Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (98)Книжкові видання та компакт-диски (77)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ТЕЛИЧК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Теличко Г.О. 
Автоматизована система обробки інформації для підтримки прийняття рішення добору і розподілу персоналу підприємства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Г.О. Теличко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено автоматизовану систему обробки інформації для підтримки прийняття рішення добору та розподілу персоналу підприємства. Сформульовано нову математичну постановку задачі пошуку оптимального розподілу завантаження робітників підприємства. Запропоновано модифікацію генетичного алгоритму, яка підвищує ймовірність пошуку глобального екстремуму. Здійснено реалізацію пошуку оптимального розподілу завантаження робітників підприємства на базі модифікованого генетичного алгоритму. Вперше формалізовано апарат генетичного алгоритму за принципами формальної математичної теорії. У межах семіотичної моделі задачі добору та розподілу персоналу підприємства розроблено механізм взаємопов'язаних правил змін елементів формальної моделі. Програмне забезпечення автоматизованої системи обробки інформації для підтримки прийняття рішення добору та розподілу персоналу підприємства розроблено за принципами семіотичної моделі, що дозволяє здійснювати управління динамічним об'єктом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-210.302 +
Шифр НБУВ: РА352934

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Теличко А.М. 
Громадсько-політична та науково-організаційна діяльність Миколи Бажана: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / А.М. Теличко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 16 с. — укp.

На підставі широкого кола джерел досліджено передумови формування та процес становлення М. Бажана як громадсько-політичного та наукового діяча. Висвітлено внесок М. Бажана у формування та роботу радянського партійного пропагандистського сектора на окупованих німецькими загарбниками територіях України у період ВВВ. Проаналізовано участь М. Бажана у відбудові культури й освіти в УРСР у повоєнні часи під час перебування на посаді заступника Голови РНК УРСР з питань культури й освіти. Досліджено діяльність у часи хрущовської "відлиги" та визначено його роль у розвитку української енциклопедистики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6-8 Бажан М. + Ш5(4УКР)6-4 Бажан М.П. 3 +
Шифр НБУВ: РА369190

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Теличко Н.В. 
Організація навчання обдарованих молодших школярів у США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Теличко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено становлення теоретико-методологічних засад організації навчання обдарованих молодших школярів (ОМШ) США в другій половині ХХ ст. На підставі ретроспективи вивчення інтелекту в психолого-педагогічних дослідженнях учених виявлено провідні соціокультурні чинники розвитку різних типів початкової школи для ефективної реалізації спеціалізованих програм дотично до проявів особливостей дитячої обдарованості. На підставі вивчення літературних джерел з даної проблеми виявлено генезу та сутність тестування як основного методу вивчення обдарованих учнів у початковій школі, запропоновано основні моделі процедури діагностування ОМШ і визначено форми їх організації. На прикладі штату Масачусетс для індувідуального та диференційованого навчання викладено сучасні підходи уряду США до нормативно-правового та фінансового забезпечення навчання ОМШ, досліджено основні шляхи творчого запозичення американського досвіду за умов реформування освітньої галузі в країні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(7СПО)4 +
Шифр НБУВ: РА342694

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Теличкун Ю. С. 
Удосконалення процесу екструдування дріжджового тіста з метою створення високоефективного обладнання: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.12 / Ю. С. Теличкун ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2011. — 23 с. — укp.

Встановлено залежність структурно-механічних властивостей тіста від вмісту газової фази, одержано криві течії газонаповненого тіста. Визначено закон зв'язку між напруженням і швидкістю зсуву, одержано конкретні математичні залежності та числові значення реологічних величин. Визначено ефективну в'язкість, її залежність від тиску екструдування та швидкості зсуву в процесі екструзії. Досліджено основні закономірності екструдування газонаповненого тіста, встановлено параметри та режими процесу. Встановлено вплив геометрії формувального каналу на параметри процесу екструдування та структуру пористості екструдату, оптимальні параметри екструдування для формування рівномірної дрібнопористої структури. Створено математичну модель течії тіста, наповненого вуглекислим газом у бродильній камері агрегата, каналі матриці та на виході з каналу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л865.050.2
Шифр НБУВ: РА379716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Грицько В. В. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів / В. В. Грицько. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів. Досліджено та проаналізовано стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів у психолого-педагогічній теорії та на практиці. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: вперше визначено і теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів: стимулювання пізнавальної та правової активності майбутніх учителів початкової школи шляхом використання особистісно зорієнтованих технологій; актуалізація правового потенціалу змісту гуманітарних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкової школи; практико зорієнтована спрямованість підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів у різних видах навчально-професійної діяльності; залучення майбутніх учителів початкової школи до активної самостійної правопізнавальної та правореалізаційної навчальної та позанавчальної діяльності.Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів, яка представлена цілісною єдністю цільового (мета, адекватно підібрані принципи і сформульовані завдання освітнього процесу), змістового (поетапне відображення та методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів), організаційного (педагогічні умови, методи і форми організації освітнього процесу), результативного (критеріально-оцінний інструментарій моніторингу сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів). Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів, що здійснювалося в кілька взаємопов'язаних етапів (інформаційно-методичний, організаційно-діяльнісний, концептуально-стратегічний і дослідно-формувальний). Практичне значення дисертаційної роботи полягає в посиленні правового аспекту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, визначенні логіки і змістовної бази інтеграції правових та педагогічних дисциплін; розробці методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування правової культури молодших школярів.^UThe dissertation is devoted to the problem of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils. The state of elaboration of the problem of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils in psychological and pedagogical theory and in practice has been studied and analyzed.The scientific novelty of the obtained results is that: pedagogical conditions of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils has been defined and theoretically substantiated for the first time: stimulation of cognitive and legal activities of future primary school teachers by using personally oriented technologies; actualization of legal potential of the essence of humanitarian disciplines in training of future primary school teachers; practically oriented direction of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils in different types of educational and professional activities; involvement of future primary school teachers in active independent law-cognitive and law-implementation academic and extracurricular activities.The structural-functional model of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils, which is presented by integral unity of the target (purpose, adequately selected principles and formulated tasks of the educational process), content (phased reflection and methodological support of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils), organizational (pedagogical conditions, methods and forms of the educational process organization), resultative (criterion-evaluative tools for monitoring the formation of readiness of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils), has been developed.Pedagogical conditions of training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils, provided in several interrelated stages (information- methodological, organizational-active, conceptual-strategic and research-formative), have been theoretically substantiated and experimentally tested.The practical meaning of dissertation is in strengthening the legal aspect of vocational training of future primary school teachers, determining the logic and content base of the integration of legal and pedagogical disciplines; development of methodological support in training of future primary school teachers for the formation of legal culture of junior pupils.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Котубей В. Ф. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах / В. Ф. Котубей. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах. Досліджено та проаналізовано стан розробленості проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах у теорії та на практиці. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: уперше визначено сутність формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи як цілісного процесу, заснованого на культурологічній та гуманітарній складових педагогічної освіти, спрямованого на освоєння студентами сукупності гуманітарних знань, соціально-значущих практичних умінь, становлення особистісних якостей, набуття досвіду педагогічної та соціокультурної діяльності, розвитку комунікативних та організаторських здібностей, ціннісних орієнтацій; обґрунтовано педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах.Розроблено структурно-функціональну модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах та її змістовне наповнення (цільовий, змістовний, процесуальний, результативний блоки), яка інтегрує інваріантну частину та варіативні елементи (зумовлені специфікою професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах).Подальшого розвитку набули зміст, форми та методи формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах.Практичне значення дисертаційного дослідження полягає розробленні соціокультурно зорієнтованого навчально-методичного комплексу «Основи соціокультурної взаємодії майбутніх учителів початкової школи» для вивчення дисциплін «Історія України», «Всесвітня історія», «Людина і світ», «Культурологія», «Психологія (загальна, вікова, педагогічна)», «Педагогіка», «Методика навчання предмету «Я у світі».^UDissertation is devoted to the problem of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges. It has been studied and analyzed the development state of the problem of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges in theory and in practice.The scientific novelty of the obtained results is that: the essence of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers as a holistic process, based on culturological and humanitarian components of pedagogical education, directed on mastering by students a set of humanitarian knowledge, socially significant practical skills, formation of personal qualities, getting experience in teaching and socio-cultural activities, development of communicative and organizational abilities, value orientations, has been defined for the first time; pedagogical conditions of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges have been substantiated.The structural-functional model of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges and its content (target, meaningful, procedural, resultative blocks), which integrates invariant part and variable elements (caused by a specific of vocational training of future primary school teachers in pedagogical colleges).The content, forms and methods of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical college were further developed.Practical meaning of dissertation is in the development of socio-cultural oriented educational and methodical complex “Fundamentals of Socio-Cultural Interaction of Future Primary School Teachers” for studying such disciplines as “History of Ukraine”, “World History”, “Human and the World”, “Culturology”, “Psychology (general, age, pedagogical)”, “Pedagogy”, “Methods of Teaching the Subject “I am in the World””.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Теличко Т. В. 
Формування фахової компетентності майбутніх вихователівзакладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу / Т. В. Теличко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу. Досліджено та проаналізовано стан розробленості проблеми майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу у теорії та на практиці.^UThe dissertation touches upon the problem of formation of professionalcompetence of future teachers of preschool educational establishments on the basisof interdisciplinary approach. The current state of elaboration of the problem offuture teachers of preschool educational establishmentss on the basis ofinterdisciplinary approach in theory and practice has been investigated and analyzed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Гнатик К. Б. 
Розвиток професійного потенціалу майбутніх учителівіноземних мов у процесі фахової підготовки / К. Б. Гнатик. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації досліджено проблему розвитку професійного потенціалумайбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Здійсненосемантично-етимологічний аналіз професійного потенціалу майбутніхучителів іноземних мов як філософської і психолого-педагогічної категорії.Узагальнено, що в рамках філософії потенціал розглядається як певнийвнутрішній механізм (джерело, можливість, здатність, ресурс, засіб тощо)використання якого забезпечить досягнення мети, вирішення певногозавдання. Вивчення довідкової й енциклопедичної літератури засвідчило, щоокреслені категорії – джерело, можливість, здатність, ресурс, засіб – невичерпують змісту поняття «потенціал». Водночас, поняття «потенціал»набуло категоріального значення в різних науках – соціології, теоріїуправління, психології, педагогіці та ін. У педагогіці категорія «потенціал»отримала трактування в складі дефініції «педагогічний потенціал». В рамкахтеорії управління потенціал будь-якого працівника – це сукупність фізичних ідуховних якостей людини, що визначають можливості і межі її участі утрудовій діяльності, здатність досягати в заданих умовах певних результатів,а також удосконалюватися в процесі праці.^UThe present dissertation thesis concentrates upon the problem of developmentof professional potential of future foreign language teachers in the process of theirprofessional training. Semantic-etymological analysis of professional potential offuture foreign language teachers as philosophical, psychological and pedagogicalcategory has been carried out. It is generalized that in the field of philosophy thepotential is determined as a certain internal mechanism (source, opportunity, ability, resource, means, etc.) implementation of which ensures goal achievement,the solution of a certain task. The study of reference and encyclopedic literaturehas indicated that the outlined categories - source, opportunity, ability, resource,means - do not cover the essence of the concept "potential". At the same time, theconcept "potential" has acquired a categorical meaning in various sciences -sociology, management theory, psychology, pedagogy and others. In pedagogy, thecategory of "potential" has been interpreted as a constructive component of thedefinition"pedagogical potential". As far as theory of management is concerned,the potential of any employee is considered to be a combination of physical andspiritual qualities of a person that determines possibilities and the intensity andlimits of employment, ability to achieve certain results in given conditions, aswell as willingness for self-improvement in the process of work.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Теличко Л. П. 
Агроекологічне обґрунтування вирощування кукурудзи цукрової із застосуванням біопрепаратів / Л. П. Теличко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі наведені результати трирічних багатофакторних дослідів з вивчення дії традиційної та біологічної систем захисту рослин проти шкідників та збудників хвороб. У роботі розглянуто агроекологічну ефективність комплексного впливу біологічних препаратів та хімічних засобів захисту рослин на кукурудзу цукрову в умовах Правобережного Лісостепу України. Результатами дослідів було підтверджено, що застосування для обробки насіння біологічних засобів значно стримувало розвиток хвороб та шкідників на посівах кукурудзи цукрової. На відміну від хімічних, дія біологічних препаратів вибірково спрямована, переважно на зниження чисельності шкідливих видів і підтримання їх на безпечному рівні. Біологічні препарати створюють позитивний вплив на якість рослин, пришвидшуючи їх початковий ріст і розвиток. Крім захисної дії, біопрепарати захисту посилюють енергію проростання насіння, стимулюють імунну функцію рослин, що й забезпечує підвищення врожайності і якості продукції.^UThe thesis presents the results of three –year multifactorial experiments to study the influence of traditional and biological plant protection systems against pests and pathogenic microorganisms. The agroecological efficiency of complex influence of biological preparations and chemical means of plant protection on sugar corn is considered in the work.The results of the experiments confirmed that the use of biological agents for seed treatment significantly inhibited the development of diseases and pests in sugar corn. Unlike chemicals, the action of biological drugs is selectively aimed, mostly at reducing the number of harmful species and maintaining them at a safe level.Biological drugs have a positive effect on plant quality, accelerating their initial growth and development. In addition to the protective effect, biological protection products increase the energy of seed germination, stimulate the immune function of plants, which increases yields and product quality


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського