Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Альберт К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Део Р. Раптова серцева смерть. Епідеміологія та генетика раптової серцевої смерті / Р. Део, К. М. Альберт // Екстрена медицина: від науки до практики. - 2013. - № 4. - С. 16-51. - Бібліогр.: 207 назв. - укp.Зазначено, що раптова серцева смерть (РСС) у цілому належить до несподіваної смерті як наслідку серцево-судинних захворювань, причому як у людей, що мали хвороби серця, так і у тих, хто не хворів на них. Специфічність цього визначення залежить від того, чи спостерігалися погіршення загального стану; хоча більшість досліджень включають випадки, коли, смерть наступає протягом 1 год після гострої зміни клінічного стану, або несподіваною смертю, що настала протягом 24 год [1-3]. Крім того, раптова зупинка серця описує випадки РСС, що зазначено у реанімаційних записах, або випадки перерваної РСС, за яких індивід пережив зупинку серця. Індекс рубрикатора НБУВ: Р252.223 + Р341.275 + Р811.441
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100946 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Альберт К. В. Психология в рекламе / К. В. Альберт, П. К. Власов, Е. В. Дворцова, А. А. Киселева, Е. В. Маркова, С. Г. Тарасов. - 2-е изд., доп., перераб. - Х. : Гуманит. Центр, 2007. - 318 c. - рус.Освещена психологическая структура рекламы. Раскрыты особенности национальной рекламы, этнические и культурные стереотипы ее восприятия. Уделено внимание вопросам рекламной концепции и стратегии, организационной структуре рекламного отдела, влиянию рекламы на потребителя, мониторингу психологической эффективности рекламной кампании. Охарактеризован методический инструментарий организационного психолога в торговле. Раскрыты особенности рекламных текстов, устной, радио- и наружной рекламы. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА707506 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|