Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ІМІДЖ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Alena (12.10.2012) Тема запиту: Здравствуйте, уважаемые коллеги. Подскажите, пожалуйста, в каких филологических, культурологических, философских диссертациях, научных статьях, монографиях вышедших на территории Украины рассматривается образ библиотеки? Спасибо за Ваш ответ! |
Ключові слова: імідж бібліотек -- образ бібліотеки
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА722817 Шульга, Ольга Антонівна. Філософія діяльності освітянських бібліотек [Текст] : монографія / О. А. Шульга. - Кіровоград : Центрально-Українське вид-во, 2009. - 244 с, ВА724921 Матвеев, М. Ю. Имидж библиотек как социокультурный феномен [Текст] : моногр. / М. Ю. Матвеев ; Рос. нац. б-ка. - СПб. : Рос. нац. б-ка, 2009. - 444 с., СО25213 Чачко, Ада Семеновна. Современная библиотека в процессе трансформаций [Текст] / А. С. Чачко. - К. : [б.и.], 2003. - 138 с., ВА727836 Матвеев, М. Ю. Образ библиотеки в произведениях художественной литературы [Текст] : лит.-социол. очерки / М. Ю. Матвеев, Д. К. Равинский ; Рос. нац. б-ка. - СПб. : РНБ, 2003. - 136 с., ВА605831 Імідж сучасної бібліотеки [Текст] : зб. ст. / уклад. Л. І. Бейліс [та ін.] ; відп. ред. С. О. Басенко ; Національна парламентська бібліотека. - К. : [б.в.], 2001. - 190 с., ВА665376 Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса; Библиотеки, информация и интеллектуальная собственность в эпоху информационного общества (тема 2005) [Текст] : двенадцатая международная конференция "Крым 2005": Программа конференции, 4-12 июня 2005г. - Судак [и др.] : [б.и.], 2005. - 244 с., ВА617112 Участие библиотек в правовом воспитании населения и юридическом образовании [Текст] : материалы семинара-совещания Санкт-Петербург, 29-30 октября 1998 г. / Российский фонд правовых реформ. - СПб. : Санкт-Петербургский гос. ун-т, 1999. - 221 с., ВА628771 Башун, Олена Володимирівна. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек [Текст] / О. В. Башун ; Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської. - Донецьк : УКЦентр, 1999. - 204 с., Ж22620 Капранова С. Детские библиотеки Севастополя: новый образ, новый имидж / С. Капранова // Дир. шк., ліцею, гімназії . — 2007. — N 3. — С. 81-85. , Ж14642 Рогова П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова // Педагогіка і психологія . — 2011. — N 1. — С. 115-124. , Ж69726 Арсирий Е.А. Нейросетевое распознавание образов читателей публичной библиотеки для организации специализированного информационного обслуживания / Е.А. Арсирий, А.А. Саенко // Пр. Одес. політехн. ун-ту . — 2011. — Вип. 1. — С. 118-124., Ж14595 Рогова П. Стратегія розвитку освітянської бібліотечної мережі України / П. Рогова // Бібл. вісн . — 2004. — N 1. — С. 14-20., Ж14595 Муха Л. Бібліотекар - хранитель і носій інформаційної пам'яті / Л. Муха, Т. Мяскова // Бібл. вісн . — 2002. — N 6. — С. 17-21. — укp. Чишинська О.М. БІБЛІОТЕКА ЯК МЕТАФОРА: РЕФЛЕКСІЯ РОЗВИТКУ МЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ / О.М Чишинська. // Наукові праці. Сер. Філологія. Літературознавство. - 2009. - № 111. - С. 108-112. , Самохіна Ж. В. СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОЇ БІБЛІОТЕКИ [ Електронний ресурс] / Ж. В.Самохіна. - режим доступу : URL: http://www.nbuv.gov.ua/new/2011/samokhina.pdf . - Назва з екрану. , Реклама как средство позиционирования современной библиотеки [Электронный ресурс] / И.Б. Маршак — (Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса: 11-я Междунар. конф. "Крым 2004": Тр. конф). — М., 2004., Осаула В. Образ бібліотечно-інформаційної професії в умовах інформатизації суспільства / В. Осаула // Вісник Книжкової палати. – 2011. - № 9. – С. 1-3., Костирко Т. Бібліотечна іміджелогія як професійна інновація / Т. Костирко // Вісник Книжкової палати. – 2011. - № 2. – С. 1-2. , Имидж библиотеки университета. На примере НТБ НТУУ "КПИ" [Электронный ресурс] / В.Г. Дригайло — (Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества: 7-я Междунар. конф. "Крым 2000": Материалы конф). — 2000. — Т. 1 — рус.
|
| 2. |
Запитує: Alena (12.10.2012) Тема запиту: Здравствуйте, уважаемые коллеги. Подскажите, пожалуйста, в каких филологических, культурологических, философских диссертациях, научных статьях, монографиях вышедших на территории Украины рассматривается образ библиотеки? Спасибо за Ваш ответ! |
Ключові слова: імідж бібліотек -- образ бібліотеки
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА722817 Шульга, Ольга Антонівна. Філософія діяльності освітянських бібліотек [Текст] : монографія / О. А. Шульга. - Кіровоград : Центрально-Українське вид-во, 2009. - 244 с, ВА724921 Матвеев, М. Ю. Имидж библиотек как социокультурный феномен [Текст] : моногр. / М. Ю. Матвеев ; Рос. нац. б-ка. - СПб. : Рос. нац. б-ка, 2009. - 444 с., СО25213 Чачко, Ада Семеновна. Современная библиотека в процессе трансформаций [Текст] / А. С. Чачко. - К. : [б.и.], 2003. - 138 с., ВА727836 Матвеев, М. Ю. Образ библиотеки в произведениях художественной литературы [Текст] : лит.-социол. очерки / М. Ю. Матвеев, Д. К. Равинский ; Рос. нац. б-ка. - СПб. : РНБ, 2003. - 136 с., ВА605831 Імідж сучасної бібліотеки [Текст] : зб. ст. / уклад. Л. І. Бейліс [та ін.] ; відп. ред. С. О. Басенко ; Національна парламентська бібліотека. - К. : [б.в.], 2001. - 190 с., ВА665376 Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса; Библиотеки, информация и интеллектуальная собственность в эпоху информационного общества (тема 2005) [Текст] : двенадцатая международная конференция "Крым 2005": Программа конференции, 4-12 июня 2005г. - Судак [и др.] : [б.и.], 2005. - 244 с., ВА617112 Участие библиотек в правовом воспитании населения и юридическом образовании [Текст] : материалы семинара-совещания Санкт-Петербург, 29-30 октября 1998 г. / Российский фонд правовых реформ. - СПб. : Санкт-Петербургский гос. ун-т, 1999. - 221 с., ВА628771 Башун, Олена Володимирівна. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек [Текст] / О. В. Башун ; Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської. - Донецьк : УКЦентр, 1999. - 204 с., Ж22620 Капранова С. Детские библиотеки Севастополя: новый образ, новый имидж / С. Капранова // Дир. шк., ліцею, гімназії . — 2007. — N 3. — С. 81-85. , Ж14642 Рогова П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова // Педагогіка і психологія . — 2011. — N 1. — С. 115-124. , Ж69726 Арсирий Е.А. Нейросетевое распознавание образов читателей публичной библиотеки для организации специализированного информационного обслуживания / Е.А. Арсирий, А.А. Саенко // Пр. Одес. політехн. ун-ту . — 2011. — Вип. 1. — С. 118-124., Ж14595 Рогова П. Стратегія розвитку освітянської бібліотечної мережі України / П. Рогова // Бібл. вісн . — 2004. — N 1. — С. 14-20., Ж14595 Муха Л. Бібліотекар - хранитель і носій інформаційної пам'яті / Л. Муха, Т. Мяскова // Бібл. вісн . — 2002. — N 6. — С. 17-21. — укp. Чишинська О.М. БІБЛІОТЕКА ЯК МЕТАФОРА: РЕФЛЕКСІЯ РОЗВИТКУ МЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ / О.М Чишинська. // Наукові праці. Сер. Філологія. Літературознавство. - 2009. - № 111. - С. 108-112. , Самохіна Ж. В. СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОЇ БІБЛІОТЕКИ [ Електронний ресурс] / Ж. В.Самохіна. - режим доступу : URL: http://www.nbuv.gov.ua/new/2011/samokhina.pdf . - Назва з екрану. , Реклама как средство позиционирования современной библиотеки [Электронный ресурс] / И.Б. Маршак — (Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса: 11-я Междунар. конф. "Крым 2004": Тр. конф). — М., 2004., Осаула В. Образ бібліотечно-інформаційної професії в умовах інформатизації суспільства / В. Осаула // Вісник Книжкової палати. – 2011. - № 9. – С. 1-3., Костирко Т. Бібліотечна іміджелогія як професійна інновація / Т. Костирко // Вісник Книжкової палати. – 2011. - № 2. – С. 1-2. , Имидж библиотеки университета. На примере НТБ НТУУ "КПИ" [Электронный ресурс] / В.Г. Дригайло — (Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества: 7-я Междунар. конф. "Крым 2000": Материалы конф). — 2000. — Т. 1 — рус.
|
| 3. |
Запитує: Ярослава (22.10.2012) Тема запиту: Іміджева комунікація, список літературних джерел |
Ключові слова: іміджева комунікація -- піар -- Public Relations
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням Видання є в НБУВ: ВА662765 Бебик, Валерій Михайлович. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз [Текст] / В. М. Бебик ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : МАУП, 2005. - 440 с., ВА585174 Почепцов, Георгий Георгиевич. Теория и практика коммуникации (от речей президентов до переговоров с террористами) [Текст] / Г. Г. Почепцов. - М. : Центр, 1998. - 352 с., ВА580518 Почепцов Георгий Г. Имидж и выборы: Имидж политика, партии, президента. - К. : АДЕФ-Украина, 1997. - 140с., ВА586016 Почепцов, Георгий Георгиевич. Имиджелогия: теория и практика [Текст] / Г. Г. Почепцов. - К. : АДЕФ-Украина, 1998. - 392 с., ВА592782 Почепцов Г.Г. Элементы теории коммуникации / Г.Г. Почепцов ; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т", Ин-т междунар. отношений Киев. Нац. ун-та им. Т.Шевченко. — Ровно, 1999. — 143 с. , ВА642586 Ковальчук, Аделаида Сергеевна. Основы имиджелогии и делового общения [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / А. С. Ковальчук. - 2.изд., перераб. и доп. - Ростов н/Д : Феникс, 2003. - 219 с., ВА736907 Холод, Александр Михайлович . Основы имиджелогии [Текст] : учеб. пособие / Холод А. М. ; Киев. междунар. ун-т, Ин-т журналистики. - [перераб. и доп.]. - К. : КиМУ, 2011. - 182 с., ВА658994 Галумов, Эраст Александрович. Основы PR [Текст] : учебник / Э. А. Галумов. - М. : Издательский дом "Летопись XXI", 2004. - 407 с, ВА716474 Коновець О.Ф. Масова комунікація: теорії моделі технології: [навч. посіб.] / О.Ф. Коновець. — К.: ЛГУ, 2009. — 266 с. , ВА642232 Основы теории коммуникации [Текст] : учеб. для студ. вузов, обуч. по спец. 020300 "Социология" / М. А. Василик [и др.] ; ред. М. А. Василик. - М. : Гардарики, 2003. - 615 с Ільницька У. В. ТЕХНОЛОГІЯ “ПЕРЕКОНУВАЛЬНОГО ВПЛИВУ” (ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕКОНУВАННЯ) У СИСТЕМІ ІМІДЖЕВИХ ВЕРБАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ / У. В. Ільницька // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави : збірник наукових праць. - К., 2008. - Вип. № 8. , АКАЙОМОВА А.Комунікативні властивості іміджу та його класифікація [ Електронний ресурс ] / А. АКАЙОМОВА. режим доступу : URL: http://www.viche.info/journal/2798/ . - Назва з екрану.
|
| 4. |
Запитує: Настя (10.04.2013) Тема запиту: Вітаю! Допоможіть будь ласка з підбором літератури для магістерської роботи. тема: "Вплив іміджу ведучого на телеглядача". Хотілося б більше інформації саме про імідж ведучих на ТБ. Дякую! |
Ключові слова: імідж -- ведучий
Добрий день. Перегляньте наступні джерела. Видання є в НБУВ: ВА586016 Почепцов, Георгий Георгиевич. Имиджелогия: теория и практика [Текст] / Г. Г. Почепцов. - К. : АДЕФ-Украина, 1998. - 392 с., ВА708724 Андрющенко, Марія Юріївна. Іміджеві імперативи українського телебачення [Текст] : монографія / М. Ю. Андрющенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : Щек, 2008. - 216 с., ВА715093 Чебикін, Олексій Якович. Психологічні особливості формування основ професійного іміджу [Текст] : монографія / О. Я. Чебикін, О. О. Ковальова ; Південний науковий центр АПН України. - О. : [б.в.], 2009. - 223 с. , ВА740208 Барна, Наталія Віталіївна. Естетика іміджмейкінгу [Текст] : монографія / Н. В. Барна, С. І. Уланова ; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - К. : Університет "Україна", 2010. - 200 с. , РА382693 Кісельова, Анастасія Андріївна. Іміджеві домінанти ведучого в теледискурсі (на матеріалі розважальних програм) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Кісельова Анастасія Андріївна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - О., 2011. - 20 с., РА307169 Гоян В.В. Інформаційна телевізійна програма: типологічна характеристика, параметри діяльності журналіста: Автореф. дис... канд. філол. наук / В.В. Гоян ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 1999. — 19 с. , Ж23244/соц.комун. Костюк В. В. Образ ведучої Алли Мазур у контексті режисерського та авторського задуму підсумкової програми / В. В. Костюк, Т. А. Захарс // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації . — 2012. — Вип. 1. — С. 76-80. (Окреслено основні критерії формування іміджу ведучого в межах авторського та режисерського задумів підсумкової програми; вказано особливості роботи журналіста в прямому ефірі (на прикладі Алли Мазур); зазначено якості, якими має володіти професійний ведучий.) Костюк В.В. Телевізійний імідж ведучого як складова його майстерності [Електронний ресурс] / В. В. Костюк, Т. А. Захарс. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_1/files/SC110_18.pdf . – Назва з екрану., Андрющенко М. Ю. Роль ведучого у творенні ефективної телекомунікації / М. Ю. Андрющенко // Наукові записки Інституту журналістики. - К., 2011. – Т. 43. - С. 113-118., Єрмакова С. Ю. Важливість іміджу телеведучого для успішного інтерв’ю / С. Ю. Єрмакова // Наукові записки Інституту журналістики. - К., 2011. – Т. 45. - С. 101-104., Андрущенко М. Ю. До питання іміджу телеведучого / М. Ю. Андрющенко // Наукові записки Інституту журналістики. - К., 2010. – Т. 39. - С. 152-158., Кияшко Ю.П. Індивідуальність телевізійного журналіста як основа його соціального та професфйного іміджу [Електронний ресурс] / Ю. П. Кияшко. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_4/files/SC410_21.pdf . Назва з екрану.
|
| 5. |
Запитує: Оля (10.04.2013) Тема запиту: Роль іміджу ведучого у шоу-програмах. |
Ключові слова: імідж -- ведучий
Добрий день. Перегляньте архів виконаних довідок (пошук за ключовим словом " імідж").
|
| 6. |
Запитує: Олена (25.10.2013) Тема запиту: Роль закордонних україномовних медіа у формуванні міжнародного іміджу України |
Ключові слова: міжнародний імідж України -- ЗМІ -- діаспора -- закордонні україномовні медіа
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового підбору літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА647802 Фінклер Ю. Е. Мас-медіа та влада: технологія взаємин: Моногр. / Ю. Е. Фінклер. - Л. : Аз-Арт, 2003. - 211 с. , Ж69017 Фінклер Ю. Друковані мас-медіа як фактор формування громадської думки / Ю. Фінклер // Зб. пр. Н.-д. центру періодики . - 2003. - Вип. 11. - С. 380-389. РА374220 Личова Г. В. Формування позитивного міжнародного іміджу України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Г. В. Личова; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 18 с. - укp., Турчин Я. “М’яка сила” України в Польщі: особливості та механізми реалізації / Я. Турчин // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку: зб. наук. праць. – Л., 2012. – Вип. 24. – С. 119-125., Одинець С. Українські мігрантські онлайн-ресурси в країнах Західної Європи у просторі комунікування українців / С. Одинець // Українознавчий альманах. - 2012. – Вип. 7. – С.117-118., Карпчук Н. П. Формування міжнародного іміджу держави засобами ПР / Н. П. Карпчук // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. – 2009. – № 3. – С. 128-132, Гастинщиков В. Узагальнення міжнародного досвіду при визначенні шляхів входження України у світовий інформаційний простір. [Електронний ресурс] / В. Гастинщиков. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vkp/2010_12/st_9.pdf. – Назва з екрану., Дубас О. П. Імідж держави в інформаційно-комунікаційному просторі: особливості формування / О.П. Дубас // Вісник СевНТУ: зб. наук. праць. – Севастополь. – 2010. – Вип. 112. – С. 167-170. – (Політологія)., Кушнір В. Розвиток української преси на теренах Східної Словаччини / В. Кушнір // Держава та регіони. Сер: Соціальні комунікації. – 2012. – № 2. – С. 68-72., Бродзянська А. Роль засобів масової інформації у формуванні позитивного іміджу країни на світовій арені [Електронний ресурс] / А. Бродзянська. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum%20/EvP/2009_1/Brodz-1.pdf. – Назва з екрану., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 7. |
Запитує: Анна (06.01.2014) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть мені, будь ласка, підібрати літературу з теми: "Особистий імідж - важливий чинник професійної діяльності референта-помічника керівника". Дякую. |
Ключові слова: особистий імідж -- референт-помічник керівника
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА711389 Варенко В. М. Референтна справа: навч. посіб. / В. М. Варенко. - К. : Кондор, 2009. - 212 с. (Наведено кваліфікаційну характеристику професії секретаря-референта. Висвітлено питання організації інформаційно-довідкової роботи та ділових заходів на підприємстві. Розкрито особливості роботи з документами, що містять комерційну таємницю. Встановлено основні ознаки офіційно-ділового стилю документів, описано процеси їх редагування та виправлення. Визначено сутність корпоративної культури, обгрунтовано загальні правила ділового спілкування, показано його специфіку. Розроблено рекомендації щодо формування та підтримки іміджу ділової людини й організації. Визначено місце секретаря-референта в структурі управління підприємства, розглянуто особистісні й професійні якості, необхідні для успішного здійснення даного виду діяльності)., ВА740208 Барна Н. В. Естетика іміджмейкінгу: монографія / Н. В. Барна, С. І. Уланова; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2010. - 200 с. (Розглянуто іміджмейкерство як феномен масової культури, розкрито його сутність, поліфункціональність та особливості у галузі соціальної та загальної психології, політології, маркетингу. Визначено, що в комунікативних схемах, на яких грунтується сучасна культура, естетична виразність форми зорієнтовує їх зміст на привабливість споживання інформаційної складової, яку містить сучасне товарне виробництво. Доведено, що естетичне виконує функцію замінника справжнього культурного спілкування, фактично імітує його. Проаналізовано особливості імідж-образу як різновиду художньої творчості. Розкрито специфіку іміджмейкерської естетики в інформаційно-комунікативних технологіях ХХ ст., принципи створення та стильові особливості імідж-образу)., ВА656867 Данильчук Л. А. Основы имиджа и этикета: Учеб. пособие для студ. вузов / Л. А. Данильчук. - К. : Кондор, 2004. - 234 с. (Рассмотрены вопросы формирования стиля, создания гармоничного образа. Раскрыта сущность понятий имиджа, этикета, а также имиджелогические основы создания образа успешного делового человека. Изложены правила застольного этикета, описаны виды примов)., В349782 Седова Л. Н. Могущество имиджа: Учеб. пособие. Ч. 2 / Л. Н. Седова; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х., 2005. - 400 с. (Определены составляющие имиджа. Предложены модели поведения, описаны механизмы психологического воздействия, изложены правила мудрого отношения к жизни. Охарактеризованы принципы построения делового имиджа. Рассмотрены физическое состояние делового человека как форма выражения его имиджа, интерьер офиса как физическая карточка фирмы, макияж как системное видение имиджа, аксессуары как свидетельство респектабельності)., ВА736907 Холод А. М. Основы имиджелогии: учеб. пособие / А. М. Холод; Киев. междунар. ун-т. - К., 2011. - 182 с. (Освещены теоретические и методологические проблемы имиджелогии. Раскрыты методика и особенности проведения имиджелогических исследований. Рассмотрена концепция структуры и инструментария имиджелогии по Г. Г. Почепцову. Уделено внимание вопросам политической, банковской, психолого-педагогической, предпринимательской, менеджментской, экономической имиджелогии)., ВА598071 Проблемы имиджелогии: Материалы I междунар. конф., 8 - 9 февр. 2000 г. в г.Кривом Роге, Украина / ред.: Ю. С. Лазебник; Европ. ун-т финансов, информ. систем, менеджмента и бизнеса. - Кривой Рог, 2000. - 383 с., ВА586016 Почепцов Г. Г. Имиджелогия: теория и практика / Г. Г. Почепцов. - К. : АДЕФ-Украина, 1998. - 392 с., В354153/1 Организационная культура и имидж современного руководителя: учеб. пособие. - Х., 2012. - Ч.1. - 75 с. (Рассмотрены социально-культурные и профессионально-административные аспекты формирования организационной культуры современного предприятия. Показано место и значение имиджевой компоненты в оптимизации межличностных и межпрофессиональных связей в коллективе на микро- и макроуровнях. С теоретической и прикладной точки зрения представлены технологии бизнес-коммуникаций, современные методы управления персоналом, стратегии построения эффективной трудовой команды)., ВА573508 Кузин Ф. А. Имидж бизнесмена : практическое пособие / Ф. А. Кузин. - М. : Ось-89, 1996. - 304 с., ВС35421 Монахов Г. А. Мелочи создают совершенство. Деловой и светский этикет. Благоприятный персональный имидж / Г. А. Монахов ; худож. Х. Бидструп. - К. : Альтерпрес, 2001. - 474 с., ВА645428 Алехина И. Имидж и этикет в бизнесе / И. Алехина ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2003. - 112 с. Електронні каталоги і бази даних
|
| 8. |
Запитує: Альона (22.10.2014) Тема запиту: Доброго дня! А можна підібрати матеріали за темою: роль закордонних україномовних медіа у формуванні міжнародного іміджу України (курсова)? Дякую! |
Ключові слова: медіа -- імідж України
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитись із посиланням на архів виконаних довідок із відповіддю бібліотекаря на подібний до Вашого запит (див. посилання). Також рекомендуємо ознайомитись із наступним списком джерел та скористатись електронними каталогами НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА692944 Губарець В. В. Преса і книга діаспори. З історії видавничої діяльності українського зарубіжжя : навч. посібник для самост. роботи студ., які оволодівають спец. "Видавнича справа та редагування", "Журналістика", "Укр. мова та л-ра" / В. В. Губарець ; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т "Україна", 2008. - 266 с. Ковпак В. А. Український еміграційний медіадискурс: структурний підхід до комунікативної ефективності / В. А. Ковпак // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки . - 2012. - № 4. - С. 93-101., Чекалюк В. В. Українськомовна преса США та Канади, її вплив на українські видання [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк. - Режим доступу : URL : http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1230. - Назва з екрану., Губарець В. В. Українська етнічна преса у Північній Америці: історія і сучасність [Електронний ресурс] / В. В. Губарець. - Режим доступу : URL : http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1451. - Назва з екрану., Гурковський В. І. Захист іміджу Української держави в умовах інформаційної глобалізації / В. І. Гурковський // Державне управління: теорія та практика. - 2012. - № 2., Чекалюк В. В. Медіаінструменти створення державного іміджу для українців і світової спільноти / В. В. Чекалюк // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 140-143., Тема запиту: Роль закордонних україномовних медіа у формуванні міжнародного іміджу України, Книжкові видання та компакт-диски - простий пошук
|
| 9. |
Запитує: Юлія (25.12.2015) Тема запиту: Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, яку літературу можна використати для написання курсової роботи на тему: "Створення нового іміджу бібліотеки і бібліотечної професії в Україні". Заздалегідь вдячна. |
Ключові слова: імідж бібліотеки
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА605831 Імідж сучасної бібліотеки : зб. ст. / уклад. Л. І. Бейліс [та ін.] ; Нац. парлам. бібліотека. - Київ : [б.в.], 2001. - 190 с., ВА723355 Пашкова В. С. Національні бібліотечні асоціації: 1876 - 2008 / В. С. Пашкова. - Харків : Акта, 2009. - 336 c. (Висвітлено історію й еволюцію функцій національних бібліотечних асоціацій (НБА) світу, визначено основні етапи їх розвитку, проаналізовано роль як демократичного інституту управління галуззю, розкрито внесок у розробку та вдосконалення бібліотечно-інформаційного законодавства, в організацію та управління бібліотечною справою, формування іміджу бібліотеки в суспільстві та підвищення престижу бібліотечної професії, розвиток безперервної бібліотечно-інформаційної освіти. Розглянуто питання професійної етики бібліотекаря, висвітлено роль професійних об'єднань у визначенні соціальної відповідальності та морально-етичних норм професії, видавничу діяльність НБА.), ВА734503 Короленківські читання 2009 : матеріали ХII всеукр. наук.-практ. конф., 7 - 8 жовт. 2009 р., Харків / уклад.: Н. І. Капустіна, К. Р. Гарєєв; Харк. держ. наук. б-ка ім. В.Г.Короленка. - Харків, 2009. - 113 c. (Висвітлено проблеми кадрової політики наукових бібліотек України. Розглянуто питання професійного розвитку, самореалізації, адаптації та соціального захисту молодих спеціалістів. Розкрито творчий потенціал бібліотекарів у формуванні сучасного іміджу бібліотеки. Визначено нові тенденції та перспективи сучасної бібліотечної освіти.), Ж70113 Петрова Л. Українська бібліотека в інформаційному суспільстві: сучасний стан, перспективи розвитку, проблеми управління / Л. Петрова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - Київ, 2011. - Вип. 29. - С. 14-20. (Розглянуто зовнішні та внутрішні чинники розвитку бібліотеки в контексті розбудови інформаційного суспільства в Україні. Визначено стратегічні пріоритети формування нового іміджу бібліотеки, зростання її ролі та значення як складної системи, що забезпечує інформаційно-інтелектуальне збагачення людини та сприяє цивілізаційному розвитку України, її входженню в інформаційно-знаннєве суспільство й інтеграції в світову інформаційну інфраструктуру.), Ж70113 Булахова Г. Формування іміджу сучасних бібліотек у контексті розвитку інформаційних ресурсів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - Київ, 2011. - Вип. 32. - С. 302-308. , Ж69659 Костирко Т. М. Соціологічні дослідження як метод моделювання перспективної діяльності бібліотеки / Т. М. Костирко // Вісн. ОНУ. Сер. Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство. - 2008. - 13, вип. 8. - С. 85-90. (Надано аналіз вивчення та аналітичної обробки анкет бібліотечних працівників щодо іміджу бібліотеки сучасного інформаційного суспільства.), Ж14595 Муха Л. Бібліотекар - хранитель і носій інформаційної пам'яті / Л. Муха, Т. Мяскова // Бібл. вісн. - 2002. - № 6. - С. 17-21. (Розглянуто питання, пов'язані з трансформацією професійного іміджу бібліотекаря за умов інформаційного суспільства, ролі бібліотекаря як хранителя рукописних і рідкісних фондів, а також проблеми адаптації фахівця - бібліотекаря у процесі освоєння історико-культурних фондів. Проаналізовано сучасний стан розвитку наукової бібліотеки та загальний рівень підготовленості бібліотечних кадрів. Охарактеризовано основні риси академічної школи бібліотекарів XIX ст. на прикладі персонального ряду бібліотекарів Київської духовної академії (КДА), які відіграли важливу роль в організації бібліотеки КДА, акцентовано увагу на їх загальнокультурному рівні, вищій духовній освіті, професійних та особистих якостях.), Ж14595 Маслакова Н. Сучасні тенденції формування професійного іміджу бібліотекаря (пленарне засідання) / Н. Маслакова // Бібл. вісн. - 2002. - № 6. - С. 2-5. (одано звіт про міжнародну наукову конференцію "Професійний імідж бібліотекаря інформаційного суспільства", що відбулася 8 - 10 жовтня 2002 р. у Києві у Національній бібліотеці України ім. В.І.Вернадського. У рамках конференції відбулося 2 пленарних і 6 секційних засідань. Висвітлено актуальні проблеми збереження та поширення наукових знань за умов значного збільшення обсягу інформаційних ресурсів.) Ворона Ю. "Шляхи підвищення іміджу публічної бібліотеки в сучасних умовах"(Школа методистів) / Ю. Ворона // Бібл. планета. - 2007. - № 4. - С. 41-42., Богун Н. У пошуках шляхів покращання іміджу бібліотекаря (За матеріалами зарубіжної фахової періодики) / Н. Богун // Бібл. планета. - 2009. - № 3. - С. 18-20., Бабій Л. Роль творчого потенціалу молодих спеціалістів у формуванні гідного іміджу бібліотеки / Л. Бабій // Бібл. планета. - 2010. - № 3. - С. 32-33. , Булахова Г. Формування іміджу сучасних бібліотек у контексті розвитку інформаційних ресурсів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2011. - Вип. 32. - С. 302-308. , Кухаренко А. Л. Гуманістичний імідж бібліотек у сучасному комунікаційному просторі / А. Л. Кухаренко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2014. - № 3. - С. 30-36.
