Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (49)Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ТУРПАК$<.>+<.>A=НАДЕЖД$<.>+<.>A=ВАСИЛЬЕВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Турпак Т. Г. 
Організаційно-економічний механізм регулювання інноваційної діяльності транспортних підприємств України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. Г. Турпак ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розглянуто принципи регулювання інноваційної діяльності й її вплив на розвиток національної економіки. Проаналізовано значення транспорту в економіці України. Визначено основні проблеми інноваційного розвитку підприємств транспорту на сучасному етапі та запропоновано напрями й заходи щодо їх вирішення. Проаналізовано законодавчу базу переходу транспортних підприємств на інноваційну модель розвитку. Розглянуто організаційну основу регулювання інноваційної діяльності у сфері транспорту. Запропоновано заходи щодо вдосконалення існуючого організаційно-економічного механізму стимулювання інноваційної діяльності підприємств транспорту. Оцінено значення внутрішнього водного транспорту у розвитку змішаних перевезень. Запропоновано та систематизовано заходи щодо вдосконалення транспортних послуг підприємств річкового транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-55-21
Шифр НБУВ: РА370818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Турпак С.М. 
Підвищення ефективності перевезень на металургійних підприємствах раціональним використанням вантажних вагонів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.12 / С.М. Турпак ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності перевезень на залізничному транспорті металургійних підприємств на підставі комплексних досліджень транспортних процесів з використанням статистичних даних та результатів імітаційного моделювання. Запропоновано новий критерій придатності рухомого складу для навантаження, встановлено його граничні значення. Досліджено процес вивантаження вагонів на металургійних підприємствах та визначено закономірності розподілу інтервалів часу між накопиченням партій вагонів, придатних для навантаження готової продукції. Розроблено метод визначення раціонального страхового запасу порожніх вагонів. Побудовано імітаційну модель роботи транспортної системи металургійного підприємства у разі використання вагонів під подвійні вантажні операції. На підставі результатів моделювання здійснено вибір найбільш раціональної схеми транспортного обслуговування та потрібної кількості власних вагонів за варіантами обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 +
Шифр НБУВ: РА344713

Рубрики:

      
3.

Острогляд О. О. 
Підвищення ефективності роботи транспортно-складської системи виробничого рівня металургійного підприємства на основі логістичних принципів / О. О. Острогляд. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання підвищення ефективності роботи транспортно-складської системи виробничого рівня металургійних підприємств шляхом удосконалення логістичного управління процесом виконання вантажних операцій з урахуванням впливу зовнішніх факторів. Розглянуто транспортно-складську логістичну систему виробничого рівня з позицій системного аналізу, виділені основні її підсистеми - ТСЛС вивантаження та ТСЛС відвантаження, що тісно пов'язані між собою. Розроблено метод оперативного коригування плану розподілу вантажів, що надходять на металургійне підприємство, який дозволяє більш ефективно організувати роботу вантажних фронтів промислового підприємства в холодний період року. Запропоновано підхід до формалізації постановки динамічної транспортної задачі в умовах розподілу вагонів на фронти вантаження, який передбачає розв'язок транспортної задачі блоками для кожного пакету подач та враховує можливості вантажних фронтів на момент надходження кожної подачі. Розроблено імітаційну модель ТСЛС МП вивантаження сировини в умовах зміни температурних режимів. Запропонована модель дозволяє вдосконалити управління транспортно-складськими процесами МП шляхом визначення раціональної кількості ресурсів. На основі проведених експериментів обрано найбільш економічний режим роботи ТСЛС вивантаження. Розроблено імітаційну модель ТСЛС навантаження, що дозволяє встановити раціональний розподіл автотранспорту між найбільш інтенсивними фронтами відвантаження ГП з урахуванням роботи залізничного транспорту. Результати виконаних досліджень дозволили підвищити ефективність роботи транспортно-складської логістичної системи металургійних підприємств за рахунок зниження витрат на її функціонування шляхом скорочення тривалості простою транспортних засобів в умовах різкої зміни температури повітря та визначення раціональної кількості використовуваних транспортних та допоміжних ресурсів.^UThe thesis is dedicated to solving a scientific problem of the enhancement of the effectiveness of the part handling-and-storage system of the metallurgical enterprise industrial level through the perfection of a logistical management of the process associated with execution of cargo operations, taking into consideration the influence of the external factors. We have reviewed the logistic part handling-and-storage system of the industrial level from the aspect of a system analysis. As a result, we have highlighted its principal subsystems, such as the logistical unloading part handling-and-storage system and the logistical shipment part handling-and-storage system, which are closely interrelated. Moreover, we have developed a method of a prompt adjustment of the plan of distribution of the cargoes coming into the metallurgical enterprise. The plan allows more effectively organising the function of the cargo fields of operations of an industrial enterprise in a cold period of year. In addition, we have offered an approach on a way of formalization of a dynamical transport problem in circumstances of division of the carriages into the field of loading, which is a kind of division providing a solution of the transport problem in blocks for each package of supplies. It takes into account the possibilities of the cargo field at the moment of arrival of each supply. Therefore, we have developed a simulated model of the logistical part handling-and-storage system of unloading of a raw material in circumstances of a change of temperature modes. The model offered by us allows perfecting the operation of the part handling-and-storage processes of the metallurgical enterprise, identifying a rational quantity of resources. Based on the experiments done by others, we have chosen the most sufficient mode of the logistic shipment part handling-and-storage system function. Besides, we have designed a simulated model of the logistical loading part handling-and-storage system allowing us to set a reasonable division of auto transport between the most intensive fields of shipment of finished products, taking into account a railway transport. The results of the completed researches allowed us to increase the effectiveness of the operation of the part handling-and-storage system of the metallurgical enterprises thanks to decreasing the expenditures associated with its function through reduction of the duration of the idle standing of the vehicles in circumstances of an abrupt alteration of the air temperature and estimation of a reasonable quantity of used transport and auxiliary resources.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Васильєва Л. О. 
Підвищення ефективності перевезень вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції раціональним формуванням вантажних відправлень / Л. О. Васильєва. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання підвищення ефективності перевезень вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції шляхом розробки методів, які враховують технічні та технологічні особливості формування вантажних відправлень даної продукції.Проведено аналіз сучасного стану ефективності функціонування мікрологістичної системи відвантаження готової продукції металургійного підприємства, визначені мета і завдання дослідження. В ході аналізу встановлено, що перевезення вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції потребують удосконалення транспортних технологій на етапі формування вантажних відправлень. Формалізовано МЛС ВГП в ланці логістичного ланцюга "прокатне виробництво - магістральний транспорт" металургійного підприємства. Отримана цільова функція, яка дозволяє поєднати локальні оптимізаційні методи та сформувати методологію, що забезпечить підвищення ефективності мікрологістичної системи відвантаження готової продукції. Визначені основні параметри системи МЛС ВГП. Удосконалено методи організації та планування роботи транспортно-складської системи промислового підприємства. Підвищення ефективності мікрологістичної системи відвантаження готової продукції досягнуто за критерієм мінімізації загальних логістичних витрат. Результати виконаних досліджень дозволили підвищити ефективність роботи мікрологістичної системи відвантаження готової продукції металургійних підприємств за рахунок оптимізації формування вантажних відправлень^UThe dissertation is devoted to solving the scientific problem of improving the efficiency of the micrologistic system of shipment of finished products of a metallurgical enterprise, taking into account external and internal factors of influence.The analysis of the current state of the problem of efficiency of functioning of the micrologistic system of shipment of finished products of a metallurgical enterprise is carried out, the purpose and objectives of the study are determined. During the analysis, it was found that transportation of narrownomenclature largebatch steel products requires improvement of transport technologies at the stage of forming cargo shipments.In the general logistics chain, the operation of the micrologistic system of shipment of finished products (MLS SFP) of a metallurgical enterprise is identified and investigated. The MLS SFP is formalized in the link of the logistics chain "rolling production - main transport" of the metallurgical enterprise. The groups of factors affecting the functioning of this micrologistic system are identified: "production technology", "warehouse processing", "load requirements". An objective function is obtained that allows combining local optimization methods and forming a methodology that will increase the efficiency of the micrologistic system for shipping finished products. The main parameters of the MLS SFP system are determined: the utilization factor of the load capacity of vehicles, the number of shipments using multiturn means of securing cargo, the duration of shipment of products to vehicles from the warehouse.A method (based on the Pareto method) for storing finished products in zones A, B and C sequentially located from the cargo front has been developed. A method for optimal formation of car shipments has been developed, which reduces the required amount of rolling stock for transportation and total delivery costs.The methods of organizing and planning the operation of the transport and warehouse system of an industrial enterprise have been improved. A new method for determining the optimal amount of multiturn fastening methods in the organization of the delivery process of steel products has been developed, which is based on the logistics approach, methods of statistical analysis and simulation modeling according to the criterion of minimum logistics costs.The proposed procedure for determining the most effective management of the freight front of railway transport, which is based on the use of simulation modeling, reduces costs in the process of shipping rolled metal products to wagons.A method of simulation modeling of the loading process on road transport has been developed, which takes into account the stochastic nature of the weight of individual cargo spaces, and allows you to increase the efficiency of delivery by increasing the utilization factor of the load capacity of cars.The improving the efficiency of the micrologistic system of shipment of finished products was achieved by minimizing total logistics costs. The results of the research made it possible to increase the efficiency of the micrologistic system of shipment of finished products of metallurgical enterprises by optimizing the formation of cargo shipments.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського