Ключові слова: стратегія бренду --
бренд --
брендінг
Доброго дня! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова".
Видання є в НБУВ: ВА719832 Стратегія ефективного брендингу / О. М. Азарян, О. В. Кендюхов, С. М. Димитрова, Л. А. Радкевич [та ін.]; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, 2009. - 280 c.,
РА368979 Димитрова С. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С. М. Димитрова; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 20 c.,
РА407716 Зимбалевська Ю. В. Брендинг на підприємствах легкої промисловості в умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. В. Зимбалевська; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ, 2014. - 19 c.,
РА408127 Чикусова М. Ю. Формування брендів торговельних посередників на ринку легкових автомобілів в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. Ю. Чикусова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2014. - 24 c.,
РА416124 Яцентюк С. В. Організаційно-економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Яцентюк; ДВНЗ Нац. гірн. ун-т. - Дніпропетровськ, 2015. - 19 c.,
РА423152 Іртлач М. О. Управління портфелем брендів телевізійної компанії : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. О. Іртлач; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2016. - 22 c.,
Ж69879 Басюк Д. І. Особливості формування брендів туристичних центрів України / Д. І. Басюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 32. - С. 151-154.,
Ж14572 Паламарчук Н. О. Маркетингові стратегії ТНК: сучасні особливості формування та досвід країн ЄС / Н. О. Паламарчук // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 313-317.,
Ж25176 Dotsenko G. V. Branding in global marketing management / G. V. Dotsenko, S. S. Tsysaruk // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 132-134.
РА364138 Гевко О. Б. Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. Б. Гевко; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. - Тернопіль, 2009. - 20 c.,
Каліна І. І. Формування стратегії розвитку бренда міжнародної компанії у сфері харчової промисловості / І. І. Каліна, К. А. Коченко // Вчені зап. ун-ту "КРОК". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 38. - С. 118-128.,
Яненко Я. Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект / Я. Яненко // Образ. - 2016. - Вип. 4. - С. 97-102,
Гонак І. М. Брендинг туристичного продукту регіону: сутність та особливості формування / І. М. Гонак // Вісн. Хмельницьк. нац. ун-ту. Економ. науки. - 2014. - № 6(1). - С. 209-214.,
П’янкова О. В. Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі [Електронний ресурс] / О. В. П’янкова // Зб. наук. пр. Черкаськ. держ. технолог. ун-ту. Сер. : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 141-144.,
Реферативна база даних ,
Наукова періодика України