Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ВАЙНОЛ$<.>+<.>A=РЕНАТ$<.>+<.>A=ХЕЙКІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Капська А. Й. 
Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи (модульний курс дистанційного навчання) : Навч. посіб. / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола; ред.: І. Звєрєва, Г. Лактіонова; Християн. дит. фонд. - К. : Наук. світ, 2001. - 129 c. - укp.

Викладено теоретичні засади соціально-педагогічної діяльності. Наведено характеристику основних об'єктів соціально-педагогічної роботи. Висвітлено особливості проявів соціальної дезадаптації у дітей та молоді. Розкрито теоретичні засади технології соціально-педагогічної роботи, відображено деякі аспекти її впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я7

Шифр НБУВ: ВА609964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : Навч. посіб. / А. Й. Капська, Л. І. Міщик, З. І. Зайцева, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, І. М. Ковчина, О. А. Кузьменко, І. М. Пінчук, Н. П. Пихтіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 264 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади соціальної педагогіки, її основні категорії, а також принципи, структуру та функції соціально-педагогічної діяльності. Висвітлено деякі аспекти становлення соціальної педагогіки за рубежем, основні передумови соціально-педагогічної діяльності в Україні. Проаналізовано соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості, питання соціальної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами, а також соціально-педагогічної роботи з метою подолання різних форм дезадаптації підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Капська А. Й. 
Технології соціально-педагогічної роботи : Навч. посіб. / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, З. Г. Зайцева, Р. І. Короткова, О. А. Кузьменко, Ж. В. Петрочко, І. М. Пінчук, Н. П. Пихтіна; ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 372 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади технології соціально-педагогічної роботи, а також зміст та організацію психолого-педагогічного консультування і терапії. Запропоновано окремі напрямки роботи та технології діяльності соціального педагога з окремими індивідами, групами та спільнотами. Розкрито оптимальні умови соціального становлення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Капська А. Й. 
Технологізація волонтерської роботи в сучасних умовах / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. Г. Карпенко, Ж. В. Петрочко; Держ. центр соц. служб для молоді. - К., 2001. - 139 c. - Бібліогр.: с. 138-139. - укp.

Запропоновано концептуальні підходи до організації волонтерського руху в Україні. Наведено варіанти програм волонтерських шкіл, тренінгів та різноманітних форм роботи, перевірених у дії. Висвітлено особливості діяльності волонтерів за умов вуличного простору. Розглянуто види та проаналізовано зміст соціально-педагогічної роботи з волонтерами. Охарактеризовано комплексну програму "Всеукраїнська школа волонтерів", визначено її актуальність, форми та методи роботи, обговорено діяльність основних організацій-партнерів щодо її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-8 + С4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зверєва І. Д. 
Соціальна робота в Україні : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. Д. Зверєва, О. В. Безпалько, О. І. Янкович, З. П. Бондаренко, Т. Л. Лях, В. П. Петрович, Р. Х. Вайнола, К. С. Шендеровський, С. Я. Харченко; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Наук. світ, 2003. - 233 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади, зміст і організацію соціальної роботи, описано її форми та методи з різними категоріями клієнтів, функції та сфери діяльності соціального працівника, наведено його особистісно професійну характеристику. Висвітлено етичні принципи діяльності та норми поведінки соціального працівника.

Раскрыты теоретические основы, содержание и организация социальной работы, описаны ее формы и методы с разными категориями клиентов, функции и сферы деятельности социального работника, приведена его личностно профессиональная характеристика. Освещены этические принципы деятельности и нормы поведения социального работника.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Капська А. Й. 
Соціальна робота: технологічний аспект : Навч. посіб. / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко, О. Г. Карпенко, І. М. Ковчина, Н. М. Комарова, С. А. Мірошниченко, Л. І. Міщик; Держ. центр соц. служб для молоді М-ва України у справах сім'ї, дітей та молоді, Ін-т соц. роботи та упр. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 362 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади та окремі технології соціальної роботи з різними категоріями населення, проаналізовано взаємозв'язок соціальної політики та роботи. Описано об'єкти та суб'єкти, функції, структуру, рівні та принципи соціальної роботи. Розглянуто питання професійної компетентності спеціаліста соціальної роботи, її технологізації як умови оптимізації. Висвітлено технології соціальної роботи з людьми, що мають функціональні обмеження, військовослужбовцями, дезадаптивними дітьми та молоддю, дітьми вулиці, обдарованими дітьми, клієнтами різного віку, а також соціально-правового захисту клієнтів.

Раскрыты теоретические основы и отдельные технологии социальной работы с разными категориями населения, проанализирована взаимосвязь социальной политики и работы. Описаны объекты и субъекты, функции, структура, уровни и принципы социальной работы. Рассмотрены вопросы профессиональной компетентности специалиста социальной работы, её технологизации как условия оптимизации. Освещены технологии социальной работы с лицами, имеющими функциональные ограничения, военнослужащими, дезадаптивными детьми и молодежью, детьми улицы, одарёнными детьми, клиентами разного возраста, социально-правовой защиты клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : Навч.-метод. комплекс. Т. 1 / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2005. - 302 c. - укp.

Запропоновано структуру та зміст навчального плану зі спеціальності "Соціальний педагог. Практичний психолог". Висвітлено проблеми екокультури, етнопедагогіки, соціально-правового захисту особистості. Розглянуто питання загальної психології, художньої та театральної діяльності, соціальної педагогіки та організації психологічної служби.

Предложены структура и содержание учебного плана по специальности "Социальный педагог. Практический психолог". Освещены проблемы экокультуры, этнопедагогики, социально-правовой защиты личности. Рассмотрены вопросы общей психологии, художественной и театральной деятельности, социальной педагогики и организации психологической службы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р-211 + С5*148:Ч30я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : Навч.-метод. комплекс. Т. 2 / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2005. - 338 c. - укp.

Розкрито сучасні наукові уявлення щодо засобів сімейного виховання дітей. Висвітлено специфіку сімейного виховання, роль батьків та інших членів родини у формування особистості дитини. Розглянуто особливості статевої ідентифікації хлопчиків і дівчаток. Наведено методи педагогічно впливу батьків і доцільність їх використання.

Раскрыты современные научные представления о средствах семейного воспитания детей. Освещены специфика семейного воспитания, роль родителей и других членов семьи в формировании личности ребенка. Рассмотрены особенности половой идентификации мальчиков и девочек. Приведены методы педагогического влияния родителей и целесообразность их использования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р-211 + С5*148:Ч30я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Балашова С. П. 
Творчість і технології в наукових дослідженнях неперервної професійної освіти / С. П. Балашова, Н. В. Баловсяк, Л. І. Бондарєва, Р. Х. Вайнола, О. В. Волошенко, М. К. Піщалковська; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К. : КІМ, 2008. - 424 c. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з проблем творчості та технологій у неперервній професійній освіті. Висвітлено організаційно-методичні засади педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи за умов ступеневої підготовки, засоби формування дослідницьких умінь студентів у процесі вивчення природознавчих дисциплін, проблеми організації виховної роботи на філологічних факультетах ВНЗ. Розглянуто систему професійного самовдосконалення вчителя хімії загальноосвітнього навчального закладу, проблеми формування наукових понять з біології у учнів класів медико-біологічного профілю, організацію діяльності ліцею технічного профілю в системі неперервної професійної освіти. Висвітлено педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет.

Приведены результаты научных исследований проблем творчества и технологий в непрерывном профессиональном образовании. Освещены организационно-методические основы педагогической практики будущих учителей начальной школы в условиях многоуровневой подготовки, средства формирования исследовательских умений студентов в процессе изучения природоведческих дисциплин, проблемы организации воспитательной работы на филологических факультетах ВУЗ. Рассмотрены система профессионального самоусовершенствования учителя химии общеобразовательного учебного заведения, проблемы формирования научных понятий по биологии у учеников классов медико-биологического профиля, организация деятельности лицея технического профиля в системе непрерывного образования. Освещены педагогические основы профессионального консультирования молодежи средствами Интернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вайнола Р. Х. 
Технології соціально-педагогічної роботи : курс лекцій / Р. Х. Вайнола; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2008. - 152 c. - укp.

Охарактеризовано загальні технології соціально-педагогічної діяльності й організації соціально-педагогічної роботи з різними групами клієнтів. Наведено інформацію про словесні групові форми роботи, ігрові техніки. Описано технології формування та розвитку творчої особистості.

Охарактеризованы общие технологии социально-педагогической деятельности и организации социально-педагогической работы с разными группами клиентов. Приведена информация о словесных групповых формах работы, игровых техниках, технологиях формирования и развития творческой личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я73-2 + С5*18:Ч30я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вайнола Р. Х. 
Особистісний розвиток майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки : монографія / Р. Х. Вайнола; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 460 c. - Бібліогр.: с. 334-384. - укp.

Розкрито педагогічні засади й організаційно-методичні умови забезпечення ефективності особистісного розвитку майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки за умов ВНЗ. Запропоновано педагогічну концепцію, технологічну модель і критерії ефективності особистісного розвитку майбутнього соціального педагога. Охарактеризовано педагогічні технології самоактуалізації студентів у процесі професійної практики.

Раскрыты педагогические основы и организационно-методические условия обеспечения эффективности личностного развития будущего социального педагога в процессе профессиональной подготовки в условиях ВУЗ. Предложены педагогическая концепция, технологическая модель и критерии эффективности личностного развития будущего социального педагога. Охарактеризованы педагогические технологии самоактуализации студентов в процессе профессиональной практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч312 р(4УКР) + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вайнола Р. Х. 
Технологізація соціально-педагогічної роботи: теорія та практика : навч. посіб. / Р. Х. Вайнола; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр., каф. соц. педагогіки. - К., 2008. - 134 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади технологізації соціально-педагогічної роботи, наведено характеристику основних методів та організаційних форм даного виду діяльності, визначено принципи їх відбору й умови ефективного застосування. Розглянуто сучасні педагогічні технології (ігри й ігрові техніки, словесні групові форми), розкрито технологічний аспект формування та розвитку творчої особистості. Описано тактику та засоби організації рекламно-інформаційної діяльності соціального педагога. Наведено рекомендації щодо використання технологій соціальної профілактики та психотерапевтичних і психокорекційних технік у соціально-педагогічній роботі. Викладено програму підготовки соціальних педагогів до роботи у літньому оздоровчому таборі.

Освещены теоретические основы технологизации социально-педагогической работы, дана характеристика основных методов и организационных форм данного вида деятельности, определены принципы их отбора и условия эффективного использования. Рассмотрены современные педагогические технологии (игры и игровые техники, словесные групповые формы), раскрыт технологический аспект формирования и развития творческой личности. Описаны тактика и средства организации рекламно-информационной деятельности социального педагога. Разработаны рекомендации по использованию технологий социальной профилактики, психотерапевтических и психокоррекционных техник в социально-педагогической работе. Изложена программа подготовки социальных педагогов к работе в летнем оздоровительном лагере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вайнола Р. Х. 
Педагогічні засади особистісного розвитку майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. Х. Вайнола; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 44 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано структуру професійно-значущих особистісних якостей соціального педагога, педагогічні засади особистісного розвитку майбутнього соціального педагога у процесі професійної підготовки у ВНЗ, а саме: базові поняття, концепцію його особистісного розвитку, технологічну модель забезпечення особистісного розвитку майбутнього соціального педагога у процесі професійної підготовки у ВНЗ, критерії ефективності, організаційно-методичні умови та педагогічні закономірності такого розвитку. Вдосконалено зміст, методи й організаційні форми навчально-виховного процесу освітньо-професійної програми підготовки майбутнього соціального педагога на підставі положень кредитно-модульної системи. Розвинуто принципи, стадії особистісного розвитку майбутнього соціального педагога, фактори впливу вузівського освітнього середовища на розвиток особистості студента. Розроблено та впроваджено навчально-методичний комплекс для забезпечення його особистісного розвитку в процесі його професійної підготовки у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вайнола Р. Х. 
Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін : навч. посіб. / Р. Х. Вайнола, С. О. Сисоєва; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Ін-т психології та соц. педагогіки. - К., 2010. - 150 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів (СП) в Україні та закордонних країнах. Розкрито зміст і завдання підготовки фахівців з соціальної педагогіки у ВНЗ. Описано методи та форми організації навчально-виховного процесу майбутніх СП. Наведено методику організації та проведення професійно зорієнтованої практики майбутніх СП. Проаналізовано інноваційні технології в системі професійної підготовки майбутніх СП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р30я73

Шифр НБУВ: ВА739535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вайнола Р. Х. 
Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 67-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто засоби масової інформації (ЗМІ) як особливий чинник впливу на спосіб життя людини. Зазначено, що по-перше, ЗМІ істотно сприяють засвоєнню людьми різного віку широкого спектру соціальних норм і формуванню у них ціннісних орієнтацій у сфері політики, економіки, здоров’я, права тощо; по-друге, ЗМІ, фактично, є своєрідною системою неформальної освіти та просвіти різних категорій населення. Зосереджено увагу на ролі та місцю рекламно-інформаційних технологій в соціально-педагогічній діяльності та в процесі професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Визначено переваги та можливості ЗМІ, що необхідно враховувати та використовувати в соціально-педагогічній роботі. Подано стратегію і тактику взаємодії соціального педагога з ЗМІ. Виокремлено питання використання соціальної реклами як найефективнішого соціально-педагогічного фактору, що здійснює позитивний соціалізуючий вплив у процесі розвитку та становлення особистості. Окреслено педагогічний ефект соціальної реклами. Констатовано, що в практиці соціально-педагогічної діяльності та в професійній підготовці майбутнього соціального педагога рекламно-інформаційні технології відіграють подвійну роль, виступаючи в якості дієвого дидактичного засобу та чинника виховного впливу на свідомість студентської молоді.

Рассмотрены средства массовой информации (СМИ) как особый фактор влияния на образ жизни человека. Указано, что, во-первых, СМИ существенно способствуют усвоению людьми разного возраста широкого спектра социальных норм и формированию у них ценностных ориентаций в сфере политики, экономики, здоровья, права и т.д., во-вторых, СМИ, фактически, является своеобразной системой неформального образования и просвещения различных категорий населения. Сосредоточено внимание на роли и месте рекламно-информационных технологий в социально-педагогической деятельности и в процессе профессиональной подготовки будущего социального педагога. Определены преимущества и возможности СМИ, что необходимо учитывать и использовать в социально-педагогической работе. Подано стратегию и тактику взаимодействия социального педагога со СМИ. Выделены вопросы использования социальной рекламы как эффективного социально-педагогического фактора, оказывающего положительное социализирующее влияние на процесс развития и становления личности. Определен педагогический эффект социальной рекламы. Констатировано, что в практике социально-педагогической деятельности и в профессиональной подготовке будущего социального педагога рекламно-информационные технологии играют двойную роль, выступая в качестве действенного дидактического средства и фактора воспитательного воздействия на сознание студенческой молодежи.

The article outlines the role and place of advertising and information technology in social and educational activities and in the process of training future social workers, defined strategy and tactics of social interaction between teacher with the media.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ренат М. 
Воплощая прекрасное. (О некоторых скрипичных произведениях Кшиштофа Пендерецкого) / М. Ренат // Гуманіт. науки. - 2008. - № 1. - С. 102-113. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Проанализированы особенности скрипичных произведений известного польского композитора с мировым именем Кшиштофа Пендерецкого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.54-03(4ПОЛ)6-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колект. монографія / Н. М. Рідей, Е. В. Лузік, Г. М. Падалка, В. М. Боголюбов, Ю. М. Лисецький, Н. М. Титова, В. І. Бобрицька, Р. Х. Вайнола, С. В. Яшник, В. А. Семиченко, В. О. Рахманов, Д. Г. Павленко, О. М. Слабецький, В. І. Тимошенко, О. І. Макієвський, Т. В. Шпотя, Л. Е. Піскунова, І. М. Силадій, Ю. В. Семенюк, О. В. Алпатова, І. А. Гамула, Л. П. Канова, А. М. Кокарєва, Л. О. Хоменко-Семенова, В. Л. Ходунова, Г. І. Васильєва, І. І. Василенко, Л. С. Волкова, О. А. Гончар, Н. І. Демченко, А. В. Білецька, О. Ю. Осипенко, І. А. Мельниченко, Д. Р. Карпюк, Є.А. Кузьменко, О. В. Когут, О. С. Козлюк, А. П. Овчатова, Н. М. Проскурка, О. В. Петровська, Д. П. Порощук; ред.: Н. М. Рідей, Е. В. Лузік. - Київ : Компринт, 2020. - 462 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розкрито теоретико-методичні аспекти нарощення академічного потенціалу ноосферної освіти у проектній діяльності. Актуалізовано національні інтереси держави для реалізація в умовах гібридних загроз. Здійснено структурно-функціональний аналіз цільового призначення майбутніх менеджерів з професійною компетентністю безпеки. Обгрунтовано ефективність структурно-функціонального підходу, у якості парадигми дослідження управління як соціально-психологічного феномену. Конкретизовано проблеми та перспективи професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління до педагогічної діяльності та сучасні проблеми та перспективи формування методики комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. Встановлено роль професійної підготовки менеджерів для удосконалення системи управління національної безпеки України. Представлено систему формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Конкретизовано визначальні ознаки та аспекти дистанційного навчання, в тому числі засобами медіатехнологій зі забезпеченням електронного навчання в умовах екологічних загроз. Проаналізовано генезис розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку через екологічне виховання та позиції зарубіжних вчених впровадження інклюзивної освіти. Встановлено роль виховання морально-етичних цінностей у молодших школярів в системі БТЕМ-освіти та необхідність формування іншомовних компетентностей у вчителів початкових класів для педагогічної діяльності в умовах змішаного навчання. Запропоновано педагогічні умови професійної іншомовної підготовки офіцерів збройних сил України, модель формування професійної компетентності майбутніх механіків до технічного сервісу, педагогічні технології для формування екологічної компетентності майбутніх архітекторів. Виокремлено напрями і тенденції розвитку вищої освіти в XXI ст., освітні парадигми досвіду реалізації в теорії і практиці вищої школи. Презентовано моделі університетської системи освіти та інноваційні моделі освітньо-інформаційного середовища технічного університету, засади формування особистісної траєкторії успіху майбутнього фахівця в інформаційно-освітньому середовищі ЗВО. Проаналізовано моделі навчання та перспективи їх використання при підготовці практичних психологів. Встановлено роль толерантності при невизначеності особистісно-професійного становлення у підготовці авіаційних фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч311.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860515 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського