Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=БРЕНД$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Бренд маркетинг сучасного ранку фінансових послуг в Україні |
Ключові слова: бренд -- маркетинг -- ринок фінансових послуг -- фінансовий ринок
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Видання є в НБУВ: ВА683079 Лютий, Ігор Олексійович. Банківський маркетинг [Текст] : навч. посіб. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Знання, 2006. - 395 с., РА361016 Ткачук, Олена Володимирівна. Маркетингові комунікації у банківській діяльності: паблік рілейшнз [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ткачук Олена Володимирівна ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2008. - 20 с., Ж23338/2006/3 Корзун А. Архитектура бренда: взгляд изнутри, или как построить эффективный бренд / А. Корзун // Бренд-менеджмент. — 2006. — № 3. , РА336133 Маслова, Наталя Олександрівна. Підвищення ефективності маркетингових комунікацій комерційного банку [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Маслова Наталя Олександрівна ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2005. - 21 с., ВА644404 Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с., ВА723077 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Бренд-менеджмент підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : [РВВ ДонНУЕТ], 2010. - 200 с. МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ІННОВАЦІЙ, УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТА МЕРЧАНДАЙЗИНГ, БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ, ФРАНЧАЙЗИНГОВА ФОРМА ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДА: ПОГЛЯД З ПОЗИЦІЙ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ, ІМІДЖ, БРЕНД ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ, АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БАНКОМ
|
| 2. |
Запитує: Наталия (24.11.2011) Тема запиту: Добрий день. Тема моєї роботи:"Підвищення конкурентноспроможності підприємства на основі бренду".Чи є у Вашому фонді роботи, присвячені даній темі. Дуже сподіваюся на Вашу висококваліфіковану допомогу. Буду надзичайно вдячна. |
Примітка: підручники, монографічні дослідження,наукові статті,документи Ключові слова: брендинг -- ребрендинг -- конкурентоспроможність
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: Ж29409/А Брендинг та ре брендинг в умовах сучасних промислових виробництв / О.С. Тєлєтов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Логістика. — 2010. — N 690. — С. 463-468., РА349585 Мельник, Інна Валеріївна. Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / І.В.Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2007. - 20 с., РА345992 Штовба, Олена Валеріївна. Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Штовба Олена Валеріївна ; Хмельницький національний ун-т. - Хмельницький, 2006. - 20 с., РА346783 Бук, Лариса Михайлівна. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Бук Лариса Михайлівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 21 с., ВА641664 Мороз, Олег Васильович. Теорія сучасного брендингу [Текст] / О. В. Мороз, О. В. Пащенко ; Вінницький держ. технічний ун-т. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. - 104 с, ВА642962 Нильсон, Торстен. Конкурентный брендинг [Текст] : заставьте чужой опыт работать на себя! / Т. Нильсон ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 207 с., ВС38527 ЛеПла, Джозеф Ф. Интегрированный брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с, ВА644404 Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с, ВА654189 Анхолт, Симон. Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с, ВА719832 Стратегія ефективного брендингу [Текст] / О. М. Азарян [та ін.] ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009. - 280 c., ВА732388 Кендюхов, Олександр Володимирович. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська ; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк : [б. в.], 2010. - 225 с, РА384218 Файвішенко, Діана Сергіївна. Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Файвішенко Діана Сергіївна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 20 с. : рис., табл. БРЕНДІНГ ЯК СКЛАДОВА ПОЛІТИКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ, ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ, МОДЕЛЬ БРЕНДА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ, Значення торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємства, БРЕНДИНГ ТА РЕБРЕНДИНГ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ПРОМИСЛОВИХ ВИРОБНИЦТВ, РЕБРЕНДИНГ ЯК ЗАСІБ ТРИВАЛОГО ІСНУВАННЯ КОМПАНІЇ НА РИНКУ, РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
|
| 3. |
Запитує: Ірина (17.04.2013) Тема запиту: Доброго вечора! Прошу допомогти в пошуку тексту Міжнародного стандарту ISO 10668:2010 Brand valuation — Requirements for monetary brand valuation (Оцінка бренду. Вимоги до грошової оцінки бренду) російською або українською мовою. |
| 4. |
Запитує: Вікторія (10.11.2015) Тема запиту: Аналіз державного брендингу Сполучених Штатів Америки. |
Ключові слова: бренд -- брендинг -- брендинг США
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА789036 Бабушко С. Р. Професійний розвиток фахівців сфери туризму в США та Канаді / С. Р. Бабушко. - Київ : Лисенко М.М., 2015. - 423 c. , ВА782507 Штовба О. В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навч. посіб. / О. В. Штовба; Вінниц. нац. техн. університет. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 c. , ВА713204 Владимирська Г. О. Реклама : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 c. , Ж23291 Krupa K. W. New economy - new dilemma / K. W. Krupa // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6. - С. 329-334. Бренд Америка [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://img.labirint.ru/pubhouse/232418.pdf. - Назва з екрана., Федорів Т. "Репутація країни" та "Державний брендинг" як категорії науки державного управління [Електронний ресурс] / Т. Федорів. - Режим доступу : URL : http://www.dbuapa.dp.ua/vidavnictvo/2011/2011_02%289%29/11ftvndu.pdf. - Назва з екрана., Штельмашенко А. Д. Бренд держави : сутність та особливості формування / А. Д. Штельмашенко // Наук. вісн. Акад. муніципал. управління. Сер. Управління. - Київ, 2013. - Вип. 2. - С. 348-356., Штельмашенко А. Д. Аспекти формування бренда держави: закордонний досвід / А. Д. Штельмашенко // Вісн. Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Держ. управління. - 2014. - Вип. 1. - С. 94-97., Фоменко О. С. Бренди англомовних країн крізь призму прецендентних феноменів / О. С. Фоменко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць. - Київ, 2012. - Вип. 21. - С. 501-517., Меньшеніна А. Є. Сучасні підходи до визначення поняття "державний брендинг" / А. Є. Меньшеніна // Наук. часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 22 : Політ. науки та методика викладання соц.-політ. дисциплін. - Київ, 2014. - Вип. 15. - С. 46-50., Геліч Н. В. Брендинг як технологія завоювання цільового сегменту ринку (на прикладі компанії APPLE) / Н. В. Геліч, М. В. Кучерук // Екон. простір. - 2012. - № 67. - С. 242-247., Фоменко О. С. Кока-кола як символ американської лінгвокультури (на матеріалі англійської мови) / О. С. Фоменко // Сучас. дослідж. з інозем.ддд філології : зб. наук. праць.- Ужгород, 2010. - Вип. 8. - С. 598-614., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 5. |
Запитує: Ирина (02.04.2018) Тема запиту: Добрый вечер! Прошу Вашей помощи в поиске информации для написания диплома. Розділ 2. Фактори формування стратегії брендів країн у світі 2.1. Сприйняття брендів країн у Центральній Європі 2.2. Стратегії брендів країн на ринках Центральної Європи 2.3. Позиція України на ринках Центральної Європи. ОЧЕНЬ надеюсь на Вашу помощь. Спасибо огромное. |
Ключові слова: стратегія бренду -- бренд -- брендінг
Доброго дня! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова". Видання є в НБУВ: ВА719832 Стратегія ефективного брендингу / О. М. Азарян, О. В. Кендюхов, С. М. Димитрова, Л. А. Радкевич [та ін.]; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, 2009. - 280 c., РА368979 Димитрова С. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С. М. Димитрова; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 20 c., РА407716 Зимбалевська Ю. В. Брендинг на підприємствах легкої промисловості в умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. В. Зимбалевська; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ, 2014. - 19 c., РА408127 Чикусова М. Ю. Формування брендів торговельних посередників на ринку легкових автомобілів в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. Ю. Чикусова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2014. - 24 c., РА416124 Яцентюк С. В. Організаційно-економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Яцентюк; ДВНЗ Нац. гірн. ун-т. - Дніпропетровськ, 2015. - 19 c., РА423152 Іртлач М. О. Управління портфелем брендів телевізійної компанії : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. О. Іртлач; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2016. - 22 c., Ж69879 Басюк Д. І. Особливості формування брендів туристичних центрів України / Д. І. Басюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 32. - С. 151-154., Ж14572 Паламарчук Н. О. Маркетингові стратегії ТНК: сучасні особливості формування та досвід країн ЄС / Н. О. Паламарчук // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 313-317., Ж25176 Dotsenko G. V. Branding in global marketing management / G. V. Dotsenko, S. S. Tsysaruk // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 132-134. РА364138 Гевко О. Б. Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. Б. Гевко; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. - Тернопіль, 2009. - 20 c., Каліна І. І. Формування стратегії розвитку бренда міжнародної компанії у сфері харчової промисловості / І. І. Каліна, К. А. Коченко // Вчені зап. ун-ту "КРОК". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 38. - С. 118-128., Яненко Я. Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект / Я. Яненко // Образ. - 2016. - Вип. 4. - С. 97-102, Гонак І. М. Брендинг туристичного продукту регіону: сутність та особливості формування / І. М. Гонак // Вісн. Хмельницьк. нац. ун-ту. Економ. науки. - 2014. - № 6(1). - С. 209-214., П’янкова О. В. Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі [Електронний ресурс] / О. В. П’янкова // Зб. наук. пр. Черкаськ. держ. технолог. ун-ту. Сер. : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 141-144., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 6. |
Запитує: Ламія (03.10.2018) Тема запиту: Добрый день! Пишу дипломную работу по теме: "Добре відомі торговельні марки (ТМ): порівняльно-правові аспекти". По другому ТМ можно называть еще как "знаки для товарів та послуг". Данная тема входить в область права интеллектуальной собственности (юридическая дисциплина). "Порівняльно-правові аспекти" подразумевает под собой сравнение хорошо известных ТМ в Украине с хорошо известными ТМ в других странах (в частности странах Европейского Союза. Буду рада любой подборке литературы на эту тематику, в том числе диссертации, монографии, журналы, статьи и т.д. Заранее благодарю за подборку! |
Ключові слова: торгівельна марка -- товарний знак -- бренд
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: Р102758 Україна. Закони. Договір про закони щодо товарних знаків. - Офіц. вид. - К. : Видавничий Дім "Ін Юре", 2004. - 26 с., ВА743990 Кулініч О. О. Право інтелектуальної власності : навч. посіб. / О. О. Кулініч, Л. Д. Романадзе; МОНМС України, Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". - О. : Фенікс, 2011. - 491 c., ВС53796 Сопільник Л. І. Цивільне право України : курс лекцій (заг. частина) : навч. посіб. / Л. І. Сопільник, В. В. Новіков, І. М. Томюк, Л. А. Гачак-Величко; Львів. ун-т бізнесу та права, ГУ МВС України у Львів. обл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 439 c., ВА778586 Кузьменко Т. С. " Бренд" у праві інтелектуальної власності: теорія і практика : монографія / Т. С. Кузьменко ; [наук. ред. О. І. Харитонова] ; Миколаїв. нац. аграр. ун-т. - Миколаїв : МНАУ, 2014. - 229 с., ВА575349 Правовая охрана товарных знаков, фирменных наименований и географических указаний в Германии / Институт экономики, управления и хозяйственного права ; пер., ред. и коммент. Г. А. Андрощук, А. П. Пахаренко. - К. : Таксон, 1997. - 111 с. , ВС31308 Правовая охрана интеллектуальной собственности : патенты, фирменные наименования, товарные знаки, авторские права, программы для ЭВМ: Учеб. пособие / С. А. Горленко [и др.] ; сост. П. Е. Кондрашов [и др.] ; ред. В. Н. Дементьев. - М. : НИЦПрИС, 1995. - 210 с., ВА648184 Демченко Т. С. Охорона товарних знаків (порівняльно-правовий аналіз) / Т. С. Демченко ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К. : Преса України, 2004. - 184 с., ВА764743 Финенко Е. В. Правовая охрана изобретений, полезных моделей, товарных знаков и промышленных образцов в Германии и Европе / Евгения Финенко = Protection of inventions, utility models, trademarks and industrial designs in Germany and Europe / Yevgeniya Finenko : крат. описание процедуры патентования или регистрации. - Д. : АРТ-ПРЕСС, 2013. - 161, [12] с., ДС127088 Кузьменко Т. С. " Бренд" як складний правовий засіб індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів та послуг : дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Кузьменко Тетяна Сергіївна ; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". - О., 2011. - 214 арк., ДС78383 Демченко Т. С. Проблеми гармонізації законодавства України про товарні знаки з міжнародно-правовими нормами: дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Демченко Тетяна Сергіївна ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К., 2002. - 214 арк., Ж29409/А Горбаль Н. І. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в умовах євроінтеграційних процесів в Україні / Н. І. Горбаль, Л. Ю. Окань, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 835. - С. 10-17. Білоус-Сергєєва С. О. Теоретичні аспекти правової охорони торгівельної марки в Україні / С. О. Білоус-Сергєєва, В. С. Михаловська // Вісн. Приазов. держ. техніч. університету. Сер. Економічні науки. - 2016. - Вип. 31(1). - С. 336-339., Хортюк О. В. Зміст права на торгівельні марки / О. В. Хортюк // Юрид. вісник. Повітряне і космічне право. - 2009. - № 3. - С. 75-79., Марушева О. Г. До питання про охорону виключних прав на торгівельну марку / О. Г. Марушева // Форум права. - 2013. - № 3. - С. 352–356., Романадзе Л. Д. Захист прав на торговельні марки у міжнародному приватному праві : автореф. дис... канд. юрид. наук / Л. Д. Романадзе; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2008. - 18 c., Джозефовіч Б. Бренд как товарный знак фирмы / Б. Джозефовіч // Економ. вісн. університету. - 2013. - Вип. 21(1). - С. 89-95.
|
| 7. |
Запитує: Олег (28.12.2020) Тема запиту: Добрый день. Прошу Вас подобрать источники по теме "Формирование бренда библиотеки". Спасибо Вам за помощь. |
Ключові слова: формування бренда бібліотеки -- імідж бібліотеки -- брендінг
Добрий день! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також, для самостійного пошуку Ви можете скористатися наступними посиланнями (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА832388 Корпоративний блог як сучасний спосіб реклами й модифікації іміджу бібліотеки : навч. посіб. / Басов В. Є. [та ін.]. - Одесса : ТЕС, 2018. - 103 с. - Чит. зал бібліотекознавчої літератури Темчур К. О. Бренд бібліотеки в системі територіального брендингу / К. О. Темчур // Вісн. Харків. держ. акад. культури. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - Вип. 54. - С. 92-100., Медведєва В. Удосконалення іміджу сучасної бібліотеки в інформаційному просторі / В. Медведєва // Вісн. Кн. палати. - 2016. - № 3. - С. 15-16., Костирко Т. Бібліотечна іміджелогія як професійна інновація / Т. Костирко // Вісн. Кн. палати. - 2011. - № 2. - С. 22-23., Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібл. вісник. - 2013. - № 1. - С. 29-32., Пилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа [Електронний ресурс] / Н. В. Пилипенко. - Режим доступу : URL : http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/29645/3/15-74-78.pdf. - Назва з екрана., Павенко Н. В. Технологія створення бренду бібліотеки професійного освітнього закладу [Електронний ресурс] / Н. В. Павенко. - Режим доступу : URL : http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/35april2019/28.pdf. - Назва з екрана., Бова І. В. Сучасний PR-інструментарій у формуванні іміджу бібліотеки [Електронний ресурс] / І. В. Бова. - Режим доступу : URL : http://dspace.nlu.edu.ua/bitstream/123456789/15112/1/Bova_Marcun.pdf. - Назва з екрана. , Булахова Г. Фотоімідж бібліотеки в інтерактивному просторі [Електронний ресурс] / Г. Булахова. - Режим доступу : URL : http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=3122:fotoimidzh-biblioteki-v-interaktivnomu-prostori&catid=81&Itemid=415. - Назва з екрана., Туризм і бібліотеки: найкращий зарубіжний та національний досвід [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : https://ula.org.ua/bibliomist/images/documents/120/U_skarbnytsiu_bibliotekariu_turysm_ta_biblioteky.pdf. - Назва з екрана., «Простір традиційних бібліотек -Простір сучасної бібліотеки - фокус-зони» : Інформаційно методичні матеріали / Департамент культури і туризму Харк. облдержадмін., Харк. обл. універс. наук. б-ка; ред.- уклад. Н.М. Грачова - Харків: ХОУНБ, 2020. - 20с., Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс : матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року / редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва; Харків. нац. мед. університет. – Харків : ХНМУ, 2017. – 100 с., Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / Т. Д. Булах. - Режим доступу : URL : https://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/t._d._bulakh_publicity_communication_as_an_integral_part_of_library_management.pdf. - Назва з екрана., Книжкові видання, Автореферати дисертацій, Наукова періодика України, Реферативна база даних , Каталог залу бібліотекознавчої літератури
|
| 8. |
Запитує: Анастасія (26.10.2021) Тема запиту: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, де можна ознайомитися зі стандартами брендування освітніх матеріалів (відео, цифрових документів, електронних курсів)? Чи є в ДСТУ або іншій літературі чіткі вимоги, де розміщуються логотипи, тексти дисклеймерів, скільки їх має бути тощо? |
| 9. |
Запитує: Поліна (07.02.2024) Тема запиту: Вітаю! Мені потрібен список літератури для дипломної роботи за темою "Стратегія просування бренду в соціальній мережі Instagram як ефективний інструмент розвитку малого бізнесу". Наперед дякую за допомогу. |
Ключові слова: Instagram -- бренд
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика України", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА852590 Сонг Еймі Знайди свій стиль. Як створити персональний бренд в Instagram / Еймі Сонг ; [передм. Д. фон Фюрстенберґ ; пер. з англ. Н. Савчук ; провід. ред. Н. О. Міщенко]. - Харків : Віват, 2021. - 204, [2] с. , ВА859632 Щербаков С. А. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко : получайте больше клиентов из Facebook и Instagram / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2021. - 250, [1] с., ВА842717 Кейн Брендан Миллион подписчиков. Как раскрутить ваш аккаунт за 30 дней / Брендан Кейн ; пер. с англ. [Е. Пивоваров]. - Київ : Альпіна Паблишер, 2020. - 285, [1] с. , ВА834018 Калинин А. ю. Поток клиентов из Facebook и Instagram. Как зарабатывать с помощью социальных сетей : настол. кн. для предпринимателей и специалистов / Александр Калинин, Игорь Осецимский, Алексей Аль-Ватар. - Одесса : Астропринт, 2018. - 230 с., ВА823586 Соболєва Л. Феномен Instagram 2.0. Усі нові фішки / Любов Соболєва (@lubov_prblog) ; пер. Алла Долгая. - Київ : BookChef : Форс Україна, 2018. - 283, [4] с., Ж23291 Akhmedov R. Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention = Роль социальных сетей в узнаваемости бренда и принятии решения о покупке / R. Akhmedov // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 311-317., Ж70861:Філос.Культур. Матер'ян Е. М. Папа Франциск у Каїрі. Аналіз бренду понтифіка в мережі Instagram / Е. М. Матер'ян // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2021. - № 2. - С. 117-122. Наторіна А. О. Управління розвитком онлайн-бізнесу ритейлерів в умовах цифрової трансформації: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / А. О. Наторіна ; Національний університет "Чернігівська політехніка". — 2021 — укp., Кудіна А. В. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram / А. В. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 61-71., Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram / Н. М. Лебідь // Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації. - 2019. - № 2. - С. 81-86. , Садило Н. М. Instagram як феномен сучасного бізнесу / Н. М. Садило // Соціально-гуманітарний вісник. - 2019. - Вип. 25. - С. 187-193., Нєвалов А. Г. Найпоширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 17(1). - С. 46-52.Нєвалов А. Г. Найпоширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнарод. наук. ж-л "Інтернаука" . - 2019. - № 17(1). - С. 46-52., Nastisin L. Consumer’s Online Brand-Related Activities in Instagram and their Impact on Word-of-Mouth / L. Nastisin, K. Kmec, S. Kral // Marketing and Management of Innovations. - 2023. - № 2. - С. 44-50. , Семененко К. Ю. Маркетингова діяльність в соціальних мережах "Facebook" та "Instagram" / К. Ю. Семененко, В. І. Юрченко, Н. П. Скригун // Вч. зап. Тавр. нац. ун-ту ім. В. І. Вернадського. Сер. Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 2. - С. 164-168., Мозгова Г. В. Використання мобільного додатку "Інстаграм" як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів / Г. В. Мозгова, О. Д. Колосовська, В. С. Оніщенко // Наук. вісн. Херсон. держ. університету. Сер. Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 77-82., Наукова періодика України , Реферативна база даних
|
|
|
|