|
| 10. |
Запитує: Сергій (18.01.2016) Тема запиту: Доброго дня. Я займаюся краєзнавчими доялідженнями. Цікавить родовий архів графського роду Плятерів (колишні власники маєтків Воробин, Дубровиця і ін. що на Поліссі - Волинська губернія). Знайшов інформацію, що частина їхнього родового архіву зберігається в Інституті рукопису НБУВ НАН. В іменному імідж-каталозі знайшов таку картку 975. Ф. 161, № 1. Плятери. Сташевский Евгений Дмитриевич. Описание документов бившаго частно-владельческого архива Плятеров с предварительним историческим анализом сохранившихся документов. Монография. Апрель 1936 г. Машиноп. копия. 196 лл. Дело подшито. Мягкий переплет. Можливо у вас є перелік справ, що містяться у фонді їхнього роду, чи можливо у вас можна замовити копіювання даної праці, поданої вище для ознайомлення з переліком наявних у бібліотеці документів. Якщо так, то скільки це буде коштувати. Буду вдячний за відповідь. |
| 11. |
Запитує: Тетяна (01.02.2016) Тема запиту: Добрий вечір, допоможіть, будь ласка, з пошуком матеріалу для курсової на тему: Імідж керівника як чинник його відповідності або невідповідності посадовому призначенню. |
Ключові слова: Імідж -- образ керівника
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у каталозі книжкових видань (див. посилання): Видання є в НБУВ: ДС71430 Скрипаченко Т. В. Соціально-психологічний імідж сучасного керівника : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Скрипаченко Тетяна Вікторівна ; Запорізьк. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2001. - 196 арк., РА315209 Скрипаченко Т. В. Соціально-психологічний імідж сучасного керівника : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Скрипаченко Тетяна Вікторівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 18 с., ВА627464 Рабинович Л. А. Имидж человека и организации : учеб. пособие / Л. А. Рабинович, А. А. Стерехова ; Иркутская гос. экономическая академия. - Иркутск : Издательство ИГЭА, 2001. - 83 с., ВА681958 Порфімович О. Л. Імідж і влада : навч. посібник / О. Л. Порфімович. - Київ : [б.в.], 2007. - 80 с., ВА729085 Голошубова А. О. Іміджологія : навч. посіб. : для всіх спец. студ. вищ. навч. закл. / А. О. Голошубова ; Одес. нац. мор. ун-т, Каф. "Філософія". - Одеса : Вид-во ОНМУ, 2010. - 80 с., ВА761570 Глінка А. І. Психологія жінки-керівника: критичні суперечності на шляху до успіху / Глінка А. І. - Київ : C&T-Гнозис, 2011. - 191 с., ВА770375 Макаренко С. С. Психологічні чинники розвитку професійної кар'єри майбутнього керівника : метод. посіб. / С. С. Макаренко ; Львів. держ. ун-т внутр. справ, Навч.-наук. ін-т права, психології та економіки. - Львів : ЛьвДУВС, 2013. - 219 с. , РА351999 Данильчук Л. О. Формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Данильчук Лариса Олексіївна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2007. - 20 с. Мармаза О. І. Імідж як спосіб професійної соціалізації керівника навчального закладу / О. І. Мармаза // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 263-269. , Анупрієнко О. Л. Гендерні особливості іміджу керівника в державному управлінні / О. Л. Анупрієнко // Університ. наук. записки. - 2009. - № 4. - С. 290-295., Продіус О. І. Роль самоменеджменту в формуванні іміджу керівника / О. І. Продіус, В. Г. Песчанська, А. С. Смородінова // Вісн. Дніпропетр. ун-ту. Сер. Економіка. - 2013. - Т. 21, вип. 7(4). - С. 119-125., Делія О. В. Імідж керівника як чинник оптимізації управління персоналом / О. В. Делія // Зб. наук. пр. Черкас. держ. технолог. ун-ту. Сер. Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(2). - С. 42-44., Тимошко Г. М. Сучасні тенденції розвитку організаційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу на засадах іміджелогії / Г. М. Тимошко // Вісн. Чернігів. нац. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 276-279. , Філоненко О. Специфіка іміджу керівника навчального закладу / О. Філоненко // Наук. зап. [Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. Володимира Винниченка]. Сер. Пед. науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 354-360., Книжкові видання
|
| 12. |
Запитує: Валерій Зема (01.02.2016) Тема запиту: Вітаю, прошу допомогти знайти книгу "Синодик в неделю православія. Одесса, 1893". Не можу її визначити за імідж-каталогом, видає обмежену і непотрібну інформацію. прошу надати шифри видання у бібліотеці НБУВ. З повагою, ВЗ. |
| 13. |
Запитує: Наталія Чернега (17.10.2016) Тема запиту: Психологічні особливості розвитку позитивного іміджу вищого навчального закладу |
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА797412 Шальман Т. М. Основи реклами у сфері освіти : навч. посіб. / Т. М. Шальман; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Київ. ун-т, 2015. - 127 c. (Викладено теоретичні засади реклами у сфері освіти. Висвітлено проблеми формування іміджу ВНЗ. Розглянуто типологію та групи цільової аудиторії за видом навчального закладу. Розкрито теоретичні аспекти створення презентаційних матеріалів рекламного характеру для ВНЗ. Увагу приділено стандартним технологіям розробки рекламної кампанії для навчальних закладів та технології створення окремих видів рекламних повідомлень.), РА404317 Маренич В. М. Адміністративно-правове забезпечення використання PR-технологій в управлінні вищим навчальним закладом : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. М. Маренич; Харків. нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2013. - 20 c. (Проаналізовано адміністративно-правове забезпечення використання PR-технологій в управлінні ВНЗ. Визначено поняття, завдання та систему цього управління, з'ясовано сутність і функції в ньому паблік рилейшнз та охарактеризовано нормативні засади використання останнього. Досліджено особливості використання PR-технологій в управлінні ВНЗ шляхом характеристики PR-діяльності як елементу інформаційної стратегії ВНЗ, інструментів цієї діяльності, ресурсних можливостей PR-технологій у формуванні позитивного іміджу ВНЗ, визначення умов ефективності PR-технологій і можливостей їх використання в управлінні ВНЗ, специфіки управління формуванням позитивного іміджу ВНЗ за допомогою розробки і проведення серії спеціальних заходів.), Ж23773 Субіна О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна // Вища шк. - 2011. - № 1. - С. 46-54. (Розглянуто основні чинники, що визначають конкурентоспроможність ВНЗ. Показано важливість його іміджу (внутрішніх і зовнішніх складових) та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг. Визначено складники узагальненої моделі формування іміджу організації. Висвітлено шляхи підвищення якості освітніх послуг. Зазначено, що імідж - це інструмент досягнення стратегічних цілей організації і важливість його безперечна. Проаналізовано значення стійкого позитивного іміджу ВНЗ для гарної репутації закладу освіти і для підтвердження необхідних конкурентних переваг ВНЗ на сучасному ринку освітніх послуг.), Ж22868 Тихомирова Є. Проблеми формування іміджу освітнього закладу / Є. Тихомирова // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 171-175. (Розглянуто питання формування іміджу освітніх закладів. Проаналізовано взаємозв'язок проблеми іміджування та рейтингування навчальних закладів. На основі досвіду створення міжнародних рейтингів виявлено показники діяльності університетів, що можуть стати структурними компонентами їх зовнішнього та внутрішнього іміджу. Наведено показники світового рейтингу університетів за 2011 р., рейтинг 2011 QS World University Rankings та рейтинг ВНЗ України за показниками наукометричної бази даних Scopus станом на 30.09.2011. Підкреслено, що участь у рейтингах та їх використання корисно для створення іміджу університету, оскільки дозволяє визначити структуру іміджу за загальновизнаними показниками, авторитетно їх представити і тим самим викликати довіру споживачів.), Ж73620 Карпенко Ю. М. Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Наук. вісн. Полісся. - 2015. - Вип. 1. - С. 118-124. (Розглянуто складові іміджу вищого навчального закладу, проведено дослідження відомості та сприйняття абітурієнтами вищих навчальних закладів чернігівського регіону, виділені основні аспекти іміджу, на які можливо спиратися при формуванні образу ВНЗ.), Ж23244/соц.комун. Дудко О. С. Роль репутації у створенні іміджу вищого навчального закладу (на прикладі Київського національного університету ім. Тараса Шевченка у 2010 р.) / О. С. Дудко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 1. - С. 125-130. (Виокремлено та класифіковано складові іміджу й репутації вищого навчального закладу, охарактеризовано сутність процесів створення іміджу та репутаційного менеджменту. Виявлено механізми ефективної зміни іміджу вищого навчального закладу через застосування репутаційного менеджменту.) Зеркіна О. О. Формування іміджу ВНЗ з використанням ПР-технологій / О. О. Зеркіна // Наук. вісн. Міжнарод. гуманітар. ун-ту. Економіка і менеджмент. - Одеса, 2013. - Вип. 5. - С. 68-73., Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж внз: соціально-психологічний аналіз поблеми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2013. - № 3. - С. 91-96., Киричок А. Використання нових медіа у формуванні іміджу ВНЗ / А. Киричок // Вісн. Книжкової палати. - 2015. - № 2. - С. 42-44. , Зайцева С. Особливості формування іміджу ВНЗ як науково-теоретична проблема соціальних комунікацій / С. Зайцева // Образ. - 2015. - Вип. 3. - С. 142-148., Орєхова С. Є. Соціально-психологічний аспект питання створення позитивного іміджу ВНЗ / С. Є. Орєхова, Х. О. Феоктістова // Акт. проблеми філософії та соціології. - Одеса, 2015. - Вип. 8. - С. 103-105., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 14. |
Запитує: Тетяна (23.01.2017) Тема запиту: Курсова робота: "Імідж державного службовця: поняття, складові елементи та види" |
Ключові слова: імідж -- державний службовець
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних, архіві довідок та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА620581 Пєтков В. П. Менеджмент у державному управлінні : навч. посіб. / В. П. Пєтков, О. О. Соломенчук, С. В. Пєтков; Запоріз. юрид. інститут. - Запоріжжя, 2001. - 303 c. (Наведено основні положення організації державного управління, визначено суть понять управлінської етики, етикету, дипломатичного протоколу, обговорено особливості організації ділового спілкування, наведено рекомендації щодо його етикету. Розглянуто методи ведення переговорів, показано особливості управлінських рішень, наведено їх класифікацію. Розкрито зміст і сформульовано завдання, показано роль менеджменту в кадровій політиці, наведено методи підбору кадрів. Проаналізовано етапи регулювання суспільних процесів, висвітлено принципи організації та діяльності органів державної служби. Охарактеризовано взаємодію державної адміністрації з населенням. Розглянуто імідж державного службовця.), ВА640881 Іванов Ю. Б. Конспект лекцій з модулю "Створення сприятливих умов для ефективної діяльності державних службовців" для слухачів магістратури державної служби / Ю. Б. Іванов, А. М. Григоренко; Харк. держ. екон. університет. - Харків, 2003. - 79 c. (Розглянуто питання кадрового забезпечення державної служби. Описано імідж державного службовця, його складові, технологію та вимоги до претендентів у процесі відбору кадрів на посади державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Проаналізовано значення етики поведінки у діяльності державного службовця, визначено чинники забезпечення його високої працездатності.), ВА645734 Серьогін С. М. Державний службовець у відносинах між владою і суспільством / С. М. Серьогін; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. управління. - Дніпропетровськ, 2003. - 456 c. (Висвітлено концептуальні питання організації державної служби, формування партнерських відносин між владою та суспільством, створення позитивного іміджу державної влади. Проаналізовано історичний розвиток держави та роль у житті суспільства осіб, наділених владою, засобів масової інформації, творів літератури та мистецтва у формуванні образів державних службовців та іміджу влади. Викладено базові світоглядні концепції, описано типологію сприйняття влади громадянами за умов визначеності характеру суспільства та форми і режиму правління. Наведено пропозиції щодо створення умов співпраці влади і суспільства.), ВА677199 Логунова М. М. Соціально-психологічні аспекти управлінської діяльності / М. М. Логунова. - Київ : Центр сприяння інституц. розв. держ. служби, 2006. - 196 c. (Проаналізовано соціально-психологічні явища українського суспільства, висвітлено психологічні особливості індивідуальної та групової поведінки. Розкрито психологічні засади управлінського спілкування та здійснення управлінського впливу в теоретичному та практичному аспектах. Викладено питання налагодження ефективної взаємодії в системі органи державної влади - громадяни, формування позитивного іміджу державної влади та її представників.), ВА672557 Хомуленко Т. Б. Теоретичні та практичні аспекти дослідження іміджу / Т. Б. Хомуленко, Ю. Г. Падафет, О. В. Скориніна; НДІ педагогіки та психології ім. В. О. Сухомлинського Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. - Харків : ВД "Інжек", 2005. - 272 c. (Розглянуто найважливіші аспекти дослідження іміджу державної установи, можливу сукупність факторів у їх взаємозв'язку, що безпосередньо впливають на її образ. Досліджено механізми формування іміджу органів влади. Узагальнено існуючі підходи до визначення поняття " імідж" у державному управлінні. Проаналізовано зміст поняття " імідж державної установи", досліджено основні фактори впливу на його формування. Оцінено сучасний образ органу влади та його службовців у суспільній свідомості. Визначено складові механізму формування цілісного позитивного образу установи, розроблено рекомендації щодо побудови іміджу, здатного забезпечити її ефективне функціонування. Запропоновано комплекс методів дослідження особистісних характеристик службовців.), РА405376 Пантелейчук І. В. Теоретико-методологічні засади формування позитивного іміджу органів державної влади : автореф. дис... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / І. В. Пантелейчук; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ, 2014. - 36 c. (Проведено концептуальний аналіз теоретико-методологічних засад формування позитивного іміджу органів державної влади (ОДВ). Визначено історичні передумови виникнення феномену іміджу, систематизовано основні наукові підходи до його розуміння, розроблено методологію та понятійно-категорійний апарат дослідження. Розкрито сутність, структуру, основні функції, чинники формування іміджу ОДВ як інформаційно-комунікативного феномену, визначено його роль у процесах державотворення. З'ясовано організаційні засади іміджмейкінгу державного управління, визначено його принципи та інституційне забезпечення. Виокремлено й обгрунтовано основні етапи розробки іміджевої стратегії функціонування ОДВ, запропоновано критерії оцінювання її ефективності. Здійснено дискурсивний аналіз сучасних технологій формування позитивного іміджу ОДВ. Розкрито зміст поняття " іміджева компетенція державного службовця", структуровано комплекс іміджевих знань і вмінь, визначено методологічні принципи її формування.), Ж15566 Синицина Н. Надання управлінських послуг державними службовцями: питання професійної компетентності / Н. Синицина // Освіта і управління. - 2011. - 14, № 1. - С. 25-30. (Розглянуто питання професійної компетентності державних службовців у контексті якості надання управлінських послуг. Визначено критерії оцінювання професійної компетентності управлінців. Надано практичні рекомендації з ефективного спілкування зі споживачами управлінських послуг і створення позитивного іміджу представників органів влади. Зазначено, що надзвичайно важливу роль у наданні управлінських послуг має особистість державного службовця, його професійна компетентність, що складається з поєднання теоретичних та емпіричних знань.) Пантелейчук І. В. Харизматичний фактор як складова іміджу державного службовця / І. В. Пантелейчук // Унів. наук. записки. - 2009. - № 1. - С. 362-365. , Волянська М. Р. Визначення основних негативних факторів іміджу державного службовця та заходи щодо його покращання [Електронний ресурс] / М. Р. Волянська // Акт. проблеми держ. управління. - 2010. - № 1. - С. 148-153., Попова Г. Л. Фактори, що впливають на формування іміджу та ефективність розвитку управлінської компетентності державних службовців / Г. Л. Попова // Наук. пр. [Чорном. держ. ун-ту імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. Державне управління. - 2013. - Т. 226, вип. 214. - С. 25-30. , Малик Ю. І. Формування іміджу влади через розвиток комунікативної культури державних службовців / Ю. І. Малик // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 22. - С. 69-72., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Архів довідок, Каталог книжкових видань
|
| 15. |
Запитує: Куцаєва Тамара (13.03.2017) Тема запиту: Чи наявна (у імідж-каталозі та простому пошук не знайдена) Инструкция по учету и хранению музейных ценностей музеев системы министерства культуры СССР (Кроме художественных). - М., 1968. - с.15. Дякую. |
| 16. |
Запитує: Марина (21.03.2018) Тема запиту: Что престижного в библиотечной профессии? Чем она может заинтересовать абитуриентов? |
Ключові слова: Бібліотечна професія -- імідж бібліотекаря
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА693449 Бібліотечна професія: безперервне навчання / Національна парламентська бібліотека України ; підгот. С. Кравченко ; відп. ред. І. Цуріна. - Київ : [б.в.], 2007. - 52 с., ВА723355 Пашкова В. С. Національні бібліотечні асоціації: 1876 - 2008 / В. С. Пашкова. - Харків : Акта, 2009. - 336 c., ВА591533 Бібліотека і бібліотечна професія в умовах інформатизації суспільства: Всеукраїнська наукова конференція, 22-24 вересня 1993 року : тези доп. / Київський держ. ін-т культури. Факультет бібліотечно- інформаційних систем ; відп. ред. В. С. Бабич. - Київ : [б.в.], 1993. - 132 с., Р97985 Суспільство та бібліотечна професія : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Інтелектуальна свобода та доступ до інформації в демократичному суспільстві" / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація, Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти ; упоряд. І. О. Шевченко, В. К. Скнарь ; наук. ред. В. С. Пашкова. - Київ : ДАКККіМ, 2001. - 39 с., Ж14595 Муха Л. Бібліотекар - хранитель і носій інформаційної пам'яті / Л. Муха, Т. Мяскова // Бібл. вісник. - 2002. - № 6. - С. 17-21., Ж14595 Рекомендації міжнародної наукової конференції "Професійний імідж бібліотекаря інформаційного суспільства" // Біб. вісник. - 2002. - № 6. - С. 44-45. Вилегжаніна Т. Бібліотечна професія в сучасній Україні / Т. Вилегжаніна // Біб. планета. - 2012. - № 3. - С. 5-6., Бабич В. До проблеми підготовки кадрів бібліотечно-інформаційної сфери / В. Бабич // Біб. планета. - 2005. - № 2. - С. 5-11., Богун Н. У пошуках шляхів покращання іміджу бібліотекаря (За матеріалами зарубіжної фахової періодики) / Н. Богун // Біб. планета. - 2009. - № 3. - С. 18-20., Кулієва Т. Імідж бібліотекаря: від минулого до сьогодення / Т. Кулієва // Вісн. Кн. палати. - 2015. - № 8. - С. 16-18., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 17. |
Запитує: Олег (28.12.2020) Тема запиту: Добрый день. Прошу Вас подобрать источники по теме "Формирование бренда библиотеки". Спасибо Вам за помощь. |
Ключові слова: формування бренда бібліотеки -- імідж бібліотеки -- брендінг
Добрий день! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також, для самостійного пошуку Ви можете скористатися наступними посиланнями (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА832388 Корпоративний блог як сучасний спосіб реклами й модифікації іміджу бібліотеки : навч. посіб. / Басов В. Є. [та ін.]. - Одесса : ТЕС, 2018. - 103 с. - Чит. зал бібліотекознавчої літератури Темчур К. О. Бренд бібліотеки в системі територіального брендингу / К. О. Темчур // Вісн. Харків. держ. акад. культури. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - Вип. 54. - С. 92-100., Медведєва В. Удосконалення іміджу сучасної бібліотеки в інформаційному просторі / В. Медведєва // Вісн. Кн. палати. - 2016. - № 3. - С. 15-16., Костирко Т. Бібліотечна іміджелогія як професійна інновація / Т. Костирко // Вісн. Кн. палати. - 2011. - № 2. - С. 22-23., Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібл. вісник. - 2013. - № 1. - С. 29-32., Пилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа [Електронний ресурс] / Н. В. Пилипенко. - Режим доступу : URL : http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/29645/3/15-74-78.pdf. - Назва з екрана., Павенко Н. В. Технологія створення бренду бібліотеки професійного освітнього закладу [Електронний ресурс] / Н. В. Павенко. - Режим доступу : URL : http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/35april2019/28.pdf. - Назва з екрана., Бова І. В. Сучасний PR-інструментарій у формуванні іміджу бібліотеки [Електронний ресурс] / І. В. Бова. - Режим доступу : URL : http://dspace.nlu.edu.ua/bitstream/123456789/15112/1/Bova_Marcun.pdf. - Назва з екрана. , Булахова Г. Фотоімідж бібліотеки в інтерактивному просторі [Електронний ресурс] / Г. Булахова. - Режим доступу : URL : http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=3122:fotoimidzh-biblioteki-v-interaktivnomu-prostori&catid=81&Itemid=415. - Назва з екрана., Туризм і бібліотеки: найкращий зарубіжний та національний досвід [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : https://ula.org.ua/bibliomist/images/documents/120/U_skarbnytsiu_bibliotekariu_turysm_ta_biblioteky.pdf. - Назва з екрана., «Простір традиційних бібліотек -Простір сучасної бібліотеки - фокус-зони» : Інформаційно методичні матеріали / Департамент культури і туризму Харк. облдержадмін., Харк. обл. універс. наук. б-ка; ред.- уклад. Н.М. Грачова - Харків: ХОУНБ, 2020. - 20с., Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс : матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року / редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва; Харків. нац. мед. університет. – Харків : ХНМУ, 2017. – 100 с., Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / Т. Д. Булах. - Режим доступу : URL : https://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/t._d._bulakh_publicity_communication_as_an_integral_part_of_library_management.pdf. - Назва з екрана., Книжкові видання, Автореферати дисертацій, Наукова періодика України, Реферативна база даних , Каталог залу бібліотекознавчої літератури
|
| 18. |
Запитує: Вадим Менжулін (14.01.2021) Тема запиту: Доброго дня! Знайшов у Вашому генеральному алфафітному імідж-каталозі книжку: Хмелевский И. К. Цивилизация и неврозы. Речь, сказанная в торжественном годичном заседании Общества русских врачей в Одессе, 20 марта 1899 г. Одесса: "Славянская" типография Н. Хрисогелос, 1899. http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_img/cgiirbis_64.exe Чи можу я замовити її електронну копію? З повагою, Вадим Менжулін |
Ключові слова: ЕДД
Доброго дня! Відділ міжбібліотечного абонемента НБУВ обслуговує читачів, які можуть замовити електронні копії книжок та статей, що надсилаються дистанційно (див. посилання): Електронна доставка документів
|
| 19. |
Запитує: Тетяна (04.02.2021) Тема запиту: Доброго вечора, підберіть будь-ласка літературу до моєї теми курсової роботи «Реклама, як важливий фактор формування іміджу бібліотеки» |
Ключові слова: реклама -- імідж бібліотеки
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ, Архівом виконаних довідок. Видання є в НБУВ: ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти ; упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь. - Київ : [б.в.], 2001. - 34 с., ВА832388 Корпоративний блог як сучасний спосіб реклами й модифікації іміджу бібліотеки : [навч. посіб.] / Басов В. Є. [та ін.] ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О. С. Попова. - Одесса : ТЕС, 2018. - 103 с., ВА601199 Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c. (Подано матеріали, в яких висвітлено проблеми цінового маркетингу та фандрейзингу в бібліотеках, зокрема, економіки й управління бібліотекою, платних і безплатних послуг бібліотек, стратегічного планування, реклами.), ВА674238 Бірюкова О. І. Імідж електронних бібліотек засобами Інтернет-реклами. Формування іміджу електронної бібліотеки серед користувачів Всесвітньої мережі за допомогою засобів Інтернет-реклами / І. О. Бірюкова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. - 2006. - С. 162-163., Р108542 Рекламно- іміджева діяльність бібліотек області : інформ. довідка за матеріалами звітів 2005р. / Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської. Відділ науково-методичної роботи і соціологічних досліджень ; уклад. Н. П. Супрунець ; ред. О. В. Рязанцева. - Донецьк : Східний видавничий дім, 2006. - 23 с. Булахова Г. Медіа-маркетинг у рекламній діяльності бібліотек / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2018. - Вип. 50. - С. 509-517., Самохіна Ж. Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 45-53., Булахова Г. Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 43. - С. 331-345., Булахова Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 396-405., Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266., Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 192-199., Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 556-566. , Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. , Булахова Г. Реклама бібліотечних закладів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 26. - С. 291-296. , Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. - Вип. 2. - С. 361-368., Коханова І. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова // Вісн. Книжк. палати. - 2013. - № 6. - С. 21-23., Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542., Міщенко І. Г. Бібліотечна реклама – засіб позиціонування сучасної бібліотеки / І. Г. Міщенко // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2015. - Вип. 4. - С. 288-290., Захарова Н. Б. Академические библиотеки в новом социокультурном измерении: роль рекламы в создании позитивного имиджа библиотеки / Н. Б. Захарова // Б-ки нац. академий наук : проблемы функционирования, тенденции развития. - 2011. - вып. 9. - С. 265-273. , Грабар Н. Г. Конкурсні програми як засіб рекламної діяльності бібліотек / Н. Г. Грабар // Вісн. Харків. держ. академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 161-166., Грет М. Реклама бібліотек у блогах / М. Грет // Бібліот. вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57.
|
| 20. |
Запитує: Іванілов Олександр (23.09.2021) Тема запиту: Добрий вечір. Мене цікавлять статті у періодичних виданнях та журналах на тему: "Стратегії формування іміджу політичного лідера в контексті президентської передвиборчої кампанії". |
Ключові слова: імідж політичного лідера -- виборчі кампанії
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для самостійного пошуку Ви можете скористатися наступними базами НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА710508 Корнієнко В. О. Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації / В. О. Корнієнко, С. Г. Денисюк ; Вінницький національний технічний унівнрситет. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2009. - 144 с. , ВА674127 Холод О. М. ЗМІ та імідж політиків / О. М. Холод. - Київ, 2004. - 343 с., ДС79496 Лікарчук Наталія Василівна. Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії : дис... канд. політ. наук : 23.00.02 / Лікарчук Наталія Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2003. - 173 арк. , ДС129487 Сакрієр Оксана Леонидівна. Технології конструювання іміджу лідера політичної партії у парламентських виборчих кампаніях України : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Сакрієр Оксана Леонидівна ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2012. - 260 арк., ДС129542 Фесун Галина Стефанівна. Соціально-психологічні виміри іміджу політичного лідера в Україні (на прикладі виборчих кампаній 2004-2010 рр.) : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Фесун Галина Стефанівна ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2012. - 258 арк., РА423067 Пащенко Юлія Анатоліївна. Технології формування іміджу політичного лідера в Україні (на прикладі президентських кампаній 2004 та 2010 рр.) : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Пащенко Юлія Анатоліївна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2016. - 19 с. Медведєва О. Особливості формування іміджу політичного лідера / О. Медведєва // Акт. проблеми міжнар. відносин. - 2012. - Вип. 104(1). - С. 271-272., Гринчук М. Особливості створення іміджу політичного лідера на прикладі Барака Обами / М. Гринчук // Акт. проблеми міжнар. відносин. - 2012. - Вип. 104(1). - С. 258-259., Петровська І. Р. Особливості сприйняття іміджу особистості політичного лідера / І. Р. Петровська // Наук. вісн. Херсон. держ. університету. Сер. Психол. науки. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 57-60., Симоненко О. В. Інформаційні основи у формуванні іміджу сучасних політичних лідерів України / О. В. Симоненко // Гуманітар. журнал. - 2014. - № 3-4. - С. 124-131. , Остапенко С. П. Формування іміджу політичного лідера засобами PR-технологій для передвиборчої боротьби / С. П. Остапенко // Наук. пр. [Чорномор. держ. ун-ту ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилян. академія"]. Сер. Політологія. - 2015. - Т. 260, Вип. 248. - С. 52-56. , Петракова Є. Деякі аспекти формування іміджу політичного лідера / Є. Петракова // Політ. менеджмент. - 2004. - № 2. - С. 109-120. , Пащенко Ю. А. Сучасні технології побудови іміджу політичного лідера у виборчій кампанії / Ю. А. Пащенко // Політол. вісник. - 2013. - Вип. 71. - С. 438–449., Симоненко О. В. Інформаційні основи у формуванні іміджу сучасних політичних лідерів України [Електронний ресурс] / О. В. Симоненко // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонаціон. дослідж. ім. І. Ф. Кураса НАН України. - 2014. - Вип. 2. - С. 352-364., Милосердна І. М. Імідж політичного лідера як категорія PR-технології / І. М. Милосердна // Акт. проблеми політики. - 2019. - Вип. 64. - С. 118-133., Кулеба О. В. Процес формування позитивного іміджу політичного лідера / О. В. Кулеба // Держ. управління: удосконалення та розвиток. - 2010. - № 11., Гузак А. М. Позитивний імідж сучасного політичного лідера: вербальні механізми створення / А. М. Гузак // Нова філологія. - 2014. - № 60. - С. 35-41. , Купцова І. Імідж–технології у виборчих кампаніях: формування електоральної стратегії / І. Купцова // Гілея: наук. вісник. - 2013. - № 75. - С. 435-437. , Новик А. О. Іміджеві стратегії у президентських виборчих кампаніях в Україні / А. О. Новик // Філософія і політологія в контексті сучас. культури. - 2013. - Вип. 6(2). - С. 61-66. , Бебик В. М. Аналіз іміджу кандидатів у президенти США Дональда Трампа та Хілларі Клінтон під час виборчої кампанії 2016 року / В. М. Бебик, К. І. Покровська // Гілея: наук. вісник. - 2019. - Вип. 143(3). - С. 11-14. , Перемога на виборах: технології, кампанії, принципи : практ. посіб. / М. Д. Городок, А. В. Карташов, Є. О. Романенко, В. Ю. Стасюк. - Київ, 2016. - 264 с., Книжкові видання , Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| | |
|
|