Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (156)Книжкові видання та компакт-диски (84)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=ПЕРЕСАД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Пересада А.А. 
Інвестиційний процес в Україні: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.04.01 / А.А. Пересада ; Київський національний економічний ун-т. — К., 1998. — 28 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-56

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Пересада Л.А. 
Клінічний перебіг, особливості діагностики та принципи лікування нозокоміальної пневмонії у дітей з гострою лейкемією: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.27 / Л.А. Пересада ; Держ. установа "Нац. ін-т фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського АМН України". — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення якості діагностування й ефективності терапії нозокоміальної пневмонії в дітей з гострою лейкемією на тлі цитостатичної нейтропенії. Наведено результати комплексного дослідження з використанням клінічного, лабораторного, інструментального та мікробіологічного методів, визначено їх діагностичну інформативність у зазначеного контингенту хворих. Акцентовано на доцільності раннього використання спіральної комп'ютерної томографії або комп'ютерної томографії високої роздільної здатності у пацієнтів з фетрильною нейтропенією з метою виключення легень як центру локалізації інфекції та проведення бронхоскопії за наявності інфільтратів у легенях. На підставі одержаних результатів розроблено алгоритм діагностування та терапії нозокоміальної пневмонії, що виникла на тлі мієлосупресії. Встановлено, що використання наведених лікувально-профілактичних заходів сприяє зниженню загальної летальності від нозокоміальної пневмонії на тлі нейтропенії в онкогематологічних пацієнтів у 3,3 рази - з 55,1 % у 1998 р. до 16,7 % у 2006 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.412.301.1 + Р733.411.022 +
Шифр НБУВ: РА363329

Рубрики:

      
3.

Пересада О.А. 
Кредитування міжнародними фінансово-кредитними організаціями українських підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / О.А. Пересада ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Запропоновано використовувати системний підхід до вивчення суті діяльності міжнародних фінансових інститутів в українському економічному просторі, а також наведено нове визначення міжнародних фінансово-кредитних організацій стосовно економічної та політичної діяльності. Поглиблено методологію дослідження фінансового стану потенційних позичальників, що має грунтуватися на аналізі звіту про рух коштів як основоположного документу. Запропоновано новий підхід до розрахунку ефективності інвестиційних проектів, який грунтується не тільки на використанні дисконтних, а й традиційних методів. Запропоновано нові важелі у державному регулюванні діяльності всіх учасників процесу міжнародного кредитування шляхом перегляду державної політики, вдосконалення механізму надання гарантій Кабінету Міністрів України, перетворень на макроекономічному рівні. Сформульовано нові підходи у визначенні моніторингу проектів за участю міжнародних банків, а також класифікацію моніторингу таких проектів, яка містить юридичний, фінансовий, маркетинговий та технічний види контролю. Визначено основні переваги та недоліки процесу кредитування міжнародними фінансово-кредитними установами українських підприємств безпосередньо та під гарантії Кабінету Міністрів України. Розроблено конкретні рекомендації для всіх учасників процесу міжнародного кредитування в Україні з метою удосконалення процедури одержання позик іноземних кредиторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.621 + У9(4УКР)290-93 +
Шифр НБУВ: РА324524

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Науки про Землю   
4.

Пересадько В.А. 
Наукові основи регіонального еколого-природоохоронного картографування: автореф. дис... д-ра геогр. наук: 11.00.12 / В.А. Пересадько ; Ін-т географії НАН України. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Визначено місце еколого-природоохоронного картографування в системі екологічно орієнтованих напрямків тематичної картографії. Запропоновано класифікацію еколого-природоохоронних карт за методологічними та методичними критеріями. Доведено, що регіональне еколого-природоохоронне картографування має реалізовуватись шляхом створення системи регіональних еколого-природоохоронних картографічних творів (окремих карт, серій карт і атласів) для усіх рівнів територіально-адміністративного поділу - від фермерських господарств до адміністративної області. Запропоновано систему показників, характеристик і умовних позначень для еколого-природоохоронного картографування. Висвітлено періодизацію розвитку еколого-природоохоронного картографування, зокрема, виділено три етапи його становлення та визначено тенденції розвитку. Наведено принципи, підходи та вдосконалено методику комплексного регіонального еколого-природоохоронного картографування на підставі широкого застосування методу структурно-логічного моделювання, прийомів математико-картографічного аналізу та геоінформаційних технологій. Розроблено напрями формування регіональної еколого-природоохоронної ГІС. Створено систему еколого-природоохоронних катрографічних творів Харківщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д174.025 +
Шифр НБУВ: РА368740

Рубрики:

      
5.

Пересада С.М. 
Нелінійне та адаптивне керування в електромеханічних системах з векторно-керованими електродвигунами: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / С.М. Пересада ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 2007. — 37 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення динамічних і енергетичних характеристик електромеханічних систем з векторно-керованими електродвигунами з застосуванням методів нелінійного й адаптивного керування. Запропоновано концепцію керування. Сформовано дві результуючі декомпозиції "електромеханічна - електромагнітна підсистеми" та "механічна - електрична підсистеми" на базі розроблених нових методів нелінійного й адаптивного керування та вимірювання частиною вектора стану за умов відомих, а також невизначених параметрів об'єкта. Синтезовано нові алгоритми векторного керування механічними координатами (моментом, кутовою швидкістю, кутовим положенням) і модулем вектора потокозчеплення у системах з основними типами приводних двигунів, а саме: постійного струму з незалежним збудженням, сімейства явнополюсних і неявнополюсних синхронних двигунів, з короткозамкненим ротором, явнополюсних синхронних двигунів з демпферними обмотками й асинхронних машин подвійного живлення. Запропоновано методики розрахунку параметрів регуляторів струму, швидкості та положення для формування динамічних показників якості керування. Синтезовано алгоритми ідентифікації, адаптивного спостереження, прямо адаптивного керування в електромеханічних системах з синхронними і асихронними двигунами. Розроблено метод керування кутовою швидкістю асинхронного двигуна без її вимірювання. Наведено результати числових експериментальних досліджень розроблених систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261-01 +
Шифр НБУВ: РА351193

Рубрики:

      
6.

Пересадько І.Г. 
Розробка складу та технології таблеток на основі подрібненого листя горіху грецького та каштану кінського: Автореф. дис... канд. фарм. наук: 15.00.01 / І.Г. Пересадько ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Вивчено фізико-хімічні, технологічні властивості листя горіха грецького та каштана кінського. На їх основні створено науково й експериментально обгрунтований склад і технологію одержання твердої форми ліків з метою профілактики та лікування атеросклерозу. Проведено комплекс фізико-хімічних і технологічних досліджень з метою вивчення впливу допоміжних речовин на технологічні властивості сировини, а також залежність показників якості таблеток від концентрації та природи застосовуваного зволожувача. Виявлено, що за умов застосування у таких препаратах подрібненого порошку листя горіха грецького та каштана кінського змешується кількість необхідних допоміжних речовин з подібною структурою, зокрема, мікрокристалічної целюлози. Доведено необхідність використання методу вологої грануляції під час виробництва таблеток. Розроблено методики якісного та кількісного вивчення основних діючих речовин. Створено та запроваджено технологію виробництва лікарського засобу "Таблетки "Югесфол".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.111 + Л663.35-3 +
Шифр НБУВ: РА349024

Рубрики:

      
7.

Пересада І.В. 
Фонетична структура слова і особливості розвитку в німецькій мові (діахронічне дослідження): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.В. Пересада ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 20 с. — укp.

Вивчено фонетичну структуру слова давньо-, середньо- та ранньоновонімецького періодів мови. Виконано аналіз слова з позицій єдиного комплексного підходу, що дає змогу порівняти різні за часом і за структурою словоформи. Відзначено, що послаблення перед- і післянаголошеної частин слова призводить до появи нових сполук приголосних у цих позиціях у ході розвитку мови. Показано, що приголосні та їх сполучення суттєво відрізняються в різних позиціях слова. Експериментально-фонетичне дослідження також підтвердило, що суттєвими є початкова, серединна та кінцева позиції. За результатами дослідження встановлено, що в ході розвитку мови діє компресія лінгвістичної інформації в межах однокореневого слова. Наведено ствердження, що слово має характерні "закони" розвитку, які повинні враховуватися під час розгляду його морфологічних і лексичних одиниць у діахронії, а також у разі реконструкції більш давніх форм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-1 +
Шифр НБУВ: РА325650

Рубрики:

      
8.

Зайченко Ю. М. 
Адаптивне керування силовими активними фільтрами з властивістю селективної компенсації гармонік / Ю. М. Зайченко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі отримала подальший розвиток теорія аналізу та синтезу систем керування паралельними силовими активними фільтрами. Розроблено но-вий метод формування матриці зворотних зв'язків спостерігача гармонік струму мережі, що забезпечує селективність оцінювання критичних гармонік струму та підвищену швидкодію оцінювання. Запропоновано метод керування струмами ак-тивного фільтра та синтезовано адаптивні алгоритми відпрацювання струмів, що гарантують одночасне відпрацювання заданих струмів, оцінювання вищих гармо-нік, а також активного опору і індуктивності вихідного дроселя. Розроблено ме-тод керування напругою ланки постійного струму САФ, який забезпечує часткову лінеаризацію підсистеми напруги та асимптотичне регулювання усереднених зна-чень напруги ланки постійного струму. Застосування отриманих результатів дає можливість значно спростити технічну реалізацію системи керування САФ.Результати роботи впроваджено: в освітній процес в Національному технічно-му університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорсько-го», а також компанією ТОВ «Техносервіспривод» для систем підвищення якості електричної енергії. Ключові слова: силовий активний фільтр, якість електроенергії, вищі гармо-ніки, компенсація реактивної потужності.^UIn the dissertation the shunt active power filters control systems are developed. Сurrent harmonics staff estimation is based on observer which utilize idea of division three-phase signal into harmonics of the positive, negative and zero sequences. This ob-server provides harmonics estimation and compensation current reference calculation. In order to achieve fast convergence together with selectivity properties of harmonic estimation novel observer tuning procedure is proposed. The dynamic behavior and se-lectivity properties are investigated by simulations. The proposed tuning procedure sim-plify practical implementation of harmonic observer by reducing requirements for the computing performance of the controller.A novel observer with taking into account the presence of phase shift caused by hardware current signal filtering is developed. The observer designed in this way provides the detec-tion of harmonic distortions in a given frequency range, but has no selectivity properties.Based on the active power filter model, two active power filter current control algo-rithms, which allow to compensate for harmonic distortion and reactive current, are de-veloped. The first algorithm is based on a separation of harmonic detection and current regulation processes. A new nonlinear algorithm for the active power filter current con-trol, which guarantees asymptotic current tracking and does not require "high" gains, has been developed. From the simulation results it follows that the proposed solution provides asymptotic tracking of the filter currents. The developed current controller is simpler in terms of practical implementation and provides high noise immunity. The second algorithm is the adaptive system for harmonics estimating and current control. This approach is suitable in the case when one need to evaluate and compensate for harmonics in a given range of frequencies.A method for the SAF DC link voltage control, which provides partial linearization of the voltage subsystem and asymptotic control of the average DC link voltage have been developed.New algorithm for active power filter current control, which allow to take into ac-count variations of active resistance and inductance of the output filter of the active fil-ter, have been developed. The developed active filter control system do not require a long adjustment process, which is inherent in the industrial active power filters.The developed observers and controllers are implemented in the prototype of the ac-tive power filter, which is based on digital signal processor TMS320F28335. The con-ducted experimental investigations proved the presented theoretical results. The results of the work are implemented: in the electrical power quality improvement systems by the company "Technoserviceprivod", Kyiv, in the educational process at the National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"Keywords: active power filter, electrical power quality, higher order harmonics, re-active power compensation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Желінський М. М. 
СИСТЕМА ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ АСИНХРОННИМ ГЕНЕРАТОРОМ З ВЛАСТИВОСТЯМИ РОБАСТНОСТІ ДО ПАРАМЕТРИЧНИХ ЗБУРЕНЬ / М. М. Желінський. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі вирішується наукова задача створення методів векторного полеорієнтованого керування автономними асинхронними генераторами (АГ), спрямованих на підвищення їх статичних та динамічних характеристик. Виконано теоретичний аналіз та дослідження властивостей стійкості та характеристик систем векторного керування АГ з ПІ-регуляторами струмів та напруги, які модифіковано для врахування насичення магнітної системи АГ. Синтезовано та теоретично обґрунтовано нові методи векторного керування підсистемою потокозчеплення АГ, які дозволяють синтезувати робастні до варіацій активного опору ротора алгоритми регулювання вектора потокозчеплення ротора в системах з прямим та непрямим полеорієнтуванням. Розроблено новий метод лінеаризуючого зворотним зв'язком керування напругою ланки постійного струму, який забезпечує лінійну динаміку підсистеми регулювання напруги незалежно від режимів роботи АГ. Розроблено адаптивну систему векторного керування, яка побудована з використанням нелінійного принципу розділення на основі неадаптивного алгоритму робастного векторного керування і розробленого адаптивного спостерігача вектора потокозчеплення ротора, який враховує насичення магнітної системи асинхронної машини та безпосередньо оцінює активний опір ротора. Результати експериментальних досліджень розроблених структур векторного керування на створених експериментальних установках з АГ потужністю 2.2 кВт та 5.5 кВт співпадають з результатами математичного моделювання. Ключові слова: асинхронний генератор, векторне керування, робастність, адаптація, спостерігач.^UThe thesis is devoted to research and development of new vector control algorithms for autonomous induction generators (IG) with improved static and dynamic characteristics. Based on the analysis of existing control methods and types of existing electric power generation systems, it is shown that: a) the classic PI-vector control algorithm has no rigorous theoretical substantiation; b) the stability of essentially nonlinear system is not proved; and c) it is sensitive to coordinate and parameter perturbations. The theoretical analysis and investigation of the stability properties and characteristics of the saturated IG vector control systems in the standard configuration with linear PI current and voltage controllers (which take into account the saturation of IG magnetic system) are performed. Classic algorithm provides local asymptotic stability of DC-link voltage and rotor flux regulation under limited load current and decomposition of the voltage and q-axis current subsystems, based on the two-time scale separation. A new feedback linearizing control of DC-link voltage is developed. It is synthesized on the base of the balance equation of electromechanical conversion and for the first time provides the linear dynamics of the voltage regulation subsystem regardless of changes in angular speed, module of rotor flux vector and load current. A method for the synthesis of direct vector control of the IG flux subsystem based on a new reduced order flux observer has been developed. The systems with developed algorithms were studied in simulation. It is shown that static and dynamic characteristics degrade when using standard configuration with linear PI current and voltage controllers under conditions of active rotor resistance variation. Under high active rotor resistance increase, this algorithm does not provide stable operation unlike developed robust algorithm. The robust algorithm with direct field orientation has been developed, which provides robustness to variation of rotor active resistance. An adaptive observer, which takes into account the IG saturation, has been synthesized and investigated in autonomous mode and as part of an adaptive control system. It provides higher accuracy level of flux tracking by applying the combination of robust vector control algorithm (to rotor active resistance variations) and the adaptive observer, providing exponential estimation of rotor active resistance. The adaptive control system does not require information about the initial values of the rotor active resistance. Intensive experimental comparison study of proposed controllers and indirect vector control with linear PI voltage regulators were conducted on the created experimental installations with IGs of 2.2 kW and 5.5 kW rated power. Experimental results coincide with the simulation and shows that improved dynamic quality indicators of DC-link voltage control are obtained as well as higher efficiency is achieved. The results of the work were implemented in the educational process at the National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute" in teaching the subjects "Electromechanical systems in environmentally friendly technologies", "Robust and adaptive control in electromechanical systems". Keywords: induction generator, vector control, robustness, adaptation, observer.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Ніконенко Є. О. 
Керування електромеханічними системами електричних транспортних засобів з гібридним акумуляторно-суперконденсаторним джерелом живлення: автореферат дис. ... д.філософ : 141 / Є. О. Ніконенко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційній роботі вирішується задача розвитку методів синтезу та аналізу тягових електромеханічних систем (ЕМС) на базі векторно-керованих асинхронних двигунів (АД) і синхронних двигунів з постійними магнітами (СДПМ) з гібридними джерелами живлення (ГДЖ) на основі акумуляторних батарей (АКБ) і блоку суперконденсаторів (СК), спрямована на підвищення їх статичних, динамічних та енергетичних характеристик за рахунок розробки і впровадження методів нелінійного і адаптивного керування.У першому розділі проведено аналіз існуючих методів керування тяговими електромеханічними системами з ГДЖ з метою обґрунтування необхідності вирішення науково-прикладної задачі, яка розглядається в роботі. За результатами аналітичного огляду встановлено, що системи ослаблення поля АД не забезпечують повне використання потужності джерела; для живлення типових ЕТЗ використовуються тільки АКБ, що спричиняє їх прискорене старіння. Типові системи керування ГДЖ на основі лінійних пропорційно-інтегральних регуляторів (ПІ-регуляторів) струмів і напруги з фільтром низьких частот (ФНЧ) не мають строгого теоретичного обґрунтування, стійкість суттєво нелінійних систем не доведено. Як наслідок, підсистеми керування ГДЖ і тяговим електроприводом (ЕП) є взаємозв’язаними і чутливими до координатних і параметричних збурень, основними з яких є варіації активного опору ротора АД, електричних параметрів СДПМ і параметрів DC-DC перетворювачів. Вказані збурення в існуючих системах призводять до деградації динамічних показників якості керування і зниження енергетичної ефективності процесів електромеханічного перетворення енергії.У другому розділі розроблено нові алгоритми ослаблення поля в системах векторного керування АД, які забезпечують більш повне використання потужності джерела, а також синтезовано з використанням другого методу Ляпунова адаптивний спостерігач активного опору ротора АД і алгоритми ідентифікації параметрів СДПМ, які забезпечують глобально стійкий процес оцінювання і є простішими у використанні, ніж існуючі аналоги.У третьому розділі виконано теоретичний аналіз та дослідження властивостей стійкості і характеристик систем керування класом реверсивних DC-DC перетворювачів як нелінійних немінімально-фазових об’єктів керування в стандартній конфігурації з лінійними ПІ-регуляторами струму та напруги. Розроблений метод синтезу і аналізу систем керування DC-DC перетворювачами базується на використанні часткової лінеаризації зворотним зв’язком.Вперше показано яким чином струм навантаження впливає на структуру систем керування DC-DC перетворювачами та їх параметри, що дозволяє здійснювати робастне налаштування регуляторів для підвищення навантажувальної здатності перетворювачів. Показано, що завдяки компенсації струму навантаження забезпечується підвищення динамічної точності стабілізації напруги.У четвертому розділі вперше теоретично обґрунтовано структуру композитної системи керування ГДЖ, що складається зі зв’язаних підсистем регулювання вихідної напруги, струмів АКБ і СК, фільтру розподілу частот (ФРЧ) і підсистеми регулювання напруги СК. Доведено, шляхом розгляду динаміки системи зниженого порядку, що масштабування завдання струму СК у функції співвідношення напруг АКБ і СК у складі ФРЧ (лінеаризація зворотним зв’язком), а також формування розділення у часі динаміки у контурах регулювання забезпечують асимптотичне регулювання напруги ланки постійного струму і розподіл динамічних складових струмів АКБ і СК. Показано, що компенсація струму навантаження підвищує динамічні показники якості регулювання напруги. Розроблено новий алгоритм регулювання напруги (заряду) блоку СК і надано рекомендації з його налаштування, яке гарантує, що процес заряду не впливає на регулювання вихідної напруги ГДЖ.У п’ятому розділі обґрунтовано концепцію експериментальних досліджень тягових ЕМС з ГДЖ, яка дозволяє розробляти уніфіковані експериментальні установки для повномасштабних тестувань широкого спектру алгоритмів керування в умовах, які наближені до існуючих в реальних ЕТЗ. Розроблено структуру, виготовлено і налагоджено станцію швидкого прототипного тестування для дослідження тягових ЕМС, яка складається з АД потужністю 0.7 кВт, СДПМ 3 кВт, літій-іонних і свинцево-кислотних АКБ і блоку СК з DC-DC перетворювачами, яка дозволила провести повномасштабні експериментальні тестування розроблених структур керування з метою підтвердження теоретичних висновків роботи та виявлення ефектів, які не враховуються при синтезі та моделюванні. Керування установкою здійснюється з використанням контролера на основі цифрового сигнального процесора TMS320F28335 і розробленого програмного забезпечення.^UThe thesis is devoted to design methods development of traction electromechanical systems (EMS) based on AC vector-controlled electric drives (ED) with batteries-supercapacitors (SC) hybrid energy storage systems (HESS) aimed at improving static, dynamic, and energy characteristics through the development and implementation of nonlinear and adaptive control methods.The first section analyzes the existing traction EMS with HESS control methods to substantiate the importance to solve the scientific and applied problem considered in the thesis. Based on the results of the analytical review, it was found that the induction IM field-weakening systems do not ensure the full utilization of the primary source power. The batteries-only energy sources are typically applied to power modern electric vehicles (EV) which causes their accelerated aging. Typical HESS control systems which are based on linear proportional-integral controllers (PI-controllers) of currents and voltages with a low-pass filter (LPF) do not have a rigorous rationale, and the stability of significantly nonlinear systems has not been proven. As a result, the HESS and traction ED subsystems are interconnected and sensitive to coordinate and parametric disturbances. The main of which are variations of the IM active rotor resistance, PMSM and DC-DC converters electrical parameters. These perturbations lead to degradation of dynamic control quality indicators and reduction of energy efficiency of electromechanical energy conversion processes in existing systems.In the second section, new field-weakening algorithms in IM field-oriented control systems are developed, which provide a more complete usage of the source power. Also an adaptive observer of the IM active rotor resistance is designed, as well as identification algorithms of PMSM parameters, using the second Lyapunov method. They provide a globally stable estimation and are easier to use than existing analogues.In the third section, a theoretical study of the stability properties and characteristics of bidirectional DC-DC boost converters control systems were performed. Note that they are nonlinear non-minimum-phase control plants. The standard configuration with linear PI current and voltage controllers was considered. As a result of the theoretical analysis, it was found that: the resulting structure of the control system is in the form of a sequential connection of two linear asymptotically stable subsystems in a nonlinear feedback loop with bilinear properties. For the first time, the structure of the control system provides linearization with respect to a physically determined manifold, which is the power balance equation. The form of the linearized system allows the use of the theory of cascaded systems with the time-scale separation such that the internal (current) control loop is several times faster than the external (voltage) control loop. For the first time the mechanism of the load current affecting the structure of DC-DC converter control systems and their parameters is shown. It provides more robust tuning of the controllers to increase the converters load capacity. It is shown that the load current compensation in a controller improves the dynamic voltage stabilization accuracy.In the fourth section, for the first time, the structure of composite HESS control system is theoretically substantiated. It consists of coupled DC-link voltage, battery and SC currents subsystems, a frequency distribution filter (FDF), and a SC voltage control subsystem.It is proved, by considering the reduced-order system dynamics, that the SC current reference scaling as a function of the battery and SC voltages ratio in the FDF (feedback linearization), as well as the time-scale separation of control loops provide asymptotic DC link voltage control and the battery and SC currents components dynamic distribution. It has been shown that the load current compensation improves the dynamic quality indicators of DC-link voltage regulation. A new SC voltage controller has been developed. Tuning recommendations ensure that the SC charging process does not affect the DC-link voltage regulation.In the fifth section, a concept of EMS with HESS experimental studies is substantiated. It allows to develop unified experimental installations for full-scale testing of a wide range of control algorithms under conditions close to those existing in real EV. The rapid prototyping station for the study of traction EMS was designed, manufactured and commissioned. It consists of a 0.7 kW IM, a 3 kW PMSM, lithium-ion and lead-acid batteries, and a SC unit with DC-DC converters. The full-scale experimental testing of the developed control structures were performed on the rapid prototyping station to confirm the theoretical conclusions and identify effects that are not taken into account during design and in simulation. The setup is controlled by a controller based on TMS320F28335 DSP and designed software.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського