Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=ВОЛЬНОВ$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Капська А. Й. 
Соціальна педагогіка : підручник / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Войнола, О. В. Вакуленко, Л. М. Вольнова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - 4-те вид., перероб. і доповн. - К. : Центр учб. л-ри, 2009. - 488 c. - укp.

Розглянуто зміст, структуру, принципи та сучасний стан соціально-педагогічної діяльності в Україні. Визначено функції соціального педагога, описано організаційні моделі соціальної освіти у зарубіжних країнах. Висвітлено теоретичні засади соціальної педагогіки, проаналізовано основні напрямки державної молодіжної політики в Україні. Розкрито роль соціально-виховних інститутів у системі соціалізації особистості. Наведено характеристику сім'ї як об'єкта соціально-педагогічної діяльності. Показано особливості організації соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями та різними формами соціальної дезадаптації, зокрема, девіантною й адиктивною поведінкою. Висвітлено технологічний аспект соціально-педагогічної роботи. Визначено виховні можливості громадських об'єднань у формуванні соціальної активності підлітків.

Рассмотрены содержание, структура, принципы и современное состояние социально-педагогической деятельности в Украине. Определены функции социального педагога, описаны организационные модели социального образования в зарубежных странах. Освещены теоретические основы социальной педагогики, проанализированы основные направления государственной молодежной политики в Украине. Раскрыта роль социально-воспитательных институтов в системе социализации личности. Дана характеристика семьи как объекта социально-педагогической деятельности. Показаны особенности организации социально-педагогической работы с детьми и молодежью с функциональными ограничениями и различными формами социальной дезадаптации, в частности, девиантным и адиктивным поведением. Рассмотрен технологический аспект социально-педагогической работы. Определены воспитательные возможности общественных объединений в формировании социальной активности подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вольнова Л. М. 
Профілактика девіантної поведінки підлітків : навч.-метод. посіб. / Л. М. Вольнова. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2009. - 224 c. - Бібліогр.: 109 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо виникнення девіантних проявів у поведінці неповнолітніх, визначено їх чинники, типологію окремих видів девіантної поведінки (ДП), їх діагностику та профілактику. Описано методики виявлення схильності до ДП, вивчення проявів важковиховуваності у підлітків, впливу сім'ї на виникнення девіацій, групи на особистість неповнолітнього, його індивідуально-психологічних особливостей, схильності до залежності, агресивної поведінки та суїцидальних станів.

Рассмотрены вопросы по возникновению девиантных проявлений в поведении несовершеннолетних, определены их факторы, типология отдельных видов девиантного поведения (ДП), их диагностика и профилактика. Описаны методики выявления склонности к ДП, изучения проявлений трудновоспитываемости у подростков, влияния семьи на возникновение девиаций, группы на личность несовершеннолетнего, его индивидуально-психологических особенностей, склонности к зависимости, агрессивному поведению и суицидальным состояниям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вольнова Л. М. 
Соціальна психологія: формування компетентності майбутнього фахівця : навч. посіб. / Л. М. Вольнова. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011. - 283 c. - укp.

Висвітлено теорію, історію та методологію соціальної психології (СП), описано її структуру та функції, методи соціально-психологічних досліджень. Визначено компетентнісний підхід у СП, подано загальну характеристику видів і компонентного складу компетентності. Розкрито сутність і чинники соціально-психологічної компетентності особистості та фахівця. Проаналізовано особливості соціальних та міжособистісних відносин, СП спілкування, стилі та моделі соціальної взаємодії, психологію конфліктної взаємодії, міжособистісного сприймання та взаєморозуміння.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психосоціальна допомога в роботі з кризовою особистістю : навч.-метод. посіб. / ред.: Л. М. Вольнова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 273 c. - укp.

Розкрито теоретичні та практичні основи психосоціальної роботи із кризовою особистістю. Визначено поняття, причини й особливості переживання кризових станів у житті людини. Наведено теоретичні основи та стратегії психосоціальної допомоги у ситуації кризи. Увагу приділено психосоціальній допомозі у разі переживання втрати (смерті) близької людини. Розглянуто питання психосоціальної допомоги жінкам, які перебувають у місцях позбавлення волі. Висвітлено проблему психосоціальної допомоги дітям, які пережили насильство в сім'ї. Охарактеризовано питання психосоціальної допомоги підліткам із суїцидальною поведінкою.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) я73 + Ю952.2 я73 + Ю949.241 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758255 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сучасний педагог : колект. наук. монографія. Т. 3 / К. М. Анзіна, С. П. Бажан, О. О. Базиль, А. С. Басіч, Ю. В. Бойко, К. А. Брич, І. А. Василенко, Т. Г. Вербицька, О. О. Вишневецька, С. О. Власенко, С. С. Волощинська, Н. С. Вольнова, В. В. Гончаров, О. А. Григораш, А. В. Гудзенко, В. І. Дубницький, Т. М. Дубовик, Д. Д. Дубовик, А. В. Дубовик, Г. І. Жигайлова, І. В. Іванова, О. В. Кацімон, М. Г. Коренко, В. С. Коротков, Д. А. Крупко, С. І. Куксенко, О. К. Матковська, Н. В. Мезиненко, Д. І. Музика, Г. О. Петрушина, В. Р. Писарькова, О. В. Рознятовська, О. В. Сергєєва, Т. А. Сергєєва, Л. М. Синєгубенко, О. С. Соколов, С. Л. Ткаченко, А. В. Токар, К. В. Українська, С. В. Устиченко, В. С. Фай, О. О. Ходаковська, О. П. Чигвінцева, Є. В. Чупринов, Ю. Ю. Юрченко; ред.: І. А. Василенко, Є. В. Чупринов, Т. П. Мандрика, І. А. Андрушко. - Дніпро, 2021. - 225 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто питання використання ІКТ та міжтрандисциплінарних підходів для формування метапредметних компетентностей учнів на уроках біології засобами "перевернутого навчання", формування математичної компетентності школярів шляхом упровадження елементів stem-освіти на уроках математики. Охарактеризовано сучасні аспекти формування компетенцій у студентів на основі когнітивності в цифровій економіці, розкрито місце і роль освіти в формуванні громадянських компетентностей та єдиного європейського освітнього середовища. Наведено компаративний аналіз вербальної та невербальної поведінки у взаємодії культур (на прикладі Великобританії, США та України).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.511.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358160/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського