Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Тітова О. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Тітова О. А. 
Методика навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Тітова ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Встановлено, що програмні продукти навчального призначення найчастіше включають комп'ютерні презентації, електронні підручники, посібники, словники та довідники, електронні лабораторні практикуми, програми-тренажери, тестові програми. Навчальні програмні продукти розроблено на основі технологій мультимедіа, гіпертексту, віртуальної реальності, інформаційних і комунікаційних мереж. Вони застосовуються для візуалізації навчальної інформації; моделювання й імітації даних об'єктів, процесів та явищ; проведення лабораторних робіт з технічних дисциплін з імітацією дослідження або експерименту тощо. Виявлено й обгрунтовано педагогічні умови, форми та методи навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Експериментально доведено ефективність застосування розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-3 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА379622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Тітова О. А. 
Система розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів аграрного профілю / О. А. Тітова. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Глухів, 2020.У дисертації здійснено наукове узагальнення і запропоновано розв'язання наукової проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів аграрного профілю, що виявляється в обґрунтуванні педагогічної системи розвитку творчого потенціалу майбутнього агроінженера. Уточнено сутність поняття творчого потенціалу інженера аграрного профілю та розкрито структуру феномену, запропоновано концепцію, обґрунтовано методологічні підходи та педагогічні принципи. Обґрунтовано педагогічну систему розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів аграрного профілю та розроблено її модель, визначено критерії, показники та рівні розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерів. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови системного розвитку творчого потенціалу студентів. Розроблено науково-методичне забезпечення процесу цілеспрямованого системного розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерів. Досліджено експериментальні дані, що підтверджують висновки стосовно ефективності запропонованої педагогічної системи. Обґрунтовано перспективні напрями та заходи розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерів у закладах вищої освіти.^UThe dissertation provides scientific generalization and offers solution to the scientific problem of developing the creative potential of future agricultural engineers. The essence of the concept of creative potential of an agricultural engineer is specified and the structure of the phenomenon is revealed, the concept is offered, methodological approaches and pedagogical principles are substantiated. The pedagogical system of developing creative potential of future engineers of agricultural profile is substantiated and its model is developed, criteria, indicators and levels of development of creative potential of future agroengineers are defined. The pedagogical conditions of system development of creative potential of students are defined and substantiated. Scientific and methodological support for the process of purposeful systemic development of the creative potential of future agricultural engineers has been developed. Experimental data confirming the conclusions about the effectiveness of the proposed pedagogical system have been studied. Perspective directions and measures of development of creative potential of future agroengineers in higher education institutions are substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського