Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (118)Книжкові видання та компакт-диски (143)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>A=СОКІЛ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИР$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Сокіл В.М. 
Адаптивні засоби формування реакцій вузлів децентралізованих мобільних комп'ютерних мереж динамічної структури: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.13 / В.М. Сокіл ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено засоби формування реакцій вузлів децентралізованих мобільних комп'ютерних мереж динамічної структури на запити щодо проведення інформаційної взаємодії. На базі концепції довіри в інформаційних системах, запропонованої Едом Джерком, створено нову модель, яка дозволяє описати відношення довіри між об'єктами інформаційних систем. Створено нову децентралізовану модель визначення адекватного рівня довіри, яка має властивість адаптивності, яка забезпечує механізми для встановлення стійких відношень довіри у результаті взаємодії самих об'єктів і модифікації наявних відношень залежно від зміни структури системи, а також дає змогу виявляти зміни у поведінці об'єктів і модифікувати рівні довіри до них. Удосконалено метод побудови адаптивних засобів формування реакцій, який передбачає використання адаптивної моделі визначення адекватного рівня довіри та різних методів аутентифікації, чим досягається висока ефективність і здатність до адаптації за умов змін структури мережі. Запропоновано метод формування реакцій, який дозволяє формувати протилежні (негативну та позитивну), а також нейтральні реакції на зміни поведінки вузла. Розроблену методику проектування адаптивних засобів формування реакцій доведено до практичного застосування, вона може бути використана під час реалізації систем формування реакцій у цілому та їх окремих складових частин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31 +
Шифр НБУВ: РА351386

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Володимирець В.О. 
Антропічна трансформація видового складу флори осушених територій у зв'язку з процесами її синантропізації: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.05 / В.О. Володимирець ; Нац. ботан. сад ім. М.М.Гришка НАН України. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Проведено оцінку трансформації видового складу флори вищих судинних рослин на осушених і прилеглих до них територіях у зв'язку з процесами її синантропізації. Для осушувальних систем на території Волинського Полісся та Західного Лісостепу з'ясовано видовий склад синантропної флори, проведено його аналіз за окремими показниками. Одержано дані про поширення синантропних видів на осушеній та прилеглій територіях, установлено їх фітоцентотичну роль та екологічні особливості. Уперше для оцінки трансформації флори-ізоляту запропоновано кількісний показник - синантропність і методику його обчислення. Проаналізовано вплив на цей показник різних екологічних факторів, на підставі його значень виділено окремі рівні антропічної трансформації флори-ізоляту, розроблено їх характеристику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*852.121.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА326874

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Сокіл В.В. 
Державне регулювання реструктуризації господарських комплексів шахтарських міст України: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.04 / В.В. Сокіл ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано критерії віднесення міських населенних пунктів до категорії монофункціональних міст. Наведено підходи до визначення пріоритетів розвитку шахтарських міст за умов реструктуризації їх економіки, розкрито механізм формування вугільних територіально-виробничих комплексів, що виступають системоутворювальними елементами шахтарських міст. Визначено пріоритетні напрями реструктуризації економіки міст, запропоновано перспективну стратегію їх розвитку. Встановлено визначальну роль місцевих органів влади під час здійснення господарської реструктуризації. Уточнено зміст понять реструктуризація господарського компалексу міста, монофункціональне шахтарське місто. Розроблено модель державного регулювання економіки шахтарського міста, обгрунтовано доцільність запровадження спеціального режиму інвестиційної діяльності на його території.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-961-31-21
Шифр НБУВ: РА318721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Сокіл Б.М. 
Дослідження особливостей української літературної мови і лінгвістичні дискусії навколо неї у ХІХ-поч. ХХ ст.: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Б.М. Сокіл ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 1999. — 16 с. — укp.

У дисертації на матеріалі першопублікацій з досліджуваної теми в наукових, громадсько-політичних, науково-популярних журналах, газетах, на матеріалі публікацій документів, творів, листування осіб, дотичних до дискусії, вперше у вітчизняній лінгвістиці окремо монографічно описано суперечки про українську мову як лінгвальний і суспільний феномен, з'ясовується прогрес у вивченні структури та історії української мови у контексті дискусії навколо неї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4г

      
5.

Сокіл В.В. 
Історико-героїчні перекази українців: генеза, структура, поетика: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.07 / В.В. Сокіл ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 34 с. — укp.

Комплексно досліджено історико-героїчні перекази як цілісну систему. Зібрано й проаналізовано значний за обсягом матеріал, який нагромаджувався впродовж століть і становить національний фольклорний фонд. Уперше в українській фольклористиці висвітлено історію України від найдавніших часів до початку XX ст., а саме: княжі часи; боротьбу українців з монголо-татарськими та турецько-османськими поневолювачами; козацько-гетьманську добу; гайдамаччину та опришківство. На базі усних джерел з'ясовано роль та місце видатних осіб в історичному процесі. Висвітлено теоретичні питання щодо поетики жанру. Значну увагу приділено функціональній природі жанру, зокрема, ролі вимислу та його впливу на жанр, показано, яким чином формується фольклорна біографія героя, а також значення простору й часу. Розглянуто жанрову своєрідність естетичної категорії героїчного в історичних переказах. Значну увагу приділено системі художніх засобів вираження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1Ук)-611 +
Шифр НБУВ: РА334801

      
6.

Сокіл Н.В. 
Мікротопономія Сколівщини: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Н.В. Сокіл ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2007. — 16 с. — укp.

Комплексно досліджено мікротопоніми Сколівщини. Розглянуто цей клас лексики на загальнонаціональному тлі. Використано друковані, архівні матеріали, власні польові записи. Установлено переважальну наявність географічної термінології й антропонімної лексики у мотивації мікротонімів, а серед структурних різновидів - простої форми. Основним способом творення найменувань є лексико-семантичний. Мікротопонімікон даної території проаналізовано у аспекті синхронії та діахронії у межах семантичних, структурних і лексичних особливостей. Укладено словник мікротопонімів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-316.1 +
Шифр НБУВ: РА353958

      
7.

Сокіл Г.В. 
Обхідні календарно-обрядові пісні українців: структурно-семантичний та естетичний аспекти: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.07 / Г.В. Сокіл ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 20 с. — укp.

Уперше комплексно досліджено обхідну календарно-обрядову поезію українців як цілісну систему річного землеробського календаря. Зібрано та проаналізовано значний за обсягом фактографічний матеріал, який розглянуто в загальнонаціональному контексті. До наукового обігу введено нові матеріали, архівні джерела різних збирачів та польові записи автора з Полісся, Надсяння, Опілля, Бойківщини. Проаналізовано домінуючі мотиви календарно-обрядових пісень, а також спільні засоби увиразнення фольклорного мовлення, значну увагу приділено його невербальному контексту - етнографічним та етномузикознавчим елементам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1УК)-633 +
Шифр НБУВ: РА327765

      
8.

Володимиренко 
Особливості росту та прогноз продуктивності штучних модальних ялинових деревостанів Українських Карпат: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.03.02 / Валентина Миколаївна Володимиренко ; Національний аграрний ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П342.4(4УКР3)
Шифр НБУВ: РА346695

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Сокіл О.Г. 
Підвищення економічної стійкості сільськогосподарських підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Г. Сокіл ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Уточнено сутність поняття, розроблено науково-теоретичні засади та практичні рекомендації щодо підвищення економічної стійкості сільськогосподарських підприємств за ринкових умов. Удосконалено підходи щодо визначення ролі держави у забезпеченні економічної стійкості аграрних підприємств на макроеконоічних засадах. Запропоновано методи аналізу фінансової звітності, досліджено тенденції економічної стійкості аграрних підприємств у Запорізькій області, розроблено класифікацію чинників, що впливають на її формування. На підставі фінансово-економічного аналізу розроблено методику рейтингового оцінювання економічної стійкості сільськогосподарських підприємств. Запропоновано методику розрахунку державної підтримки на підставі коефіцієнта використання виробничого потенціалу й індексу зростання виробництва. Обгрунтовано заходи щодо забезпечення економічної стійкості аграрних підприємств, одним з яких є диверсифікація виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321 +
Шифр НБУВ: РА368907

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Сокіл А.О. 
Податковий апарат УСРР в період непу (1921-1928 рр.): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / А.О. Сокіл ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Висвітлено організаційно-правові засади діяльності податкових органів в УСРР у період нової економічної політики. Виявлено основні закономірності радянської податкової політики в УСРР та їх вплив на завдання і функції податкового апарату. Досліджено розвиток системи податкових органів у республіці, проаналізовано зміни її структури, взаємодію окремих елементів. Розглянуто радянську кадрову політику щодо податкових органів, а також їх компетенцію на республіканському та місцевому рівнях. Визначено основні напрямки їх правозастосовчої діяльності, особливості взаємодії з іншими органами державного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)61-622.0 + Х622.9(2Ук)0 +
Шифр НБУВ: РА324067

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Сокіл М.Б. 
Узагальнення методів розрахунку нелінійних коливань довгомірних рухомих елементів машин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / М.Б. Сокіл ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено методи аналітичного дослідження нелінійних коливань довговимірних рухомих елементів машин. Вони базуються на ідеї опису процесів лінійної моделі систем як накладання хвиль різних довжин, але однакових частот; принципі одночастотності коливань у нелінійних системах з багатьма ступенями вільності та системах з розподіленими параметрами; узагальненні на основі асимптотичного методу КБМ чи Ван-дер-Поля та поширенні на нові класи динамічних систем. Це дозволило одержати систему рівнянь, які визначають закони зміни основних параметрів нелінійних коливань довговимірних рухомих елементів машин для резонансного та нерезонансного випадків. На конкретних прикладах показано, що резонансне значення амплітуди коливань за певних швидкостей постійної складової руху є на 30 - 40 % більшою, ніж для випадку, коли остання дорівнює нулю. Зазначено, що розроблені методи доцільно використовувати у дослідженнях динамічних процесів у системах інших типів, наприклад, сипких середовищ під час збагачення, вібротранспортування та сепарації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К412.024 +
Шифр НБУВ: РА360502

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
12.

Сокіл О.М. 
Фізико-технічні основи технологій переробки титан-цирконових розсипів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.15.11 / О.М. Сокіл ; НАН України. Ін-т геотехн. механіки. — Д., 2002. — 32 с. — укp.

Досліджено нестаціонарні гідромеханічні процеси згущення, розділення рудних пульп і зневоднення концентратів. Розроблено фізико-технічні основи технологій переробки розсипів на базі гравітаційних методів забезпечення мінеральної сировини. Запропоновано нестаціонарні гідродинамічні моделі процесів згущення рудної пульпи у згущувальних лійках і струминних зумпфах і зневоднення концентратів на стрічкових вакуум-фільтрах, а також одно- та двошарову моделі нерівномірного плину рудної пульпи на поверхні конусного сепаратора. Зазначені динамічні моделі дозволяють визначити коефіцієнти підсилення гідродинамічних параметрів на виході з апаратів у разі їх збурень на вході й тим самим узгодити роботу різних апаратів у послідовному технологічному ланцюзі, що позитивно впливає на стабільність показників збагачення. Апробовано підсистему енергоощадження технологій переробки розсипів, зокрема, розв'язано задачу компенсації реактивної потужності на Вільногірському державному гірничо-металургійному комбінаті (ВДГМК). Підсистему енергоощадження доповнено підсистемою забезпечення надійності електропостачання. На базі гідродинамічних моделей розроблено комплекс методик розрахунку параметрів технологічних процесів за умов збагачення розсипів і руд, впроваджений у наукові дослідження та проектно-конструкторські роботи. Наведено нові технології рудопідготовки, довилучення цінних матеріалів і зливів струминних зумпфів, а також первинного збагачення рудних пісків, упровадження яких на ВДГМК дало значний економічний ефект.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И412,26
Шифр НБУВ: РА319487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Сокіл О. Г. 
Обліково-аналітичне забезпечення сталого розвитку аграрного підприємництва: теорія, методологія, практика. / О. Г. Сокіл. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота спрямована на вирішення наукової проблеми формування наукового забезпечення розвитку концепції сталого розвитку в економічних та облікових теоріях, оцінки стану обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку аграрних підприємств України, удосконалення методології бухгалтерського обліку під впливом доктрин сталого розвитку, поглиблення бухгалтерської звітності аспектами сталого розвитку, формування обліково-аналітичного базису ефективного управління підприємством в умовах політики сталого розвитку.У роботі посилено бухгалтерською складовою розуміння змісту та інституціональне середовище сталого розвитку, оцінено релевантність обліково-аналітичної системи сучасним методикам і методам оцінки сталого розвитку, розроблено концептуальні положення обліково-аналітичного забезпечення інтегральної оцінки сталого розвитку аграрного підприємництва, обґрунтовано доцільність введення в теорію категорії «облік сталого розвитку», визначено основні ознаки і функціональність обліку сталого розвитку та сформовано концептуальні засади його розбудови. Обґрунтовано парадигму розвитку звітного сегменту сталого розвитку, розроблено концептуальні основи забезпечення транспарентності бухгалтерського обліку сільськогосподарських підприємств, удосконалено систему ризик-менеджменту підприємства аспектами обліково-аналітичного забезпечення, удосконалено аналітично-оціночні процедури управління капіталом підприємства за умов застосування політики сталого розвитку, розроблено методологію наскрізного внутрішнього контролю обліково-аналітичних бізнес-процесів сталого розвитку аграрних підприємств.^UThe thesis is aimed at solving the scientific problem of forming scientific support for the development of the sustainable development concept in economic and accounting theories, assessing the state of accounting and analytical support for the sustainable development of agricultural enterprises in Ukraine, improving the accounting methodology under the influence of sustainable development doctrines, deepening financial statements in aspects of sustainable development , the formation of the accounting and analytical basis for the effective management of the enterprise in the conditions the policy of sustainable development.In the thesis, the accounting component of the understanding of the meaning and the institutional environment of sustainable development was strengthened, the relevance of the accounting and analytical system to modern methods and methods for evaluating sustainable development was evaluated, conceptual provisions of accounting and analytical support for the integrated assessment of sustainable development of agricultural entrepreneurship were developed, the feasibility of conducting the theory of "Sustainability Accounting" was justified, identified the main features and functionality of accounting for sustainable development and formed conceptual foundations of its development. The paradigm of development of the reporting segment of sustainable development is substantiated, conceptual frameworks for ensuring accounting transparency of agricultural enterprises have been developed, the enterprise's risk management system has been improved with aspects of accounting and analytical support, the analytical and evaluation procedures of capital management of the enterprise have been improved in the application of the policy of sustainable development; the methodology of cross-cutting internal control of accounting and analytical business processes of sustainable development of agrarian enterprises has been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Майборода Г. О. 
Бренд-менеджмент підприємств хлібопекарської галузі в умовах маркетингової орієнтації / Г. О. Майборода. — Б.м., 2022 — укp.

Удосконалено сутність поняття «бренд» як інструменту маркетингу, який застосовується на всіх етапах життєвого циклу товару та використовує основні складові маркетинг-міксу для формування набору характерних емоцій та асоціацій, які виникають у свідомості споживача під час купівлі та споживанні продукту. Обґрунтовано класифікацію брендів з позиції маркетингу з акцентуванням уваги на споживача та його потребах. Сформульовано визначення бренд-менеджменту як ефективної системи управління щодо захисту інтелектуальної власності, що передбачає створення та функціонування бренду підприємства за допомогою залучення комплексу взаємопов'язаних маркетингових елементів для формування довгострокових конкурентних переваг. Досліджено взаємозв'язок складових бренд-менеджменту із показниками традиційної маркетингової концепції «4Р» та концепції, орієнтованої на споживача «4С». Обґрунтовано доцільність використання стратегій розвитку бренду підприємствами галузі та необхідність формування комплексної системи бренд-менеджменту, що передбачає не тільки розробку візуальної складової бренду, але й маркетингове дослідження ринку хліба та хлібобулочних виробів.Удосконалено методичний підхід до класифікації методів оцінки бренду та запропоновано розглядати їх відповідно за трьома підходами: фінансовим (використання кількісних показників), маркетингового (використання у методах споживчих і поведінкових аспектів) та комбінованого (оцінка вартості бренду комплексно, враховуючи його фінансові та маркетингові складові).Розглянуто сучасний стан розвитку підприємств, які представлені на локальному ринку хліба та хлібобулочних виробів. Визначено, що для збільшення частки ринку та зростання потужності товарообороту хлібопекарської продукції необхідно створювати й розвивати сильний бренд. За результатами дослідження маркетингових факторів, які впливають на розвиток бренд-менеджменту галузі, визначено, що на макрорівні найбільший вплив мають економічні, соціально-культурні та науково-технологічні фактори, а на мікрорівні - споживчі фактори, конкуренти й контактні аудиторії. На основі цього сформовано альтернативні шляхи стратегії розвитку бренд-менеджменту на підприємствах хлібопекарської галузі. За результатами дослідження конкурентного середовища хлібопекарських підприємств в умовах маркетингової орієнтації враховуючи показники оцінки бренду визначено, що локальні підприємства займають середні позиції щодо розвитку бренду. Вони мають високі показники прихильності до бренду та впізнаваності, але за показниками якості поступаються регіональним виробникам. За результатами анкетування оцінено лояльність і прихильність споживачів до брендів на ринку хліба та хлібобулочних виробів. Сформовано модель поведінки споживачів хлібопекарської продукції на основі дослідження соціально-демографічного портрета, поведінкового і психологічного аспектів, а також виявленого взаємозв'язку з брендом через висвітлення каналів отримання інформації. Побудовано маршрут споживача від усвідомлення потреби до повторної купівлі продукту, що надає можливість сформувати тісний контакт бренду зі споживачем, перетворюючи його на постійного й лояльного прихильника в довгостроковій перспективі. Розроблено методику оцінки вартості бренду хлібопекарської продукції «Q.A.S.V.C», яка враховує особливості хлібопекарської галузі та оцінює бренд з використанням поведінкових метрик, визначених у ході проведеного дослідження споживачів на ринку хліба та хлібобулочних виробів. Вартість бренду розраховується як добуток прибутку від нематеріальних активів та коефіцієнта оцінки поведінкових метрик (до яких віднесено: сприймана якість, відомість, особливості, візуальні складові, прихильність). Розроблено стратегію розвитку бренду підприємств хлібопекарської галузі для підвищення загальної вартості бренду, яка впливає на прибутковість та конкурентоспроможність підприємств галузі. Ключові напрямки стратегії сформовано на основі виявлених в ході дослідження поведінкових метрик бренду. Оцінювання очікуваних результатів запропоновано проводити на основі моніторингу кількісних критеріїв ефективності. Розглянуто ймовірні ризики, що можуть виникнути, та шляхи їх мінімізації. Розроблено календарний план впровадження етапів стратегії, який розрахований на один рік.^UThe concept of a brand is enhanced as a marketing tool used at all stages of the product life cycle and included the main components of the marketing mix to create a set of characteristic emotions and associations that arise in the consumer's mind when he is buying, and supplying a product. The classification of brands is substantiated as a marketing instrument, focusing on the consumer and his needs. The definition of brand management is formed as an effective management system for the protection of intellectual property and operation of the brand with a help of a set of interconnected marketing elements to develop long-term competitive advantages. The relationship between brand management and basic marketing concepts has been studied.In this regard, the expediency of using brand development strategies by enterprises in the industry and the relevance of forming a brand management which involves not only the development of the visual component of the brand, but also marketing research of the bread and bakery market. The methods of brand value assessment are considered. It is proposed to use it in the context of three approaches such as financial (use of quantitative indicators), marketing (use of qualitative indicators), and combined (set of quantitative and qualitative indicators).The current state of development of enterprises represented on the local market of bread and bakery products is considered. It is determined that to increase market share and increase the turnover capacity of bakery products, it is necessary to create and develop a strong brand.According to the study of marketing factors that influence the development of brand management of the industry, it is determined that at the macro-level economic, socio-cultural, and scientific-technological factors affect significantly. At the micro-level, consumer factors, competitors, and contact audiences influence essentially. According to results, formed alternative ways of brand management development strategy at the bakery enterprises.According to the results of the study of the competitive environment of bakery enterprises in terms of marketing orientation, taking into account the indicators of brand evaluation, it is determined that local enterprises occupy average positions in terms of brand development. They have high rates of brand commitment and recognition, but in terms of quality are inferior to regional manufacturers. According to the results of the survey, the loyalty and commitment of consumers to brands in the market of bread and bakery products was assessed.The developed model of the consumer behavior of bakery products is based on the study of gender characteristics and estimation of factors of commitment to a brand of bakery products. The customer journey of bakery products goes from awareness of the need to the actual purchase to visualize the intersection of the consumer with the brand.A developed method “QASVC” of valuing the brand of bakery products takes into account the specifics of the bakery industry and evaluates the brand using behavioral metrics. It was identified during a consumer survey of the market for bread and bakery products. The value of the brand is calculated as the product of return on intangible assets and the coefficient of evaluation of behavioral metrics (included perceived quality, fame, features, visual components, commitment).The proposed brand development strategy of the bakeries increases the total brand cost, profitability, and competitiveness. The main directions of the strategy are formed in accordance with the behavioral metrics of the brand. It is proposed to evaluate the expected results based on monitoring quantitative efficiency criteria. The probable risks that may arise and methods of overcoming them are considered. A calendar plan for the implementation of the strategy stages has been developed and designed for one year.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського