Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (632)Книжкові видання та компакт-диски (703)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 148
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Дергач М.А. 
Дидактичні умови застосування гіпертекстових програм у процесі вивчення гуманітарних дисциплін (на матеріалі історії музики): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.А. Дергач ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1998. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням використання гіпертекстів у викладанні музично-історичних дисциплін. В роботі досліджено закономірності функціонування, зміст і призначення гіпертекстів в традиційному навчальному процесі. Встановлено, що комплексне застосування гіпертекстів суттєво підвищує якість вивчення гуманітарних курсів в межах будь-якої системи навчання. Запропоновано, теоретично обгрунтовано та практично апробовано дидактичну модель, що поєднує гіпертекстовані та традиційні форми і засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

      
2.

Совгіра С.В. 
Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання старшокласників (на краєзнавчому матеріалі): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Совгіра ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання старшокласників (на краєзнавчому матеріалі). В першому розділі розкрито мету, завдання, суть екологічного краєзнавства, визначено стрижневі лінії в екологічному краєзнавстві; розкрито стан проблеми в теорії і на практиці загальноосвітньої школи, теоретичні основи і особливості професійної еколого-краєзнавчої підготовки майбутніх учителів. В другомму розділі розкрито зміст, методику і результати дослідно-експериментальної роботи у підготовці майбутнього вчителя до екологічного виховання старшокласників. Аналіз результатів дослідженняч показав, що рівень готовності студентів експериментальної групи значно вищий, ніж у контрольній. Це підтверджує ефективність розробленої методики підготовки студентів до екологічного виховання старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Б1р(4УКР)21р3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Флешар Е. 
Дидактичні основи підготовки студентів - майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Е. Флешар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 41 с. — укp.

Досліджено особливості підготовки майбутніх вчителів до екологічної освіти школярів. Розроблено концепцію формування готовності студентів - майбутніх вчителів біології та охорони навколишнього середовища, зміст екологічних знань до курсу біології, а також методику їх засвоєння в ході лабораторних занять на місцевості в системі орнітологічних і фенологічних спостережень. Виявлено ознаки готовності вчителя до екологічної освіти, розроблено систему педагогічних засобів, що забезпечують її формування, установлено закономірності ефективної організації цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч489.518.5 + Е.р(4ПОЛ)21-34,022
Шифр НБУВ: РА305497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Олещук В.В. 
Підготовка студентів факультетів фізичної культури до військово-патріотичного виховання учнів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.В. Олещук ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 1999. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано зміст та структуру формування військово-патріотичних знань особистості майбутнього вчителя фізичної культури. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної підготовки студентів, формування у них професійних якостей для здійснення військово-патріотичного виховання учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що технологія формування у них військово-патріотичних знань базується на основі використання активних методів навчання, систематичної краєзнавчо-туристичної роботи, вирішенні професійних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

      
5.

Смолюк В.І. 
Формування національної самосвідомості майбутніх вчителів фізичної культури: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.І. Смолюк ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 1999. — 18 с. — укp.

У дисертації модернізовано зміст та структуру національної самосвідомості особистості майбутнього вчителя фізичної культури. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної підготовки студентів, формування у них національної самосвідомості у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що технологія формування у них національної самосвідомості базується на основі використання активних методів навчання, систематичної краєзнавчо-туристичної роботи, вирішенні професійних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

      
6.

Ковальчук Г.О. 
Формування професійних педагогічних умінь у студентів - майбутніх викладачів економіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.О. Ковальчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам професійної педагогічної підготовки студентів - майбутніх викладачів економіки. Містяться теоретичні і експериментальні дослідження питання використання проектно-технологічного підходу до формування професійних педагогічних умінь майбутніх викладачів економіки. Запропоновано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено концептуальну модель реалізації навчальної технології в системі психолого-педагогічної підготовки студентів економічного університету до діяльності викладача. Розроблено експериментальну програму дисципліни "Методика викладання економіки" ("МВЕ"), обгрунтовано зміст основних напрямків реалізації процесу її вивчення. Експериментально перевірено вплив сукупності форм, методів і засобів навчання, зокрема, навчального проектування, за цією програмою на формування професійних педагогічних умінь майбутніх викладачів економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

      
7.

Бєльський Я. 
Теоретичні і методичні основи підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Я. Бєльський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. — К., 2000. — 46 с. — укp.

Розглянуто проблеми підвищення педагогічної майстерності вчителів фізичного виховання. На основі систематизації та узагальнення наукових праць, публікацій в Польщі, Україні, Росії та інших країнах, результатів власних досліджень, аналізу передового педагогічного досвіду та об'єктивно існуючої практики фізичного виховання учнів середніх загальноосвітніх навчальних закладів розроблено систему підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання. Обгрунтовано критерії оцінювання провідних педагогічних умінь, які детермінують доцільність фахових дій творчих педагогів та визначено ступінь їх впливу на результативність праці вчителя фізичного виховання, здатного ефективно працювати за сучасних умов реформування системи шкільної освіти у Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5(4ПОЛ) + Ч514(4ПОЛ) п91
Шифр НБУВ: РА311281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Засєкіна Л.В. 
Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Засєкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Визначено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйовано та апробовано експериментальну технологію формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яку представлено системою педагогічних завдань на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА307909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
9.

Іванців О.Я. 
Підготовка студентів біологічних факультетів університетів до педагогічної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Іванців ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі готовності студентів університету до застосування фахових предметних знань у педагогічній практиці. Встановлено рівні сформованості та критерії готовності студентів-біологів університету як майбутніх учителів. Виявлено дидактичні можливості успішної підготовки студенів-біологів університетів до педагогічної діяльності в умовах університетської освіти за рахунок педагогічного спрямування змісту, форм і методів навчання біологічних дисциплін, раціональної організації самостійної роботи студентів вивчення передового педагогічного досвіду учителів за матеріалами дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 р(4УКР)3,022 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Пащенко С.Ю. 
Підготовка соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Ю. Пащенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Виявлено психолого-педагогічні умови, які забезпечують ефективну підготовку соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено доцільність, а також особливість етапів і форм роботи зі студентами, включення їх у творчу професійну діяльність шляхом практичної роботи за різними видами методик та соціально-педагогічних практик, що дозволило здійснювати корекцію процесу професійної підготовки студентів за даним напрямком.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Ткаченко Т.В. 
Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Ткаченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему створення професійно-педагогічної культури студентів. Розкрито її сутність і зміст. Охарактеризовано її структурні та функціональні компоненти. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики у процесі занять з постановки голосу. На основі педагогічного експерименту підтверджено доступність та ефективність методики формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА312227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Могилей І.В. 
Формування емоційної культури майбутніх учителів музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Могилей ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто можливості музично-педагогічної підготовки у формуванні емоційної культури майбутніх учителів. Розкрито поняття емоційної культури, зміст, структуру, основні її показники. Експериментально доведено ефективність поєднання сукупності педагогічних умов з метою організації групових занять зі спецсемінару "Формування емоційної культури майбутнього вчителя", соціально-психологічного, емоційного і комунікативного тренінгів, індивідуального навчання, педагогічної практики та концертно-виконавської діяльності студентів у формуванні емоційної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)3 + Ю811.16 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА309909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Шевченко Л.М. 
Формування готовності музиканта-педагога до інновацій у професійній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Шевченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан проблеми підготовки музикантів-педагогів у теорії та практиці спеціальної музичної освіти, обгрунтовано потребу її вдосконалення засобами інновацій. Встановлено, що готовність музиканта-педагога до інновацій є чинником більш складного утворення у структурі особистості - готовності до професійної діяльності. Розроблено ознаки прояву готовності до інновацій у пофесійній діяльності музикантів-педагогів. Визначено об'єктивні та суб'єктивні обставини розвитку діяльності засобами інновацій, педагогічні умови, що забезпечують формування у студентів готовності до інновацій у процесі засвоєння музично-педагогічної діяльності. Виявлено особливості прояву готовності до інновацій у педагогів, що працюють у дитячих музичних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)32-34 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА311520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Данилко М.Т. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / М.Т. Данилко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 19 с. — укp.

У роботі визначено зміст, структуру і взаємозв'язки основних видів діяльності вчителя фізичної культури. Виявлено залежність оцінок значимості компонентів професійної готовності від рівня кваліфікації фахівця. Запропоновано технологію формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності, основою якої є взаємозв'язки всіх компонентів навчального процесу за умов дотримання визначених принципів, етапів, форм і методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч514(4УКР)п91
Шифр НБУВ: РА308795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Коломієць Д.І. 
Інтеграція знань з природничо-математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Д.І. Коломієць ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему інтеграції знань з природничо-математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці вчителя трудового навчання. Розглянуто інтеграцію знань, шляхи їх застосування у підготовці вчителя за трьома напрямками: міжпредметні зв'язки, синтез різнопредметних знань на базі однієї кооперуючої дисципліни та інтегровані курси. Визначено основні шляхи інтеграції знань: розв'язання міжпредметних задач і засвоєння виконання комплексних завдань; проведення навчально-комплексних спостережень; організація олімпіад і конкурсів. Розглянуто методичні аспекти проблеми інтеграції знань. З метою підготовки вчителів трудового навчання до здійснення міжпредметних зв'язків у школі запропоновано ввести до навчального плану вузів написання курсових і дипломних робіт з проблем інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Б.Р(4УКР)3-38
Шифр НБУВ: РА313206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Тихонова Т.В. 
Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя інформатики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Тихонова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення процесу професійного саморозвитку майбутнього вчителя інформатики, який здійснюється під час реалізації у навчально-виховному процесі педагогічних умов, що сприяють активізації діяльності майбутнього вчителя інформатики у напрямку особистісно-професійного самопроектування та самореалізації. Проаналізовано стан проблеми у психолого-педагогічній літературі, вітчизняних та зарубіжних дослідженнях, присвячених професійній підготовці учителя інформатики. Обгрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя інформатики; структуру готовності майбутнього вчителя інформатики до професійного саморозвитку, яка містить ціле-мотиваційний, змістовий, операційний та інтеграційний компоненти. Визначено критерії сформованості зазначених компонентів та три рівні готовності майбутнього вчителя до професійного саморозвитку. Викладено методику їх педагогічного оцінювання. Доведено, що педагогічно доцільними методами професійної підготовки майбутніх учителів інформатики, які сприяють активізації професійного саморозвитку, є: проблемно-діалогічні лекції, імітаційні ділові ігри, науково-дослідна та науково-методична робота студентів, робота з професійним автопортретом, складання на його основі власної програми подальшого професійного зростання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970Р + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА313965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Савка Л.В. 
Методика вивчення "Української народної вишивки" майбутніми вчителями обслуговуючої праці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Савка ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Наведено діагностичні методики для визначення рівнів сформованості пізнавальних та психомоторних здібностей студентів. Розроблено завдання для розвитку спеціальних здібностей у процесі викладання курсу "Українська народна вишивка", перевірено їх вплив на формування рівнів спеціальних здібностей, необхідних у процесі обробки текстильних матеріалів ручними швами. Визначено умови ефективного формування пізнавальної активності у процесі організації вивчення студентами даного курсу. Розроблено та перевірено ефективність методу формування національної самосвідомості майбутніх учителів обслуговуючої праці в процесі вивчення мистецтва народної вишивки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ126.96р(4Укр)21-25
Шифр НБУВ: РА316856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Федоріщева С.П. 
Естетичні основи формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.П. Федоріщева ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Здійснено філософський, культурологічний, історико-педагогічний аналіз естетичної сутності педагогічної майстерності. Доведено необхідність формування естетичних основ педагогічної майстерності засобами музичного мистецтва для естетизації педагогічної діяльності учителя музики. Обгрунтовано зміст, структуру, виокремлено критерії. Розроблено педагогічні технології формування естетичних основ педагогічної майстерності майбутніх учителів музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4УКР)31 + Ю817.2
Шифр НБУВ: РА312471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Мамус Г.М. 
Розвиток технічних здібностей майбутніх вчителів трудового навчання у процесі конструювання та моделювання швейних виробів (методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.М. Мамус ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Запропоновано теоретично обгрунтовану модель розвитку технічних здібностей студентів у процесі конструювання та моделювання швейних виробів за сучасних умов та експериментально перевірено її ефективність. Визначено критерії та рівні розвитку технічних здібностей майбутніх учителів обслуговуючої праці. Розроблено комплекс навчально-розвиваючих завдань різного рівня складності з урахуванням особливостей основних етапів технічної діяльності, рівня підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + М4-2р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА315032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Буринський В.М. 
Самостійна робота як засіб удосконалення графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Буринський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі дослідження графічних завдань теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему самостійної роботи з креслення студентів вищих педагогічних закладів освіти, спрямовану на вдосконалення їх графічної підготовки. Розроблено класифікацію графічних задач, які є основою самостійної роботи студентів з креслення. Визначено рівні розвитку самостійності студентів у ході розв'язання графічних задач, висвітлено критерії та показники сформованості графічних знань та умінь, показано вплив самостійної роботи студентів з креслення на результативність їх графічної підготовки. Удосконалено методику формування графічних умінь майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА315616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського