Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (98)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.207$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Вовк В.М. 
Педагогічні основи наступності фізичного виховання учнівської і студентської молоді: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / В.М. Вовк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 40 с. — укp.

Досліджено сутність нової педагогічної категорії "наступність фізичного виховання" учнівської та студентської молоді. Розроблено новий теоретико-прикладний напрямок педагогічної науки - діалектика наступності у системі неперервного фізичного виховання. Обгрунтовано концептуальну модель забезпечення процесу наступності фізичного виховання особистості старшокласника, студента. Виявлено, що наступність фізичного виховання, як педагогічна категорія створює умови для вирішення діалектичних суперечностей переходу особистості з одних умов фізичного виховання в інші, об'єктно-суб'єктного перетворення особистості на основі цілеспрямованого розвитку внутрішньої позиції і позитивної Я-концепції. Розроблено на основі комп'ютерних технологій інформаційно-діагностичну систему оцінки фізичного стану та фізичної підготовки, яка є ефективною допомогою вчителям фізичної культури, викладачам фізичного виховання в діагностиці фізичного стану, фізичної підготовки, а також для підготовки диференційованих навчально-виховних і тренувальних програм наступності, запропонованих кожній особистості з урахуванням їх стану здоров'я, адаптації і фізичної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА367942

Рубрики:

      
2.

Ткач Т.В. 
Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Ткач ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу (НОК) вищого навчального закладу (ВНЗ). Виявлено індивідуально-психологічні відмінності учнів, що навчались в НОК. Визначено ієрархію життєвих, професійних цінностей, моральних установок. Підтверджено припущення залежності процесу адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ від форм та змісту довузівської підготовки. Обгрунтовано доцільність інтеграції навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи з академічним середовищем ВНЗ на партнерських засадах через НОК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.720.2 + Ч311.207
Шифр НБУВ: РА321603

Рубрики:

      
3.

Хохлов В.Ю. 
Системна методологія прийняття рішень у безперервному навчанні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.Ю. Хохлов ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Наведено системну методологію у галузі безперервного навчання, з використанням якої створено моделі інформаційних взаємодій у цій системі та реалізації концепції безперервного навчання, здійснено функціональний опис нових компонентів системи (центрів освітньої та професійної орієнтації, єдиного каталогу інформації). Набула подальшого розвитку концепція оболонок системи дистанційного навчання. Уперше описано інтерфейси взаємодії цих систем, запропоновано формалізований опис інформаційних потоків у зазначеній системі, математичну модель раціонального компромісу цілей та алгоритм прийняття рішень щодо визначення стратегії навчання. Розвинуто підходи до індивідуалізації процесу навчання. Створено математичну модель й алгоритм індивідуалізації з урахуванням індивідуальних потреб, цілей позиціонування на ринку праці, досвіду навчання. Реалізовано за технологією Java систему підтримки рішень, яка дозволяє суб'єктам визначати стратегію навчання, а також створено програмне забезпечення для індивідуалізації даного процесу шляхом пошуку найкращої послідовності вивчення курсу за технологією веб-програмування РНР.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч481.253 +
Шифр НБУВ: РА337051

Рубрики:

      
4.

Десятов Т.М. 
Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Десятов ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Розглянуто методологічні засади розвитку систем неперервної освіти у країнах Східної Європи. Проаналізовано їх становлення та розвиток у другій половині XX ст. Визначено внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили формування концепції неперервної освіти у цих країнах, досліджено особливості цього формування за умов структурування, функціонування, еволюції даної освіти на підставі цілісного аналізу педагогічних, політичних й економічних процесів. Обгрунтовано періодизацію становлення та розглянуто розвиток неперервної освіти у країнах Східної Європи у контексті глобалізації й інтернаціоналізації світового господарства. Висвітлено процес трансформації цілей, завдань, характеру та функцій освіти, форм її організації. Охарактеризовано кризу класичної моделі системи освіти, спричиненої суперечностями між системою освіти та реальними умовами життя суспільства. Досліджено стратегію розвитку структури неперервної освіти, проаналізовано законодавчу базу. Розглянуто систему фінансування та визначено роль педагогічних технологій у її становленні та розвитку. Обгрунтовано можливі шляхи використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду за нових соціально-економічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4)4 +
Шифр НБУВ: РА341671

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського