Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Семененко Л.М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Семененко Л.М. Типологія характерів у драматургії Лесі Українки: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Л.М. Семененко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2001. — 17 с. — укp.Досліджено провідні характери дійових осіб драматургічного доробку Лесі Українки. Драматургію письменниці розглянуто як самобутнє явище в українській літературі початку ХХ ст. Визначення філософсько-світоглядних засад творчості Лесі Українки, естетично-мистецького змісту ідей, сформульованих драматургом у художній, літературно-критичній, епістолярній спадщині, дозволяє виокремити авторську концепцію творчості, що базувалась на засадах неоромантизму. Проаналізовано визначальні риси характерів головних персонажів кожного драматичного твору письменниці. Головну увагу приділено виявленню провідних функціонально-концептуальних типів характерів та визначенню засобів характеротворення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4Українка Л.536 Шифр НБУВ: РА314598 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Семененко Л.М. Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Л.М. Семененко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.Вивчено специфіку ціннісно-смислової детермінації управління навчальним закладом, розглянуто генетичні, морфологічні та функціональні аспекти даної детермінації, проаналізовано їх органічну взаємодію, описано нові атрибутивні властивості, зокрема, самоорганізації та саморегуляції, визначено їх співвідношення у процесі прийняття управлінських рішень. Досліджено ціннісну і смислову компоненти, які набувають рис детермінанти та регуляції, обумовлюють види причинності та зворотнього зв'язку. Висвітлено кінцеві продукти, зокрема, гомеостаз, гомеорез та аутопоезис навчальної форми як суперечність між педагогічними традиціями і новаторством. Проаналізовано вітчизняну педагогічну практику та наведено рекомендації щодо оптимізації управління закладами освіти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.41 + Ю252:Ч30 + Шифр НБУВ: РА350724
Рубрики:
|
|
|