1. |
Цюман Т.П. Формування культури життєвого самовизначення старшокласників засобами освітнього тренінгу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.П. Цюман ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.Досліджено проблему формування культури життєвого самовизначення учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів. Розвинуто теоретико-методологічні засади понять "самовизначення", "життєве самовизначення", "культура особистості", "культура життєвого самовизначення", наявні у різних галузях гуманітарної науки. Висвітлено механізми формування культури життєвого самовизначення старшокласників. Проаналізовано потенціал освітнього тренінгу як засобу формування даної культури. На підставі аналізу вітчизняних і зарубіжних програм сприяння життєвим навичкам визначено модель відповідної соціально-педагогічної роботи. Визначено зміст, структуру, механізми та соціально-педагогічні умови впровадження в практику загальноосвітніх навчальних закладів інтегративного курсу "Культура життєвого самовизначення". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314(4УКР) + Ч421.350.0 + Шифр НБУВ: РА356227
Рубрики:
Географічні рубрики:
|