of our research, the forms of professionaluniqueness were proposed: a narcissistic form, formalized one, an eclectic form, ahedonistic one, a deontological form, a dramatic one, an ideal form, an illusory one, animmanent form. The meaning of these forms was revealed.Taking into account the results of our experimental research, a structural and functionalmodel of the professional growth of a specialist in a field of physical rehabilitation wasconstructed, which includes the program of facilitation of his/her professional formation.The latter consists of four blocks: the content-adaptation block, a projective-resource one,the organizational-stimulating block and a reflexive-developmental one. In the process offorming experiment it was confirmed the effectiveness of the program of facilitation ofprofessional growth of a specialist in a field of physical rehabilitation. The psychologicaltraining «The formation of social intelligence, the development of professional reflectionand the formation of professional reliability of a future specialists» was developed andtested during the forming experiment. It contains five blocks of exercises that actualize thecomponents of students' social intelligence and, as a result, promote the development oftheir professional reflection, as well as facilitate the formation of the professionalreliability of a future specialist in a field of physical rehabilitation.On the basis of empirical research, professionally important qualities, abilities andneoplasms of the person have been established, which should be formed according tospecialists in a field of physical rehabilitation for successful pursuit of their professionalactivity. Psychological features, factors and conditions of the professional growth of aspecialist in a field of physical rehabilitation have been empirically investigated.Key words: professional growth, professional activity, professionally significantexperience, professional reliability, professional authenticity, professional uniqueness.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського