Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (94)Книжкові видання та компакт-диски (126)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ШИРЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Ширяєва Л.В. 
Моделі відтворення парків обладнання в системі управління підприємством: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.11 / Л.В. Ширяєва ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2009. — 38 с. — укp.

Розроблено ефективні стратегії відтворення парків виробничого обладнання з урахуванням його фізичного зносу та взаємодії у межах технологічних ліній, які базуються на методах теорії оновлення основних фондів, математичної теорії нелінійності та теорії руйнування. Запропоновано загальні схеми моделювання процесу відтворення парків технологічно незв'язаного між собою обладнання з урахуванням його "старіння", які базуються на застосуванні методів теорії багатофазних нескінченно-канальних систем масового обслуговування. Наведено метод аналізу моделей для визначення оптимальних термінів заміни обладанння з урахуванням його індивідуалізації за рахунок детального вивчення вікової структури парку. Розроблено метод моделювання функціонування системи технологічні лінії - склад готової продукції для детермінованого та випадкового процесів постачання сировини на вхід лінії з урахуванням обмеженої надійності обладання з метою оцінювання ефективності роботи даної системи. Запропоновано метод оцінювання фінансових ризиків, які виникають у разі дефіциту коштів амортизаційного фонду на заміну зношеного обладання, який базується на класичній теорії руйнування Крамера - Лундберга - Андерсена.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-571.1-96в611 +
Шифр НБУВ: РА362890

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Ширяєв М.В. 
Особливості взаємодії деяких білків ссавців з мелітином і ліпофорином комах: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.04 / М.В. Ширяєв ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2002. — 17 с. — укp.

Вивчено взаємодію мелітину з отрути бджоли та ліпофорину гемолімфи комах з білками сироватки крові ссавців. Досліджено антигенну специфічність моноклональних антитіл до ліпофорину гемолімфи імаго Zygaena minos. За результатами досліджень розроблено методику побудови філогенетичних дерев з використанням імунохімічних критеріїв і запропоновано зміни в систематиці роду Zygaena Fabricius, 1775 (Lepidoptera, Zygaenidae).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*732.2*725.111.3-648 + Р284.92-29 +
Шифр НБУВ: РА320601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ширяєва Т.М. 
Психолінгвістичні засоби розвитку пізнавальної сфери студентів в умовах оволодіння іноземною мовою: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Ширяєва ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено зміст понять "мова", "мовленння", "пізнавальна сфера", "пізнавальний розвиток" і визначено основні напрями їх вивчення у психологічних і психолінгвістичних дослідженнях, сконструйовано теоретичну модель розвитку пізнавальної сфери студентів психолінгвістичними засобами. Встановлено зв'язок мовлення з іншими пізнавальними процесами за умов оволодіня іноземною мовою. Розроблено експериментальну психолінгвістичну програму розвитку пізнавальної сфери студентів у вигляді схеми психолінгвістичних прав і комплексного психолінгвістичного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю935.1 + Ю935.132-46 +
Шифр НБУВ: РА366821

Рубрики:

      
4.

Ширягіна О.Є. 
Формування та використання прибутку підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / О.Є. Ширягіна ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 18 с. — укp.

Удосконалено теоретичні та практичні підходи щодо формування та використання прибутку підприємств згідно з потребами економіки України як важливого показника управління їх діяльністю. Досліджено процеси формування та використання прибутку підприємств нафтопереробної промисловості України. Розкрито сутність прибутку. З метою оптимізації процесів формування та використання прибутку нафтопереробного підприємства створено програмну систему "Управління прибутком", яка визначає математично обгрунтований обсяг операційного прибутку різними методами планування та умови беззбитковості виробництва. Розроблено економіко-математичну модель оптимізації норми реінвестування прибутку нафтопереробного підприємства, використання якої дає змогу визначити раціональне співвідношення між частками чистого прибутку, які спрямовуються на споживання та накопичення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-86 +
Шифр НБУВ: РА354213

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Свірін Д. О. 
Підвищення ефективності міжнародних автомобільних перевезень вантажів у логістичних ланцюгах / Д. О. Свірін. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі представлено нове вирішення актуального науковопрактичного питання щодо вибору раціонального методу організації міжнародних автомобільних перевезень партіонних вантажів з урахуванням вимог кожного клієнта та з широким діапазоном обсягів партій (від 100 кг до поїзних відправок для груп автопоїздів) за рахунок забезпечення скоординованих відправлень у міжнародному автомобільному сполученні. Індивідуальний підхід до кожного клієнта передбачає перевезення дрібних партій вантажів у міжнародному автомобільному сполученні. Вперше розроблено багатофакторні моделі собівартості 1 км пробігу автотранспортного засобу і 1 ткм транспортної роботи при міжнародних автомобільних перевезень партіонних вантажів за нейронними мережами; удосконалено модель вибору раціонального методу організації міжнародних автомобільних перевезень партіонних вантажів з точки зору часу доставки і вартості доставки; запропоновано новий науково-методичний підхід до вибору раціонального методу організації міжнародних автомобільних перевезень партіонних вантажів, який полягає в тому, що вперше забезпечується індивідуальний підхід до клієнтів, а також враховуються транспортні та термінальні особливості міжнародних автомобільних перевезень партіонних вантажів у логістичних ланцюгах.^UThe thesis presents a new solution to the topical scientific and practical issue of choosing a rational method for organizing international road transportation of goods, taking into account the requirements of each customer and a wide range of batches of goods (from 100 kg to train shipments for groups of road trains) by providing coordinated international road transportation. An individual approach to each customer involves international transportation of small consignments of goods by road. The efficiency criteria of international road transportation of consignments in logistics chains are substantiated: time of consignment delivery and specific expenses for international road transportation of consignments are given for 1 km of vehicle mileage or 1 ton-km of transport work. The important for customers time of consignment delivery was taken into consideration. In addition, the second important criterion for customers was taken into account, i.e. the cost of 1 km of vehicle mileage and the cost of 1 ton-km of transport 20 work in international road transportation of consignments, in connection with the first. A selection model of a rational method for organizing the international road transportation of consignments which considers the individual approach to customers as well as transport and terminal features of international road transportation of consignments in logistic chains were suggested. It was suggested that for international road transportation of consignments these features should be taken into account and basic methods of road transportation of consignments should be combined, i.e. in the country of departure transportation is performed according to one basic method, and in the destination country – according to another method. The following alternative methods of international road transportation of consignments were suggested: pickup and delivery, many-to-one pickup, one-to-many delivery, one-to-many single vehicle delivery, one-to-many single vehicle pickup, one-to-many pickup and delivery, pickup, delivery, door-to-door, among which one-to-many single vehicle delivery and one-to-many single vehicle pickup are new. The selection model of a rational method for organizing the international road transportation of consignments was improved in terms of coordinating the criteria of delivery time and delivery cost. Multifactor analysis of the cost of 1 km of vehicle mileage and the cost of 1 ton-km of transport work in international road transportation of consignments was completed on the basis of the cybernetic black box model. On the basis of statistical data processing of 63 runs of cargo transportation in the direction of Ukraine – Germany by Gandikap LLC, the research was carried out into influence of operational expenses; vehicle mileage; the volume of the consignment of goods transported at the cost of 1 km of vehicle mileage and the cost of 1 ton-km of transport work in international road transportation of consignments by different methods of analysis: multiple regression, nonlinear multiple regression and neural networks. For the first time, multifactor models were developed for the cost of 1 km of vehicle mileage and 1 ton-km of transport work in international road transportation of consignments by neural networks, which, unlike existing ones, are self-improving and provide a more accurate result. A selection methodology for choosing a rational and customer-oriented method of organizing international road transportation of consignments in logistics chains was developed. To select the method of cargo delivery, an integrated indicator is proposed, which takes into account both criteria: delivery time and delivery cost. As a result of the conducted research it is proved that the greatest economic effect for the direction of Ukraine – Germany falls on the pickup and delivery method in comparison with the existing door-to-door method that will allow Handicap LLC to increase profit by 39. 65%, as well as using new methods: one-to-many single vehicle pickup – by 34.91% and one-to-many single vehicle delivery – by 30.41%. A new scientific and methodological approach to the selection of rational and customer-oriented method of organizing international road transportation of consignments is proposed, which is to provide an individual approach to customers, as well as to take into consideration transport and terminal features of international road transportation of consignments in logistics chains.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського