Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ОБДАРОВАНІ$<.>+<.>K=УЧНІ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Ясінська (12.11.2010) Тема запиту: Обдарованість |
Ключові слова: здібності -- навички Видання є в НБУВ: ВА689999 Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень : колективна моногр./ ред. В. О. Моляко, О. Л. Музика; Державний фонд фундаментальних досліджень Міністерства освіти і науки України. -Житомир: Рута, 2006.-320 с., ВА671248 Антонова О. Є. Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу/ О. Є. Антонова; Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. -Житомир: [б.в.], 2005.-456 с. -Бібліогр.: с. 431-456. , ВА719040 Тадеєв П. О. Обдарованість і творчість особистості: Американський підхід : монографія/ П. О. Тадеєв. -Т.: Навчальна книга - Богдан, 2008.-240 с., ВА722970 Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми/ упоряд. М. К. Голубенко. -К.: Шкільний світ, 2009.-128 с. ТО ЩО Ж ТАКЕ ОБДАРОВАНІСТЬ, Проект 9. Обдарованість, Обдарованість , ЗДІБНОСТІ, ТВОРЧІСТЬ, ОБДАРОВАНІСТЬ:
|
| 2. |
Запитує: Добра (25.11.2010) Тема запиту: Робота з обдарованими дітьми |
Ключові слова: обдаровані діти -- Робота з обдарованими дітьми Видання є в НБУВ: ВА718615 Особливості роботи з обдарованими дітьми [Текст] / уклад. М. І. Тіхонова, А. О. Молдованова ; Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти. - Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. - 176 с., ВА722970 Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / упоряд. М. К. Голубенко. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с.: табл. - (Бібліотека "Шкільного світу". Загальнопедагогічний напрям) (Сільська школа України. Завуч. Бібліотека)., Р114083 Пінчук, Наталія Іванівна. Технологія роботи з обдарованими дітьми [Текст] : спецкурс / Н. І. Пінчук ; АПН України, Університет менеджменту освіти. - К. : [б.в.], 2009. - 20 с. , Р111324 Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми та молоддю [Текст] / С. О. Терепищий [та ін.]. - К. : ВМГО "Союз обдарованої молоді", 2008. - 20 с. , ВА677996 Позакласна робота з географії: Сценарії заходів, робота з обдарованими дітьми / В.М. Андрєєва (уклад.). — Х. : Видавнича група "Основа", 2006. — 234с., Ж22620 Готовність педагогічних кадрів до роботи з обдарованими школярами / В. Демченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2008. — N 4. — С. 33-36. , Ж14958 Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю / Л.О. Бондар, Н.О. Гладушина // Освіта на Луганщині. — 2006. — N 1. — С. 117-124. , Ж70151 Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань / Т.І. Мантула // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — 2008. — N 41. — С. 58-63. , Ж22868 Запровадження діагностики та рівневого оцінювання педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми / П. Соломчук // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 17-20. , Ж22868 Значення та роль світоглядної культури вчителя в системі роботи з обдарованими дітьми та молоддю / С. Макаренко // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 44-46. , Ж16225 Интерес как мотив учебной деятельности одаренных детей / Л.М. Джуринская // Наука і освіта. — 2007. — N 4-5. — С. 49-52. , Ж69408 Обдарованість як багатогранне явище / О.І. Коваленко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 82-86. , Ж70151 Організація роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл м. Житомира) / О.Є. Антонова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2007. — N 35. — С. 66-72. , Ж70151 Особливості навчання і виховання обдарованих дітей у новаторських навчально-виховних закладах / Ю.М. Клименюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2008. — N 38. — С. 50-53. , Ж69411 Підготовка вчителя до роботи з обдарованими дітьми / Л.В. Герасіменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2002. — N 5. — С. 45-51. Особливості роботи з обдарованими дітьми в системі психологічної служби школи, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Обдарована дитина у сучасній школі, ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ”, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ, ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДОШКІЛЬНИКІВ, ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Форми і методи роботи з обдарованими дітьми, Організація роботи з обдарованими дітьми, КРИТЕРІЇ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ДИТИНИ, Робота з обдарованими дітьми в умовах школи-інтернату
|
| 3. |
Запитує: юлія (18.04.2011) Тема запиту: Допоможіть будь ласка. Тема курсової "Вправи на формуваня (англійська)іншомовної лексичної компетенції учнів 5 класу" Дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ключові слова: іншомовна лексична компетенція
Шановна Юліє! Маємо надію, що підібрані нами матеріали стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА661682 Мартинова, Раїса Юріївна. Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов [Текст] / Р. Ю. Мартинова. - К. : Вища школа, 2004. - 456 с. - , РА360524 Лінгводидактичні засади навчання лексики німецької мови учнів 7 - 8 класів спеціалізованих шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Церна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp., Р87837 Литвинюк, Ольга Іванівна. Навчально- методичний комплекс "Україна" для викладання іноземних мов в 5-6 класах середньої школи: методична концепція та шляхи її реалізації [Текст] / О. І. Литвинюк ; Дніпропетровський держ. ун-т. - Д. : Видавництво ДДУ, 1992. - 13 с., ВА577761 Організація та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах [Текст] / С. Ю. Ніколаєва [та ін]. - К. : Ленвіт, 1997. - 110 с Раїса ЯНІВ, СКЛАДОВІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ, ЇХ ВИДИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ З НИМИ, Логвіна С.А. ДО ПРОБЛЕМИ ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ “ІНШОМОВНИЙ ПОТЕНЦІЙНИЙ СЛОВНИК”, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / О.П. Петращук; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 38 с. — укp.
|
| 4. |
Запитує: Юлія (18.05.2011) Тема запиту: Доброго дня із Луганська! Тема мого дисертаційного дослідження пов'язана із проблемою морального виховання учнів в Україні за період 60-80 рр. ХХ ст. Чи могли б Ви мені допомогти із гідною літературою з цього питання? І чи є у Вашій бібліотеці така книга: Кондратюк О.П. Моральне виховання учнів. – К., 1961. – 47с.? Заздалегідь вдячна, З повагою, Юлія |
Ключові слова: моральне виховання учнів
Добрий день! Сподіваємося, що підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: Кондратюк О.П. Моральне виховання учнів. , Кондратюк. О.П. Педагогические основы и организация воспитательной работы в средних специальных учебных заведениях. , Кондратюк О.П. Дитячі комуністичні організації- важливий шлях морального виховання учнів , Ж15685 Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук // Шлях освіти. — 2007. — N 2. — С. 36-41. — укp. - (Висвітлено досвід виховної діяльності піонерської організації в контексті сприяння демократизації суспільства. Проаналізовано діяльність піонерської організації як інструменту держави. Доведено необхідність існування різноманіття дитячих організацій та об'єднань, які могли б брати на себе відповідальність за майбутнє своєї країни.), ВА692945 Хрестоматія з української класичної педагогіки К.Ушинський, С.Русова, А.Макаренко, Г.Ващенко, В.Сухомлинський [Текст] : навч. посібник / уклад. В. П. Кравець, О. І. Мешко. - К. : Грамота, 2008. - 768 с., ВА641598 Луцюк, Анатолій Михайлович. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя [Текст] / А. М. Луцюк. - Луцьк : Надстир'я, 2003. - 208 с., ВА718236 А. С. Макаренко, В. О. Сухомлинський про виховання [Текст] : хрестоматія / уклад. Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна ; Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : Вид-во НДУ ім. М.Гоголя, 2009. - 354 с, ВА722918 Людина у структурах повсякдення в історії України: матеріали Всеукр. наук. конф., 26 листоп. 2009 р., Луганськ / Уклад.: В.П. Михайлюк; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 72 с. — укp. - (Розкрито значення радянських свят і обрядів у комуністичному вихованні та дозвіллі населення УРСР. Увагу приділено побутовим умовам і рівню життя населення Донбасу у другій половині 1940-х - середині 1960-х рр., дитячим дошкільним закладам Донеччини 1960 - 1980-х рр., особливостям дозвілля студентської молоді регіону у 1956 - 1985 рр.), Болдырев Н.И. Нравственное воспитание школьников. , Ж14642 Системний підхід у педагогіці В.О.Сухомлинського / А.Я. Розенберг // Педагогіка і психологія. — 1998. — N 3. — С. 5-13. - (Исследуется педагогика Василия Сухомлинского с позиций системного подхода на примере морального воспитания), ВА690270 В.О.Сухомлинський про виховання особистості школяра: навч.-метод. посіб. / О.В. Білюк. — Миколаїв: Іліон, 2007. — 160 c. - (Викладено педагогічну концепцію В.О.Сухомлинського щодо виховання та всебічного розвитку особистості школяра. Наведено методики розумового та фізичного виховання, формування моральних цінностей і духовності, а також естетичної й екологічної свідомості. Розглянуто питання соціалізації учнівської молоді за умов міжособистісного колективного спілкування, сімейного виховання та виховання засобами народної педагогіки. Педагогічні погляди В.О.Сухомлинського проаналізовано з урахуванням сучасних освітньо-виховних теорій та історичного досвіду становлення української школи.), Богданова О.С. Азбука нравственного воспитания , Богданова О.С. Беседы классного руководителя об этике , Богданова О.С. Вопросы нравственной подготовки школьников к труду. , ВА682050 Історія української школи і педагогіки: Навч. посіб. / О.О. Любар, М.Г. Стельмахович, Д.Т. Федоренко. — К.: Знання, 2006. — 447 с. - (Розглянуто питання становлення і розвитку автентичної педагогіки, українського шкільництва, національної освіти, народних традицій родинно-шкільного та громадянського виховання дітей і молоді в Україні з давніх часів до сучасного періоду. Проаналізовано роль писемності, вірувань, побуту і обрядів у вихованні дітей та молоді, освітню політику періоду входження України до складу Речі Посполитої, а також освітню діяльність визначних українських педагогів та діячів. Висвітлено основні концепції розвитку школи та педагогіки наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст., особливості реформування шкільної освіти в УРСР, відродження національної системи виховання і педагогіки в період перебудови і незалежності України.), Кондратюк О.П. Школа и нравственное воспитание подрастающего поколения Островська Ю. О. ПРОБЛЕМА ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСВІДІ УКРАЇНСЬКИХ УЧИТЕЛІВ-НОВАТОРІВ, ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У 70 – 80 рр. ХХ ст., Роль мотивації у розвитку ідеї педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи, Зміст та структура моральної вихованості молодшого школяра
|
| 5. |
Запитує: Валентина (20.05.2011) Тема запиту: Зміст та форми профілактичної роботи соціального педагога. Аналіз науково-педагогічних досліджень з проблеми здійснення профілактичної роботи соціальним педагогом. Зміст та організація профілактичної роботи соціального педагога. Характеристика форм роботи з профілактики негативних явищ. Профілактика алкоголізму серед учнів в загальноосвітніх закладах. Профілактика паління серед учнів в загальноосвітніх закладах. Досвід здійснення профілактичної роботи соціальним педагогом в загальноосвітніх закладах. |
| 6. |
Запитує: Олексій (17.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь ласка з літературою на кандидатську дисертацію (книги, дисертації, автореферати та ін.) на тему "Формування рухових навичок з футболу в учнів основної школи на уроках фізичної культури". Дякую! |
Ключові слова: футбол -- фізична культура -- рухові навички
Добрий день! Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе вашим вишукуванням: Видання є в НБУВ: ДС61506 Пшыбыльски, Войцех. Комплексный контроль в системе многолетней подготовки футболистов детского и юношеского возраста [Текст] : дис... д-ра наук по физ. воспитанию и спорту: 24.00.01 / Пшыбыльски Войцех ; Украинский гос. ун-т физического воспитания и спорта, Академия физического воспитания в Гданьске. - К., 1998, ДС89467 Шаленко, Віктор Васильович. Формування рухових якостей та технічної підготовленості школярів протягом безперервної футбольної підготовки [Текст] : дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Шаленко Віктор Васильович ; Харківська держ. академія фізичної культури. - Х., 2005., ДС104784 Васильчук, Аурел Григорович. Технологія навчання футболу школярів у системі фізичного виховання загальноосвітніх шкіл [Текст] : дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Васильчук Аурел Григорович ; Чернівецький торговельно-економічний ін-т Київського торговельно-економічного ун-ту. - Чернівці, 2007., РА384627 Мішаровський, Руслан Миколайович. Методика диференційованого навчання рухових умінь молодших школярів у процесі занять футболом [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мішаровський Руслан Миколайович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011., ДС105489 Журид, Сергей Николаевич. Совершенствование технико-тактической подготовки футболистов 15-17 лет с использованием комплексов тренировочных заданий [Текст] : дис... канд. наук по физ. воспитанию и спорту: 24.00.01 / Журид Сергей Николаевич ; Харьковская гос. академия физической культуры. - Х., 2007., ВА675195 Основи здоров'я і фізична культура (теоретичні відомості):Навч. посіб. / Н.В. Андрощук, М.М. Андрощук. — Т.: Підруч. і посіб., 2006. — 160 с. (Розглянуто засади знань з фізичної культури як важливої складової загальної культури людини, викладено державні тести та норми оцінювання фізичної підготовленості школярів, основні прийоми самоконтролю під час занять фізичними вправами. Наведено інформацію про основні рухи у різних видах спорту, популярні спортивні ігри (баскетбол, волейбол, гандбол, футбол). Розкрито суть основних понять фізичної культури.), ВА732898 Методика навчання футболу на уроках фізичної культури в школі:навч. посіб. / А. Г. Васильчук, Ю. Ю. Мосейчук. — Чернівці: Технодрук, 2010. — 216 с(Висвітлено історію розвитку світового й українського футболу. Запропоновано технологію організації та проведення уроку фізичної культури з футболу в загальноосвітній школі з урахуванням статі, вікових особливостей, фізичної, тактичної та технічної підготовки учнів. Розкрито теоретичні та методичні засади навчання техніки та тактики гри в футбол.), Ж69873 Особенности развития скоростных и скоростно-силовых качеств у юных футболистов 11 - 14 лет / В.В. Шаленко // Физ. воспитание студ. творч. спец. — 2005. — N 8. — С. 82-88.(Описано сучасний етап розвитку футболу, що характеризується інтенсифікацією рухової діяльності футболістів, розширенням діапазону їх ігрових дій. Гра у футбол включає різноманітні рухові дії, у яких найбільше місце займають швидкісні та швидкісно-силові.), ВА728502 Спортивні ігри з методикою викладання (футбол) [Текст] : метод. рек. / Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича ; уклад. Ю. Ю. Мосейчук. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2010.(Наведено теоретичні та практичні відомості про футбол, визначено головні складові футбольної підготовки. Описано структуру багаторічної підготовки до футболу, методику організації та проведення масових змагань. Висвітлено інструкторську та суддівську практику з даного виду спорту.), ВА654914 Футбол у школі:Навч.-метод. посіб. / К.Л. Віхров. — 2-е вид., випр. й доповн. — К.: Комбі ЛТД, 2004. — 256 с. (Розглянуто методичні та організаційні питання навчання футболу та проведення занять з нього у школі. Наведено відомості з історії футболу, техніки і тактики гри, фізичної та психологічної підготовки. Розкрито витоки українського футболу.), ВА707097 Мукиан, Майкл. Все о тренировке юного футболиста [Текст] : [полное руководство] / М. Мукиан, Д. Дьюрст. - М. : Астрель ; М. : АСТ, 2008., ВС46587 Монаков, Геннадий Викторович. Подготовка футболистов. Теория и практика [Текст] / Г. В. Монаков. - М. : Советский спорт, 2007. - 287 с, ВА712581 Прохорчук, Олександр. Футбол у школі [Текст] / О. Прохорчук. - К. : Шкільний світ, 2009. - 120 с. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ФУТБОЛУ ІЗ ШКОЛЯРАМИ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ІНТЕРЕС ДО ЗАНЯТЬ ФУТБОЛОМ ТА ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ З ФУТБОЛУ ДІВЧАТ СЕРЕДНЬОГО І СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, Реалізація навчальних програм з техніки і тактики гри в футбол за допомогою технічних засобів навчання на уроках з футболу, Структура процесу навчання руховим діям, Формування технічних прийомів ігор спортивного характеру у дітей старшого дошкільного віку (на прикладі ігор "футбол", "хокей")
|
| 7. |
Запитує: Віра (14.11.2011) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка з пошуком матеріалу на тему: "Особливості формування комунікативної компетенції учнів початкової школи на уроках англійської мови". Дякую! |
Ключові слова: викладання англійської мови -- початкова школа -- комунікативна компетенція учнів
Добрий день! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА634610 Семова, Светлана Вадимовна Английский язык для младших классов [Текст] : читаем, пишем, говорим / С. В. Семова. - Донецк : БАО, 2002. - 80 с - Основний фонд, Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе , Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе , ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА678783 Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. / Уклад.: Т.В. Зубенко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2006. — 120 с. - (Викладено методологічні та теоретичні засади комунікативного підходу до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Розглянуто особливості організації комунікативно орієнтованого навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетенції молодшого школяра. Наведено рекомендації щодо організації комунікативно орієнтованого уроку іноземної мови у початковій школі. Запропоновано методики проведення комунікативних, рольових і дидактичних ігор.), ВА713748 Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект): монографія / О.О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. — Донецьк: Вебер, 2009. — 295 c. - (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА: МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, Застосування інформаційно- комунікаційних технологій у викладанні англійської мови, Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, ІНОЗЕМНІ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ПОЛЬЩІ: ЗМІНИ ДО ПРОГРАМНОЇ РЕФОРМИ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.П. Федоренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp., Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 44 с. — укp.
|
| 8. |
Запитує: Ольга (05.03.2012) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка знайти відповідь на питання: Педагогічні умови успішного формування соціальних компетенцій в учнів професійно-технічному навчальному закладі. Дякую |
Ключові слова: соціальні компетенції -- професійно-технічний засіб -- СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Пропонуємо також звернутися за додатковою інформацією у відділ ДБО за наступним посиланням: http://www.nbuv.gov.ua/library/h_dbo.html Видання є в НБУВ: ВА646405 Життєва компетентність особистості [Текст] : наук.-метод. посіб. / ред. Л. В. Сохань [та ін.] ; Науково-методичний центр середньої освіти. - К. : Богдана, 2003. - 520 с., ВА741540 Формування соціальної компетенції старшокласника [Текст] / [упоряд. Ж. М. Сташко]. - К. : Шкільний світ, 2011. - 127 с., ВА743772 Степаненко, І. В. Життєва компетентність особистості: філософсько-антропологічний та соціокультурний виміри [Текст] : монографія / І. В. Степаненко, М. Д. Степаненко. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 217 с. , ВА667114 Єрмаков, І. Г. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи [Текст] : практико зорієнтований посіб. / І. Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков. - К. : [б.в.], 2005. - 108 с., Ж14642 Вплив суспільствознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т.О. Вольфовська // Педагогіка і психологія. — 2006. — N 4. — С. 99-108. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАНЦІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, Формування соціальних компетенцій учнів засобами історичних дисциплін, ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ВЛАСНА СПРАВА», Педагогические условия развития социальной компетентности старшеклассников, ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ АДАПТАЦІЇ І РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ З ВАДАМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ, ВПЛИВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ А.С. МАКАРЕНКА, РА366722 Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.В. Клочан; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp., РА355927 Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування: автореф. дис... канд. психол. наук / І.М. Матійків; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.
|
| 9. |
Запитує: Олена (05.03.2012) Тема запиту: Формування граматичних навичок в учнів 5-9 класів за допомогою комп'ютерних технологій. |
Ключові слова: мультимедіа -- мультимедійні засоби навчання -- комп'ютерізація навчання -- інформатизація навчання -- граматичні навички -- технічні засоби навчання
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами стосовно Вашої теми: Видання є в НБУВ: ВА614944 Коджаспирова, Галина Михайловна. Технические средства обучения и методика их использования [Текст] : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, К. В. Петров. - М. : ACADEMIA, 2001. - 255 с., ВС39859 Сучасні тенденції комп'ютерізації процесу навчання іноземних мов: Зб. наук. пр. / Ред.: О.П. Голубенко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля, Донбас. гірн.-металург. ін-т, Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. — Луганськ, 2004. — 190 с. — укp. - (Рассмотрены особенности дидактического и методического оформления учебного материала для дистанционного обучения, а также использования возможностей мультимедиа на занятиях по латинскому языку. Охарактеризованы современные тенденции в компьютеризированном обучении иностранным языкам. Показана роль компьютерных технологий в учебном процессе. Освещены проблемы "Групп риска" в работе социальных педагогов, а также дистанционной и заочной форм образования в США. Описаны традиционные и эвристические методы обучения иностранному языку.), ВА743506 Інформаційні технології та технічні засоби навчання: курс лекцій / О. П. Буйницька; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — Кам'янець-Поділ., 2010. — 180 с., ВА644526 Современные образовательные технологии: Учеб. пособие / Ред.: М.А. Хайруддинов; Э.Р. Аметова. — Симф.: Тарпан, 2003. — 127 с. , ВА693636 Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій: навч. посіб. / Г.Ф. Бонч-Бруєвич; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2007. — 64 с. — Бібліогр.: с. 52. — укp., Ж15708 Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О.Б. Качуровська // Дефектологія. — 2006. — N 2. — С. 46-49. — укp. - (Наголошено на психологічних особливостях дітей з тяжкими вадами мовлення (ТВМ) та своєрідності формування у них мовленнєвих висловлювань. Охарактеризовано наявні комп'ютерно-розвивальні програми. Визначено місце комп'ютерних засобів у процесі навчання та сім їх основних функціональних можливостей: інформаційно-довідковий засіб; пакет програмних засобів моделюючого типу та інші. Звернено увагу на доцільність застосування комп'ютерних програм на різних етапах уроку залежно від дидактичної мети заняття. Наведено вимоги щодо безпеки роботи за комп'ютером, метою яких є зниження його негативного впливу на психічне і фізичне здоров'я дітей. Обгрунтовано часові, технічні та організаційні умови досягнення позитивного ефекту використання інформаційних технологій. Проаналізовано результати дослідження застосування інформаційних технологій у школах для дітей з ТВМ за напрямами: наявність комп'ютерного класу; рівень (новітність) комп'ютерів; чинники, що перешкоджають впровадженню комп'ютерних технологій тощо.), Ж21367 Использование интерактивных технологий для развития творческих способностей учащихся на уроках русского языка / С. С. Якимчук // Нaша шк. — 2009. — N 3. — С. 49-53. — рус., Ж14441 Использование компьютерных средств коммуникации при обучении правилам переписки на английском языке / О. Фесенко // Київ. старовина. — 2006. — N 2. — рус. Балуєва Ю., Нікітіна А. Психолого-педагогічні чинники застосування мультимедійних засобів навчання української мови у старших класах, ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ И МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В ПРЕПОДАВАНИИ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ В РАМКАХ ШКОЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ, Степаненко Д. О. INTERNET-ТЕХНОЛОГИИ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА, ПРИМЕНЕНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ, ДОСЛІДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМП'ЮТЕРИЗОВАНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ, ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, АЛГОРИТМ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ, Ю. Балуєва ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ТА ЇХ УПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 10. |
Запитує: Катерина (05.11.2012) Тема запиту: Мене цікавить література з теми "Інформаційна компетентність учнів". Заздалегідь вдячна за допомогу. |
Ключові слова: Інформаційна компетентність -- середня освіта -- педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВС52410 Комп'ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі [Текст] : посібник / [Ю. О. Жук та ін. ; за заг. ред. Ю. О. Жука] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 151 с., РА378338 Ткачов, Артем Сергійович. Формування інформаційної компетентності старшокласників у процесі навчання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Ткачов Артем Сергійович ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 с., Ж14642 Верлань А.Ф. Дидактичні принципи в умовах традиційного і комп'ютерного навчання / А.Ф. Верлань, Н.Т. Тверезовська // Педагогіка і психологія . — 1998. — N 3. — С. 126-132., Ж22868 Богачик М. Інформаційна компетентність старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів на уроках іноземної мови як чинник активізації пізнавальної діяльності учнів у сучасному педагогічному просторі / М. Богачик // Нова пед. думка . — 2010. — N 3. — С. 22-24. БОГАЧИК М. Формування інформаційної компетентності старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів / М. Богачик // Нова пед. думка . — 2009. — N 4. — С. 52-54. , Науменко О. М. КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ [ Електронний ресурс ] / О. М. Науменко // Інформаційні технології і засоби навчання. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em17/content/10nomcia.htm. - Назва з екрану., В. С. Єфіменко ОСНОВНА ШКОЛА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ / Єфіменко В. С. // Інформаційні технології в освіті. - 2010. - Вип. 6. - С. 147 - 153. , Казанцева О.П. МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-8 КЛАСІВ / О.П. Казанцева // Педагогічний альманах: збірник наукових праць. - Херсон, 2011. - Вип. 11 . - С. 141 - 145., Барановська О. Інформаційні компетентності – обов’язковий актив учня сучасної школи // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – №2. – С. 67-71., Ліскович О.В. КОМП’ЮТЕР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ / О.В. Ліскович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 89. , Чайковська І. А. ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ / І. А. Чайковська // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 13. - С. 134 - 138., Повидиш Т.П. Формування інформаційної компетентності учнів на уроках хімії в умовах профілізації навчання / Т.П.Повидиш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2009. - № 1. - С. 188 - 193., Грицька Т. С. УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ / Т. С. Грицька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер. Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 47 - 54., Колос Ю. З. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ / Ю. З. Колос // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 201, Ч.2. - С. 35 - 38.
|
| 11. |
Запитує: Ілона (19.11.2012) Тема запиту: Шелехова Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі. — №2. |
| 12. |
Запитує: Тетяна (20.02.2013) Тема запиту: Як я можу отримати для опрацювання дисертацію Грачової Тетяни Миколаївни на тему:"Формування в учнів поняття про майстерність письменника у процесі вивчення української літератури в загальноосвітній школі" Чи можу я її повністю знайти в електронній бібліотеці, чи тільки в самій бібліотеці? |
Ключові слова: Грачова -- дисертація
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що зазначена Вами дисертація зберігається в фондах НБУВ. Також звертаємо Вашу увагу на те, що з текстами дисертацій Ви можете ознайомитися тільки в Бібліотеці за адресою: Київ, проспект 40 - річчя жовтня, 3. Для отримання дисертації читачеві необхідно оформити клопотання за підписом проректора з наукової роботи установи, де він працює (навчається). Наданий Бібліотекою дозвіл дійсний упродовж поточного року. Тел. залу обслуговування дисертаціями (044)524-81-47. ( Див. посилання). Видання є в НБУВ: ДС77703 Грачова, Тетяна Миколаївна. Формування в учнів поняття про майстерність письменника у процесі вивчення української літератури в загальноосвітній школі [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Грачова Тетяна Миколаївна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 187. Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 13. |
Запитує: Квітковська Христина (22.03.2013) Тема запиту: Формування іншомовної (англійської) фонетичної компетенції учнів 5 класу |
Примітка: статті, книжки,підручники Ключові слова: фонетична компетенція -- фонетика англійської мови -- формування мовних компетенцій -- навчання англійської мови
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, відвідати читальний зал обслуговування періодичними виданнями, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА670976 Паращук В. Ю. Теоретична фонетика англійської мови: Навч. посіб. / В.Ю. Паращук. — Вінниця: Нова кн., 2005. — 228 с. , ВА686859 Фонематична, складова та інтонаційна структура англійської мови : навч. посіб. / Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя / Уклад.: Л.Б. Карпусь. — Ніжин, 2007. — 52 с. , ВА671284 Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА648917 Роман С. В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови у початковій школі (на матеріалі англійської мови) [Текст] : навч. посіб. з методики викладання інозем. мов / С. В. Роман ; відп. ред. Л. Ж. Норкіна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка : ГДПІІМ, 2003. - 106 с., ВА758686 Барабанова Г. В. Лингводидактическая игра в обучении английскому языку в средней школе [Текст] : [учеб. пособие] / Г. В. Барабанова. - Севастополь : СевНТУ, 2012. - 82 с., ВС36330 Методика викладання іноземних мов [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; ред. К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2002. - 327 с., ВА701523 Гороть Є. І. Корективний фонетико-орфографічний курс сучасної англійської мови: навч. посіб. / Є.І. Гороть, Т.Ю. Лісінська, Л.К. Малімон, А.Б. Павлюк, О.О. Рогач ; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2008. — 304 с. , ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. - (Бібліотечка журналу "Іноземні мови" ; вип. 2). , ВА593310 Панова Л. С. Методика навчання іноземної мови в школі [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту іноземних мов / Л. С. Панова ; Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : [б.в.], 1999. - 108 с., ВА656039 Іноземна мова в середній школі: методичні засади викладання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / уклад. С. Г. Чиж ; Київський славістичний ун-т. - К. : [б.в.], 2004. - 123 с. Мірошник І. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Мірошник. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2011_20/Miroshnyk.pdf. - Назва з екрану., Москалюк Л. В. Експериментальна перевірка ефективності методики вмотивованого контролю рівня сформованості англомовної лексичної компетенції у молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. В. Москалюк. - Режим доступа. - URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2009_16/16.pdf. - Назва з екрану., Шастова І. В. Зміст компетенції в техніці читання на початковому ступені навчання (школа з поглибленим вивченням англійської мови) [Електронний ресурс] / І. В. Шастова. - Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2012_21/Shastova.pdf. - Назва з екрану.
|
| 14. |
Запитує: Катерина (18.10.2013) Тема запиту: Підкажіть, будь ласка, чи можливо оформити учнівський квиток учневі? Якщо так, то як саме? Дякую |
Ключові слова: читацький квиток
Доброго дня! Якщо Ви мали на увазі читацький квиток, то можемо повідомити, що фондами та послугами НБУВ можуть користуватись усі громадяни України, які досягли повноліття. Тимчасовий читацький квиток оформлюється в секторах запису читачів та контролю відвідувань у Головному корпусі Бібліотеки та її філіях особам, які мають потребу в фондах Бібліотеки на короткий строк, та школярам, які займаються науковою роботою (запис до Бібліотеки здійснюється на підставі письмового клопотання навчального закладу та в присутності одного з батьків або особи, під наглядом якої перебуває дитина, при наявності їх паспортів та учнівського квитка школяра). Для детальнішої інформації ознайомтеся з Загальними правилами користування Бібліотекою (див. посилання). Порядок запису користувачів до Бібліотеки
|
| 15. |
Запитує: Катерина (25.10.2013) Тема запиту: Учнівський квиток |
Примітка: Вибачте,а що означає: на підставі письмового клопотання навчального закладу ? Ключові слова: робота бібліотеки
Доброго дня! Навчальний заклад повинен надати лист, в якому аргументує Вашу необхідність записатися в Бібліотеку (наприклад, у зв'язку з написанням роботи в МАН і т.п.). Зі зразком клопотання можете ознайомитися за наступним посиланням: Зразок клопотання
|
| 16. |
Запитує: Мацюк Аліна Вадимівна (13.12.2013) Тема запиту: Будь ласка, допоможіть знайти інформацію на тему: "Ігрові технології як засіб позитивної мотивації учіння" початкові класи. |
Ключові слова: ігрові технології -- мотивація учнів
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: РА376523 Коробська Г. В. Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Коробська Ганна Вікторівна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 с., РА359239 Ноздрова О. П. Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності учнів 6-7-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ноздрова Оксана Павлівна ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 с., Ж23366 Тарасюк А. Г. Навчання - як гра, гра - як навчання. З методичної ігротеки вчителя початкових класів / А. Г. Тарасюк // Гуманіт. науки . - 2008. - № 2. - С. 146-148. Тарабанова Я. В. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови засобами дидактичних ігор / Я. В.Тарабанова // Таврійський вісник освіти. – 2012. - № 4. – С. 202-207., Городецька О. Сучасні методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках англійської мови / О. Городецька // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Сер. Педагогіка. Психологія. Філософія. - Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип. 15. - С. 34-39., Розсоха А. Дидактична гра, як засіб адаптації молодших школярів / А. Розсоха, В. Туровська // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Сер. Педагогіка. Психологія. Філософія. - Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип. 15. - С. 151-154., Бівол О. С. Проблемно-пошукові методи навчання на уроках у початкових класах як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / О. С. Бівол // Таврійський вісник освіти. – 2012. - № 3. – С. 103-107., Богінська Ю. В. Методичні рекомендації щодо використання ігор як засобу соціалізації молодших школярів [Електронний ресурс] / Ю. В. Богінська. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/SOC_Gum/PSPO/2006_11_2/doc_pdf/Bogins%27ka_st.pdf. – Назва з екрана., Лемко Г. Ігрова діяльність молодших школярів як засіб їх соціалізації [Електронний ресурс] / Г. Лемко. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum./Obrii/2010_1/Lemko.pdf. – Назва з екрана., Жорняк Б. Дидактична гра як засіб організації музично-творчої діяльності молодших школярів [Електронний ресурс] / Б. Жорняк. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum./Npd/2011_4/jornyak.pdf. – Назва з екрана., Дорожко М. В. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи мотивації навчання / М. В. Дорожко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2012. – № 4. - С. 179-183., Електронні каталоги і бази даних
|
| 17. |
Запитує: Звінігородська Ірина (04.12.2014) Тема запиту: Літератутура для курсової на тему: "Формування навчально-пізнавальної активності учнів підліткового віку". |
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність -- учні підліткового віку
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних "Україніка наукова" (див. посилання). На все добре. Видання є в НБУВ: ВА657838 Долбенко Т. О. Активізація пізнавальної діяльності підлітків : Моногр. / Т. О. Долбенко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К. : ТОВ "Вид-во Аратта", 2003. - 244 c., ВА611473 Лозова В. І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів / В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - 2-е вид., доповн. - Харків, 2000. - 163 c., ВА620492 Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання : Навч. посіб. для студ. пед. навч. закл. / В. І. Лозова, Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - 2-е вид., виправл і доповн. - Харків, 2002. - 400 c., ВА783569 Динаміка розвитку інтелектуальних здібностей обдарованої особистості у підлітковому віці : монографія / О. Ю. Буров, В. В. Рибалка, Н. Д. Вінник [та ін.]; ред.: О. Ю. Буров; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - Київ, 2012. - 257 c., Ж15184 Долбенко Т. Пізнавальна активність підлітків як предмет вивчення педагогіки і психології / Т. Долбенко // Вісн. Кн. палати. - 2005. - № 10 . - С. 22-25., Ж22469 Бут А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут // Рідна школа. - 2006. - № 2. - С. 23-24. , Ж22469 Кайнова В. Організація роботи з учнями, які мають високу мотивацію до навчально-пізнавальної активності / В. Кайнова // Рідна школа. - 2009. - № 7. - С. 23-27., Ж70936 Шимко І. М. Пізнавальна активність як фактор соціалізації особистості / І. М. Шимко // Педагогіка вищ. та серед. школи : зб. наук. праць. - Кривий Ріг, 2010. - Вип. 28. - С. 47-52., Ж68599 Межейникова Л. С. Про визначення поняття активізація пізнавальної діяльності учнів в процесі навчання / Л. С. Межейнікова // Дидактика математики: пробл. і досліджень : зб. наук. праць. - Донецьк, 2004. - Вип. 22. - С. 94-99. Шумейко С. М. Виховання пізнавальної діяльності молодших підлітків у процесі занять фізичною культурою / С. М. Шумейко // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт . - 2013. - Вип. 112(1). - С. 361-363., Сачава К. Д. Самореалізація образу "Я" підлітків у процесі виховання в них навчальної працелюбності / К. Д. Сачава // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. праць. - Харків, 2011. - Вип. 29. - С. 157-162. , Сушенцев О. Є. До проблеми пізнавальної активності учнів ПТНЗ у навчально-виробничому процесі / О. Є. Сушенцев // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - Запоріжжя, 2013. - Вип. 28. - С. 319-324., Шепель В. M. Вікові особливості формування пізнавальної активності старшокласників / В. M. Шепель // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. - Харків, 2013. - Вип. 44. - С. 39-46., Сучасні проблеми освіти і виховання школярів: зб. наук.-метод. праць [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/8809/1/%D0%9C%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.%20%D0%A1%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD_%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%B2_%D1%82%D0%B8%20_%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.%20%D0%97%D0%B1.%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf. - Назва з екрана., Липецький О. П. Особливості формування пізнавальної самостійності підлітків у процесі дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / О. П. Липецький. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/4201/1/46_Lypetskyi.pdf. - Назва з екрана., Архіпова Т. Л. Вплив нових інформаційних технологій на активізацію навчально-пізнавальної діяльності підлітків [Електронний ресурс] / Т. Л. Архіпова. - Режим доступу : URL : http://www.ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/4/2.pdf. - Назва з екрана., Сачава К. Д. Формування культури розумової праці молодших підлітків [Електронний ресурс] / К. Д. Сачава. - Режим доступу : URL : http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/sachava_k._d._formation_of_the_intellectual_labour_culture_of_the_preteen_youngsters.pdf. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 18. |
Запитує: Ірина (26.01.2015) Тема запиту: Порадьте, будь ласка, літературу до теми "Діагностування пізнавальних інтересів учнів". |
Ключові слова: Діагностування пізнавальних інтересів учнів
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні джерела. Для самостійного пошуку додаткових джерел рекомендуємо скористуватися Каталогом електронних видань (див. посилання), Реферативною базою даних (див. посилання) та базою "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА574214 Бібік Н. М. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів : навч.-метод. посіб. для вчителів початк. класів / Н. М. Бібік ; Ін-т змісту і методів навчання. - Київ : [б. в.], 1997. - 92 с., В347120/Вип. 2 Педагогічний пошук молодих дослідників України : зб. наук. пр. студ.-учасників Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки 2002 р. / ред. О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова ; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І. Франка, Студ. наук. товариство. - Житомир : Житомир. пед. ун-т, 2003. (Акцентовано увагу на удосконаленні процесу диференціації навчання молодших школярів використанням передового педагогічного досвіду учителів, діагностиці рівнів розвитку пізнавального інтересу в учнів до української літератури.), РА398367 Харькова Є. Д. Педагогічна діагностика як засіб оптимізації самостійної навчальної діяльності молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Є. Д. Харькова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2013. - 20 с., РА311408 Кульчицька А. В. Активізація пізнавальних інтересів учнів-випускників загальноосвітніх шкіл : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. В. Кульчицька; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 18 c., Ж69028 Романюк Б. В. Психологічний супровід профільного навчання у навчально-виховному комплексі / Б. В. Романюк, Л. В. Шахраюк // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 42-45., Ж69028 Бущук В. Мотивація навчальної діяльності / В. Бущук // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 39-45. Новик І. Діагностичний супровід розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів / І. Новик // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 47. - С. 160-166., Новик І. М. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування / І. М. Новик // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 144-150., Шукалова О. С. Сімейне виховання як чинник розвитку пізнавального інтересу молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. С. Шукалова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2010. - 21 c., Яценко С. Є. Організація навчально-виховного процесу на уроках математики в класах з поглибленим вивченням предмета основної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. Є. Яценко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1999. - 19 c., Ракович О. О. Діагностика пізнавальних інтересів молодших школярів [Електронний ресурс] / О. О. Ракович. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/3922/1/%D0%A0%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9E.%D0%9E.pdf . - Назва з екрана., Книжкові видання та компакт-диски, Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 19. |
Запитує: Катерина (17.02.2015) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть підібрати літературу з методики викладання іноземних мов за темою "Зміст та форми контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов". |
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетенція -- контроль рівня сформованості -- зміст та форми -- учні 10-11 класів шкіл
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА750366 Стратегії іншомовної комунікації : колект. моногр. / Л. О. Ковальчук, Я. А. Костін, І. Д. Ярощук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 162 c. (Досліджено проблеми категоризації комунікативних одиниць, теорії міжкультурної комунікації у царині академічного економічного дискурсу з ідентифікацією її теоретичного значення. Зосереджено увагу на питаннях формування комунікативної компетентності в процесі вивчення фахової іноземної мови та пошуку шляхів його інтенсифікації за умови концентрації на мовно-інтелектуальній діяльності особистості, яка грунтується на поняттях мовної комунікації, функціональних властивостей мови та мовлення в їх нерозривній єдності. Значну увагу приділено дотичним до економічної сфери терміносистемам, а також визначено лінгвістичні умови функціонування фахових термінів у наукоих текстах. Проаналізовано мовні засоби актуалізації навчальних матеріаліыв з іноземної мови, спрямованих на підготовку студента з високим рівнем комунікативної компетенції, де особлива увага приділяється комунікативній наповненості дієслівних граматичних структур. Наголошено на важливості перекладу в міжкультурній комунікації.), РА403654 Грабар Е. В. Тестовий контроль сформованості іншомовної комунікативної компетенції в учнів середніх шкіл США : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Е. В. Грабар ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 21 c. (Досліджено проблему тестового контролю сформованості іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) у шкільній освіті. Вперше у вітчизняній науковій практиці на основі компаративно-педагогічного аналізу з'ясовано особливості тестового контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Виокремлено етапи розвитку тестології як науки у хронологічній послідовності. Досліджено проблему підготовки змісту та технологій використання тестових завдань для контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Визначено умови, що забезпечують ефективне використання тестових завдань. Обгрунтовано шляхи творчого використання прогресивних ідей досвіду США з тестування у системі шкільної освіти України. Розроблено рекомендації для вдосконалення тестового контролю у загальноосвітніх навчальних закладах України.), Ж70200 Кабусь Н. Д. Технологічний аспект організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. - Харків, 2006. - Вип. 18. - С. 279-288. (На підставі факторного аналізу виявлено педагогічні умови й обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови, спрямовану на розвиток творчих і гуманістичних якостей особитості, підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності.), Ж68690 Кухта І. В. Іншомовна компетентність у контексті формування комунікативної культури студентів у процесі вивчення іноземної мови / І. В. Кухта // Вісн. Вінниц. політехн. інституту. - 2008. - № 4. - С. 27-32. (Розкрито зміст та структуру іншомовної компетентності. Доведено важливість її опанування студентами у процесі вивчення іноземної мови, оскільки іншомовна компетентність складає основу іншомовної культури, а отже, забезпечує високий рівень володіння іноземною мовою.), Ж24028 Грабар Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. (Проблема вдосконалення оцінки знань і контролю навичок та вмінь учнів для вчителів іноземних мов сьогодні є надзвичайно актуальним. Для перевірки успішності засвоєння матеріалу використовують різні форми, методи та прийоми контролю. Одним із найефективніших засобів контролю у навчанні іноземної мови є тест, який став об'єктом дослідження. Розглянуто зміст тестових завдань, представлених 4-ма видами мовленнєвої діяльності - читання, говоріння, слухання, письмо, які використовують учителі іноземних мов у середніх навчальних закладах США. Метою проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовних навичок і вмінь учнів з читання в освітній системі США є одержання інформації про сприйняття й розуміння учнем автентичних текстів протягом визначеного терміну. Тестування з письма передбачає діагностику сильних і слабких сторін комунікативної компетенції учня, тобто оцінювання навичок і вмінь використання мови засобами письма. Тести з аудіювання спрямовані на визначення рівня розуміння основного змісту текстів, виокремлення важливої інформації, вирізнення головних ідей, деталей. Тест із говоріння має на меті спонукати учня до спілкування за допомогою дискусії, доповідей, обговорень, інтервію тощо. Отже, широкий спектр завдань дозволяє вчителям одержати валідну інформацію про рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.) Каменський О. І. Методика формування англомовної компетенції студентів економічних спеціальностей засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. І. Каменський ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2009. - 20 с. (Визначено зміст і структуру англомовної компетенції студентів-економістів, встановлено критерії, показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови формування даної якості у студентів-економістів з використанням комп'ютерних технологій (змістова й процесуальна єдність навчання на основі інтеграції колективної та самостійної форм навчальної діяльності, інтеграція англомовних комунікативних та інформаційно-когнітивних умінь на основі використання комп'ютерних технологій, забезпечення свідомого засвоєння навчального матеріалу комунікативно орієнтованою системою вправ). Розкрито зміст понять "іншомовна професійно-комунікативна компетенція" та "інформаційно-когнітивна компетенція". Розроблено й апробовано циклічно-концентричну модель і методику формування англомовної компетенції студентів-економістів засобами комп'ютерних технологій. Удосконалено зміст курсу з навчальної дисципліни "Англійська мова" для економічних факультетів.), Бігунова С. А. Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. А. Бігунова ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 19 с. (Досліджено психологічний потенціал та розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови, якими є: залучення учнів до загальнокультуринх цінностей народу, мова якого вивчається; урахування особливостей рідної мови; формування соціокультурної й іншомовної комунікативної компетенцій; активна комунікація; багатовимірність моделі спілкування; розвиток особистісного соціокультурного досвіду. Зроблено висновок, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови та зростання когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. З'ясовано, що психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб'єктивного самовизначення учнів і здатності виявляти толерантність відносно представників інших культур; неупереджене ставлення до різної інформації, виховання ідеологічної нейтральності до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається; уникнення стереотипів у мисленні, усвідомлення себе як суб'єкта культури та здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.), Якимчук Ю. В. Психологічні особливості інтенсифікації розвитку комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Якимчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2008. - 20 с. (Запропоновано визначення поняття та розкрито психологічну сутність комунікатиних здібностей, описано їх структуру. Розкрито психологічні особливості іншомовної комунікації майбутніх фахівців міжнародних відносин, обгрунтовано умови інтенсифікації, критерії, показники та рівні розвитку їх комунікативних здібностей. Шляхом емпіричного дослідження простежено динаміку розвитку іншомовних комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин у процесі вивчення іноземної мови. Розроблено методику розвитку іншомовних комунікативних здібностей студентів ВНЗ, наведено рекомендації щодо інтенсифікації даного процесу.), Канюк О. Л. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Канюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2009. - 20 с. (Досліджено проблему формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано особливості комунікативної діяльності соціальних працівників. Розкрито сутність і функції ділового спілкування у професійній діяльності фахівців соціальної роботи. Виокремлено основні уміння ділового професійного спілкування. Визначено роль і місце іншомовного ділового спілкування у професійній підготовці сучасних фахівців, проаналізовано основні наукові підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців. Розроблено й апробовано модель формування умінь іншомовного ділового спілкування соціальних працівників у процесі професійної підготовки, визначено організаційно-педагогічні умови, дотримання яких забезпечує ефективне формування уміння іншомовного ділового спілкування. Визначено критерії та показники рівнів сформованості умінь іншомовного ділового спілкування.), Гапоненко Л. П. Формування готовності студентів вищих педагогічних закладів до іншомовного спілкування : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Гапоненко ; Криворіз. держ. пед. університет. - Кривий Ріг, 2003. - 20 с. (Розкрито сутність готовності до іншомовного спілкування, виявлено основні характеристики даної здібності, визначено структурні компоненти її змісту, запропоновано критерії діагностики рівнів сформованості даного важливого показника професіоналізму у студентів. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію комунікативно-ситуативного моделювання, яка стимулює ріст рівня готовності студентів до використання іноземної мови як засобу спілкування. Конкретизовано сукупність педагогічних умов, які забезпечують результативність підготовки студентів до іншомовного спілкування.), Козак С. В. Формування іномовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Козак ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2001. - 20 с. (Досліджено закономірності формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту в процесі навчання іноземної мови. Теоретично обгрунтовано сутність і конкретизовано структуру феномена іншомовної комунікативної компетенції як професійно важливої якості фахівця. Виявлено рівні іншомовної комунікативної компетенції та розроблено методику їх діагностики. Визначено дидактичне забезпечення базового етапу навчання іноземної мови у вищому морському навчальному закладі на засадах комунікативного, контекстного й особистісно-орієнтованого підходів. З'ясовано умови та експериментально апробовано ефективність технології формування іншомовної комунікативної компетенції курсантів морської академії, спроектованої на засадах принципу рольової перспективи у навчанні іноземної мови.), Татаріна І. О. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Татаріна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2005. - 21 с. (Запропоновано систему завдань, спрямованих на формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики. Розроблено дидактичну модель формування даної культури студентів, етапами якої є когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, конструктивно-творчий. Визначено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Виявлено критерії та показники, рівні розвитку іншомовної комунікативної культури студентів засобом педагогічної риторики.), Кухта І. В. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх фахівців туристичної сфери : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Кухта ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2011. - 22 с. Обгрунтовано суть і структуру іншомовної комунікативної культури (ІКК) майбутніх фахівців туристичної сфери. Розкрито особливості та концептуальні підходи до формування ІКК, визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномену. Створено модель формування ІКК у процесі професійної підготовки. Визначено етапи (підготовчий, початковий, творчий) і педагогічні умови її ефективної реалізації. Уточнено суть поняття "іншомовна комунікативна культура майбутнього фахівця туристичної сфери".), Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 20. |
Запитує: Анастасія (25.03.2015) Тема запиту: Прошу надати мені інформацію з теми: Теоретичні основи формування іншомовної граматичної компетентності в учнів ЗНЗ. Дякую. |
Ключові слова: іншомовна граматична компетенція -- шкільний граматичний мінімум -- навчання іноземної мови учнів початкової загальної школи
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Також Ви можете здійснити повнотекстовий пошук за ключовими словами, використавши пошукове поле "Повнотекстові ресурси" на Головній сторінці НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА653515 Бігич О. Б. Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Б. Бігич ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : ВЦ КНЛУ, 2004. - 278 с., ВА724002 Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л. С. Панова [та ін.]. - К. : Академія, 2010. - 328 с. , ВС52776 Кузьмінський А. І. Методика навчання англійської мови в аспекті комунікативно-когнітивного підходу : навч.-метод. посіб. / А. І. Кузьмінський, О. І. Вовк; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. - 315 c., РА304537 Мельник Є. Ю. Формування граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи (на матеріалі французької мови) : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Мельник Євгеній Юрійович ; Київський держ. лінгвістичний університет. - К., 1998. - 16 с., РА399929 Мірошник І. В. Методика формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мірошник Ірина Василівна ; Київ. нац. лінгв. університет. - К., 2013. - 22 с. , Ж16225 Пономарьова В. А. Модель процесу формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів / В. А. Пономарьова // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 205-210. Скляренко Н. К. Методика формування іншомовної граматичної компетенції в учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. К. Скляренко. - Режим доступу : URL : http://www.inozemnimovu.org/Ukrain/journal/111/Skliarenko.pdf. - Назва з екрана., Тишкевич Ю. М. Формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи з урахуванням міждисциплінарних зв'язків [Електронний ресурс] / Ю. М. Тишкевич. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/12391/1/%D0%A2%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf. - Назва з екрана., Грабовська Ю. А. Навчання учнів початкової ланки зворотному зв’язку в парній та груповій роботі засобами іноземної мови / Ю. А. Грабовська, М. В. Шорнікова // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 3. - С. 119-124., Скальська О. В. Модель іншомовної діяльності учнів з використанням роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі / О. В. Скальська // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2011. - Вип. 9. - С. 316-321., Гешеліна Т. Б. Створення позитивної мотивації для успішної іншомовної діяльності учнів / Т. Б. Гешеліна, К. П. Переведенець // Пед. пошук. - 2013. - № 3. - С. 50-52., Антощенко М. В. Розвиток навичок іншомовної комунікації учнів за допомогою мультимедійних презентацій / М. В. Антощенко // Тавр. вісн. освіти. - 2014. - № 2. - С. 111-116., Полонська Т. К. Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи / Т. К. Полонська // Проблеми сучасн. підручника : зб. наук. праць. - Київ, 2014. - Вип. 14. - С. 554-563., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| | |
|
|