Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ПСИХОДРАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Руденко І.М. 
Вплив розлучення батьків на життєдіяльність дитини молодшого шкільного віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Руденко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше до наукового обігу введено поняття "життєдіяльність дитини молодшого шкільного віку, яка пережила розлучення". Виділено й охарактеризовано суспільно-діяльнісний та індивідуально-психічний її рівні. Цілісно розглянуто подію розлучення як динаміку негативних явищ (дестабілізація емоційних стосунків між подружжям, напружені батьківсько-дитячі взаємини до та після розлучення). Досліджено соціальну ситуацію розвитку молодших школярів після розлучення (частоту та характер взаємин між членами неповної сім'ї, вибір і тривалість дружніх стосунків з однокласниками), їх учбову (рівень успішності, негативні чиники впливу) та позашкільну діяльність. Проаналізовано психологічні зміни в особистості дітей, які пережили розпад сім'ї (виразність і стійкість емоційних переживань, ставлення до батьків). Показано відмінності у життєдіяльності молодших школярів залежно від тривалості часового проміжку після розлучення батьків. Розроблено й апробовано психокорекційну програму надання таким дітям психологічної допомоги. Проаналізовано психологічні особливості розвитку особистості дитини у сім'ї після розлучення батьків. Визначено деструктивні чинники взаємин між подружжям та їх вплив на особистість дитини, а також соціальні умови сприятливого перебігу її адаптації до нових стосунків з батьками у неповній сім'ї. Проаналізовано психологічні наслідки дестабілізації емоційних стосунків між батьками для дитини, узагальнено соціально-психологічний досвід життєдіяльності дитини у неповній сім'ї. З'ясовано, що розлучення батьків обумовлює появу деструктивних почуттів (провини, невпевненості у собі, тривожності, боязкості), які діти переживають протягом тривалого часу після розлучення. Доведено можливість зменшення їх негативного впливу на особистість молодшого школяра шляхом проведення психокорекційної роботи з використанням когнітивно-поведінкового підходу з елементами арт-, казко- й ігротерапії, психодрами та психогімнастики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА368538

Рубрики:

      
2.

Голоцван О.А. 
Інтегративна гештальт-терапія дезадаптивних форм порушення сексуального здоров'я: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / О.А. Голоцван ; Укр. НДІ соц. і суд. психіатрії та наркології. — К., 2000. — 20 с. — укp.

З позицій системного підходу щодо діагностики порушення сексуального здоров'я досліджено ефективність різних психотерапевтичних методик (тілесно-орієнтованої терапії, гештальт-терапії, психодрами, трансактного аналізу) стосовно корекції сексуальної дезадаптації подружньої пари. Розроблено метод інтегративної гештальт-терапії на основі інтеграції технік та прийомів вказаних психотерапевтичних методів. Метод інтегративної гештальт-терапії застосовано у процесі лікування 150 подружніх пар, у яких спостерігалися різні дезадаптивні форми порушення сексуального здоров'я (соціокультурна, дезінформаційно-оціночна, сексуально-еротична, комунікативна), що дало змогу досягти високого та стійкого терапевтичного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.53-57 + Р698-57
Шифр НБУВ: РА310356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Банах Л. С. 
Психодрама як сюжетотворчий композиційний принцип в романах Маро Дука: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.04 / Л. С. Банах ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено ступінь включення поетики творів Маро Дука до грецького літературного контексту останньої третини ХХ ст., розглянуто ознаки жіночого письма в її романах і проаналізовано моделі літературного фемінізму в романах Маро Дука. Визначено основні характеристики творів письменниці у контексті постмодерністського дискурсу, розглянуто інтертекстуальні зв'язки романів з творами світової літератури. Проаналізовано композицію романів, які побудовані за принципом психодрами, коли композиційною домінантою усіх романів стає психодраматична вистава, яка призначена для подолання протагоністами в процесі творчості їх страхів і комплексів Едіпа та Електри, що становлять проблемно-тематичний центр психодрами. Решта складових частин романів коментують, доповнюють, аналізують зміст психодраматичних постановок, побудованих за канонами класичної психодрами з використанням психо-драматичних технік: "обмін ролями", "рольове переживання", "дзеркало", "дублювання". Аналіз просторово-часових координат творів також свідчить про домінування психологічного виміру в побудові романів Маро Дука.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ГРЕ)6-4 Маро Дука 534
Шифр НБУВ: РА381864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Дерябіна Г.В. 
Психологічні особливості розвитку управлінського потенціалу особистості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г.В. Дерябіна ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2008. — 17 с. — укp.

Розкрито сутність управлінського потенціалу як ресурсу управлінських можливостей людини, здатність конкретної особи до здійснення управлінських дій та управлінської діяльності в цілому. Розглянуто структуру управлінського потенціалу, яка включає мисленнєві, організаторські, комунікативні здібності й особистісні риси. Виявлено психологічні риси управлінців, які стосуються їх особистісних властивостей (тест Кеттелла) й акцентуацій характеру. Проаналізовано основні проблеми, що виникають в діяльності управлінців. Виокремлено основні риси високо- та малопродуктивних управлінців. Запропоновано тренінг з розвитку управлінського потенціалу, який містить різні техніки: психодраму, арттерапію, нейролінгвістичне програмування. Показано ефективність тренінгу у різних вікових і професійних групах управлінців.

  Скачати повний текст


Шифр НБУВ: РА359343
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського